Apex Gruppen AB

Apex Gruppen AB

Ring 08-410 261 80 www.apexgruppen.se

Du har kommit till ett företag som värdesätter sina kunder. För att få ett arbete utfört snabbt, smidigt och yrkesmässigt, så är det vårt nummer du ska ringa. För utan våra kunder så finns vi inte, därför ligger det i vårt intresse att du som kund ska vara nöjd när arbetet är utfört. Vi kan hjälpa dig med alla sorters elarbeten....

123 omdömen om Apex Gruppen AB

Carl Jonatan O
Skrev om Apex Gruppen AB

Anlitade Apex gruppen för att flytta två uttag bakom ett kylskåp via Servicefinder. Skickade flera detaljerade bilder och beskrev ingående vad jobbet innebar. Fick offert. De kom i tid och utförde jobbet på ett bra sätt, inget oväntat utöver plan vad gäller själva jobbet. Kontakten var bra, trevligt bemötande. När fakturan kommer är den nästan dubbelt än vad vi kom överens om. När jag kontaktar företaget så är de svåra att nå och jag får ingen återkoppling. Därför vill jag avråda från att anlita Apex gruppen, trots väl utfört arbete.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Carl Patrik L
Skrev om Apex Gruppen AB

Lite upp och ner ... har tidigare varit toppennöjd med deras tjänster, men har upplevt det nu på senaste som lite krångligare kring kommunikation, offert och uppföljning än tidigare. Inga anmärkningar på utförandet av själva elinstallationen.

Carlos S
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra och kompetent service. Kommer i tid och utför ett bra arbete Lite tråkig med deras taxa

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Kenneth J
Skrev om Apex Gruppen AB

Montering av ny taklampa ( mod. Spott), snabb leverans av kunnig yrkesman, allt på bästa sätt.

Monica K
Skrev om Apex Gruppen AB

Installation av fläkt i badrum samt eluttag och lampa utomhus. Snabbt svar på förfrågan och jobbet gjordes inom några dagar. Bra bemötande vid telefonkontakt och trevlig serviceinriktad elektriker. Mitt förstahandsval nästa gång jag behöver en elektriker.

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Sigurd V
Skrev om Apex Gruppen AB

Snabb, bra o kostnadseffektiv insats!

Ragnhild A
Skrev om Apex Gruppen AB

Problemet med min el löst snabbt. De kom på överenskommen tid. Trevligt bemötande.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Anders G
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra och snabba. Lätta att kommunicera med. Gav relevant prisuppgift. Bra utfört jobb.

Glenn M
Skrev om Apex Gruppen AB

Åtgärder efter elrevision, snabbt åtgärdat på ett korrekt sätt. Förväntningarna uppfyllda till fullo.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Michael F
Skrev om Apex Gruppen AB

Snabb kontakt, trevligt bemötande och ett mycket bra jobb. Rekommenderas!

Sven L
Skrev om Apex Gruppen AB

Eldragningar och installation av timer m.m . Fick en tydlig offert som sedan stämde på pricken och det var kunniga elektriker som fixade eldragningarna. Fick efter ett par månader problem med en inmonterad timer som de genast kom och bytte ut utan extra kostnad. Har bara lovord att lämna för detta företag.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Mats C
Skrev om Apex Gruppen AB

Håller tider, snabba och korrekta åtgärder!!!

Annika J
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi behövde hjälp med fast installation av köksskåpsbelysning och fick ett utmärkt bemötande av Apex Elinstallationeer AB. De kom på utlovad tid och kostanden stämde med offerten. Trevligt och snabbt bemötande hela vägen. Kommer kontakta dem igen vid behov av elarbete och kan varmt rekommendera dem.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Mikael K
Skrev om Apex Gruppen AB

Nyinstalation av el i ett nybyggt rum med div eluttag & knappsatser.

Per-Olov Å
Skrev om Apex Gruppen AB

Behövde hjälp med dragning av uttag och allmän koll av status. Apex var snabba i kontakten, flexibla i tider, gjorde utmärkt jobb och till bra pris. Kommer definitivt kontakta Apex nästa gång jag behöver elektriker.

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 216 omdömen 4.8 av 216 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Marie K
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra service. Trevliga och kunnig personal. Snabba och effektiva. Toppbetyg!

Tommy W

Bra upplevelse! Bra bemötande! Elinstallagioner och installation av element. I

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
David
Skrev om Apex Gruppen AB

Anlitade Apex för stambyte av elen i vår villa. Bra första intryck av Daniel, bra prisbild och tidsuppskattning. Startade arbetet inom 4 veckor från offert. Arbetet fortlöpte utan problem, trevligt gäng som arbetade. Däremot skulle jag gärna blivit informerad om att fakturan såldes till ett kreditbolag, när den väl var såld hade jag inget att sätta emot vid eventuell meningsskiljaktigheter. Tråkigt var att när den “stora” fakturan var betald sänktes vår prioritet för färdigställande, fick snabbt hjälp med ett litet kopplingsfel...

Johan S
Skrev om Apex Gruppen AB

Apex är bra - vi har använt dom flera gånger och jobbet blir alltid bra utfört.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Mats V
Skrev om Apex Gruppen AB

Vänligt bemötande! Kommer kontakta dem igen om mer eljobb skulle dyka upp hemma.

Peter J
Skrev om Apex Gruppen AB

Pålitliga och enkla att ha att göra med. Kommer med all sannolikhet anlita dem igen.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 180 omdömen 4.8 av 180 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Erik E
Skrev om Apex Gruppen AB

Fick hjälp med att koppla på tidigare ej inkopplad jordfelskabel samt lokalisera och byta ut en gammal tygkabel som var svår att hitta då den tidigare ägaren målat över kopplingsdosan. Detta löstes perfekt och effektivt och med hög grad av service! Rekommenderas!

Jonas L
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra och snabb service. Billigt. Kommer anlita fler gånger.

Mattias N
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi fick snabb och smidig hjälp.

Ola G
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi har en lite restaurang och är då och då i behov av diverse el-jobb av en proffsig och flexibel elfirma. Anlitar därför alltid Apex som snabbt hjälper till och löser problemen. Mycket trevlig och kunnig personal. Det känns tryggt att ha Apex som leverantör. Vi kan verkligen rekommendera Apex.

Leif S
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra kontakt Sms med förklaring & ursäkt när de inte kunde komma pga sjukdom Bra, positivt team som kom för att jobba med uppdatering av vårt elsystem

Linnea F
Skrev om Apex Gruppen AB

Trevlig och duktig elektriker som fixade min kökslampa och badrumslampa.Rekommenderar Apex.

Karl­-Johan S
Skrev om Apex Gruppen AB

En snygg installation av nya elcentraler.

Thomas M
Skrev om Apex Gruppen AB

Bra bemötande och snabb installation!

Petri A
Skrev om Apex Gruppen AB

Jag fick kontakt med Apex genom att dom är underleverantör till ett annat företag och jag ringde fick prata med rätt person direkt fick rätt svar bra bemötande och vi bestämde en tid för en el installation av grindmotorer. Dagen kom och installatören skulle vara hos mig 7,30 vilket sällan stämmer men exakt 7.30 parkerade han på vår gård jag blev imponerad. Hans bemötande var proffsig och noggrann, allt gick som det skulle så jag kan inte annat än rekommendera Apex Elinstallationer för el arbeten.

Line A
Skrev om Apex Gruppen AB

Allt är till belåtenhet efter ert besök och vi är så nöjda med jobbet elektrikern gjorde. Hon var både kunnig och lyhörd för vad vi önskade. Det hela kändes mycket proffsigt!

Holmgrens Markiser
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi på Holmgrens Markiser samarbetar med Apex Elinstallationer AB genom att dom utför elinstallationer åt många av våra solskyddskunder. Dom har gjort snygga installationer och varit duktiga på att hålla tider och kommunicera med slutkunden. Kan verkligen rekommendera detta företag.

Kaliberprojekt AB
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi använder Apex Elinstallationer i många av våra projekt, bland annat nyproduktion av villor, bostadsrättsföreningar samt eftermarknaden hos flera stora bolag. Alltid proffsiga och trevliga. Kan starkt rekommendera Apex.

Sofia J
Skrev om Apex Gruppen AB

Snabbt svar, trevligt bemötande och kompetenta. Känns skönt att få hjälp av en elektriker som jag kan lita på. Kommer absolut kontakta Apex Elinstallationer nästa gång jag behöver hjälp med elen!

Dominik M
Skrev om Apex Gruppen AB

Duktiga elektriker som gör jobbet snabbt och snyggt.

Katja H
Skrev om Apex Gruppen AB

Jag fick hjälp med lite smått och gott, som ny armatur över diskbänk, byta en trasig dimmer och kapa en gammal elkabel samt lite allmän rådgivning. Mycket trevligt bemötande och skicklighet. Jag kan varmt rekommendera denna firma. Katja

Leif P
Skrev om Apex Gruppen AB

Vi kontaktade Apex Elinstallationer när de hade semester. De lovade att återkomma följande måndag. Tilm skillnad från många firmor vi har haft kontakt med återkom de verkligen måndag förmidag. Därefter fungerade allt mycket bra! De höll utlovade tider och kostnader samt de åtekopplade efter utfört arbete. Vi rekommenderar verkligen Ape Elinstallationer AB!

Tomas R

Mycket Bra och proffsigt bemötande

Karin Ragnhild Elisabeth R

Företaget visade Engagemang och kunde precisera kostnad samt ungefärligt tid för arbetet. Noggrant och snyggt utfört arbete enligt plan. Trevligt bemötande!

Lars F
Skrev om Apex Gruppen AB

Har använt Apex vid tre separata tillfällen och är mycket nöjd. Vänligt bemötande och flexibla vid planeringen av när jobbet ska utföras. De är noga och snabba. Mitt självklara val för framtida elinstallationsjobb.

Sara B
Skrev om Apex Gruppen AB

Flera omständigheter som drar ner betyget på Apex elinstallationer som jag anlitade för att byta el i lägenhet. 1. Oflexibla. Blev inklämd på en tid som någon lämnat återbud på, som en tjänst till dem fast jag önskade en senare tid. 2. Vilseledande offertmöte. Personen som kom för att göra en offertbedömning var rutinerad och gav intrycket av att han skulle vara den som gjorde jobbet. 3. Lärlingar till full pris. De som gjorde jobbet var mycket unga, den ena uppenbart en lärling och den som skulle vara senior var inte...

Anette H
Skrev om Apex Gruppen AB

Snabba att svara, trots mycket jobb lyckades man klämma in en tid för mej. Mycket bra

Karolina T
Skrev om Apex Gruppen AB

Installation av el till markiser Bra bemötande från början till slut

Carl N
Skrev om Apex Gruppen AB

Otroligt trevliga, duktiga och ödmjuka unga killar kom och kopplade in badrumsbelysning hos mig. Högsta betyg rakt igenom.

Patrick M
Skrev om Apex Gruppen AB

Apex kontaktade mig snabbt och kom för att titta på jobbet. En offert kom snabbt och de påbörjade installation av belysning, inkoppling av badtunna och dra nya ledningar till utebelysning. De gjorde ett snyggt och välgjort jobb! Mycket trevliga!!

Nina W
Skrev om Apex Gruppen AB

Mycket bra bemötande. Snabb lösning på problemet avseende strömbrytare som ej fungerat. Helhetsintrycket var mycket bra!

Lynda M
Skrev om Apex Gruppen AB

Great service! Very quick response, clear and easy to understand explanations, and costs were very transparent. The real cost was even lower than the estimate! This is one of the best companies I've dealt with in Stockholm for honest and quick communication. Would definitely recommend Apex Electrical Installations!

Anders R
Skrev om Apex Gruppen AB

Installation av ellutag och dimmer. Mycket bra att ha och göra med, snabba, effektiva och duktiga, inga problem!

Fredrik S
Skrev om Apex Gruppen AB

Nyttjat dem flera gånger, alltid lika bra. Vänder mig alltid till dem när det gäller elen. Proffsiga, bra priser och lätta att ha att göra med. Dyker det problem eller missförstånd så löser de bara det. Toppen företag! Uppdatering 2020/2021: Anlitat dem för dra om el i lgh = toppen! Snabba duktiga proffsiga, kan varmt rekommendera Jacob, oerhört kunnig och lyhörd. Lyssnar på förslag och kommer ofta (alltid) med bästa lösningen. Anlitade även byggdelen för hjälp med montering av begagnat kök och eldragning i köket....

Olle N
Skrev om Apex Gruppen AB

Smidigt och lätt på alla sätt! Hälsningar Olle Nilsson, Haninge.