Alla kategorier Lager Uppsala Heby Apotea AB

Fischers Väg 7, 744 51 Morgongåva — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Apotea AB

• Renée B
    Renée B skrev om Apotea AB
    De lovar att leverera mellan kl 18-22 så jag ordnar att någon kan vara hemma då jag verkligen behöver mina mediciner.
    250.- fattigare plus ingen leverans så tack Apotea för att jag aldrig kommer att nyttja er igen. Läs mer
  • Adde E skrev om Apotea AB
    Bästa webbshoppen i Sverige. Bra service, snabba leveranser och billigt. Läs mer
  • Jenny H skrev om Apotea AB
    Det här måste vara det bästa företag jag nånsin beställt från! Jag beställde lite huvudvärkstabletter och en hudkräm, tror jag, och inte nog med att det var hur billigt som helst, jag fick det dagen efter (!!) hem i brevlådan. Jag kunde inte vara mer nöjd!
    Visst, gången efter beställde jag lite mer grejer, så då fick det inte plats i brevlådan, utan fick det till närmaste uthämtningsställe, men fortfarande dagen efter. Sanslöst bra! Läs mer
  • Anette N skrev om Apotea AB
    Det finns en stor nackdel med att beställa från Apotea: även om det är ett litet paket som posten delar ut riskerar du att få gå och hämta det på utlämningsstället i stället för att bekvämt få det i brevlådan. Det beror på att vissa saker du beställer kan bestämmas som köld- eller värmekänsliga. Man får ingen information om det alls när man beställer, bara ett mail om att man får gå till ombudet och hämta i stället för att få det med vanlig post. Uruselt! Läs mer