Alla kategorier Dator Västra Götaland Borås Apple Premium Reseller mhstorer Machuset

Apple Premium Reseller mhstorer Machuset

Göteborgsvägen 19, 504 35 Borås — Visa karta

MacHuset - Apple Center, Auktoriserad återförsäljare, Solution Expert, Auktoriserad service provider
Tillfällavägen 15, 43363, SÄVEDALEN
Svenska Coegi AB
Jesper J:
Har verkligen varit nöjd med bemötandet från Coegi. Väldigt proffsiga, kunniga och serviceminded. Kan varmt rekommendera dem!

Läs vad 2 kunder tycker om Apple Premium Reseller mhstorer Machuset

• William J
    William J skrev om Apple Premium Reseller mhstorer Machuset
    Trevligt med studentrabbat, 6%. Personalen i butik är trevlig och kunnig. De har samma priser som AppleStore på nätet och är billigare än flera andra med att till exempel köpa en ny dator med mer RAM-minne.
  • Christian B
    Christian B skrev om Apple Premium Reseller mhstorer Machuset
    Trevlig och tillmötesgående personal, man känner mer att man talar med medmänniska istället för en försäljare. När den vanliga butiksarbetaren vill pracka på en en produkt, anser jag att Machuset försöker ge mej en helhetsbild över produkten med diverse för- och nackdelar.
    Blev ganska mycket ros känner jag, men det är dem värda! Tyvärr är priserna ganska höga för diverse tillbehör vilket bör avskräcka på vissa delar av sortimentet. Helhetsbetyget blir 4!

Göteborgsvägen 19, 504 35 Borås