Aquademica AB

4.3

11 omdömen om Aquademica AB

Cecilia R
Skrev om Aquademica AB

Katastrof! Fakturerade 3 gånger så mycket än överenskommet från offert. Återkommer aldrig i ärenden. 1,5 år efter vi bestridit fakturan och påmint 3 gånger att de ska återkomma får vi nu ett inkassokrav från dem. Dessutom var leveransen av deras tjänst 100% värdelös. De gav noll klarhet i läckan på vårt tak. Tog sedan dit en plåtslagare som lokaliserade läckan på 10 minuter. Skulle inte rekommendera någon att anlita detta bolag.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
WILLIAM A
Skrev om Aquademica AB

Vi hade problem med inomhusmiljön och kan utan tvekan säga att kompetensen var bland det bästa vi varit med om.

Maria L
Skrev om Aquademica AB

Snabb och bra hjälp! Proffsigt bemötande.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Kevin P
Skrev om Aquademica AB

byggföretaget jag jobbar på har använt Aquademica för att hitta två olika läckor vi haft och inte hitta själva. O vi är jättenöjda med servicen vi fick. Rapporten var grundlig men lätt att fatta å åtgärdsförslaget klockrent! Vi kommer def att jobba med grabbarna på Aquademica igen

Kevin K
Skrev om Aquademica AB

Personligen har jag bra erfarenhet av folket jag stött på från Aquademica. Väldigt kompetenta med en servicenivå som jag tror särskiljer sig från andra i denna bransch. Utöver att de gjorde ett bra jobb så ringde säljaren upp mig efter de var klara för att säkerställa att jag var nöjd och jag fick chansen att ventilera eventuella åsikter/synpunkter. Bra kundfokus från alla involverade parter från deras sida enligt mig.

Hans B
Skrev om Aquademica AB

Jag kan varmt rekommendera detta bolag. Jag hade sedan en lång tid tillbaka (ca 12 år) haft mindre luktproblem i min 1,5plans villa. Jag själv kunde under denna period ganska enkelt uppmärksamma denna doft i vår hallentré men lukten minskade successivt i styrka desto längre in man gick. Varken min fru eller gäster kände någon doft och jag höll på att bli tokig. Efter att 2st firmor varit på plats och försökt komma underfund med var lukten kommer ifrån gav jag nästan upp. Eftersom det stod så mycket om Aquademicas ''spetskompetens''...

Madeleine A
Skrev om Aquademica AB

Jag vill varmt rekommendera detta bolag. I tre år har vi haft två andra firmor som letat efter felet i vårt sjuka hus. Jag har blivit grymt otrevligt bemött av diverse andra Stockholmsfirmor som säger sig vara experter på området. Sedan anlitade jag Aquademica som var både trevliga, lyssnade på kunden och hittade problemet. De upptäckte även ett fuskjobb som en annan stor firma gjort vid rörgenomdragningen då de installerade vår kamin. Kan bara ge toppbetyg till Aquademica!

Irene H
Skrev om Aquademica AB

Vill varmt rekommendera Aquademica! Har haft problem med fukt och mögel i badrummet väldigt länge trots att åtskilliga hantverkare, fuktfirmor, och besiktningsmän varit där och både reparerat/avfuktat mm. Tack vare Aquademica som efter en dags arbete hittade felet i avloppsrör och ventilation så är det äntligen korrekt renoverat och badrummet användbart. Dessutom så är teknikerna proffsiga och jätte trevliga.

Kalle A
Skrev om Aquademica AB

Aquademica kunde snabbt hitta läckaget på mitt tak och med en mindre reparation av skadan kunde kostnaderna minskas avsevärt, istället för förslaget som byggföretaget gav att hela taket skulle renoveras. Tack för hjälpen Aquademica! :)

kalle P
Skrev om Aquademica AB

Profesionellt bemötande. Hittade läckan på två timmar som Tre andra företag försökt hitta. Väldigt kompetenta. Tack för ett bra bemötande rakt igenom.

Anna K
Skrev om Aquademica AB

Anlita ALDRIG detta företag!!!! Skickar bluffakturor på felaktiga belopp, går sen inte att nå och skickar betalningspåminnelser... Är dessutom otrevliga!