Är i Väst

Linnégatan 32, 413 04 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Är i Väst

• Karin J
    Karin J skrev om Är i Väst
    Sämsta bemötande någonsin. En av servitriserna betedde sig som gestapo. Hon hade en bossig attityd mot sina kollegor och oss gäster var hon rent ut sagt för jävligt otrevlig emot. Beställning tog lång tid, servering ännu längre tid och de missade att duka fram bestick till maten. Maten var urusel, aldrig ätit mer smaklös potatis. Stämningen på hela stället genomsyrade stress, noll koll och inkompetens. Gå inte dit såvida ni bara vill sitta och hänga utan mat och dryck och njuta av enbart sol och ert eget trevliga sällskap. Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Är i Väst
    Bemötande ok men inte så uppmärksam och långsam service. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Är i Väst
    Ska försöka hålla mig kort, det va KASST!
    Det tog 15 min innan vi fick en meny eller beställa dryck (hade tom bett om ett bord så dom visste att vi var där och det var nästan tomt)
    Vår servitris verkade va någon form av bakfull sengångare, allt gick väldigt långsamt och hon var rent utsagt otrevlig.
    När vi väl fått beställa mat och dryck gick det ganska fort ändå, ölen kom in och smakade som den skulle. Men sen kom maten. Vilket JÄVLA SKÄMT! Det va den sämsta fiskgratäng jag ätit, och då har jag ätit en Findus innan jag värmt den! Den smaka INGENTING! Min sambo provade skaldjurssallad, den borde heta burkräksallad istället. Priset för dessa rätter är 130-170 :-. En fiskgratäng för 169 spänn ska fan inte ha pulvermos på sig!
    Den får 4 poäng för öl och bra läge/mysigt och -2 för service och mat! Läs mer
  • anna n
    anna n skrev om Är i Väst
    skönt uteserveringhäng på mysa linnégatan. mycket folk men dessto bätter stämmning. Läs mer
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Är i Väst
    Som namnet skvallrar om ligger detta ställe uppe på en terass. Här finns en stor uteservering där man kan sitta länge och väl med sin öl och ha full uppsikt över Linnégatan. Föredrar Terassen på sommaren, då jag tycker att det är uteserveringen som lite "gör stället" så att säga. Populärt place, så det är mycket folk. Brukar dock gå att klämma sig in eftersom uteserveringen som sagt är ganska stor. Läs mer
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Är i Väst
    Mysig stämning med bra utsikt. Perfekt ställe att ta en öl på. Maten är god men lite dyr. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Margareta E Margareta E tycker:
“trevlig persoal,mysig miljö, e...” Läs mer