Arbetsbil Stockholm AB

Arbetsbil Stockholm AB

www.arbetsbil.se
  • BadgeSixYears

Vi på Arbetsbil i Stockholm AB har ända sedan 1999 försett såväl privatpersoner som företag med arbetsbilar, tjänstebilar och lånebilar. Genom vår erfarenhet erbjuder vi stor trygghet när det gäller att hitta rätt arbetsbil. Vi har många år i nacken inom bilindustrin och vårt mål är alltid att leverera bilar och fordon till...

102 omdömen om Arbetsbil Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2014

Magnus B
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Mycket bra bemötande på alla sätt och vis. Rekommenderas.

Svar från Arbetsbil Stockholm AB

Hej Magnus, Trevligt att kunna genomföra en affär genom telefonsamtal och att vi levererade den hela vägen till Göteborg! Tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Arbetsbil Stockholm AB

Annesjöns Entreprenad Aktiebolag A

Riktigt bra bemötande från första samtalet. Köpte en ny TMA-bil, ett bra bygge som har allt och proffsigt byggd

Viltmat Sverige Ab H
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra kundbemötande och grym service. Vi köpte en Iveco kylbil och dem fixade den precis så som vi ville ha den. Kan varmt rekommendera Arbetsbil Stockholm.

Oskar Jansson P
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Vi kom från en verkstad där vi hade blivit dåligt bemötta, okunskap om vårat fordon en Iveco Daily 2016 ,skyhög offert där dom skulle byta det mesta i motorn efter en felsökning som kändes högst osäker. och en ren ovilja till god service. Vi sökte oss vidare och hittade Arbetsbil Stockholm AB. Ringer platschefen Björn Eriksson, presenterar problemet med bilen och verkstaden den stod på. "inga problem, klart vi ska hjälpa er!" Inom några timmar så var bilen flyttad till dom för en riktig felsökning. under...

Trädexperterna M
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Köpte en lastbil av Arbetsbil Stockholm AB. Säljaren och teamet var jättetrevliga och hjälpsamma. Jag är från Göteborg och helt vilsen i Sthlm, blev hämtad på Arlanda fick lunch och lite färd proviant (coca cola) då jag skulle köra till Gbg i 90 km/t, ca 7 tim. (Denna lyx får man INTE utnyttja)!!! Kunde inte fått ett bättre bemötande, hatten av till dig Björn och ditt Team.

Dackia T
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Jag vill ge 5 Getingar i betyg utav 5 på grund utav den utmärkta service och kundmottagande som jag fick när jag köpte min nya IVECO kranbil! Dom byggde om bilen helt enligt våra behov för en väldigt överkommen summa och gjorde jobbet både bra och snabbt! Jag kommer att köpa nästa service bil där igen nästa gång och rekommendera mina kollegor att vända sig dit också.

Dan R
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra bemötande och service. lätta att prata med och snabb leverans.

Lasse G
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

För oss blev mötet med Arbetsbil positivt och professionellt från första stund, stor förståelse för våra behov och önskemål. Slutprodukten motsvarar allt som vi pratade och kom överens om, och vi ser fram mot ett fortsatt samarbete.

Topiro E
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Mycket bra bemötande, enkla att ha kontakt med. Köpte två bilar och är väldigt nöjd!

Jonas S
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Allt är väldigt bra! Kommer inte besöka något annat ställe i fortsättningen 👍

Junior A
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Otroligt bra bemötande, kompetent och engagerad personal Fick driftstopp pga. snöoväder, ringde dit och fick hjälp direkt med bärgning och reparation på rekordtid. Fick snabb och bra återkoppling under hela reparationstiden. Det kan jag starkt rekommendera

Perry H
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

När vi på BudAB nu är i behov av att byta ut vår vagnpark på 16 st VW Crafter, valde vi denna gång Iveco. Vi kommer att utvärdera denna bil någon månad, för att sedan ta ställning till eventuellt utbyte av våra 16 st VW bilar. Mycket trevlig säljare som engagerade sig i vårt behov. När bilen skulle levereras upptäckte jag att jag glömt beställa fjärrkontroll till bakgavellyften, detta fixade dom medans vi väntade, en UTMÄRKT service!! Dessutom ligger denna serviceanläggning mycket nära vår utgångspunkt i Arlandastad.

Marcus C
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Snabb och bra service, löser det mesta!

N.o allservice ab
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Arbetsbil är ett ofantligt kompetent företag som löst alla våra bilproblem snabbt och prisvärt i över 7 år. Vi vänder oss inte till någon annan för Dom lagar problemet och känns som deras Serice är äv hög kvalitet, då dom finner det riktiga felet och lagar det . Så vi kan fortsätta våra jobb. Trevlig personal och jordnära företag som tänker på vårt bästa långsiktigt. Det är obeskrivligt för oss på N.o Allservice Ab hur dom kan ha kunskap inom alla ämnen om våra lätta lastbilar oavsett märke och fel . Tack för allt ni gjort för oss

Peter S
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Vi kunde inte ha fått ett bättre bemötande av Björn och Arbetsbil Stockholm AB vi köp av vår husbil. De är pålitliga, trevliga och gör verkligen det lilla extra! Vid leverans visade sig det vara något fel på bilen, då skickades den direkt på märkesverkstad och vi fick en lånebil för att ta oss hem. När bilen var klar på service leverade Björn den personligen hem till oss. Vi är mer än nöjda med all service och ett fantastiskt bemötande från start till mål. Pålitligare firma är svår att hitta! Seija och Peter.

Alexander Gröndahl B
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Väldigt bra kundbemötande och väldigt stor erfarenhet och kunskap inom transportbilar! En trygg leverantör och ett företag som har kunden i fokus.

Maria S
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra kontakt med säljaren. Vi köpte en Iveco c-bil. Ett märke som vi inte har haft förut, så det är svårt att göra en bedömning för tillfället.

Cha Entreprenad Ab C
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Trevliga, kunniga och serviceminded!

Mark Projekt Tj Ab M
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Allt funkat klockrent med de 3 ärenden som vi haft - köp av en ny bil, service och reparation samt påbyggnad av 2 beg bilar

Budbilen I Roslagen A
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Jag ringde på ett utskick som Arbetsbil AB hade gjort via mail. Brevet var så pass trevlig att jag inte kunde låta bli att ringa upp, då jag alltid har ett antal bilar som ska utrangeras och en mer eller mindre som får buda gör ingenting, bara win/win. En utomordentlig trevlig person svarade och på den vägen är det. Vi får se om det blir en affär eller flera, beroende på vad vi för för bud bud, men vi är sugna på att testa åtminstone. Med Vänliga Hälsningar Budbilen I Roslagen AB Lars Jonsson

Olab Aktiebolag O
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Otroligt bra bemötande av säljaren Björn. Vi letade en bil som skulle passa i våran verksamhet och Björn löste det galant. Vi köpte en mindre kranbil för leverans av lång gods i garage. Allt löste sig och inom en vecka så var vi i full drift. Kort sagt så är jag väldigt nöjd med vad Björn och Arbetsbil kunde erbjuda och lösa åt oss.

Tamilan Logistics And Reklam Ab T

Best customer care service in Stockholm for iveco ...i would recommend for who bought iveco.... .don't go segeltorp iveco one of worst service my experience ...

Svar från Arbetsbil Stockholm AB

Tack för omdöme om Arbetsbil, önskar dig att omdömen här gäller endast om Arbetsbil Stockholm AB inget annat företag. Iveco Segeltorps är en bra auktoriserad verkstad, samtidigt så vet vi alla att inget företag har 100% nöjda kunder. Med vänlig hälsning, Jakob Chamoun

United Brothers Ab U
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Toppklass personlig assistans och service, trevligt bemötande. Jag rekommenderar arbetbils.

Patrik Friberg Bygg Och Fastighet Ab P

Från första samtalet blev vi bemötta av en extrem noggrannhet & service. Oavsett om det har varit innan vi köpte bilen till efter vi har haft bilen ett tag så har allt gått att lösa.

Lasse C
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Hej Arbetsbil med Jakob och Björn i spetsen är ett suveränt service inriktat bolag med väldigt duktiga mekaniker som alltid har 100% fokus på kundservice. Lars Lundell VD Cleanone

Göran N
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Ett bra första bemötande av hjälpsam personal Bra och tydlig kommunikation om vad som gäller Återkopplade och levererande utifrån mina förväntningar

Muthumanickam D
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Best service and quick delivery and the vd very friendly ;)

Lasse S
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Blir alltid bemött på ett mycket trevligt sätt.Glada och positiva. Har höga förväntningar på Arbetsbil och de uppfyller mina krav. vi lämnar in våra bilar för allt mellan däckbyte torkarblad tvätt och service

Vjstransport Ab V
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Riktigt bra bemötande! Jakob & Björn vart hjälpliga under hela processen för köp av fordonet, hållt mig uppdaterat med status samt levererat bilen i tid.

Alf B
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra bemötande av björn hyrde en lastbil: Tyvärr problem med faktureringen från dom!! Annars OK.

Jan E
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

jag upplevde att arbetsbil stockholm AB levererade högt över förväntningar. Är supernöjd med jobbet dom gjorde med min husbil. Det tråkiga är ju att dom är unika , fler borde jobba så. mvh jan eriksson

Bayan Khaled K
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Professionellt bemötande. Hjälpsam Köpte flera bilar under året.

Futuremile T
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Sjukt bra service från början till slut dom killarna som jobbar där är ett riktigt ärligt och proffsigt team. Arbetsbil är den man kan åka till om bilen är trasig den kommer ut som ny. Tack verkstads killarna och cheferna ❤️🙏🥇

Bjarne P
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra och snabba svar och ett kundvänligt bemötande.

Matias Anders Erik P
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Alla är super trevliga Och väldigt hjälpsamma så fort man kommer ditt eller ringer Har alltid fått snabb hjälp när ja vart hos domprost arbetsbin Har köpt 2 lastbilar av dom kommer i fortsättningen att köpa lastbilar av dom

Mohamed K
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

De är snälla pålitliga personalar och grupp.

Robert A
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Sjukt bra service hade björn som säljare kung av iveco han löste allt som jag begärde så 10 av 10 till han ha en fin sommar

Magnus S
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Bra och snabb service, riktigt nöjd med köp av 2st lastbilar.

Charlotta H
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Alltid glad och tillmötesgående.

Christian Ulf Otto Axel L
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Vi behövde en pickup med kran till vår verksamhet och fick kontakt med Arbetsbil Stockholm AB. Från första kontakt har de varit hjälpsamma, kunniga och hela tiden fokuserat på möjliga lösningar. Oavsett ärende blir vi glatt bemötta och viljan att hjälpa till är tydlig. Arbetsbil är en samarbetspartner vi varmt rekommenderar. Magasinet 12 med personal

Higgins & Company Ab H
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Har köpt min andra Transport bil hos Arbetsbil och är återigen väldigt nöjd med allt från bemötandet vilket är alltid proffsigt och välkomnande till levererad bil där de alltid ser till att man är supernöjd med allt innan man får nycklarna i hand. Rekommenderar Arbetsbil varmt!

Erbeco Värmeteknik Aktiebolag E
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Caddy Arbetsbil. Toppensäljare med bra känsla. Bra produkt som stämde med beskrivning. Kann gärna köpa bil där igen... MVH Björn Damberg

Abigo Medical Aktiebolag A
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Jag köpte in en begagnad Lastbil till vårt företag. Jag blev bemött mkt bra , bland annat så hämtade Arbetsbil ab:s personal upp mig på Arlanda. Mina förväntningar var att affären skulle lösa sig utan problem vilket den gjorde. Sammanfattningen blir ett mkt högt betyg till Arbetsbil AB för god service, hög kunnighet och ett mycket fint bemötande.

Stefan L
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Hela bilaffären gick snabbt och smidigt, all konkret info direkt, trevlig personal. Kan varmt rekommendera arbetsbil Stockholm AB Något som verkar blivit ett missförstånd är gällande däcken på bilen. Något jag ännu skall reda ut med arbetsbil Stockholm AB

Svar från Arbetsbil Stockholm AB

Hej Stefan , Vi missade skicka sommar däcken med transportfirman som körde bilen till hamnen i Nynäshamn ! Vi skickar 4 st sommardäck med Posten denna vecka . Med vänlig hälsning, Jakob

Fromageriet Ost Ab O
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Jag har jobbat med tillsammans med Arbetsbil i 5 år och alltid blivit fantastiskt bra bemött. Dom har specialanpassat skåp efter mina behov och allt har fungerat toppen. Dom hjälper mig i alla situationer och är alltid på ett gott humör. Jag rekommenderar Arbetsbil till alla mina vänner. Med vänlig hälsning, Ola / Fromageriet

M & K Services Ab M
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Vi köpte en lätt lastbil Iveco och är nöjda. Köpet gick snabbt och smidigt. Bra Jobbat Arbetsbil stockholm AB

Stockholms Fisk- & Skaldjurscompagnie Kungsholmsgatan Ab A

Hej! Dom har byt skåp på våran (min) bil och fixat back ljud och back lampa,lagat och fixat det som ska göras utan att det blir back jobb, vi har också köpt 3 st bilar av dom (Arbetsbil) tycker Att dom är mycket bra företag,snabba med alla jobb också. Det kommer säkert att bli fler besök och köp av bilar där. ☺

Mehmet T
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Jätte seriös verkstad. De hittade fel på min arbets bil som 5 andra verkstäder inte hittade till ett bra pris. Hjärtligt tack för hjälpen grabbar. Mvh Mehmet Teya

Fillnell Ab. A
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Hej Har köpt ett bra back ljus som sätts på vid backning Helt otroligt bra ljus 👍🏻👍🏻👍🏻

ROBIN R
Skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Grym service och leverans! Rekomenderar starkt!