Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Välkommen till Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg! Vi gör det möjligt för människor som har det svårt att komma in på den svenska arbetsmarknaden att få ett arbete. Vi är ett kooperativt företag som har alla människors lika värde i fokus. Våra tjänster: Städning, snickerier, flyttstädning, måleri, putsa fönster, tapetsering...

109 omdömen om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Sofia G
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vänligt bemötande och snabba svar, och väl utfört arbete med städningen av vår föreningslokal. Vi är nöjda!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Hanna N
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vi har hemstädning 1 gång varannan vecka sedan 4 år tillbaka. Vi är ganska nöjda med han som städar hos oss nu. Upplever att Abis är lättare att få tag på nu än för några år sedan. Vi får snabbt svar om vi har någon fråga eller kritik. Det har blivit mycket mer proffsigt på senaste tiden.

Helena B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Tycker att det fungerar bra. Strulade lite med vikarier vid vab. Den som städade hos mig anmälde sjukdomen till mig och jag fick kontakta admin för att få en vikarie. Borde vara tvärt om. Vikarien som städade var bra när hen kom.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Christine W
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Alltid bra bemötande och väl utfört arbete

Tore H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hemstädning Utför sina arbetsuppgifter plikttroget, noggrant och med gott humör.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Kajsa H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra kommunikation och väl utförd städning

Tim S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vi har köpt städning en gång i månaden. Proffsig bemötande och super duktig och effektiv städerska!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Anna T
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jättefint städat och snabb och bra kommunikation med kontoret.

Annicka P
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

De levererar det jag efterfrågar och är flexibla om jag vill ha annat uträttat än det överenskomna,

Lena I
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Grovstädning. Ok utfört- men ojämnt o långsamt. Men dom slet hårt o låg inte på latsidan! Borde haft en timme till - men tyvärr kunde de inte stanna längre. Det ena badrummet blev jätte bra!

Eva K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jag köper städtjänst av Arbetskooperativet Solidaritet (AS) i Göteborg. Min direkta kontakt med AS kontor har varit mycket sparsam, men fungerat mycket väl. Faktureringen sköts föredömligt. Städtjänsten fungerar utmärkt.

Andreas D
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra bolag, med bra städare för en god sak. Rekommenderas.

Amanda D
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Väl utförda arbetsuppgifter, med möjlighet att ha samma personal varje vecka. Att det är ett kooperativ som driver företaget märks genom att personalen är måna om att göra ett bra arbete, och det är positivt att pengarna vi betalar kommer arbetarna till godo.

Birgitta L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jag har alltid bemötts med vänlighet och intresse. De har kunniga och arbetssamma arbetstagare. Jag har varit så nöjd med de tjänster jag köpt, städning, fönsterputs, målning mm. Har rekommenderat dem till andra, bl a flyttstädning som har utförts till största belåtenhet.

ERIKA O
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Rekommenderar inte till någon. Använde för flyttstäd men efter omstäd är golven fortfarande klibbiga, fönstren flammiga, det är dammigt med stora dammtussar på golvet vid kylskåp och bakom toalettstol. Det värsta av allt är att de lyckats REPA ett fönster. Inväntar svar på hur de tänker lösa den frågan. Avråder starkt om ni tänkt beställa flyttstäd! Uppdatering: De hävdar att de inte repat fönstret "för då hade de som var där sagt det" och skyller dammet och smutsen FRAMFÖR kylskåpet på att det inte var utdraget...

Matilda Brinck L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Snabba & Noggranna, punktliga. Flyttstädning av en lägenhet som var bra nergången. Där många bott samtidigt. Så nöjd. Mycket trevlig personal på plats, och utmärkt bemötande av administrationen som gjorde sitt yttersta för att säkerställa att det blev som vi önskat.

Anna S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Det fungera bra med allt från offertförfrågan till att passa tider. Förutom ett par missar var jag väldigt nöjd

Helen W
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

ABIS har en ambitiös målsättning och är viktig för att ge människor en förankring på arbetsmarknaden. Liksom de flesta aktörerna på servicemarknaden är man beroende av den enskilde medarbetarens insats. Den avgör kundens uppfattning om företaget. När det inte går som förväntat är ABIS lyhört fört kundens synpunkter och det är bra.

Susanne W
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Trevlig kille och gott resultat (rena, fina fönster).

Helena H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Trevligt bemötande. Snabb service. Fönsterputs.

Christina H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jag tycker ABIS har givit mig ett snabbt och proffsigt bemötande. Städerskan som kom hem till oss var noggrann och mycket trevlig.

Anna Kari B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

1. Mycket bra bemötande! 2. Förväntningarna var att trädgårdsarbetet och målning skulle bli gjort på ett bra sätt. Förväntningarna infriades! 3. Som sagt, sådant som jag inte kan göra själv just nu pga frakturer och dylikt kan ABIS hjälpa mig med. Jag är mycket tacksam!

Irma Garcia Q
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra tjänst trevliga arbetare bra tempo

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Tack Irma, Det var roligt att höra!

Lina A
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Ett otroligt viktigt företag som sköter sina arbetsuppgifter oklanderligt. De är flexibla att ha att göra med, och smidiga på kommunikation. Rekommenderas varmt.

Anette J
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej, jag tycker att initiativet med ABIS och alla personer jag varit i kontakt med är väldigt fina och bra. Jag förstår också att små företag drabbas hårt av att en ansvarig person blir borta under en längre tid från sin tjänst. Så - jag har förståelse för att upplevelsen av ABIS just nu känns både rörig och ostrukturerad. Men hoppas att det ordnar upp sig! Varma hälsningar!

Maria L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Fantastisk arbete, jag är tacksam och nöjd.

Katarina P
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jag har städhjälp hemma via ABIS och är mycket nöjd. De är noga med att höra av signi god tid om det blir förändringar och är lätta att nå om man har frågor.

Karin V
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Gott bemötande av Solidaritet. Utmärkt utfört arbete, fönsterputs. Trevlig och noggrann person som utförde uppgifterna helt enligt mina förväntningar.

Göran A
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Jag har ingenerfarenhet av arbetskkoperativet Soldaritet

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Göran. Vi gjorde provstädning och sen vanlig hemstädning hos dig nu i mars månad. Hoppas du var nöjd med den städningen. Skulle det vara något som du inte var nöjd med eller som du skulle vilja anmärka på så är jag tacksam om du kan skriva till mig på katrine@abis.nu. Tack på förhand, mvh Katrine

Armando M
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Beställde flyttstädning av lägenhet och var mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Armando, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det är oerhört värdefullt för oss och jag är väldigt glad att höra att du blev nöjd med resultatet. Skulle du vara i behov av återkommande hemstädning så hör gärna av dig, vi hjälper di gärna! Allt gott, Mvh, Katrine

Kerstin S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vi är väldigt nöjda med den storstädning av vår lägenhet som gjordes. Mycket noggrant och jättefint!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Kerstin. Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi är mycket glada att du blev nöjd med storstädningen. Skulle du önska boka in återkommande hemstädning så hör gärna av dig. Önskar dig en riktigt fin helg, Mvh Katrine

Bobbo M
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra och proffsigt. Städ med kvalité och hänsyn både till miljö och anställda.

Hej Bobbo. Tack för fint omdöme. Vi är glada att få er som kund. Mvh Katrine

Alica § H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra bemötande, snabb respons och flexibla. Duktiga lokalvårdare som var lätta att kommunicera med! Vi köpte tjänsten storstädning av ett tvåvåningshus.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Alicia. Tack för din feedback. Så roligt att höra att du är nöjd med kontakten du haft med oss och kvaliteten på det utförda arbetet. Skulle du vilja testa återkommande hemstädning så hör gärna av dig till mig på katrine@abis.nu. Allt gott. Mvh Katrine

Birgitta H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Har inte haft så mycket kontakt med företaget, men då blivit bra bemött. Jag har köpt städtjänst. Bor i Vänersborg och förmedlingen med företaget har skötts av en person bekant med den person som utför arbetet. Den personen har tillfrågat vilka som ville köpa tjänsten och var också delaktig i schemaläggning, då hon hade person- och lokalkännedom. Förväntningarna var ju att få bra städning och de har uppfyllts ganska väl. En sak jag undrat lite över är hur mycket utbildning de som arbetar får. När det gäller städning...

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Birgitta. Tack för att du tog dig tiden att skriva ett bra utförligt omdöme. Det uppskattar jag. Jag är glad att höra att du är nöjd med städningen och den kontakt du haft med oss och volontären som hjälper med schemaläggning och så. Henne gillar vi också starkt. Gällande städmaterial så använder vi oss av miljömärkta produkter och vid anställning har vi en genomgång av de olika medel och hur de ska blandas för olika områden. Löpande utbildning sker vid behov. Tveka inte att ta kontakt om det finns ytterligare frågor eller funderingar på katrine@abis.nu. Allt gott, Mvh Katrine

Ester L
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Bra bemötande & genomförande av vårt veckovisa städ.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Ester, Tack så mycket för att du ville ge ett omdöme. Super kul att höra att du är nöjd :) Allt gott. Mvh Katrine

Else-marie C
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Mycket bra bemötande. Städning Mycket positivt med de arbetsuppgifter som vi villa ah gjorda. Lätt att ordna om tidsplaneringen måste ändras. Positiv upplevelse för oss .

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Else-Marie, tack för det fina omdömet. Kul att höra att du är nöjd med städningen och tycker kommunikationen vid ändringar funkar bra. Tack, Mvh Katrine

Johan K
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Narmandakh som städar hos oss är fantastiskt proffsig och välorganiserad, vi är så nöjda med henne och med kontakten med företaget.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Johan, Tack för ditt omdöme, kul att höra från en trogen kund som er. Ska självfallet ge det fina omdömet vidare till Narmandakh hon kommer bli mycket glad. Allt gott, Mvh Katrine

Helena T
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Lite missförstånd och slarv från admins håll men de städar är proffsiga, noggranna och trevliga.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Helena, Tack för att du skriver detta. Det så viktig information för oss så vi kan bli bättre. Glad att du är nöjd med städningen och personalen som städer. Har du lust och möjlighet att skriva mera om det slarv och missförstånd som du upplevd skulle jag bli mycket tacksam. Du kan maila mig på katrine@abis.nu. Tack på förhand, Mvh Katrine

Bertil R

Fastighetsskötsel - fungerar utmärkt

Hej, Tack så mycket roligt att höra att det fungerar. Allt gott, Mvh Katrine

Ida E
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Allt gick smidigt och snabbt, och vi är supernöjda!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Ida, Kul att höra, tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme det är vi mycket glada för. Önskar dig allt gott. Mvh Katrine

Hanna F
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Har en mycket positiv upplevelse när det gäller Arbetskooperativet Solidaritet. Bra bemötande från alla instanser, snabb återkoppling vid frågor och inte minst mycket positiv upplevelse städtjänsterna vi tar del av med duktig och noggrann utförare av tänst.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Hanna, Tack för ett fint och utförligt omdöme, det uppskattar vi verkligen. Jag är mycket glad att höra att du är nöjd kvaliteten av tjänsterna samt att kommunikationen fungerar. Tack. Mvh Katrine

Ingrid B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hanife städar varannan vecka hos oss och jag är supernöjd. Hon är noggrann och trevlig och har blivit som en kompis.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Ingrid, Jag förstår att du är nöjd, Hanife är verkligen uppskattat av många både kunder och kollegor. Tack så mycket för din långa trogna tid som kund det betyder mycket att höra att du är nöjd. Tack! Mvh Katrine

Jenny Ö
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Som helhet är jag mycket positiv. Det är fantastiskt att ABIS finns på alla sätt och anledningen till att jag ens övervägde att boka in städhjälp.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Jenny, Tack för din feedback. Kul att höra att du är nöjd, skulle det vara något som du vill dela med dig av som skulle vara lärande för oss i målet att ständigt bli bättre får du gärna skriva till mig på katrine@abis.nu. Tack. Mvh Katrine

Fredrik S
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

ABIS personal är trevlig och alla kontakter med administrationen går enkelt och smidigt! Språket kan dock vara begränsande ibland vid själva städtillfället men det går alltid att lösa, om inte förr så i efterhand via administrationen. Resultatet är oftast bra och det är min uppfattning att de bryr sig om att följa upp kundnöjdheten. Resultatet är klart godtagbart. Dock är jag en dålig kund på så sätt att jag tycker det är jobbigt att uttrycka när jag inte är nöjd, så de gånger jag inte varit det är det svårt för dem att veta om det.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Fredrik, Stort tack för att du delar ett så utförligt och ärligt omdöme. Super glad att höra att du tycker kontakten med administrationen funkar bra och att det mesta även det språkliga kan lösas genom administrationen. Skulle verkligen uppskatta om du hör av dig när något inte har gått som önskat efter en städning så vi har möjlighet att ge personalen utökad utbildning där det behövs. Du kan skriva direkt till mig på katrine@abis.nu eller till bokning@abis.nu. Allt gott, Mvh Katrine

Olga R
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Fint och bra bemötande, och bra utfört arbete!

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Olga. Tack så mycket att du tog dig tid att svara. Glad att höra du är nöjd med utförd arbete och bemötandet. Allt gott. Mvh Katrine

Camilla Von B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vi har köpt hemstäd och mycket nöjda både med bemötande och själva städningen.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Camilla. Roligt att höra att ni är nöjda. Tack så mycket. Allt gott, Mvh Katrine

Christoffer J
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Vi har en fantastisk hjälp här hemma i Myrvete. Hon är noggrann, proffsig och alltid vänlig.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Christoffer. Stort tack för det fina omdöme, tacksam att du tog dig tiden att skriva. Kul att du är nöjd med Myrvete det kommer hon bli glad att höra. Mvh Katrine

Arjan Van Den B
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Allt är bra! Det känns meningsfullt att använda abis tjänster och vi är nöjda med utförandet.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Arjan, Som den trogna kund du är , är det extra kul att få ett så fins omdöme. Tack! Vi är glada att höra du är nöjd. Mvh Katrine

Rasmus H
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Väldigt nöjd. Bra städning, bra priser och känns bra att kunna göra något gott genom hemstädning.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Rasmus, Win win helt enkelt. Kul att du är nöjd. Tack så mycket för att du tog dig tid att svar. Det uppskattar vi. Mvh Katrine

Mattias G
Skrev om Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Layer 10 har köpt städtjänster från Arbetskooperativet Solidaritet i 4 år och det har alltid fungerad väldigt bra. Dessutom känns det bra att köpa tjänsten av ett företag som tar ett socialt ansvar och fyller en viktig funktion på svensk arbetsmarknad.

Svar från Arbetskooperativet Solidaritet - Göteborg

Hej Mattias, Tack för fint och utförligt omdöme det uppskattar vi verkligen. Glad att du är nöjd med den service du får. Allt gott, Mvh Katrine