Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö

Välkommen till Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö!

Vi ger dig hushållsnära tjänster till hög kvalitet och rimliga priser. Vi på Arbetskooperativet Solidaritet är ett antirasistiskt företag som gör det möjligt för människor att ta en plats på den svenska arbetsmarknaden.

Våra tjänster: Alla typer av hushållsnära tjänster såsom hemstädning, putsa fönster, flyttstädning, snickeriarbeten, måleri, trädgårdsarbete och mycket mer.

Vi har även en bemanningstjänst för företag där du som företag kan anlita någon av våra medarbetare där behov finns.

Läs vad 5 kunder tycker om Arbetskooperativet Solidaritet - Malmö 2

2022-01-21 Verifierad kund
    Flyttstädning.
    Väldigt bra kommunikation.
    Dock kom städpersonalen sent, tog mycket längre tid än beräknat och blev inte klara så vi själva fick lägga 4 timmar på att städa. Kontoret hade dessutom glömt att meddela personalen att de behövde ta med hink och mopp, så det blev en stor grej på morgonen när personalen kom utan redskap.
    Hej Martina, Tack för att du delar med dig, jag vet att det inte gick smidigt hos dig och beklagar det verkligen. Hoppas att vi kanske längre fram kan få lov att visa att vi kan göra mycket bättre. Önskar dig en riktigt fin helg,
    Mvh Katrine
    2021-11-01 Verifierad kund
    Jag tycker det funkar bra. Bra bemötande och städresultat.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Städningen som utförs är jättebra men det är mkt förvirrat från Abis rörande vilken dag och tid som städningen ska utföras, det blir ständigt fel vilket gör städerskan nervös.
    Hej Linda,
    Tack för att du tog dig tid att svara. Din feedback är viktigt för oss och vår önskan att ständigt bli bättre. Jag är givetvis mycket glad att höra du är nöjd med städningen. Tråkigt att du upplever att det förvirrande kring dag och tid, jag tar till mig detta. Jag hör av mig till dig så vi kan reda ut eventuella oklarheter. Mvh Katrine
    2021-10-05 Verifierad kund
    Mycket tacksamma för städhjälpen
    Hej Annette Marie.
    Vi är också mycket tacksamma för alla trogna kunder likt dig. Tack.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Utmärkt tjänst, vi är mycket nöjda
    Hej Dan,
    Tack för din feedback. Rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)