Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Arbetspartner Åkeri Stockholm AB

Arbetspartner Åkeri Stockholm AB

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Arbetspartner är verksam inom flytt och bemanning.
Företagets säte är Stockholm med Sverige som arbetsfält. Våra kunder är privatpersoner, företag och myndigheter.

Personalen som jobbar här har stor erfarenhet och breda kunskaper av branschen. Vi är speciellt duktiga på bohagsflytt / privatflytt och allt inom kontor / företagsflytt. Behöver ni referenser är ni välkomna att kontakta oss.

Besök vår hemsida för mer information om oss och våra priser: www.arbetspartner.com
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB

• Edward S
    Edward S skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Jag anlitade Arbetspartner för en flytt i april 2015 och är inte nöjd. Saker glömdes kvar (jag fick jaga efter flyttbilarna med det sista), en del av en möbel försvann och ytterligare en gick sönder. Killarna kändes inte alltid varsamma när de lastade. Ansvarig på företaget var sen med återkoppling: det dröjde nästan en hel månad och det krävdes påtryckningar från min sida. De uppgav då att de har en självrisk på 8500 kr vilket gör det knepigt för dom att ersätta mindre skador. Efter en diskussion har dock en mindre kompensation getts som rent ekonomiskt täcker det som förstörts. Men tiden och energin jag fått lägga på detta känns inte värt det.

Det enda positiva jag kan säga om företaget är att de flesta av killarna som skötte flytten var trevliga. De var snabba men i ljuset av att saker förstördes kan jag inte säga att det var positivt eftersom det gjorde avkall på kvalitén.

Jag beställde även flyttstädning av Arbetspartner men de dök inte upp på den avtalade dagen! Detta försatte oss i en otrolig svår situation då den nya lägenhetsinnehavaren skulle flytta in 2 dagar senare. Ansvarig hade varken förklaring eller ursäkt gällande detta och vi har på intet sätt kompenserats för detta. Oseriöst och opålitligt.

Jag kan tyvärr inte rekommendera Arbetspartner för vare sig flytt eller städ.
  • Louise H
    Louise H skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Personalen var trevlig MEN de kommer ej i tid men man får betala för tiden de är försenade och de repar sönder alla möbler trots att det är omöjligt enligt dom då de lägger sina filtar på, även stora tavlor som de plockar ner själva från väggarna lyckas de förstöra. . Uruselt! Använd ej Arbetspartner!
  • Janne J
    Janne J skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Janne JJanne J

Mina varmaste rekommendationer!
    De kom i tid, var trevliga, effektiva och ytterst kompetenta!

Just "partner" i namnet tycker jag beskriver det hela bra. Jag fick den här fina känslan av att "vi är här för att hjälpa dig" under hela flytten.

Stilpoäng till Björn som både ringde innan flytten och rekommenderade att jag lade ut skyddspapp på golvet i nya bostaden på grund av snöslasket och som på ett föredömligt sätt hanterade och rättade till ett missförstånd gällande ett par saker som skulle kvarlämnas till köparen av min gamla bostad. Ett mail och ett telefonsamtal så var den saken ordnad.

Så, ett stort tack och all heder till dem.
  • Carin J
    Carin J skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Mycket bra, snabb respons, i tid, mycket effektivt o snabbt arbete. Trevliga flyttkillar som visade att de hade koll på va de gjorde. Rekommenderar detta företag.
    2012-02-14 Representant för Arbetspartner Å svarar Carin J
    Hej Carin, kul att ni är nöjda och tack för rekommendationen.
    Mvh Björn / Arbetspartner AB
  • Johan H
    Johan H skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Trevligt bemötande av alla på företaget. Ett mycket proffsigt utfört arbete från den första telefonkontakten och offerten till själva flytten.
    2012-02-16 Representant för Arbetspartner Å svarar Johan H
    Hej Johan, tack för det och välkommen åter. Mvh Björn / Arbetspartner AB
  • jossan h
    jossan h skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Visseligen kom de på utsatt tid men långsammare "express"arbetare har jag aldrig varit med om, dyrt, kändes som att de segade med flit för att kunna ta ut så mycket tid(pengar) som möjligt. Uselt!!!
    2012-02-16 Representant för Arbetspartner Å svarar jossan h
    Hej Jossan, ursäkta sen återkoppling. Tråkigt att du tycker att flytten tog långtid. Hoppas att det för övrigt var till belåtenhet. Mvh Björn / Arbetspartner AB
  • Ses G
    Ses G skrev om Arbetspartner Åkeri Stockholm AB
    Uruselt. Hade bokat en träff och stannade hemma men de dök inte ens upp. Ringde 5 gånger och varje gång sa de att de hade problem med någon lastbil och skulle ringa upp. De ringde aldrig upp.
    2012-02-16 Representant för Arbetspartner Å svarar Ses G
    Hej, ursäkta sent svar. Vi ber åter om ursäkt för att vi ej kunde utföra en besiktning av er lägenhet på utsatt datum. Hoppas att ni fick ett bra pris av någon av våra kollegor och att er flytt gick bra. Mvh Björn / Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten