AREAB

Spelmansbacken 11B, 163 41 Spånga — Visa karta

AREAB affärsidé är att vara en trygg och pålitlig totalentreprenör. Vi har många lyckade projekt, goda referenser och kan ansvara för allt från arkitektur till VVS, el, måleri och plattsättning.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära AREAB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 5 kunder tycker om AREAB

• Amir N
    Amir N skrev om AREAB
    Jag är mycket nöjd med det arbete AREAB har gjort, de har varit hjälpsamma och tillmötesgående, hållit tiden och gjort ett bra jobb med vårt nya tak. Det pågående el-arbetet är vi lika nöjda med.
    2014-03-31 Lejla V svarar Amir N
    Tack för den fina rekommendationen Amir! Vi ser fram emot vårat fortsatta samarbete!
  • Mattias J
    Mattias J skrev om AREAB
    Bra och duktiga hantverkare. Måna om att kunden blir nöjd. Kom med många bra idéer på förändringar. Felxibal och tog helhetsansvar.

Är det något som kan bli är det att kommunicera tydlig tidsplan och lämna realistiska tidsplaner.
    2014-03-31 Lejla V svarar Mattias J
    Tack Mattias! Vi är glada att du är nöjd!
    Vi arbetar självklart hela tiden med att förbättra oss. Tidsplanering är viktigt både för oss och får våra kunder. Tack för kritiken, den har vi tagit till oss av!
  • Sadina J
    Sadina J skrev om AREAB
    Jag har anlitat AREAB vid 2 tillfällen. Första gången för en badrumsrenovering i min lägenhet och andra gången för en total renovering av min vattenskadade lägenheten. Jag kan inte säga ngt annat än att vi är supernöjda med det arbete AREAB:s personal har utfört. De är flexibla och duktiga! Kan verkligen rekommendera detta företag. Vänligen/Sadina L.
    2014-03-28 Lejla V svarar Sadina J
    Tack för en fin rekommendation! Vi är glada att du är så nöjd! Det är det som gör vårat jobb så otroligt roligt! Tack!
  • Vanja P
    Vanja P skrev om AREAB
    Hej en av Stockholm bästa bygg företag
    2014-03-28 Lejla V svarar Vanja P
    Kort och koncist! Tack Vanja!
  • Goran H
    Goran H skrev om AREAB
    Helt renövering av kök utfördes av AREAB föra året.
    Jag är ganska nöjd.
    Hella arbete varade ungefar 3-4 veckor.
    2014-03-17 Lejla V svarar Goran H
    Tack för rekommendationen Goran! Vi är glada att du är nöjd med ditt nya kök!

Spelmansbacken 11B, 163 41 Spånga