Arenastadens Trafikskola

Arenastadens Trafikskola

Sedan 2010 har Arenastadens Trafikskola sett till att vägarna blir säkrare. Hos oss är det av yttersta vikt att hålla en hög etisk och moralisk standard. Hos oss är alla välkomna. Via en grundläggande människosyn som präglas av ömsesidig respekt ser vi till att vägen mot ditt körkort blir så felfri och enkel som möjligt. Våra...

72 omdömen om Arenastadens Trafikskola

Nathalie Å
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Tjejen jag bokat in testlektionen med hade glömt bort att vägen vid friends arena skulle vara avspärrad så väl på plats ställde hon in lektionen. Det går från att vi ska köra och allt är lugnt till att vi plötsligt inte alls ska det och jag fattar först inte riktigt vad som händer. Jag kan förstå att det blir fel ibland, det är trist men fine, men när jag blir lite ställd och frågar hur vi då ska göra blir hon extremt defensiv och anklagar mig för att vara otrevlig (vilket jag absolut inte är men försöker förstå genom allt...

Svar från Arenastadens Trafikskola

Hej Nathalie, Tack för ditt omdöme, det är otroligt värdefullt för oss att få in alla typer utav feedback och vi är väldigt glada för att vi tillsammans får möjligheten att hitta en lösning. Precis som jag berättade på kontoret när jag välkomnade dig så vill jag verkligen att du skall få ut så mycket som möjligt utav att välja oss som körskola. Vi var mitt i påsken och som du vet så har vi funnits i många år och det har aldrig ställt till det för oss och våra elever. Det som blev unikt i vår situation, var att vid just...

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Victoria L
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag är supe nöjd, stor eloge till madde som var både flexibel, duktig på att lära ut och gav en ett varmt bemötande jämt! Rekommenderas varmt till alla!

Svar från Arenastadens Trafikskola

Hej Victoria! Tack för din fina ord, och att vi fått var delaktiga på din väg till körkortet. Ta hand om dig och kör försiktigt. /Madeleine

Mikael E
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Bästa trafikskolan! Jag prövade flertalet trafikskolor innan jag hamnade hos Dani och Madeleine, hos dem kände jag mig direkt som hemma. Jag var väldigt nervös bakom ratten men de tog mig pedagogiskt genom läroplanen och hjälpte mig känna mig trygg, på både motorväg och som i villaområde. Dom anpassade inlärning efter mina behov och såg till att jag var ordentligt redo vid mina första uppkörning. Det kändes tryggt att kunna luta sig mot deras expertis hela vägen till kortet, rekommenderas!

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Mikael för dina fina ord om din upplevelse hos oss. Vi är så glad att körkortet är i din hand nu, ta hand om dig och så ses vi ute på vägarna. :D /Madeleine

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Wilma Ewa Vivi J
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag är jätte nöjd med arenastadens trafikskola och med min trafikskollärare Madeleine. Hade förmodligen tagit väldigt mycket längre tid att körkort utan dem. Fick så mycket tips och trix jag kommer ha nytta av hela livet. Rekommenderar verkligen arenastadens trafikskola.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Hej Wilma, va glada vi blir för dina fina ord! Det var så trevligt att få vara en del av din utbildning. Vi ses på vägarna! Ta hand om dig, hälsningar från hela Arenastadens T gäng!

CHRISTOFFER S
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Väldigt smidig och hjälpsam trafikskola som gör sitt yttersta för att du ska ta körkort på dina villkor, fantastiska lärare som bygger en bra relation med eleven. Rekommenderar Arenastadens trafikskola till alla som vill ta körkort på ett snabbt, smidigt och behagligt sätt.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Christoffer Roligt att du trivts hos oss och varit nöjd med din utbildning. Kör förståndigt och sköt om dig./Madeleine

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Elly
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Tack till alla på Arenastadens trafikskola som trodde på mig och stöttade mig hela vägen till körkortet. Tänk att jag gick från nybörjare till fullfjädrad bilförare på endast 15 lektioner och klarade uppkörningen på första försöket! Särskilt tack till Farid som pushade mig förbi det bekväma och hela tiden utmanade mig att utvecklas ytterligare.

Sandra
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jättebra och trevliga, tog körkortet på första försöket och kände mig där helt trygg med hjälp av allting jag har lärt mig. Skulle verkligen rekommendera :)

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Jenny
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Tack för mycket bra handledning mot körkortet! Jag hade länge kämpat med att ta mig tid att ta körkortet, och ni hjälpte mig att boka lektioner och uppkörning samt att använda lektionerna helt rätt utifrån mina förkunskaper. Jag kunde därför känna mig självsäker och redo på uppkörningsdagen! Bra upplägg med dubbellektioner sista veckorna innan körprovet, samt mycket träning i området där jag skulle köra upp. Även bra kommunikation och flexibilitet ifall lektioner blev inställda/flyttade. Tack åter igen för all hjälp!

Volmar A
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag tog totalt 13 lektioner och risk 1 här och blev oerhört nöjd. Blev trevligt bemött, fick hjälp med det jag önskade. Jag har inget ont att säga om Arenastadens Trafikskola!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Donika
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Stort tack till alla på Arenastadens Trafikskola. Men ett speciellt eloge går till Madde som har gjort ett fantastiskt jobb. Tack för ditt tålamod och att du möjliggjorde för mig att ta mitt körkort på första försöket !

Samira Rebecca K
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Kan starkt rekommendera Arenastadens Trafikskola. Skolan ligger väldigt bra till vilket gör att man snabbt kommer igång med körningen och kan bocka av de olika momenten. Idag tog jag äntligen körkort och det är tack vare min fantastiska lärare Dani. Han har stöttat mig från start till slut och varit otroligt pedagogisk i sin undervisning. Arenastadens Trafikskola har supertrevlig och kunnig personal och dessutom hjälper de till med all planering vilket kändes väldigt skönt. Toppbetyg!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Lovisa
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Idag tog jag äntligen körkort! - hade vart omöjligt utan Arenastadens trafikskola. Körlektionerna har vart väl planerade och skräddarsydda för just mig, de har varit flexibla och jag har utmanats samt uppmuntrats på bästa möjliga sätt. Trevligaste körskolelärarna!! Rekommenderar

Mattias
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Väldigt nöjd med Arenastaden Trafikskola. Körde primärt med Farid som var väldigt bra på att lära ut samt ge tips vid körningen på ett lugnt och lättförståeligt sätt även vid stressiga situationer. Avslutade, innan uppkörning, med en lektion med Madeleine som gav mig de sista tipsen för att klara uppkörningen på första försöket! Tack så mycket för er hjälp!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Gustaf
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Supernöjd med Arenastadens trafikskola. Köpte 10 lektioners paket samt 3xdubbellektioner innan uppkörning. Väldigt tillmötesgående och glada, de såg till att man fick tider som passade ens planering, och lade ner extremt mycket tid att hitta avbokade uppkörningstider då dessa inte växer på träd iom Covid-19. Stort tack för all hjälp att skaffa mitt körkort! Extra stort tack till Farid och Madeleine!

Fanny
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Arenastaden är en superbra trafikskola med fantastiska lärare. Kom till dem efter att ha kuggat några uppkörningar med ett självförtroende på absolut noll. Något dem hjälpte mig bygga upp med rätt kunskap och omlärning där brister fanns. Det är ingen hemlighet att det är kostar en del att ta körkort men deras lektioner var värda varenda krona.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Fanny! Du är så värd ditt körkort, lycka till nu ute på vägarna önskar vi dig alla här på Arenastadens Trafikskola

Paola Andrea Vargas C
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag rekommenderar Arenastadens trafikskola 100%- Jag hade Dani som lärare och han var mycket tydlig, pedagogisk och professionell. Han verkligen hjälpte mig att förbättra och överkomma mina rädslor och ta bort dåliga vanor jag hade från min ursprungligt land. Tack så mycket!!

Anette
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Mycket professionellt och seriöst bemötande genom hela resan. Mycket nöjd med mitt val.

Mikael
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Kanonbra körskola med superduktiga pedagoger som är trevliga, kunniga och väldigt pedagogiska. Rekommenderas varmt!!

Willaim
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag köpte ett paket med körlektioner och tack vare Arenastaden tyckte jag att pengarna var väl spenderade. De var väldigt trevliga och professionella körlärare som lärde ut de viktiga och gav även en slags läxa emellan lektionerna, för att de vet att övning ger färdighet. Sammanfattningsvis hade jag en mycket bra upplevelse där och resultat har gett mig ett körkort. De kan sina grejer och maximerar vad man gör under lektionerna, mycket bra.

Axel E
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Trafiklärarna var alla trevliga och förklarade på ett tydligt sätt vad som var fel och hur man kunde förbättra det

David
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Väldigt kompetenta och tålmodiga körskollärare!

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack David! Det var väldigt roligt att få utbilda dig :) Mvh Madeleine och resten av gänget.

Aron L
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Fantastiskt bemötande och pedagogiska och tålmodiga lärare. Tack!

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Aron! Det har varit trevligt att ha dig här hos oss på skolan och lycka till nu med ditt körkort. Allt gott till dig från oss här på Arenastadens Trafikskola

Erik
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Gick dit initialt för handledarkurs, fick ett bra intryck och stannade för övriga moment som riskettan, halkbana, körlektioner, teori- och körprov. Mycket nöjd.

Arenastadens Trafikskola gillar detta
Labib
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Hade Farid som lärare och är supernöjd!

KRISTIJAN P
Skrev om Arenastadens Trafikskola

I highly recommend Arenastadens Trafikskola, and I want to thank you all for your commitment and professionalism especially to Farid. His advices were precious, educative, helpful and very precise and most of all beautiful personality. I bought a package with 10 lessons and i left everything else on the professional team of the Arenastaden trafikskola to organize for me. So I didn't had to worry about anything. I passed the theory test and practice exam on the first attempt.

Marcus
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Kan verkligen rekommendera Arenastadens Trafikskola. Experter på det dem gör, flexibla, prisvärda och lägger allt fokus på dig som elev. Jag körde med Dani som är fantastisk, utan honom hade jag inte haft mitt körkort efter bara 2-3 mån. In och boka en provlektion hos dem så får ni se själva!

Martin K
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag köpte ett paket som jag ansåg var rimligt, 10 lektion á 80 min. Risk 1 Risk 2 För 14 000 kr Jag tycker det var ett väldigt bra paket. Samtidigt anser jag att bemötandet av lärare var väldigt bra och man lärde sig mycket, de var hårda men rättvisa! Har haft en mycket bra tid hos arenastadens trafikskola, klarade teori testet på första försöket och uppkörning på andra! Mvh Nöjd kund !

John
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag rekommenderar absolut Arenastadens Trafikskola! Klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket. Jag körde bara med trafikskolan och med Dani som lärare. Dani är rak, pedagogisk och hjälpsam så toppbetyg, så klart, till både Dani och trafikskolan som helhet.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack John Vad roligt att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss! Ta hand om dig nu och kör försiktigt så ses vi ute på vägarna i framtiden. Hälsningar från oss alla på Arenastadens Trafikskola

Andrea
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Trodde aldrig ja skulle kunna klara av både teorin och uppkörning på första försöket, men tack vare Arenastadens Trafikskola gick det superbra! Med jättetrevlig personal och väl utbildade körskolelärare var det alltid en bra och lärorik stämning! Tack så jättemycket!!

Maria B
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Bästa trafikskolan. Lärde mig köra bil från 0 med deras hjälp. Trevlig och jättehjälpsam receptionist. Duktiga körlärare.

Michael
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Kan bara lämna mina bästa rekommendationer. Alltid trevligt bemötande och Farid va grym som körlärare. Perfekt kursplan och det kändes aldrig jobbigt.

Adam
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Farid is the best!! I very much appreciate the effort he put into getting me ready for the driving exam! I highly recommend anyone who is looking for a driving school to use arenastadens trafikskola

MATTIAS L
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Kan inte annat än att bli full pott om man fixar teori samt uppkörning på första försöket. Måste säga att jag gillar att man blir bemött med namn och ett handslag när man kommer in på körskolan. Bevisar på att det finns intresse från personalen. Tog ca 15 lektioner att fixa körkortet tack vare duktiga lärare. Samt att dom hjälper till att boka in alla kurser och prov.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Hej Mattias. Vad roligt att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss. Det har varit så trevligt att ha dig här under denna tid. Vi ses ute på vägarna framöver. Ta hand om dig! Varma hälsningar från oss alla på Arenastadens Trafikskola!

Martin
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag valde att boka en testlektion med Arenastadens Trafikskola eftersom dem ligger så nära till jobbet. Fick ett bra bemötande och kände mig trygg så valde att fortsätta med dem. Farid är en väldigt bra och pedagogisk lärare. Han är lugn och väldigt trevlig - en toppenkille! Kan varmt rekommendera honom. De andra jag mötte på skolan - Madeleine t.ex gjorde ett jättefint jobb och hon är en riktig problemlösare! Jag fixade teorin och uppkörning på första försöket 🙂 Jag rekommenderar starkt Arenastadens Trafikskola! Kram från Martin

Simone
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Om jag skall ha nåt negativt är det att de inte har helgöppet, allt annat är jättebra! Trevliga körskollärare och villiga att hitta lösningar och inte vara se problem! Rekommenderar!!

Malin A
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Tog hela kortet hos Arenastadens, mkt bra bemötande, allt flöt på smidigt, rekommenderar! Och bäst av allt; trafikläraren Farid - trevligaste människan och bästa pedagogen, kommer faktiskt att sakna lektionerna :-)

Aran K
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Dani är en väldigt pedagogisk körskolelärare, ger realistiska förväntningar och har gett ett bra stöd genom hela övningsperioden!!

Axel
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag fick ett väldigt bra bemötande och ett professionellt coachande till min körning.som ledde till mitt körkort

Jack L
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Körlektionerna med Farid var väldigt bra och jag kände att jag lärde mig mycket både om trafik och att hantera bilen. Farid var både pedagogisk, tålmodig och vänlig . Jag klarade både teori- och körprovet vid första försök.

Rebecca F
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Bra och engagerade lärare! Klarade uppkörningen på första försöket.

irini m
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag upplevde skolan som väldigt seriös, noggrann och ärlig. Fantastiska lärare med pedagogiken som krävs för att man ska få djup förståelse. Jag är super nöjd och tog körkortet på första försöket i både teori och körprov ute i Järfälla. Rekommenderas starkt! Min lärare heter Farid men kan varmt rekommendera samtliga körskolelärare.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Stort tack Irini! Det var trevligt att lära känna dig och ha dig här som elev. Alltid lika kul när du kom in inför varje lektion. Hoppas att du njuter av sommaren och vi ses förmodligen ute på vägarna! Hälsningar från oss alla ifrån Arenastadens Trafikskola.

Andreas H
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Fantastisk trafikskola i hjärtat av Solna på Råsundavägen. Personal som verkligen bryr sig om eleven, har nog aldrig känt mig så välkommen och väl omhändertagen tidigare. Ni har varit med från början till slut, samt framgångar som motgångar. Det hade inte gått utan er, stort tack!!

Eugene
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Klarade uppkörning på första försöket. Tack Dani för jätte pedagogisk beteende och jätte lärorika trafiklektioner. Skola har fina o nya bilar och ligger nära till allt: motorvägar, landsvägar, villaområde och tätort för stads körning. Det var super grymmt upplevelse tack Arenastadens Trafikskola!!

Emma N
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Det vs jätte bra, fick mitt körkort ganska snabbt då jag va höggravid och hade tidspress

Hanna K
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jag hade inga förväntningar alls faktiskt, var väldigt osäker innan. Trafikskolan var fantastisk, superduktiga lärare med massor av kunskap. Världens trevligaste och hjälpsammaste receptionist. Kunde inte vara mer nöjd, hade inte klarat det utan min lärare och skolan. Evigt tacksam.

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Hanna för dem fina orden, det uppskattar vi verkligen. Och din trafiklärare Farid tackar återigen för den fina nyckelringen han fick efter provet. Ses ute på vägarna! Hälsingar Madeleine

Lina S
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Köpte 5 lektioner och en risketta. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt och hade en bra lärare som gav viktiga råd och tips. Undervisningen var alltså toppen, men tyvärr så ställdes många lektioner in och dessutom ställdes riskettan in utan anledning. Med ett tufft schema fungerade det alltså inte

Ines J
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Detta är en trafikskola jag har varit oerhört nöjd med. Den är underbar och har väldigt god service, flexibilitet med bokningar av körlektioner, proffsigheten, ett stort tålamod, bryr sig verkligen om sina elever och ett trevligt bemötande från Madeleine, Farid och Dani. Från första testlektionen med Farid visste jag direkt att via Arenastadens trafikskola skulle jag ta körkortet. De visste exakt vad jag behövde träna på och hur jag ska träna. Med hjälp av er lyckades jag ta körkortet på första försöket! ☺️ Tack världens...

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack för fina ord, Ines! Dem är vi glada för, men mest glada är vi för att du har körkort. Bra jobbat och tack för att vi fick utbilda dig! Det var ett nöje. Ta hand om dig och njut av körkortet. Vänliga hälsningar /Madeleine Arenastadens Trafikskola.

Radion

Utmärkt service Sveriges bästa trafikskola

Svar från Arenastadens Trafikskola

Tack Radion för ett fint omdöme. Vi ses ute på vägarna! Glad sommar önskar vi på Arenastadens Trafikskola

Andreas
Skrev om Arenastadens Trafikskola

Jättebra. De var noggranna, snälla och ärliga, precis vad jag behövde.

Aurora L
Skrev om Arenastadens Trafikskola

En bra skola, man får den hjälp man behöver i sin egen takt. Klarade uppkörningen ganska fint, tack vare min handledare Faozi. Har kört även med andra ibland och alla är trevliga och duktiga.