Årjängs Begravningsbyrå AB

Årjängs Begravningsbyrå AB

Välkommen till Årjängs Begravningsbyrå! Vi är en begravningsbyrå som har funnits sedan 1930-talet där vi i generationer har hjälp anhöriga att anordna minnesvärda begravningar. Varför ska du välja oss? - Juridisk hjälp. - Ordna smidigt begravning online i lugn och ro. - Auktoriserade av Sveriges Begravningsbyråers Förbund...

22 omdömen om Årjängs Begravningsbyrå AB

Torbjörn F
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Känslan att man kan vila i situationen , därför att byråt tar hand om "allt". Trots stor arbetsbelastning ,- små fel och eller förseningar kan ju förekomma - men det gör inget för man vet det funkar.

Steinar T
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

veldig bra behandling av de ansatte og en veldig bra hjelp i en vanskelig tid

May B
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Vi har varit mycket nöjda med allt. Även om man är mitt i sorgen så har vi fått så mycket bra hjälp och stöd av Anders. Kan inte bli bättre. Begravningsakten blev så personlig och fin. Ett fint minne att ta med sig vidare. Tack till Anders o Co - ingen som ni

Kerstin P
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Det var min mammas begravning och jag kände mig mycket bra mottagen. Vi fick hjälp med mycket mer än vad jag förväntat mig, vilket var skönt i sorgen. Jag kände att det fanns en stor respekt och att vi fick tid på oss att ta beslut utan tidspress. Mvh Kerstin med söner

Elenor N
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Kunnigt, proffsigt och vänligt bemötande. Förstod vad jag önskade. Allt blev utmärkt!

Peter A

Mycket bra bemött av Anders Sjöstedt

Birgitta A
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande i ett ledsamt läge

Per-ove E
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Fantastiskt proffesionellt mottagande i denna svåra stund.

Svein J
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Topp service og veldig behjelpelig med alt som hadde med begravelsen å gjøre.

Marcus A
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Mycket väl bemötande och mycket hjälpsam personal.

Mikael J
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Begravning med allt omkring detta. Mycket bra allting.

Annakarin S
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Årjängs begravningsbyrå fungerar bra både på nätet och i verkligheten. Man blir bra bemött och får svar på sina frågor. Lätt att få kontakt och det ges bra valmöjligheter.

Rigmor E
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Hjälp med begravning och allt som hör till. Utmärkt bemötande, proffsigt och empatiskt. Fick jättebra vägledning och kände mig trygg. Blev en fin begravning. Uppfyllde alla förväntningar.

Åsa H
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Trevligt, varmt och professionellt bemötande. Ger de allra högsta betygen och rekommendationerna!

Vivan B
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Min mamma dog 31 jan 2020 och jag och min syster behövde hjälp med mammas begravning. Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt, bättre kan man inte bli bemött. Årjängs Begravningsbyrå levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade. Pappa dog för 17 år sedan och vi fick samma fina bemötande då. Trygghet och lugn och ett omhändertagande av oss som sörjande.

Siv G
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Bra bemötande av all personal. Fick hjälp att fylla i många papper.

Stig B
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Vänligt tryggt bemötande från första kontakt till sista! Vid ett hastigt frånfälle är sådant ovärderligt, man är rådvill!

Maria F
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Vi är mycket nöjda med all hjälp och deras bemötande i samband med vår förlust av vår far. Finns alltid tid för frågor och funderingar och reflektera kring begravning med bra stöd och hjälp av kunnig personal.

Anne-marie A
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Jag köpte allt som man behöver när man måste begrava sin man. Jag blev bemött på det mest underbara sätt och fick hjälp med allt jag kunde begära. Företaget levde upp till allt vad jag förväntat mej och mer därtill.

Rune W
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Begravning med tillhörande materiel och service. Jag blev mycket väl bemött. Företaget motsvarade mina förväntningar väl. Jag vill gärna rekommendera Årjängs begravningsbyrå och tycker att de utför sitt uppdrag mycket professionellt.

Kent S
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Uppdraget var att "arrangera" min mors begravning. Fick vid första påringning, -svar direkt -synnerligen gott och personligt bemötande -Synnerligen god förståelse och kompetens om vad som förväntades och behov för genomförande - Mycket bra förberedda vid det personliga mötet, och hela genomförandet. - Alla förväntningar uppfylldes under processen och genomförande. - Allt genomfördes med synnerligen hög kompetens och alla förväntningar uppfylldes.

Åke P
Skrev om Årjängs Begravningsbyrå AB

Jag fick hjälp att begrava min mor. Det har fungerat utmärkt till alla delar. Jag har blivit bemött på ett korrekt sätt under hela processen.