Alla kategorier Bank Västra Götaland Göteborg Aros Kapitalförvaltning AB

Johan På Gårdas Gata 5A, 412 50 Göteborg — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Aros Kapitalförvaltning AB

• Fredrik
    Fredrik skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Fakturaköp som är punktlig!
    Perfekt för tillväxtbolag som behöver kapital snabbt genom att sälja av fakturorna. Vi får alltid betalt redan samma dag när vi sålt fakturorna.

Rekommenderas, och ring mig gärna för referens.
  • Marie
    Marie skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Fakturaköp som går undan!
    Vi var ute efter att hitta ett finansbolag vi enkelt kunde sälja våra fakturor till och testade Aros Kapital och är hittills väldigt nöjda.

Aros Kapital rekommender i alla fall jag för dig som är i behov av kapital och inte vill vänta i flera dagar på utbetalning, då utbetalningarna har skett samma dag som vi skapar fakturan.
  • Johan B
    Johan B skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Punktliga kunder som vet vad de vill och betalar i tid.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Vi anlitade Aros Kapital när vi valde att sälja våra fakturor och när vi behöver inkassohjälp.

Rekommenderas.
  • Gert J
    Gert J skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Riktigt riktigt bra.
    Smarta tekniska fakturalösningar, och jordnära och trevlig personal!
    Rekommenderas starkt, speciellt för de företag som är trötta på storbankernas dryghet.
  • Carl
    Carl skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Vi är verksamma inom IT branschen och använder oss av Aros Kapital när vi behövt finansiera en investering, och vi låter även Aros Kapital sköta hela fakturabiten.

De hjälpte oss med finansieringen när vår bank avslog vår låneansökan.

Rekommenderas!
  • Karin I
    Karin I skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Vi är väldigt nöjda med Aros Kapital när vi sålt våra fakturor, och vi är ett väletablerat svenskt grossistbolag med många mindre kunder.
  • Jerker O
    Jerker O skrev om Aros Kapitalförvaltning AB
    Varning! De jobbar intimt ihop med lurendrejeri företaget Dentally. Bra på att skicka ut hotfulla brev, men verkar inte förstå vad kunden talar om.

Johan På Gårdas Gata 5A, 412 50 Göteborg