Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Aroseken Mäklarna AB

Badhusgatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Smedjegatan 6, 13154, Nacka
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Sara S:
Professionell utan att vara stel. Tillmötesgående utan att vara smörig. Kände mig väldigt trygg med Olof och har rekommenderat honom åt alla...

Mäklare nära Aroseken Mäklarna AB:

Köpmangatan 5, VÄSTERÅS
Vi har svar på alla dina frågor om bostad och boende i Västerås! Läs mer ›
Nika K:
Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån Västerås till alla som vill köpa eller sälja bostad.

Norra Källgatan 17, Västerås
Jonny N:
Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp e...

Läs vad 3 kunder tycker om Aroseken Mäklarna AB

• Jonas W
    Jonas W skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Jonas Westberg tel. 021-179116. Mail. jonas.westberg@aroseken.se
  • Johan
    Johan skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Oseriösa kalkyler när det gäller ekonomin för kommersiella fastigheter. Ointresserad mäklare och delägare, som inte svarar i telefon eller på mail. Sekreteraren svarar men kommer aldrig längre än så. Så ska ni sälja/köpa kommersiella fastigheter så finns det bättre alternativ.

Senaste visningen(Öppen) med Aroseken, bjöd dock på en del goda skratt. Planlösningen hade de inte lyckats få med på internet innan visning(Och tur var det för då hade jag inte fått mig ett gott skratt=)

Aroseken, ger oseriösheten ett ansikte i mäklar branchen.
  • Johan
    Johan skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Har köpt en lägenhet privat via aroseken för en massa år sedan, då gjorde jag en väldigt bra affär. Mäklaren var trött på lägenheten och "gav" mig säljarens lägsta pris. Tack för den, men skulle jag själv sälja med aroseken, knappast.

Badhusgatan 5, 722 15 Västerås