Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Aroseken Mäklarna AB

Badhusgatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Gripengatan 2 Stora Torget, 17744, Järfälla
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro
Marianne J:
Robin har varit nära till hands när jag haft frågor. Ett stort + är att han skött kontakten mellan mig och köpare på ett bra sätt.

Mäklare nära Aroseken Mäklarna AB:

Köpmangatan 5, VÄSTERÅS
Vi har svar på alla dina frågor om bostad och boende i Västerås! Läs mer ›
Shene D:
Halepce är bästa mäklare som jag har träffat i livet .han är jätte snäll och trevlig .han passar perfekt till mäklare .jag var så nöjd jag k...

Norra Källgatan 17, Västerås
Håkan W:
Jag tycker att han har gjort ett bra intryck och saklig bedömning av mitt objekt. Han tog det till sig och jobbade hårt tills det blev sålt....

Läs vad 3 kunder tycker om Aroseken Mäklarna AB

• Jonas W
    Jonas W skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Jonas Westberg tel. 021-179116. Mail. jonas.westberg@aroseken.se
  • Johan
    Johan skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Oseriösa kalkyler när det gäller ekonomin för kommersiella fastigheter. Ointresserad mäklare och delägare, som inte svarar i telefon eller på mail. Sekreteraren svarar men kommer aldrig längre än så. Så ska ni sälja/köpa kommersiella fastigheter så finns det bättre alternativ.

Senaste visningen(Öppen) med Aroseken, bjöd dock på en del goda skratt. Planlösningen hade de inte lyckats få med på internet innan visning(Och tur var det för då hade jag inte fått mig ett gott skratt=)

Aroseken, ger oseriösheten ett ansikte i mäklar branchen.
  • Johan
    Johan skrev om Aroseken Mäklarna AB
    Har köpt en lägenhet privat via aroseken för en massa år sedan, då gjorde jag en väldigt bra affär. Mäklaren var trött på lägenheten och "gav" mig säljarens lägsta pris. Tack för den, men skulle jag själv sälja med aroseken, knappast.

Badhusgatan 5, 722 15 Västerås