Arvato Finance AB

1.0

7 omdömen om Arvato Finance AB

Jarl Stein V
Skrev om Arvato Finance AB

Sending bills on phone claiming you owe money, never showing amount but want you to log into webgothialogin.org even thou gothia.com who deal with parking payment use dot com, the site also redirects you to using bank id, but you see its fake cause it ask you to choose a bank, and with bank id you dont need that.

Kerstin Anette H
Skrev om Arvato Finance AB

Har varit förvaltare av ett dödsbo och begärde anstånd med en faktura men fick nej. Pga av oklarheter när pengar skulle komma in på dödsboets konto, var jag tvungen att begära anstånd ytterligare en gång med förlängning av ca 14 dagar men fick svaret NEJ. Arvato Finance var det enda företaget dödsboet hade eb skuld till, som saknade förståelse och vanlig vett och hyfs.

STEN B
Skrev om Arvato Finance AB

Uc, Gothia,arvato Tre skit företag som inte kan ta ett eget ansvar skyller på varandra. Dom är tjuvar bluffmakare.

Paul Leroy Archibald B
Skrev om Arvato Finance AB

Gjorde en fel inbetalning, betalande in för mycket pengar. Snart har det gått 14 dagar och forfaramde inte fått tillbaka dem .

Anne T
Skrev om Arvato Finance AB

Ett fullständigt oseriöst företag. Jag fick en faktura på 435kr o i texten ovanför för att jag ska slippa ”uppsägning av kredit” så skall jag genast betala in 169kr. På frågan vad de 435 kronorna avsåg kunde vederbörande inte svara på utan att det blivit ett fel någonstans och detta skall jag inte bry mig om. När jag fråga om vad min skuld var så kunde han inte svara på det heller. Sedan kröp det fram under diskussionens gång att så här är det om jag betalar in 249kr så skulle hela min skuld vara betald!! När jag frågade...

Monica A
Skrev om Arvato Finance AB

Jag får också gamla fakturor. Kommer att anmäla dom.

Joel L
Skrev om Arvato Finance AB

Oseriöst företag, skickar påminnelser på gamla fakturor och lägger på flera 100%