Askims Bil

3.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Ilias M:
Hej mycket bra :D:D:DOK:):);)

Läs vad 4 kunder tycker om Askims Bil

• Erik G
    Erik G skrev om Askims Bil
    Köpte en bil av Askims Bil i augusti i fjol. Askims Bil är ett systerbolag till City Bilvård, såvida jag förstår. Bilen, en Seat Toledo, var i alla fall i exakt samma skick som säljaren sade att den var.

När det var dags för byte till vinterdäck passade inte fälgarna bilen, vilket förmodligen beror på att förre ägaren slängde med några fälgar som inte hörde till bilen. Säljaren gav mig då fräscha dubbdäck på plåtfälg och monterade dessutom hjulen åt mig.

Bilen har fungerat utan krångel, fick endast byta handbromswire och vänster styrled vid besiktningen. Bra, eftersom jag har kört bilen 3500 mil sedan jag köpte den.

När min sambo ska byta ut sin bil kommer vi sannolikt kolla vilka bilar som finns hos Askims bil, eftersom det upplevs som säkert att handla med de.
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Askims Bil
    Extremt bra, exceptionellt!, fick min bil en rejäl upputsad och städad ,jag blev jättenöjd, jag kan rekommendera City Bilvård.
  • Johan N
    Johan N skrev om Askims Bil
    Alltid lika bra,nöjd vartenda gång. Tvättar och reconditionerar bilen där regelbundet,måna om sina kunder.
  • Jon
    Jon skrev om Askims Bil
    Jag köpte en bil av av City bilvård som även äger Askims bil. Säljaren påstod att bilen var i nyskick och uppgav att den saknade skador och det såg den vid första anblicken också ut att göra. Det visade sig att bilen varit ordentligt krockad och att man lagat den mycket dåligt. Airbaglampan hade man kopplat förbi så att den inte lyste eftersom det fattades en airbag, och abs varningslampan hade man också kopplat förbi eftersom abs heller inte fungerade som det skulle och flera delar i motorutrymmet var felaktigt monterade m.m. Listan på fel blev lång.
    Lyckades efter mycket om och men häva köpet med hjälp av Motormännen. Tappade dock nästan 4000 kr totalt på affären. Säljaren påstod att han inte hade en aning om att bilen varit krockad och att det inte var han som lagat den utan att han endast recondat den. Sysslar man med recond och försäljning av bilar borde man se sådant... Se upp både för City Bilvård och Askims bil...
    Visa alla (13)
      2009-10-31
    Simon: MVH Simon Khoury VD Askims BIL Och City Bilvård

Försäljare av begagnade bilar nära Askims Bil:

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, HELSINGBORG
Bilförmedlingen Helsingborg
Demitrius B:
Kunniga, kompetenta och trevliga! Det blev en lyckad bilaffär!

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, ÄNGELHOLM
Bilförmedlingen Ängelholm
Jan R:
Mitt uppdrag var att sälja en bil. Bilförmedlingen tog uppdraget och genomförde det på ett mycket professionellt sätt. Kontakterna med Bilfö...

Autoperformance Sweden

Terminalg. 5, VELLINGE
Autoperformance Sweden
Martin T:
Seriøs og oprigtig bilaktør som yder en fantastisk service med aftaler der altid overholdes. Anbefales!

Bilpunkten i Nyköping

Åkerbärsvägen 24, NYKÖPING
Bilpunkten i Nyköping
Alexander E:
Superbra service och trevligt och ärligt bemötande.

DTN Group

Trankärrsgatan 14, HISINGS KÄRRA
DTN Group
Antonio A:
Fin lokal, trevlig personal.. Rekommenderar starkt👍