Assemblin El Umeå

Assemblin El Umeå

www.assemblin.com
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Assemblin el Umeå! Vi är ett ungt bolag med höga ambitioner som lägger stor vikt vid att hålla överenskomna tider. En projektplan är till för att hållas. Vi tror på smarta och hållbara installationer - detta lyckas vi med genom att ständigt utveckla oss själva och vår verksamhet samt ta ansvar för miljö och samhälle....

99 omdömen om Assemblin El Umeå

Sedan starten hos Reco 2020

Stena Recyckling
Skrev om Assemblin El Umeå

Jag gör inte beställningen direkt själv om ett arbete behöver utföras utan det sköter produktionsledningen. Men när vi har behov av hjälp blir jobbet utfört på ett snabbt och bra sätt.

Alexander T
Skrev om Assemblin El Umeå

Trevlig montör som fick prylarna på plats på utsatt tid.

Sebastian R
Skrev om Assemblin El Umeå

Jag fick en laddbox installerad och en badrumsfläkt inkopplad. Dom missade att komma första gången pga något missförstånd eller fel i bokningssystemet, men kompenserade mig genom att koppla in badrumsfläkt gratis. Trevligt bemötande och fint utfört arbete

Petter A
Skrev om Assemblin El Umeå

Trevligt bemötande både av killen som lämnade offert och killen som gjorde installationen. Toppbetyg

Kjell Erik E
Skrev om Assemblin El Umeå

Kom snabbt och bytte trasig strömbrytare

Anders S
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra service, och tydliga i info.

Annica R
Skrev om Assemblin El Umeå

Snabbt, effektivt och smidigt!

Johnny N
Skrev om Assemblin El Umeå

+ Snabbt svar på förfrågan via mail. + Snabb åtgärd att få laddare på plats. Trevlig personal. - Tyvärr dålig produkt (?), enligt myndighet. Men inte Assemblins fel kanske? eller skulle de kollat upp produkten bättre?? + Men positivt ang servicenivå förtaget.

Marie Å
Skrev om Assemblin El Umeå

Assemblin ställde upp för oss med kort varsel och löste det galant. Grymma arbetare med bred kunskap. Rekommenderar dom varmt :)

Anett R
Skrev om Assemblin El Umeå

Jättetrevligt bemötande. Serviceminded och villiga at diskutera för att hitta bästa resultat båda ekonomisk och teknisk.

Patrik Ö
Skrev om Assemblin El Umeå

Snabba att ordna med offert och installation med ett proffesionellt bemötande från första kontakt till uppföljning en tid efter installation👌🏼

Ulla J
Skrev om Assemblin El Umeå

Jag har haft kontakt med dem både som privat och i vår Brf. Snabba på hjälp, snabba på återkopplingar och väldigt fint bemötande - av alla oavsett roll i den/de tjänster som det har handlat om. Prismässigt vet jag inte riktigt men för mig är service och bemötande mer viktigt.

Ann Sofie F
Skrev om Assemblin El Umeå

Gör ett bra jobb på plats dock tar ibland för lång tid att komma till utförandet (vi har inställelsetider på dagen efter) detta går sällan att få till pga Assemblins arbetsbelastning. Faktureringsprocessen behöver också bli snabbare och kortare handläggningstid mellan utförande och skapande av faktura. Trevligt bemötande och trevliga kontaktvägar. Svarar bra på mail.

Anna S
Skrev om Assemblin El Umeå

Elektrikern utförde sitt arbete snabbt, korrekt och smidigt.

Martin V
Skrev om Assemblin El Umeå

Jättebra kundkontakt. Trevligt mottagande vid bokning och även installatören som kom hit. Blev lite besviken när jag såg kabeldragningen som man gjort vid installationen av billaddaren. Kunde ha gjorts mycket snyggare.

Karl M
Skrev om Assemblin El Umeå

Hjälpsamma, snabb och problemfri ärendehantering samt bra återkoppling. Tumme upp för er!

Ulric B
Skrev om Assemblin El Umeå

Allt ok väl bemött vid installation av billaddare

Lars K
Skrev om Assemblin El Umeå

Lätta att ha att göra med, bra service

Kristofer T
Skrev om Assemblin El Umeå

Enkelt, snabbt och bra i alla led

Anders O
Skrev om Assemblin El Umeå

Vi fick vår elbilsladdare installerad på ett professionellt sätt med bra bemötande.

Gunvor S
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra bemötande, men lite lång väntetid på installationen.

Peter S
Skrev om Assemblin El Umeå

Fick installation av en Easee-laddare för elbil. Snabbt o proffsigt utfört. Behövde hjälp ett par månader senare då lastbalanseringen slutade fungera. Snabb utryckning och åtgärd direkt. Kan rekommendera Assemblin för liknande jobb.

Karl Axel Ä
Skrev om Assemblin El Umeå

Jag har haft bekymmer med en annan typ av laddbox under lång tid och ingen har kunnat korrigera problemet. Slutligen beslutade jag at byta box och valde Assemblin i Umeå. Snabbt och proffsigt jobb och jag är jättenöjd! Trevligt bemötande. Återkommer gärna vid annat behov. Kalle Ängqyist

Annika L
Skrev om Assemblin El Umeå

Trevligt telefonsamtal vid beställning och en jätte trevlig och väldigt noggrann kille som fixade installationen. Installationen gällde en laddbox till min elbil.

Tom S
Skrev om Assemblin El Umeå

Förväntade professionell installation. Slutresultatet blev uruselt. Dåligt bemötande när detta påpekades.

Kent B
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra bemötande.höll vad man lovade

Krister A
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra bemötande och kanonfint utfört av den som monterade

Michael E
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra service och trevlig personal.

Lotta N

Snabb återkoppling Bra bemötande Trevlig personL med god service

Dan M
Skrev om Assemblin El Umeå

Installation av laddboxar. Fungerade snabbt och bra. Några mindre friktioner med uppkoppling mot Infometric löstes inom rimlig tid.

Sven Anders B
Skrev om Assemblin El Umeå

Mycket trevlig personal och enkla att ha att göra med. Utförde installation av laddbox för elbil till mycket bra pris, snabbt och effektivt.

Joakim S

Bra bemötande, kunnig personal, kan rekommendera Assemblin Eli Umeå

Bengt M
Skrev om Assemblin El Umeå

Blev bra bemött men det blev ingen affär pga tekniska problem.

Peter L
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra snabb service och återkoppling

Glenn N
Skrev om Assemblin El Umeå

Blev bemött på ett bra sätt och dom var väldigt snabba på att komma ut och montera.

Linda J
Skrev om Assemblin El Umeå

Väldigt positivt att vi inom några dagar, efter beställningen, blev kontaktad för att boka installationen veckan därpå. Installationen bokades direkt på morgonen men efter en timme hörde de av sig och sa att installatören var hemma med sjuka barn. Det löstes dock på ett bra sätt när vi fick en ny tid två dagar senare. Installationen gjordes utan problem och laddaren kunde användas direkt. Vi beställde installation och laddbox till elbil.

Fredrik N
Skrev om Assemblin El Umeå

Bra jobb och bemötande men dyrt.

Esbjörn R
Skrev om Assemblin El Umeå

Proffsigt bemötande i alla led. De genomförde det vi kommit överens om (byte av uttag, montera nya uttag inne och ute, samt uttag till lampor, Säkra upp, Sätta in billaddare mm). De dök upp på utlovad tid. Bra förslag på lösningar. Det fungerade helt enkelt precis så bra som man önskar att det skall göra när man behöver hjälp av hantverkare. Har redan varmt rekommenderat dem för ett flertal vänner. Mkt nöjd kund!

Gunilla J
Skrev om Assemblin El Umeå

Byte av motorvärmaruttag. Fick vänta länge men det var inte företagets fel. Pandemin gjorde att leverantören inte kunde leverera produkten t företaget. Snabba svar på e-mail under väntetiden.

Peter H
Skrev om Assemblin El Umeå

De fick åka ut till installationen fler gånger pga felinstallation. Dessutom fick jag betala för fel som Assemblin gjort. Mycket svårt att få tag på Assemblin.

Erik M
Skrev om Assemblin El Umeå

Tog lång tid innan jag fick offert på laddstolpen till min bil. Fick jaga gruppen som tog emot beställningarna på denna installation via telefon och mail. Elinstallatören gjorde ett fantastiskt bra jobb med installationen.

Anders L
Skrev om Assemblin El Umeå

Har fått väldigt bra service av Assemblin Umeå för installation av billaddare med lastövervakning. De har planerat och utfört fyra installationer inom falijen, mitt företag, villa vid havet, dotters villa samt sonens Brf. Adam har planerat och samordnat på perfekt sätt, Linus, Jesper, William Afvander mfl installatörer har gjort ett perfekt jobb! Keep it up! Mvh Anders Lennartson vd Skogsinvest Norr AB

Fredrik N

Bra flexibilitet! Snabbt jobbat. Snyggt resultat

Petter M
Skrev om Assemblin El Umeå

Funkade helt enligt plan. Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Magnus N
Skrev om Assemblin El Umeå

Jättebra service trevlig personal som installerade laddboxen

Oday A
Skrev om Assemblin El Umeå

Utför bra jobb. Duktig elektriker.

Staffan E
Skrev om Assemblin El Umeå

Beställde laddbox. Snabb installation och mycket bra service. Allt har fungerat som tänkt

Patrick P
Skrev om Assemblin El Umeå

Bara bra, trevligt bemötande och kunnig personal 😃👍!

Örjan L
Skrev om Assemblin El Umeå

Den elektriker som kom hit gjorde ett mycket bra jobb och var en trevlig kille. Sedan den mejl konversation med den som räknade på offerten funkade jätte bra också.

Assemblin El gillar detta
Stina B
Skrev om Assemblin El Umeå

Assemblin installerade en laddbox till vår elbil. De gjorde ett jättebra jobb från början till slut. Snabbt, enkelt, snyggt.

Assemblin El gillar detta