ATB Stockholm AB

ATB Stockholm AB

Ring 070-068 02 11 www.atbstockholm.se

Antons Tak & Bygg drog igång under 2016 och med mycket tidigare erfarenhet i branschen kan vi nu erbjuda våra kunder en personlig service och seriösa, men rimliga priser. Vi är experter på tak - att lägga nytt, reparera eller byta. Vi hjälper gärna också till med bl.a. fasadmålning, kök, uterum och trädäck, fönsterbyte, tillbyggnation...

46 omdömen om ATB Stockholm AB

Barbro N
Skrev om ATB Stockholm AB

Byte av tak påbörjades i augusti. Borttagandet av det gamla taket gick fort, men sen tog det stopp. Efter mycket tjat är taket nästan klart, men vi är nu i november och man är ännu inte helt klara. Dessvärre skulle de även byta panel på ena sidan av huset. Under rivningen av panelen ser man att ett fönster måste bytas. Fönstret plockas ut och arbete avstannar tills det är åter. Då säger man plötsligt att man måste göra klart panelen innan man kan sätta tillbaka fönstret. Ytterligare två veckor går alltså innan man fortsätter...

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Esther A
Skrev om ATB Stockholm AB

Fel hittad på besiktning, åtgärdat snabb. Lite svårt att få tag på de, men efter det allt gick smidigt.

Adrian K
Skrev om ATB Stockholm AB

Stabil och pålitlig entreprenör.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Fred S
Skrev om ATB Stockholm AB

Kompetent, professionellt och vänligt bemötande och genomfört arbete!

Britta G
Skrev om ATB Stockholm AB

Vi beställde omläggning av yttertak på vår villa byggd 1973. Vi är mycket nöjda med valet av ATB. Vi fick hela tiden direkt svar på våra frågor och omedelbart kontakt med chefen. Vi hade fått rekommendationer av en bekant som var mycket nöjd , så våra förväntningar var höga och de infriades till fullo! Vi kommer att kontakta ATB för nya uppdrag! Britta Grohman Järfälla

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Henrik L
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB Stockholm har gjort ett kanonjobb hos oss. vi la om taket på ett gammalt hus och resultatet är så vitt vi kan se än så länge kanon. Från att vi fick offerten till avlsutat arbete har allt fungerat mycket bra. Då vi gjorde detta i februari drog det ut lite på tiden pga väder men det var inget vi hade ett problem med och inget ATB kunde styra över. Anledningen till att dom inte får full poäng är att vi fick fel färg på betongpannorna först vilket inte heller var ATBs fel, utan en miss från deras leverantör. Men dettta löste dom fort och utan konstigheter. Som helhet väldigt nöjd med ATB.

Per S
Skrev om ATB Stockholm AB

Bra service och väl utfört arbete

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Malin E
Skrev om ATB Stockholm AB

Lagning av putsfasad samt målning av hela putsfasaden. Nya vindskivor och målning av fönster. Blev bra resultat och bra bemötande.

PIERRE B gillar detta
Lars R
Skrev om ATB Stockholm AB

Byte av tegel och papp på en sida av huset inkl. ny läkt och ränndalar. Företaget höll sig inom utlovad tid och gjorde tilläggs arbete som uppkom under arbetets gång. Har en positiv upplevelse av hur arbetets utfördes och slutresultatet.

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Lars, Tack för ert fina omdöme! Vi gör allt för att hålla tidslinjen utan att det ska drabba arbetets kvalité som vi prioriterar. Vi är mycket glada att ni är nöjda. Hör gärna av er ifall ni behöver hjälp med annat. Bästa hälsningar ATB Stockholm AB

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 75 omdömen 4.8 av 75 omdömen

Pejman R
Skrev om ATB Stockholm AB

Riktigt bra utfört arbete, professionellt bemötande, alltid tillgängligt, tillmötesgående och dessutom prismässigt bra. Ville vänta 1 år efter utfört arbete innan rekommendation. Rekommenderar verkligen ATB.

Anton S och PIERRE B gillar detta
Svar från ATB Stockholm AB

Hej Pejman, Tack för din Reco och ditt stöd. Våra kunder är kärnan i vårt företag därför är service och kvalité främsta prioriteringen. Du är välkommen att höra av dig ifall du behöver hjälp med något! Bästa hälsningar ATB Stockholm AB

Veronica P
Skrev om ATB Stockholm AB

Tack , ni räddade verkligen oss i ett svårt läge. detta kändes väldigt bra. varma rekommendationer

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Veronica, Skönt att ni uppskattade vårt hårda arbete! Ser fram emot att höra från er ifall ni behöver hjälp med något annat! Bästa hälsningar ATB Stockholm AB

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Irene L
Skrev om ATB Stockholm AB

Tack för gott arbete med nytt tak Blev mycket nöjd med den noggrannhet ni lagt på min kolonistuga. Bra pris och ordentligt gjort, vi anlitar er gärna igen när det behövs / irene o Tobbe i Bromma

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Irene, Tack för ert härliga omdöme! Ert projekt var otroligt roligt och givande. Vi ser fram emot att höra från er ifall ni behöver hjälp med något annat! Bästa hälsningar ATB Stockholm AB

Esther A
Skrev om ATB Stockholm AB

Jätte bra jobbet på taket, inom den förväntade tiden. Jätte duktig arbetsledare som hjälpte hela tiden. Uterum renovering tog längre tid, ingen information om renoverings tid men det var ett bra jobb i slutet.

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Esther, Tack för ditt fina omdöme! Ni var mycket härliga kunder som vi fortfarande refererar till! Bästa hälsningar ATB Stockholm AB

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

marko l
Skrev om ATB Stockholm AB

Atb hjälpte oss med att lägga om vårt tak inkl papp och läkt. Samtidigt passade vi på att få vårt tegel målat samt delar av fasaden putsad och målad. Atb var kanske inte det billigaste alternativet, men det var värt det. Proffsigt bemötande och resultat. De höll sig inom det offererade priset. Hantverkarna "märktes" knappt under projektet.

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Marko, Tack för ditt ärliga omdöme! Vi gör allt för att ge er bästa service till ett fast pris utan överraskningar. Hör av dig ifall ni behöver hjälp med nästa byggprojekt. Bästa hälsningar, ATB Stockholm AB

marian d
Skrev om ATB Stockholm AB

Yttertakrenovering med papp och plåt gick enligt plan inom den utsagda tiden trots delvis dåligt väder. Trevligt bemötande från introduktionsträff till slutbesiktning. Trevliga och artiga killar som gjorde ett bra jobb och städade efter sig varje dag. Ett litet problem med kommunikationen klarades upp när en ny kundkontakt anställdes. På det hela taget är vi mycket nöjda.

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Marian, Tack för ditt omdöme! Mycket härligt att ni är nöjda och ni är välkomna att höra av er ifall ni behöver vår hjälp med något annat! Bästa hälsningar från, ATB Stockholm AB

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

yvonne o
Skrev om ATB Stockholm AB

Vi har anlitat ATB för utvändig målning av vår trävilla inklusive kittning och målning av alla fönster. Vi har fått väldigt bra bemötande under hela processen, med bra och trevligt första möte, bra och tydlig offert, snabb igångsättning, snabba, trevliga och effektiva målare samt snabb återkoppling från arbetsledaren när vi hade problem. Så här långt är vi mycket nöjda med resultatet och vi kan verkligen rekommendera företaget!

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Yvonne för Recon! Tack för att ni anlitade oss! Fasaden fick sig ett rejält upplyft! Hör av er till nästa säsong då ni ville ha taket omlagt. Vänliga hälsningar Janne H Janne@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

rudolf s
Skrev om ATB Stockholm AB

Tak omlagt och fasad målad. Helt nöjd med jobbet.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Rudolf för Recon! Kul att ni är nöjda med taket och fasaden! Det blev superfint! Vänliga hälsningar Janne H Janne@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
firas f
Skrev om ATB Stockholm AB

Seriösa och hård arbetande män som passade tiden! Resultatet blev bra och vi är nöjda! Dock kommunikationen var av någonting man bör arbeta lite mer med! Att få några olika förslag på olika matireal kan också vara något som kunde vara till hjälp!

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Firas för Recon! Fint att höra att ni är nöjda med resultatet. Vi skall se till att bättra på kommunikationen, vi har precis anställt en till arbetsledare då vi ökat med försäljningen under senaste tiden, så detta bör vi ha rått bot på! Självklart kunde ni ha fått olika förslag på materialval, dock på detta taket så ansåg vi att 2-kupiga tegelpannor passar bäst pga läget på fastigheten samt omgivningen och att detta var i enlighet med era önskemål. Vänliga hälsningar Janne H Janne@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

anders p
Skrev om ATB Stockholm AB

Mkt bra är mitt helhetsintryck. Tar gärna kontakt igen eller rekommenderar dem till andra. Prisvärda och lätta att ha att göra med. Första kontakten kändes mkt seriös med ett bra enkelt och tydligt anbud. Jobbet planerades och genomfördes smidigt utan fördröjning och faktisk tom innan utlovat slutdatum. Uppföljning och återkoppling efteråt var även den bra så bra. Har haft för dålig erfarenhet av hantverkare som lovar , hör inte av sig och är oseriösa. ATB är precis det man vill ha och vill betala för ! Stort plus och tack för ert fantastiska uppträdande.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Anders för Recon! Kul att du rekommenderar oss till andra! Vi har som strävan att alla kunder blir nöjda från start till mål. Vänliga hälsningar Janne H Janne@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Magnus N
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB har putsat om vår fasad, demonterat en balkong och ersatt med fransk balkong. Arbetet har varit utmärkt utfört och kommunikationen med Anton har varit mycket bra. Vi är nöjda!

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Magnus för Recon! Ursäktar återigen den sena leveransen av dörrarna. Skönt att höra att ni ändå är nöjda! Ha en trevlig sommar! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Lennart S
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB renoverade fasaden på vår villa, från sockel till skorsten, med allt från slipning, målning och att byta bräder där det behövdes. De renoverade även alla fönster. Överlag är vi supernöjda. De utförde det arbete som vi ville ha gjort och på den tiden de sagt att det skulle ta, så vi kan alltså rekommendera dem.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Lennart för Recon! Vad kul att ni är supernöjda! Vi var ute idag och tog bilder, och vilken skillnad det blev. Ha en trevlig sommar! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Robert S
Skrev om ATB Stockholm AB

Allt har funkat jättebra. Anton och hans kolleger har gjort ett jättebra jobb. De saker vi påpekade fixade dom med en gång utan trassel. Rekommenderas.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Robert för Recon! Roligt att höra att du är nöjd! Vi kommer och monterar stegen enl övk på det andra huset. Ha en trevlig sommar! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Robert S
Skrev om ATB Stockholm AB

Allt har funkat jättebra. Anton och hans kolleger har gjort ett jättebra jobb. Det saker vi påpekade fixade dom med en gång - utan nått trassel.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
ann ö
Skrev om ATB Stockholm AB

Målningen har fungerat bra, otur med vädret. De få problemen som uppstod löstes direkt. Är nöjda.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Ann för Recon! Kul att ni är nöjda! Ja vi hade lite otur med vädret men allt löstes på bästa sätt. Ha en trevlig midsommar! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Kristian K
Skrev om ATB Stockholm AB

Anton är tydlig och erfaren och hade det inte varit för förseningen P.g.a. Returnerad takleverans, där kontrollen borde gjorts tidigare, så hade han och hans team fått full pott. Tack för ett väl genomförd takläggning avseende kostnad och kvalité 👍 Vi använder dig och teamet gärna igen /Kristian

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Kristian för Recon! Ber om ursäkt för förseningen! ni är välkomna att kontakta oss igen för nya projekt! Ha en trevlig midsommar! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Rolf N

Lgo66ifocovph7r6ir0j 9y z36vttvty8btrt9un8yb9trv8y 6e8 rtmmtmynybyrittt

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Rolf för Recon! Dock är din text lite luddig, men hoppas du är nöjd! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

mikael s
Skrev om ATB Stockholm AB

Trevliga, nogranna, punktliga. Målade efter väderförhållanden

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Mikael för Recon! Ha en trevlig sommar önskar Anton, Janne med hantverkare! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
mikael s
Skrev om ATB Stockholm AB

Nogranna, målade efter vädret, trevliga.

Linnea J
Skrev om ATB Stockholm AB

Vi är väldigt nöjda med vårt nya tak (papp, läkt, pannor, vindskivor). ATB Stockholm AB gav ett proffsigt och kunnigt intryck och kommunikationen fungerade perfekt. Trevliga hantverkare. Mycket måna om att kunden ska bli nöjd. Konkurrenskraftigt pris.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Linnea för Recon! Vad kul att ni är nöjda! Vår strävan är enbart nöjda kunder! Ha en trevlig sommar önskar Anton, Janne med hantverkare! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Jan B
Skrev om ATB Stockholm AB

Mycket nöjda! Proffsigt utfört arbete helt enligt offert. som för övrigt var billigast av de fem offerter vi tog in. ATB påbörjade jobbet redan 2 dagar efter att vi givit klartecken. ATB höll tidsplan trots dåligt väder ett par dagar under projektets gång. Både Anton och Janne på ATB är lätta att få tag på och svarar snabbt vid ev frågor. ATB kommer att få göra fler jobb för oss och våran familj. Mvh Jan & Kerstin Ingarö

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Jan för Recon! Vi på ATB ser alltid till att möta kundens förväntningar och kommer med snabba och klara besked under arbetets gång. Bara att ni hör av er med kommande projekt så ser vi till att lösa det! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Ritva J
Skrev om ATB Stockholm AB

Jättebra jobbat av gänget. Ödmjuka killar som levererade. Bra resultat. Företaget använde skyddsräcke för dem på taket. Inget skräp kvar på tomten. Bara positivt.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Ritva för Recon! Självklart går säkerheten före allt annat! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Erik R
Skrev om ATB Stockholm AB

Bra!, takomläggning, arbetsledaren kunnig liksom försäljaren.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Erik för recon! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Ann K
Skrev om ATB Stockholm AB

Tack vare ett mycket seriöst och trovärdigt bemötande av projektledaren Janne valde jag ATB. Jag har inte ångrat mig fast det var lite missförstånd angående tilläggsjobben som jag ville ha utfört men som de inte vågade utföra pga. att jag var otydlig i min beställning. Offerten var välgrundad och stämde med slutfakturan. Både för taket och för tilläggsjobben för taksäkerheten. Jag är väldigt nöjd att jag har både ett nytt tak och numera även nya steg på taket:-) Utöver det fungerade samarbetet med isoleringsfirman Mälarhöjdens...

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Ann! Bara höra av er om ni är intresserade av annat arbete, ni vet var vi finns! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Isayas T
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB har renoverat byte tak , takfönster , altan , sätt nytt rökfläkt , garage tak , allting gick perfekt och snabbt . Jag är nöjd med allting .

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för visat förtroende! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Torbjörn A
Skrev om ATB Stockholm AB

Vi fick vårt tak omlagt av företaget. Allt fungerade mycket bra. Trevliga, kunniga och höll vad man lovat beträffande pris och tid. De var mycket bra att ha och göra med varför vi varmt rekommenderar dem.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Torbjörn för recon! Vi kommer och färdigmålar vindskivorna enligt överenskommelse vid varmare väder! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

DM TAK
4.6/5 i betyg av 187 omdömen 4.6 av 187 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Monica J
Skrev om ATB Stockholm AB

Rak och enkel kommunikation, de jobbade på snabbt utan problem. Positiv upplevelse och bra pris 😃

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Monica för recon. Hoppas takpannorna gör sitt i slänten också (även på taket såklart)! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Susanne E
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB bytte ena året tak och nästa år träfasad, altan och fönster åt oss. Prisvärt, vi är nöjda med kvalitet (toppen utomhus, medelbra finish inomhus) och tycker de gav utmärkt service. Glad o trevlig personal, lätt att samarbeta med. Kom i tid, höll vad de lovade, lätt att få tag på, levererade resultat. Kan rekommenderas! /Susanne Eriksson, Spånga

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Susanne för recon! Om något på insidan inte är till er fulla belåtning så slå en signal så åtgärdar vi detta givetvis kostnadsfritt! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Daniel T
Skrev om ATB Stockholm AB

Tog in hel del offerter för våran takomläggning, Anton Tak var snabba att komma dit och ge en offert, dessutom var dom trevlig och kunniga. Priset var också väldigt bra! Vi fick ett jättefint nytt tak ganska omgående efter vårat möte. Vi är jättenöjda :)

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Daniel för recon! Hoppas att det går bra för er med alla renoveringstankar! Bara att höra av er om ni vill ha mer utfört! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Per Åke L
Skrev om ATB Stockholm AB

Nöjd med utfört takarbete. Tidsplanen följdes till fullo.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Per-Åke! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Peter Claes Gunnar W
Skrev om ATB Stockholm AB

Mycket bra utfört jobb och på överenskommen tid. Jag rekommenderar Atb Stockholm.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Gunnar! Hoppas att ni alla i föreningen är nöjda! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Gunilla B
Skrev om ATB Stockholm AB

Duktiga, trevliga.Bra pris. Vill att kunden ska vara nöjd.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Gunilla! Vår strävan efter nöjda kunder är a och o! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Riccardo G
Skrev om ATB Stockholm AB

Bra utfört jobb på utsatt tid.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Riccardo! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Gunhild M
Skrev om ATB Stockholm AB

Tack vare ett mycket seriöst, trovärdigt bemötande valde vi ATB. Vi har inte ångrat oss, då vi mycket snabbt fått ett jättefint tak där alla moment fungerade perfekt. Offerten var välgrundad och stämde med slutfakturan. Bara det!! Gunhild Matérn, Lillängsdal, Ingarö

Svar från ATB Stockholm AB

Hej Gunhild och Sampo! Kul att ni är nöjda! Hör av er om ni vill ha något mer utfört! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Niclas R
Skrev om ATB Stockholm AB

Snabbt, Tryggt, enkelt och smidigt. Vårt läckande tak är ett minne blott!

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Niclas för recon! Läckande tak ring oss såklart! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

Linnéa A
Skrev om ATB Stockholm AB

Mycket trevliga . Proffsiga. Vi är jättenöjda med utfört arbete. Höll vad de lovade.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack för recon Linnéa och kul att ni är nöjda! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mathias E
Skrev om ATB Stockholm AB

ATB gav oss ett proffsigt bemötande, lyssnade till vad vi ville få gjort, gav rekommendationer som inte nödvändigtvis var bra för dem, men bra för mig som kund. ATB jobbade snabbt och tyst. Inga klagomål från grannarna. Allt detta till ett konkurrenskraftigt pris. Vi är mkt nöjda.

Svar från ATB Stockholm AB

Tack Mathias för recon! Vänliga hälsningar Anton Sivakou Anton@atbstockholm.se www.atbstockholm.se Antons Tak och Bygg i Stockholm AB