Alla kategorier Webshop Ateljé TeBoon

Ateljé TeBoon

Vi är tre gyllene generationer guldsmeder som tillsammans har över 100 års yrkeserfarenhet. Vi har sedan 1946 formgett och tillverkat exklusiva smycken och juveler, men utför även reparationer och omarbetningar. Idag är vi fem anställda som tar hand om dig både i butik och när du beställer i vår webbshop.

På vår webbshop finner du över 3000 artiklar från kända varumärken såsom Lars Wallin, Efva Attling, Thomas Sabo, Pandora, Georg Jensen, Ole Lynggaard, Sandberg och Fabergé.

Läs vad 342 kunder tycker om Ateljé TeBoon

• Liselott P
    Liselott P skrev om Ateljé TeBoon
    Jag är alltid mycket nöjd med bemötandet på Teboon . Idag hade ett smycke jag beställt på hemsidan inte kommit. Det var dhl som strulat till det. Men jag fick med mig ett nytt från butiken. Varje gång jag fått problem med nåt har de hjälpt mig på bästa sätt. Även med hjälp att välja present. Alltid mkt nöjd när jag går därifrån.
  • Linda W
    Linda W skrev om Ateljé TeBoon
    Allt bra. Stort utbud, det jag sökte fanns. Besked om att varan skickats, faktura via mail därefter och varan kom fram snabbt (enligt tidsspann på hemsidan).
    E-handel när de fungerar!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket bra utbud. Fraktfritt och snabb leverans.
  • Lena F
    Lena F skrev om Ateljé TeBoon
    Ett vänligt bemötande jag kommer att rekomndera ateljé teboon till andra att att handla där.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Ateljé TeBoon
    Beställde en Thomas Sabo-berlock via TeBoons hemsida. Finns inte mycket att tillägga än att leveransen var mycket snabb!
  • Per L
    Per L skrev om Ateljé TeBoon
    Bra hemsida och snabb leverans
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Ateljé TeBoon
    Enkelt och smidigt med beställning och betalning. Men lång leveranstid jämfört med andra internethandlare... beställning 13/6, leverans 27/6 (14 dagar för en vristlänk).
  • Inge N
    Inge N skrev om Ateljé TeBoon
    Trelefonkontakten jag hade bar positiv och mina gravyr önskemål löstes bra.
    Har ej besökt butiken.
  • Mia P
    Mia P skrev om Ateljé TeBoon
    Allt fungerade från beställning till leverans, nöjd.
  • Roxana G
    Roxana G skrev om Ateljé TeBoon
    Allt bra! Fina smycken och snabbt leverans!
  • Britt J
    Britt J skrev om Ateljé TeBoon
    Bra hemsida med produkter och priser. Snabb leverans
  • Petra K
    Petra K skrev om Ateljé TeBoon
    Ett kompetent ställe att handla på, pålitligt, snabbt och vänligt bemötande.
  • Sara H
    Sara H skrev om Ateljé TeBoon
    Personligt och trevligt bemötande. Inget problem med retur av en av produkterna. Fint urval.
  • Margareta Y
    Margareta Y skrev om Ateljé TeBoon
    Väldigt bra svarstid och snabb leverans. Besked att paketet gått iväg skickades redan dagen för min beställning. Eftersom jag hade cirka en vecka kvar till den studentuppvaktning som paketet var ämnat för, uppskattade jag att veta att paketet skulle nå mig med god marginal. Jag valde att få inslagen leverans och är helt nöjd med det. Jag är positivt överaskad av köpupplevelsen och handlar gärna från Ateljé TeBoon igen.
  • Malin O
    Malin O skrev om Ateljé TeBoon
    Jag fick verkligen bra service! Återkoppling väldigt snabbt. Dom höll vad dom lovat! Kan varmt rekommendera dom vidare!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Ateljé TeBoon
    Väldigt bra hela vägen. Snabb återkoppling, bra information under leveransen och snabbare leverans än väntat.
  • Ingalill B
    Ingalill B skrev om Ateljé TeBoon
    Lätt att beställa. Snabb leverans. Trevligt bemötande vid telefonkontakt för byte och inte heller där något krångel.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Ateljé TeBoon
    Har köpt mycket berlocker från Teboon, företaget har mycket snabb leverans och ett gott bemötande. Bara en massa pluss till dom.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Ateljé TeBoon
    Hej, jag köpte en fin ring som tyvärr var för liten. ger ändå ett bra betyg för snabb leverans och lika snabbt återköp. Återkommer!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Ateljé TeBoon
    Inga problem med beställning eller leverans. Snabb leverans! Varan till belåtenhet.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket bra service....ringde och pratade med en personal hos er, för jag hade dubbeltbeställt en vara. Hon löste det åt mig.
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Ateljé TeBoon
    Otroligt snabb leverans och till avsevärt lägre pris än i butik. Kan rekommendera!
  • Eva K
    Eva K skrev om Ateljé TeBoon
    Hittar alltid det smycke jag söker. Snabb leverans och smidiga betalningssätt. Rekommenderas verkligen!!
  • Patricia L
    Patricia L skrev om Ateljé TeBoon
    Super snabba leveranser. Mycket nöjd! :D
  • anita e
    anita e skrev om Ateljé TeBoon
    Häftigt och annorlunda det gillar jag 😊 Vad mer har ni Att vida
  • Sohna S
    Sohna S skrev om Ateljé TeBoon
    Enkelt, Snabb och smidigt! :) jag kommer definitivt fortsätta handla hos er.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Ateljé TeBoon
    Fanns precis det jag sökte
    Snabb service via nätet
    Fick i brevlådan hem ett fint inslaget paket
    Mycket bra kundbemötande även på telefon 🖒😊
  • Riitta L
    Riitta L skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans. Mycket nöjd med utbudet.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Ateljé TeBoon
    Fantastisk service!! Kommer absolut handla där fler ggr.
  • Arne Lennart B
    Arne Lennart B skrev om Ateljé TeBoon
    Otroligt snabb och bra affär.
    Varorna kom på två dagar.Fick dom i fina påsar samt present-emballage, som jag bett om.
    Då en av varorna var för små, ringde jag och bad att få byta till större, inga problem.

Jag blev väldigt trevligt bemött och dom nya hade jag med posten nästa dag. Otroligt

Jag både kan och kommer att rekommendera Ateljé TeBoon.
  • Senada O
    Senada O skrev om Ateljé TeBoon
    Bra service. Lyssnade på att jag behövde snabb leverans. Bekräftelse när vara skickades.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte smycken från Tomas Sabo.
    Jättefin service och väldigt snabb leverans.
  • Pia C
    Pia C skrev om Ateljé TeBoon
    Vilken service! Vänligt bemötande o snabb återkoppling.
  • Renée M
    Renée M skrev om Ateljé TeBoon
    Smidigt, enkelt och snabb leverans.
  • Inger H
    Inger H skrev om Ateljé TeBoon
    Jag uppskattade verkligen att ni tog kontakt via telefon när min beställning inte gick att genomföra. Jag kunde därmed snabbt ändrat illa annan vara och så var det löst! Högsta betyg!
  • Slobodanka S
    Slobodanka S skrev om Ateljé TeBoon
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och en person ringde för att tala om att varan jag beställt inte fanns, trots att de redan informerat genom mail. Engagemang och vänlighet är orden.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Ateljé TeBoon
    Ett litet minus för att lagerstatusen inte var uppdaterad, men det vägdes upp av trevliga mail och kanonsnabb leverans!
  • Gordana P
    Gordana P skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans, stort urval av produkter, bra kundservice,
  • Lena U
    Lena U skrev om Ateljé TeBoon
    Snabbt att handla och en fint inslagen present som blev uppskattad av mottagaren. Kan rekommendera atelj'en.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Ateljé TeBoon
    De var väldigt trevliga. Tyvärr hade det blivit något fel i saldot på hemsidan, så jag kunde inte få exakt det jag hade beställt. Men de var mycket angelägna om att hitta en annan produkt till mig, som jag dessutom fick för halva priset. Bra service. Trevlig personal! Lätt att få tag i dem på telefon.
  • Tina A
    Tina A skrev om Ateljé TeBoon
    Beställde ett Efva Attling armband "HUMAN", fick ett mail 6/3 att det var skickat med posten. Idag är det den 16/3 och det har fortfarande inte kommit, hoppas på att det kommer idag! Tänker att det inte borde ta 10 dagar?
    2017-03-16 Johannes S svarar Tina A
    Hej Tina!
    Din order behandlades och skickades samma dag som du beställde. Enligt våra noteringar har du blivit aviserad den 7/3 via mail och sedan även via brev att ditt paket finns att hämta hos ditt postombud.

Hör av dig till oss på kundservice@teboon.se eller 0155-21 80 05 om du behöver ditt spårningsnummer på nytt, eller om vi kan hjälpa dig på annat sätt.

Med vänlig hälsning,
    Johannes Sellén
  • Ankica D
    Ankica D skrev om Ateljé TeBoon
    Kanon bra, smidigt och snabbt!😃👍mycket bra service!😃👍
  • Emma A
    Emma A skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket bra. Snabb och smidig leverans!
  • Lena B
    Lena B skrev om Ateljé TeBoon
    Bra bemötande från början till slut.
  • Maria L
    Maria L skrev om Ateljé TeBoon
    Kanon bra butik, och bara älskar att ni säljer pandora smycken då det bara är i stort sett ni som säljer det i Nyköping. Både kanonbra butik online och in real life ☺
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb och bra service/leverans
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Ateljé TeBoon
    Beställningen från hemsidan kom inom 2 dagar, perfekt service.
  • Britt L
    Britt L skrev om Ateljé TeBoon
    Jag har inget att klaga på. Ett bra företag
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Ateljé TeBoon
    Bra hemsida, snabb leverans, jag beställde fel storlek på ringen till min fru, vilken dom bytte fraktfritt och med vändande post. 👍👍👍👍👍
    2017-02-22 Johannes S svarar Jonny K
    Härligt att allt funkat bra, Jonny. Varmt välkommen tillbaka!
    Mvh,
    Johannes
  • Anna L
    Anna L skrev om Ateljé TeBoon
    Fin och tydlig webbutik. Bra betalningsalternativ och snabb frakt.