Alla kategorier Webshop Ateljé TeBoon

Ateljé TeBoon

Vi är tre gyllene generationer guldsmeder som tillsammans har över 100 års yrkeserfarenhet. Vi har sedan 1946 formgett och tillverkat exklusiva smycken och juveler, men utför även reparationer och omarbetningar. Idag är vi fem anställda som tar hand om dig både i butik och när du beställer i vår webbshop.

På vår webbshop finner du över 3000 artiklar från kända varumärken såsom Lars Wallin, Efva Attling, Thomas Sabo, Pandora, Georg Jensen, Ole Lynggaard, Sandberg och Fabergé.

Läs vad 501 kunder tycker om Ateljé TeBoon

• 2019-09-17

Inger-stina J skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb och bra leverans prisvärd och fint smyckeskrin Läs mer
  • 2019-09-16

Therése S skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans! Läs mer
  • 2019-09-16

Inger G skrev om Ateljé TeBoon
    Mitt betyg är utmärkt.Vänligt bemötande för att inte tala om alla vackra smycken de gör ! Bästa guldsmedsaffären någonsin Läs mer
  • 2019-09-13

Elisabeth Q skrev om Ateljé TeBoon
    Best. en ring fr T Sabo som var restad hos leverantör. Fick då info fr TeBoon när varan åter är i lager och när leverans kan ske så jag slapp undra varför inte ringen skickas. Min kontakt m TeBoon mycket positiv. Läs mer
  • 2019-09-02

Maarit K skrev om Ateljé TeBoon
    Fina smycken.Allt gick smidigt. Läs mer
  • Katarina K

2019-08-28

Katarina K skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte en ring via webbshoppen
    Jättesnabb leverans direkt i brevlådan Läs mer
  • 2019-08-21

Peter G skrev om Ateljé TeBoon
    Förlängningslänk, beställde på nätet, enkelt, snabb leverans, vackert inslaget, själva produkten får jag inte se förräns 25 September , då som en extra present till ett halsband som jag köpt, men verkade lite för kort för personen ifråga Läs mer
  • 2019-08-19

Sadina I skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte ett halsbands förlängning i guld. Silver med 18K guldplättering.

Snabbt leverans, bra service i övrigt med bekräftelse mail osv. Smidig hemsida.

Nöjd med produkten, men för att efterlikna "18K guld" tycker jag färgen är för röd/mörk vilket skär sig med mitt halsband som faktiskt är 18K guld. Ser lite fake ut.
    Men funkar, så är nöjd. Läs mer
  • 2019-08-16

Eva R skrev om Ateljé TeBoon
    hej !

jag köpte ett fint smycke på rean . servicen var bra och leveransen gick fort - nöjd med hela upplägget. Läs mer
  • 2019-08-15

Johan B skrev om Ateljé TeBoon
    Inga problem. Smidig affär och bra service 👍🏾 Läs mer
  • 2019-08-14

Annika M skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en klocka. Behövde den inom ett par dagar. Ringde därför till dem. Blev mycket fint bemött och de förstod mitt ”problem”. De skickade klockan samma dag och dagen efter kunde jag hämta ut det jag beställt och klockan blev mycket uppskattad. Med andra ord - snabb service, vänligt bemötande, varan stämde helt överens med bilden på nätet. Rekommenderar verkligen detta företag! // Annika Läs mer
  • 2019-07-28

Ann-Charlotte J skrev om Ateljé TeBoon
    Jag beställde en fotlänk. Eftersom det var en present var jag noga att kolla leveranstid. Stod 3 dagar. Beställde den 20/6 och när den ej kommit den 1/7 ringer jag och de talar om att det är 12 dagars leverans. Åker på semester och kommer hem 17/7. Fortfarande ej kommit. Finns i Brevlådan den 20/7. Väldigt lång leveranstid. Läs mer
  • 2019-07-20

Patrik R skrev om Ateljé TeBoon
    Vi fick vänta över en månad på en dop present, som skulle tagit 2-3 dagar . Vi hann inte få den i tid till dopet. Läs mer
  • Samuel A

2019-07-18

Samuel A skrev om Ateljé TeBoon
    Bra produkter och blixtsnabb service och leverans! Läs mer
  • 2019-07-12

Maria F skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb smidigt
    Köpte smycken som jag blev mycket nöjd med Läs mer
  • 2019-06-14

Veronika A skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans och fick den vara jag beställt som var lyxig i olika alternativ till förvaring. Nöja kund Läs mer
  • 2019-06-11

Emma J skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte en berlock till en vän.

Företaget bemötte mig väl. När berlocken kom så var det vad jag hade beställt och i ett bra skick.

Det tog ett tag innan berlocken kom, vilket är förståeligt, men det skulle vara lugnande om jag som kund kunde veta var paketet befann sig mer exakt. Hemsidan var bra, men otydlig när jag skulle betala. Blev att jag var tvungen att börja om en del gånger innan jag förstod vad jag gjorde eftersom jag hela tiden råkade ändra betalningssätt.

Det är ändå en hemsida jag skulle använda igen. De har bra saker och verkar pålitliga även fast det finns några opraktiska delar. Läs mer
  • 2019-06-06

Anne-Charlotte T skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte love necklace från Efva Attling Läs mer
  • 2019-05-29

LINDA N skrev om Ateljé TeBoon
    Ateljé TeBoon svarade snabbt på min förfrågan via mejl, och räddade mig då annan butik ej kunde leverera min beställning som dom utlovat. Beställde då istället smycket hos Ateljé TeBoon på mån em, på onsdag fm fick jag leveransen. Så väldigt snabb hantering och leverans. Smycket var dessutom fint present-inslaget, utan extra kostnad. Läs mer
  • Joanna B

2019-05-25

Joanna B skrev om Ateljé TeBoon
    Super bra och snabb service, det var enkelt att beställa och jag fick snabbt info om leveransen Läs mer
  • 2019-05-23

Valter S skrev om Ateljé TeBoon
    Levererade vad de lovat.
    Snabbt.
    Allt utmärkt. Läs mer
  • 2019-05-12

Maria J skrev om Ateljé TeBoon
    Smidigt att beställa, tog dock några dagar att få hem Läs mer
  • 2019-05-11

Ann-Catrin N skrev om Ateljé TeBoon
    Snabbt och smidigt att handla här! Läs mer
  • 2019-05-02

Sandra D skrev om Ateljé TeBoon
    Smidig att beställa på deras webshop. Snabb leverans av fin vara samt superfin inslagen. Det blev en fin present att ge. Återkommer gärna igen Läs mer
  • Cattis Ö

Johan N skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en berlock till dottern. Snabb leverans. Fri frakt :) Läs mer
  • 2019-04-25

Ann-Christine W skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte örhängen av märket Thomas Sabo.
    Bra och trygg e-handelssajt.
    Produkten/köpet är jag mycket, mycket nöjd med.
    Jättefina!
    Lite minus för en aning lång leveranstid.
    Men det går alltid att vänta lite när man väntar på något gott. Läs mer
  • 2019-04-23

Marie-Louise L skrev om Ateljé TeBoon
    Berlock av Thomas Sabo. Snabb återkoppling när jag undrade om lev datum. Läs mer
  • 2019-04-22

Anna-Karin N skrev om Ateljé TeBoon
    Jag beställde ett armband den 8 april och har idag den 22 april ännu inte fått det. Jag visste att det skulle ta tid men detta tar priset. Om man beställer något på söndagen hos andra företag skickas varan ofta dan därpå och man får den på torsdagen. Läs mer
    2019-04-23 Ateljé TeBoon svarar Anna-Karin N
    Hej Anna-Karin, tråkigt att höra att du tycker så. Vi kan tyvärr inte styra över leransen från våra leverantörer till oss, de leveranstider som står på produkterna stämmer vanligtvis väldigt bra, men ibland blir det tyvärr fel. Jag har hitta inte din order, du är välkommen att maila oss då kan vi kolla vad som har blivit tokigt och förhoppningsvis kompensera på något sätt så att du blir nöjd. kundservice@teboon.se.
    Mvh Ateljé TeBoon
  • 2019-04-18

Anders B skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans, snyggt inslagen. Enkel betalning och tillmötesgående support! Läs mer
  • 2019-04-14

Christina S skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte ett Efva Attling halsband. Dom levererade supersnabbt. Det var lite för kort så jag behövde byta. Inga problem och vänligt bemötande!!! Läs mer
  • 2019-03-28

Kerstin A skrev om Ateljé TeBoon
    Fin personlig service, snabba mailsvar vid förfrågningar. Läs mer
  • 2019-03-21

Monica R skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb och trevlig service. Varan höll den kvalité som utlovats så jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-02-19

Rastislav K skrev om Ateljé TeBoon
    Long delivery time, otherwise ok. Läs mer
  • 2019-02-11

Helle M skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte smycke från websidan. Snabb keverans Läs mer
  • Olle S

2019-02-06

Olle S skrev om Ateljé TeBoon
    Snabbt och enkelt med en bra hemsida = kommer köpa mer genom er :) Läs mer
  • 2019-02-04

Karl-Bertil S skrev om Ateljé TeBoon
    Handlade på nätet, fungerade bra, inga problem. Läs mer
  • 2019-01-30

Karin S skrev om Ateljé TeBoon
    Guld örhängen infinity från Georg Jensen lanserades 2018 av Regitze Overgaard och slutsålt överallt.
    Ateljé TeBoon satte in alla resurser och ordnade fram dessa örhängen till önskat datum.
    Stort tack för ert engagemang.Ateljé TeBoon Rekommenderas varmt.
    Återkommer gärna. Läs mer
  • 2019-01-27

Mikael A skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket bra rabatt på black friday.
    Snabb leverans
    Fantastisk ring Läs mer
  • Robert P

2019-01-12

Robert P skrev om Ateljé TeBoon
    Fantastisk service. Utöver det vanliga. Fixade det ingen annan skulle gjort. Stort plus Läs mer
  • 2019-01-11

ANDERS P skrev om Ateljé TeBoon
    Hej
    Jag beställde 3st berlocker, och 1st hade ni inte hemma, så ni väntade tills ni hade alla hemma innan ni skickade smyckena.
    Detta gjorde att jag inte hade min present att ge till min sambos födelsedag.
    Hade ni visat att den inte fanns hemma så hade jag beställt den senare.
    Detta tycker jag är dåligt från eran sida att ni tror er välja vad som är bra för mig.
    Sedan trodde jag att jag skulle hämta ut det på posten, men det kom rätt i brevlådan, som står obevakad hela dagen till jag kommer hem från jobbet, så vem som vill kan ta det.
    Här bör jag få välja hur jag vill ta emot det.
    Med vänlig hälsning
    Anders Läs mer
  • 2019-01-11

Jannice B skrev om Ateljé TeBoon
    Den varan jag beställde var slut men de var snabba och personliga när de skickade mail och ville lösa det åt mig- vilket de gjorde. Fin och snabb kundservice och leverans. Läs mer
  • 2018-12-28

Tobias A skrev om Ateljé TeBoon
    .".”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.”.” Läs mer
  • 2018-12-28

Jessika A skrev om Ateljé TeBoon
    Beställde ett smycke med hemleverans. Beställde 13/12 och levererades 27/12. Jag tycker att det tog lång tid och flickan som skulle få det i julklapp tyckte att det var trist. Läs mer
  • 2018-12-27

Kim B skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte pandora örhängen med livets träd till din sambo. Snabbt och smidigt. Vi fick örehängen efter bara några dagar. Min sambo blv helt nöjd! Läs mer
  • 2018-12-25

Håkan S skrev om Ateljé TeBoon
    Ett smycke. Bra och snabb service, jag är nöjd med allt. Läs mer
  • 2018-12-24

Katja K skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans och allt enligt förväntan.
    En fin julklapp. Läs mer
  • 2018-12-21

Lars A skrev om Ateljé TeBoon
    Silverhalsband, nedstoppat i liten, förvisso fin, tygpåse. Det tog över en timme att reda ut trasslet. Läs mer

Stora Torget 1, 611 32 Nyköping