Alla kategorier Webshop Ateljé TeBoon

Ateljé TeBoon

Vi är tre gyllene generationer guldsmeder som tillsammans har över 100 års yrkeserfarenhet. Vi har sedan 1946 formgett och tillverkat exklusiva smycken och juveler, men utför även reparationer och omarbetningar. Idag är vi fem anställda som tar hand om dig både i butik och när du beställer i vår webbshop.

På vår webbshop finner du över 3000 artiklar från kända varumärken såsom Lars Wallin, Efva Attling, Thomas Sabo, Pandora, Georg Jensen, Ole Lynggaard, Sandberg och Fabergé.

Läs vad 427 kunder tycker om Ateljé TeBoon

• Tommie F skrev om Ateljé TeBoon
    Ateljé TeBoon var snabba med att leverera. Bra betalningsalternativ. Läs mer
  • Majvor T
    Majvor T skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en berlock till ett armband. Smidigt och enkelt, snabb leverans, gratis frakt. Supernöjd!! Läs mer
  • Matilda L skrev om Ateljé TeBoon
    Bra och snabb återkoppling vid fråga via mail. Otroligt snabb leverans! Läs mer
  • Helen H
    Helen H skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte en ring i sterling silver, design Efva Attling. All kommunikation var snabb och bra. Leveransen skedde mycket snabbt. Jag kunde välja mellan olika betalningsalternativ. I stort är jag mycket nöjd med hela upplevelsen och rekommenderar TeBoon högt!! Läs mer
  • Per Henrik L skrev om Ateljé TeBoon
    Supersnabb, diskret och säker leverans. Perfekt då det var en present. Läs mer
  • Merit K skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb leverans
    Allt perfekt. Bara gott att säga Läs mer
  • Kjell-Åke A skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte ett armbandsur. Jag hade kontakt med företaget ett flertal gånger genom mail och jag blev vänligt och positivt bemött varje gång. Jag fick också helt tillfredsställande svar på mina frågor. Efter min beställning fick jag dessutom varan dagen efter. Detta köp över internet och jag har gjort en del, var det bästa hittills. Läs mer
  • Monica O
    Monica O skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en ring Efva Attling ,beställde ena dagen och fick den nästa dag ,snabbt och bra Läs mer
  • Katalin L skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb och korrekt leverans.
    Enkel och smidig betalningssätt. Läs mer
  • Christina W skrev om Ateljé TeBoon
    Fina smycken, bra priser, snabb leverans! Toppen! Läs mer
  • Jonas L skrev om Ateljé TeBoon
    Snabb och bra👍
    Första ringen va för liten men snabbt fick jag en ny Läs mer
  • Catherine L skrev om Ateljé TeBoon
    Super bra produkter och snabbast leverans. Läs mer
  • Johanna N skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket nöjd, snabb leverans och trevligt bemötande. Bra priser! Läs mer
  • Lotta N skrev om Ateljé TeBoon
    Snabbt, smidigt och bra service! Läs mer
  • Ghassan A skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en guldtacka. Det var en mycket snabbt frakt och riktig bra pris. Läs mer
  • Slavica V skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte en fin armband av Thomas Sabo.Blev riktigt glad att jag kunde köpa en sån bra mörke på halva pris.👍👍Leverans var snabb och betalning med klarna faktura passar mig perfekt.Vill gärna fortsätta vara kund hos er. Läs mer
  • Monica S skrev om Ateljé TeBoon
    Väldigt smidigt att beställa
    Jag är nöjd Läs mer
  • Yulia L skrev om Ateljé TeBoon
    Fick möjlighet att få vissa varor inslagna, och det bad jag om. Men det blev inte så och det tyckte jag var lite underligt. Läs mer
  • Patrik K skrev om Ateljé TeBoon
    Enkel beställning och väldigt snabb leverans!
    Lite tråkigt att prislappen satt kvar på halsbandet, kanske en gåvoknapp i köpflödet så sådant inte är kvar på smycket när man ger bort det. Läs mer
  • Britt-Marie H skrev om Ateljé TeBoon
    ankel länk och balettsko i silver
    snabb leverans fullständigt nöjd som kund Läs mer
  • May N
    May N skrev om Ateljé TeBoon
    Handlade här för att jag skulle ha några specifika varor. Inget att anmärka på. Första varan kom direkt, den andra blev restad men är ju sådant som händer. Kom till slut utan att jag behövde trycka på. Läs mer
  • Annica L skrev om Ateljé TeBoon
    Mkt trevlig och samsrbetsvillig personal, mån om att jag skulle få det jag ville ha. Snabb leverans, bra pris kommer definitivt handla här igen. Läs mer
  • Inger C skrev om Ateljé TeBoon
    Mkt enkelt att returnera felbeställning
    Lika enkelt o snabbt med den nya beställningen Läs mer
  • Annika J skrev om Ateljé TeBoon
    Riktigt bra dock fick jag aldrig besked om att min vara skulle beställas hem först och vilket fördröjde leveransen. När jag mailade fick jag direkt svar att så var fallet och det dröjde inte länge så var varan levererad. Ingen fara för mig. Blev nöjd med ringen! Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Ateljé TeBoon
    Mycket trevliga och bra service! Det tråkiga för mig var bara att en berlock som jag beställde fanns inte längre att få tag i. Läs mer
  • Malin J skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte en berlock. Jag beställde via nätet och det var snabb leverans. Jag var nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Annelie B skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en armring i present av märket Drakenberg Sjölin. Blev besviken då hon öppnade den färdiginslagna originalförpackningen då den dyra armringen låg i en plastpåse OCH med prislappen på😳!!! Läs mer
  • Linda E skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte ett jättefint Attlingarmband. Snabb leverans, jättebra och snabbt svar på mail. Läs mer
  • Charlotta N skrev om Ateljé TeBoon
    Toppenbra site, enkelt att betala, riktigt snabb leverans och 10% rabatt på nästa inköpta smycke. Läs mer
  • Richard H skrev om Ateljé TeBoon
    Allt fungerade bra!
    Bra webbsida och snabb leverans. Läs mer
  • Anne-Marie w skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en ring som visade sig vara för stor. Fick snabbt svar på min förfrågan om retur. Vänlig och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Lis N skrev om Ateljé TeBoon
    Tomas Sabo berlock.
    Snabb leverans.
    Bra att det inte var någon fraktkostnad.

Lite synd att de inte finns i butik.

Jag är nöjd med mitt köp Läs mer
  • Ingbritt R skrev om Ateljé TeBoon
    Ring Och berlock
    kom hem bra om än i sists stund Läs mer
  • Ann-Sofie A skrev om Ateljé TeBoon
    Jättenöjd med mitt köp med snabb leverans. Läs mer
  • Sara F skrev om Ateljé TeBoon
    Supersnabb leverans, rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Belinda Å skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte ett litet lejon smycke. Leveransen var snabb och paketet var väldigt fint och prydligt. Hade inte så höga förväntningar men jag blev väldigt nöjd! Läs mer
  • Annette J skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte ett armband i Drakenberg SJölin, leveranstiden var dock lite lång, med tanke på att det står snabba leveranser på hemsidan!
    men i övrigt var allt bra, så jag kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Madelene C skrev om Ateljé TeBoon
    Ett armband och berlock Tomas Sabo

Ett trevligt mottagand av Jonathan som fixad och skickade detta på 15 min dagen efter lång det i brevlådan.
    Otroligt snabbt och service inriktad på att hjälpa kunden.

TeBoon är en jätte trevlig butik har köpt mycket fint där
    så jag förstod att dom skulle lösa detta snabbt och förväntningen blev verkligen bekräftad.

Trevlig,snabb och produkterna fanns i butik
    Forsätt i denna anda. Läs mer
  • Niklas P skrev om Ateljé TeBoon
    Pandora örhängen och en berlock till min fru . Läs mer
  • Britt M skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte halsband och armband.
    Mkt bra bemött.
    Mkt nöjd Läs mer
  • Ruth A skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en berlock från Thomas sabo. Fick bra information och blev nöjd med varan. Läs mer
  • Jonas N skrev om Ateljé TeBoon
    Enkelt och snabb leverans
    om man vet vad man ska ha. Läs mer
  • Catharina S skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte student present från Attling, snabb leverans, bra betalnings alternativ.
    Rekommenderar butiken varmt Läs mer
  • Marita D skrev om Ateljé TeBoon
    Bra och snabb service. Trevligt bemötande vid kontakt. Läs mer
  • Kathrine J skrev om Ateljé TeBoon
    Köpte en fotlänk från Tomas Sabo. Jättenöjd med allt, snabb leverans och billig frakt. Läs mer
  • Inger J skrev om Ateljé TeBoon
    Jag köpte guldtackor, blev bra bemött av företaget. Vad jag saknade när jag handlade hos er är flera betalningsmöjligheter, inte bara klarna. Förövrigt var det mkt bra! Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Ateljé TeBoon
    Snabbt o enkelt. Lite orolig att dessa dyra varor kom i brevlådan men jag var hemma den dagen så jag såg dem direkt. Annars toppen Läs mer
  • Monica E skrev om Ateljé TeBoon
    Köpt ett Pandora armband. Fick det snabbt och behövde byta till ett större. Fungerande jättebra allting även med bytet som skulle till annan adress. Företaget levde utomordentligt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Joakim A skrev om Ateljé TeBoon
    Pris, snabb leverans och utmärkt kundservice gör TeBoon till en av de bästa nätbutikerna. Läs mer
  • Kent E skrev om Ateljé TeBoon
    ring till min kära.