Nordic Spectra

Nordic Spectra

Välkommen till Nordic Spectra! Vår ambition är att förstärka livets viktigaste tillfällen med betydelsefulla smycken. Vi erbjuder ett noggrant urval smycken från europeiska smyckevarumärken som delar vår passion för design och hantverk. Men som samtidigt värnar om människa och miljön. Utöver ett brett sortiment av smycken från...

653 omdömen om Nordic Spectra

Jessica A
Skrev om Nordic Spectra

Jag köpte en silverputstrasa. Allt gick smidigt och enkelt och snabbt.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Fatima J
Skrev om Nordic Spectra

Extremt nöjd med snabba leveransen och produkten kom så fint inslaget! Rekommenderar starkt :)

Sabina K
Skrev om Nordic Spectra

Fantastiskt service! Snabbt leverans!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Besnik B
Skrev om Nordic Spectra

Jättefint bemötande, snabb leverans på klackringen jag köpte. Graveringen var riktigt professionellt gjort. Rekommenderar varmt!

Lina S
Skrev om Nordic Spectra

Så snabb leverans, enkelt att beställa och ljuvligt smycke! Extra fint med lite rabatt!

Synos Medical
5.0/5 i betyg av 39 omdömen 5.0 av 39 omdömen
BadgeThreeYears

Jag har köpt en Motus AX - hårborttagningsmaskin från Synos AB. Detta val blev självklart efter en fantastisk bra genomgång/utbildning av An

Karin W
Skrev om Nordic Spectra

Inte särskilt serviceinriktade Känner inte för att gå dit igen

Agneta Kristina H
Skrev om Nordic Spectra

Trevlig personal och snabb leverans. Mycket nöjd med varorna.

Marie-louise N
Skrev om Nordic Spectra

Snabb service och leverans. Produkten var precis så bra som det stod i beskrivningen.

Annette Å

Halsband Eva attling jättefint , snabb leverans

Agneta H
Skrev om Nordic Spectra

Jättenöjd med armbandet. Bra service.

Mats O
Skrev om Nordic Spectra

Svårt att hitta på något som behöver ändras. Snabbt enkelt och allt fungera

Kerstin G
Skrev om Nordic Spectra

Mycket snabb och bra leverans. Tack!

Catharina S

Snabb leverans. Bra paketerat

Elena G
Skrev om Nordic Spectra

Jag hade kontakt med Lisa i samband med min beställning på TeBoons webbshop. Hon bemötte mig på ett jättefint sätt, vilket kändes både trevligt och välkomnande. Min beställning bestod av en armring samt en fingerring från Offspring-kollektionen designad av Jacqueline Rabun för Georg Jensen. Jag rekommenderar varmt att besöka deras onlinebutik. Där finns även deras fina och unika smycken av egen design för sitt märke Ateljé TeBoon. – Elena Gerassimova –

Azam A
Skrev om Nordic Spectra

Jag är väldigt nöjd med min köp

Ola S
Skrev om Nordic Spectra

Leveransen gick jättesnabbt liksom att få ett trevligt svar på en mailfråga. Varan skulle slagits in men så blev det inte (vilket jag absolut kan leva med!). Artikeln är skickad i retur för byte, så ännu kan jag inte betygssätta hela processen.

Vivi K
Skrev om Nordic Spectra

Trevligt bemötande Snabb leverans Köpte en konfirmationspresent till mitt barnbarn, skall överlämnas på lördag 10 juli Nöjd kund

Brittmarie R
Skrev om Nordic Spectra

Har köpt flera saker. Alltid bra priser och snabba leveranser.

Marie C
Skrev om Nordic Spectra

Bra hemsida, super snabb leverans.

Susanne S
Skrev om Nordic Spectra

Köpte ett silver halsband från Efva Attling. Mycket nöjd kund som återkommer ideligen. Bra o snabb leverans samt betalning med Klarna. Funkar klockrent!

Madde K

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊👍👍👍❤️❤️👍

Molnelleföretagskonsulterko M

Supersnabb leverans och bra produkt. Köper igen snart.

Kerstin A
Skrev om Nordic Spectra

Utmärkt bemött Företaget levde upp på bästa sätt Köpte ett armband av Georg Jensen

Jane F
Skrev om Nordic Spectra

Tack för snabbt svar och för att ni såg till att presenten kom direkt till mig. Tusen tack för bra service

Christel A
Skrev om Nordic Spectra

Motsvarade förväntningarna Dessutom snabb återkoppling på mailfråga.

Daniel V
Skrev om Nordic Spectra

Överskådlig hemsida och schysst pris. Hittade vad jag sökte snabbt. Snabb leverans och snabb återkoppling på alla logistiska steg.

Olof A
Skrev om Nordic Spectra

köpt ett smycke med mycket snabb leverans

Monica G

Snabbt och enkelt! 5 tummen upp

Marie B
Skrev om Nordic Spectra

Fantastisk service!!! Det bästa jag varit med om på länge i internet-shopping-väg. Inte nog med att varan jag sökte faktiskt fanns (slut i alla butiker jag besökt), jag fick också mycket trevlig och hjälpsam vägledning över telefon, hur jag bäst skickade paketet till ett födelsedagsbarn (alltså ej jag som mottagare). Supervackert inslaget paket och handskrivet kort. Leveransen gick dessutom på 24 timmar. SUPERNÖJD!!

Susanna A
Skrev om Nordic Spectra

Armbandet är väldigt fint och leveransen var väldigt snabb hade redan varan dagen efter.

Ingegärd S

Utmärkt! Snabb leverans och god service! 🌟

Catharina W
Skrev om Nordic Spectra

Beställde ett smycke och dagen efter hade jag det. Supersnabb service och leverans.

Mehri A
Skrev om Nordic Spectra

köpte förlängd halsband.lätt att beställa ,hem leverans ,lätt att betala.

Katarina J
Skrev om Nordic Spectra

Örhängen som levererades snabbt och säkert. Nöjd!

Cornelia N
Skrev om Nordic Spectra

Köpte ett halsband av Efva Attling ur Beatleskollektionen. Fick till att börja med fel halsband. Mejlade detta och blev dagen efter uppringd av en mycket vänlig och hjälpsam person. Som på alla sätt hjälpte mig så att jag blev väldigt nöjd med mitt köp. Som sagt fick ett fantastisk bemötande och hjälp och kan verkligen rekommendera Ateljé TeBoon. Tack!

Liz-marie M
Skrev om Nordic Spectra

Tack för snabb och bra service, jag har handlat flera gånger och alltid varit jättenöjd

Irina T
Skrev om Nordic Spectra

Köpt fina Georg Jensen örhängen. TeBoon levererade varan mycket snabbt. Snabbt och smidigt att handla. Mycket nöjd, kommer att handla på TeBoon igen

Charlotta L
Skrev om Nordic Spectra

Ringde butiken för att höra ang beställning mm. Bra bemötande och tillmötesgående. Beställde på nätet och upphämtning i butik. Fungerade väldigt bra, snabb ”leverans” och inslaget. Beställde ett Efva Attling smycke.

Karin B
Skrev om Nordic Spectra

Ringmått. Helt ok- men alldeles för högt pris för den lilla plastbiten. Mycket bra avans. Hälsning Karin Bornudd

Jekaterina M
Skrev om Nordic Spectra

Köpt silverrengöringsvätska, funkar bra. Paketet kom i en plastpåse istället för en kartonglåda vilket ledde till att den blev riven i posten och vätskans kartong var lite krynklad. Frakten tog 4 vardagar när det stod 1-2 vardagar på hemsidan. Produkten är bra, frakten mindre bra

Anne L
Skrev om Nordic Spectra

Köpte örhängen där - bilden var något missvisande men de fick duga. Enda stället som har + leverans till brevlådan så jag slapp åka 2 mil för att hämta ett paket som går ner i lådan. + Snabb leverans.

Tommy J
Skrev om Nordic Spectra

Jättebra service 🤩 Är hur nöjd som helst med mitt halsband! Kommer återkomma fler gånger till er ⭐️ 😇

RICKARD R
Skrev om Nordic Spectra

Bra priser och riktigt fint inslaget armband! Tack!

Jacob S
Skrev om Nordic Spectra

Köpte ett halsband i doppresent. Det sköttes snabbt, de var bra och de var mycket trevliga.

Gunilla S

Fina örhängen. Snabb och felfri leverans. Jättenöjd med allt,

Maria T

Vackert inslaget paket och snabb leverans. Tack! Maria

Ingela N
Skrev om Nordic Spectra

Säker leverans med rekommenderat brev

Erik L
Skrev om Nordic Spectra

Vara enligt beskrivning, snabb leverans.

Kent N
Skrev om Nordic Spectra

En dopsked Blev väl bemött När jag bad om ett ljusblått sidenband till skeden. Så kunde det inte uppfyllas. Tidigare inköp av samma sorts sked ingick det i leveransen. Gravyren var ok, men då texten skrevs på tvären av skaftet blev texten väldigt liten. För övrigt en nöjd kund

Åsa E
Skrev om Nordic Spectra

Köpte örhängen på nätet men ville att mottagaren av presenten skulle kunna hämta i butiken. Funkade supersmidigt. Jag beställde via nätet. Betalade enkelt via Klarna. Och kompisen hämtade i butiken.