Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Norrmalm Atlantis Sängspecialisten Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Birger Jarlsgatan

Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Birger Jarlsgatan

Birger Jarlsgatan 78, 114 20 Stockholm — Visa karta

Vill du köpa god nattsömn? Då ska du komma till oss på Atlantis Sängspecialisten. Vi säljer inte bara sängar, vi säljer möjligheten för människor att sova bättre. Våra säljare har utbildning i sömnvetenskap, muskelfysiologi, ryggvetenskap och mer därtill. Vi bedriver en hel del forskning på sömnområdet för att kunna utveckla våra produkter, något som skiljer oss från andra sängåterförsäljare.

Hos oss får du kvalitet. Vi erbjuder märken som Tempur, ErgoBed och VILA, och här i butiken på Birger Jarlsgatan hjälper vi dig att välja ut vilken modell som passar dig. Välkommen!
Lör: 10:00-17:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 1 kund tycker om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Birger Jarlsgatan

• anders s
    anders s skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Birger Jarlsgatan
    Var inne under sommaren och säljaren gav svar på alla frågor vi kunde tänka oss, samt att vi fick en säng helt skräddarsydd efter mig och min sambo. Vid leveransen behövde vi inte anstränga oss utan det ingick med sängen att de monterade ihop hela paketet med sängbord och gavel och tog med våra gamla ikea-sängar.

Stort tack för en extremt god sömn! Läs mer

Birger Jarlsgatan 78, 114 20 Stockholm