Atlantis Sängspecialisten Malmö

Atlantis Sängspecialisten Malmö

www.atlantisbeds.se
  • BadgeNineYears
Ring 040-822 12 Dela

Atlantis Sängspecialisten säljer svensktillverkade sängar från vår fabrik i Stockholm. Vi använder de bästa materialen och svenska komponenter. Tygerna syr vi själva i vår syfabrik i Lagan som ligger i Småland. Vi är också återförsäljare för Tempur och har en av Sveriges största utställningar med Tempurs sängar, kuddar och tillbehör....

690 omdömen om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Julia H
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Otroligt trevligt kundbemötande! Tror jag och mamma stod och pratade med Niklas i säkert 1,5 timme minst och sen hade jag beställt en säng när vi gick därifrån. Supersmidig leverans, det var inga problem när jag behövde byta leveransdatum när jag ringde och meddelade detta dagen före. Sängen är makalöst skön, jag kunde inte vara mer nöjd än vad jag redan är!

Fredrik B
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket bra. Bra service av dem som kom med sängen samt sover riktigt gott.

Soledad J
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Väldigt trevligt och kunnig personal. Tar hand sina kunder …

Mats H
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Väldigt bra service och mycket trevliga

Rebecca J
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Otroligt bra bemötande i Malmö butiken. Var osäker vad jag var i tresserad av men fick till sist en fantastisk säng. Kunde inte tänka mig bättre assistans än från den tjejen. Däremot tog personens chef (??) ärendet och han ändrade priset så det är ett stort minus.

Pia J
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

En underbar kvinna mötte oss och frågade efter våra behov och hon föreslog vilken typ av säng vi behövde. Vi köpte inte då men vi kom tillbaka efter att ha provat andra typer av sängar. Vi blev väldigt fötjuata i sängen som hon demonstrerat och vi bestämde oss direkt, trots att hon var ensam i affären och mycket folk var hon sansad och helt toppen. Sängen är helt underbar. Vi är så nöjda❣️

Jesper M
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Jag är mycket nöjd! Trevligt bemötande och bra service i samband med köp av ny säng. Dessutom visade personalen prov på att de lägger stor vikt vid kundvård när det gällde hanteringen av ett problem som jag konstaterade kort efter leverans. Problemet var helt och hållet orsakat av mig som kund eftersom jag gjorde ett val av tillbehör som jag blev avrådd från att göra av personalen. Detta löstes på bästa möjliga sätt trots att jag egentligen bara hade mig själv att skylla för att jag ändå valde det jag tyckte skulle fungera...

Josephine G
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket bra service och man blir sedd som kund varmt och personligt bemötande lämnade butiken glad tack

Peter H
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Supernöjda med både konsultation och leverans av produkt. Kan varmt rekommendera!

Joakim W
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Verkar som de har mycket bra service, lite svårt nu då vi ev måste prova ut nya madrasser. Men överlag har allt funkat felfritt. Leveransen är väl det enda att klaga på då de sa 8-10v men det tog nästan 11v

Jessica G
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Världens bästa service, proffsigt genuint och väldigt uppskattat. Från första stund till leverans. Sängen är mitt absolut bästa inköp och sover som en drottning i den. Kärlek vid första ögonkontakten. Rekommenderar Atlantis varmt , absolut bästa ⭐️

Johan E
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Fantastiskt service från beställning till leverans, supernöjd

Simon E
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Anna i malmö är en grym säljare. Ge henne lönehöjning./Simon

Violetta P
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Allt var bra från första mötet till själva leveransen. Sängarna är fin och bekväma.

Janett L
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Vårt fösta besök i butiken blev mycket positivt. Proffsigt bemötande av personalen, stor kunskap om produkterna, där vi fick svar på alla våra frågor. Val av säng, Vila Sublime, med alla tillbehör, gick mycket smidigt, tack vare bästa råd och hjälp. Beställning-leverans- bortfrakt av gamla sängar, fungerade perfekt! Vi rekommenderar absolut butiken till alla vi känner! Vi är så nöjda! Med vänlig hälsning Janette & Patrik

Jane N
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Väldigt bra service. Tar hand om kunden från start till slut. Man får mycket mer än bara säng här!

Agnetha L
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Trevlig och kunnig personal, kände förtroende för dem.

Sven F
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket bra service och framförallt en säljare som tog sig tid för oss och våra önskemål l. Hittade den sängen som passar oss. Sen att det kom trevliga killar och levererade och och monterade den och tog den gamla med sig är pluss. En mycket bra total upplevelse kan varmt rekommendera Atlantis och säljare Nicklas. Sven & Lena

Anna M
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Jag blev väldigt väl mottagen och fick all hjälp jag behövde och god information om både sängar och tillbehör. Jag är väldigt nöjd med mitt köp.

Åsa A
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Trevliga, kundfokuserade och flexibla utifrån behov.

Monica N
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

God och bra service En jättebra säng som verkligen varit bra för mig. Sover lugnt och skönt har inte alls så ont i ryggen när jag vaknar det hade jag innan 100 % nöjd med allt

Jens Och Suzaan B
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Niklas ,hans team,deras sängar, kuddarna och linnen...allt är helt enkelt det BÄSTA!! We love Atlantis Sängspecialisten i Malmö!!!!

Sandra F
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Super trevligt bemötta under hela processen. Ärliga om vad som skulle passa våra behov och inte för att sälja på oss något dyrt för egen vinnings skull. Väldigt noga med att sängen vi valde skulle kännas rätt. Rekommenderar varmt butiken och speciellt Nicklas och Peter. Super skön säng i bra kvalitet och snyggt utförande.

Bengt A
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Öppen, snabb, lyhörd och närvarande. Relevanta frågor och tillmötesgående attityd. Kundorienterad!

Jaime C
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket bra service och kompetent personal.

Jarl O
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Säng. Mycket väl omhändertagen..fick en utmärktgenomgång av sängars kvalite.Sängen fungerar utmärkt. Jag har problem med ländryggen, men det kan inte lastas dängen

Jasmina R
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Rekommenderar mer än väl! Kunnig personal som hjälper och vägleder dig till rätt säng! Från att köpa en dyr säng på sova och ha ryggproblem konstant och ingen alls service Till att gå in på Atlantis och få vägledning utifrån ryggproblemet och hitta den perfekta sängen. TACK! Vi är så nöjda med vår säng och blev det redan i Atlantis affären. Tack! Gå till Atlantis bojkotta SOVA

Marianne Kristina C
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Fantastiska killar som kom med sängen.Har inte sovit en hel natt på åratal, men nu sover jag hela nätterna,peppar,peppar. Otrolig personal både i butik och på telefon.. Rekommenderar dem verkligen,och jag är en ganska krävande kund. Marianne Cederlund

Cecilia E

Personalen tillmötes gående hjälpsamm trevliga mycket positiva . På

Lina N
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Detta är andra gången jag köper säng från Atlantis i Malmö och det är även det enda alternativet för mig om jag skulle behöva en ny säng igen i framtiden. Jag kan inte nog rekommendera Atlantis, skönare sängar finns inte! Utöver ett fantastiskt hantverk (sängarna görs för hand inför beställning) så är även servicen exceptionell. Samtliga säljare i Malmö är supertrevliga, hjälpsamma och tar sig verkligen tid för att kunden ska hitta rätt säng. Är man inte nöjd med valet får man dessutom byta! Jag gjorde det denna gången då...

Mattias S

Engagerad, lyssnande, serviceminded.!

Regina S
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Säljaren var väldigt kunning och trevlig.. Han läste av mig bra och rekommenderade en passande säng. Sängen är snygg och passande. Leveransen gick bra och allt fungerade. Tyvärr är den inte så bekväm som jag hade hoppats. Jag valde nog fel madrass i alla fall. Kommer att ge bort den till min bror eller leta efter en Madras som passar min rygg bättre. Återkommer gärna ! Tack för bra service .

Håkan A
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Jag har blivit bra bemött av personal i butiken och personal som levererat sängen till mig. Jag är mycket nöjd med sängen och sover bra i den. Tack för hjälpen jag fått av er. Mvh Håkan

Peter E
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Hade redan beställt en säng hos en konkurrent då vi gick in om Atlantis Sängspecilisten på vägen o blev bemött med en ödmjukhet o expertis. Säljaren ställde rätt frågor o gav oss bra svar på våra. En o en halvtimme senare hade vi beställt vår härliga säng som vi är så nöjda med! Tack!!

Gunnel H
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Köpte ställbara sängar. Bra bemötande av personal, inget påfluget beteende. Haft bra, ”ärliga” samtal i telefon ang leverans, tidpunkter etc. Vi upptäckte Atlantis av en händelse när vi var på väg till närliggande, konkurrerande sov-säng butik. Det enda negativa är att bäddmadrasser och resårmadrasser glider väldigt. Trots att vi har köpt nät (gummi nät) och placerat under bäddmadrassen.

Jennie J
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande när jag kom till butiken. Jag hade ingen aning om vilken typ av säng jag behövde, men det fick jag snabbt hjälp med. Det känns bra att sängen är tillverkad i Sverige, och fick tydliga skötselråd. Killarna som levererade sängen var också trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas varmt!

Bosse Och Iréne S
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Ett trevligt och informativt bemötande. Köpte en VilaSuperior kontinental säng som vi är väldigt belåtna med.

Vesna V
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Riktigt kunniga och trevliga. Köpte sängen och vi är jätte nöjda.

Roger B
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Trevlig personal som inte stalka en i affären.

Kenny L
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Trevligt bemötande och en smidig affär. Tar lite tid att vänja sig vid sängen men resultatet är värt det!

Jonas M
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Jättefin upplevelse, från att man kommer in till Butiken, tills sängen står i sovrummet. Är mycket nöjd med allting, så smidigt som det gick. Sängen är en klass för sig själv. Rekommenderas starkt!

Christer Och Lotta B
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Kanon Trevlig personal Vi har inget att klaga på och vi är jätte nöjda med sängarna

Youssif H

Väldigt professionella Väldigt bra kvalitet

Thomas T
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Alla anställda jag var i kontakt med var mycket professionella, trevliga och tillmötesgående. Leveransen gick väldigt smidigt och sängen är fantastisk! Blev rekommenderad Atlantis av flera vänner och jag kan numera absolut rekommendera Atlantis också.

Lotta A
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Sängarna är de skönaste vi haft i hela våra 40-åriga liv! Utprovning, Leverans och installation var också jättebra! Mycket kunnig och trevlig personal! Full pott!

Eva B
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Fantastiskt bra bemötande och service. Nicklas är kunnig, tålmodig och det kändes som jag var den viktigaste kunden i världen! Köpte en Ergo bed Maximus 700 som jag är väldigt nöjd med.

Ingrid L
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Vi köpte en säng med alla tillbehör. Vi blev väldigt trevligt bemötta. Lyhörda av vad vi önskade oss och gav kompetenta råd, vi ger er våra varmaste rekommendationer!

Lise-Lotte M
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket professionellt och trevligt bemötande vid köp av våra sängar. Bra service. Vi är mycket nöjda!

Leif L
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Mycket kunnig och trevlig personal. De kan sin sin sak.

Victoria W
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Malmö

Köpte vår säng och fick väldigt bra rådgivning och service!