Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

3.4

Vi på Atlantis Sängspecialisten har en mission. Det är att hjälpa människor att sova bättre. Vi säljer inte bara sängar, vi säljer god sömn. Vi som jobbar här är förutom erfarna sängförsäljare även utbildade i ämnen som sömnvetenskap, ryggvetenskap, muskelfysiologi och mycket mer. Dessutom bedriver vi forskning på området, något...

5 omdömen om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

JENNIE N
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Två extremt märkliga kundupplevelser med mycket dålig service. Otrevligt bemötande vid köp av säng och efterföljande besök med avsikt att köpa sänggavel. Ensam i butiken, bett om hjälp med att välja sänggavel och ombedd att själv titta runt, trots bett om hjälp och info för olika alternativ, för att själv välja och först därefter få prisuppgift. 1400 kr i hemkörningsavgift till Östermalm som ma också får dra ur dem information om. De verkar inte särskilt sugna på att sälja något alls. Avråder starkt ifrån att besöka denna butik.

Anette Linda T
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Vår Vila kontinentalsäng är omkring 10 år men ser ut som ny! Tyvärr har den aldrig varit riktigt bra inuti! Vi har fått den omstoppad och åtgärdad vid 3 tillfällen men nu har både stoppning och fjädrar helt givit upp - och vi med dem! Hur löser vi detta, Atlantis?

Svar från Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Hej Anette! Det bästa är om du kontaktar mig i butiken så att jag kan se vilken säng det är och vad som hänt med den. För oss är det viktigt med nöjda kunder och om du bara kontaktar mig så ser vi hur vi kan gå vidare för att hjälpa dig. Du kan också ringa mig på 040-822 12. Mvh Nicklas Nilsson

JUSTINA F
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Supernöjd sedan jag klev in i deras butik på Sveavägen till att jag fick hem sängen! Hjälpsam, kunnig och trevlig personal. Riktigt bra kvalitet och världens skönaste säng!

Putrik N
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Köpte en säng i deras butik i Kungenskurva, riktigt bra service och mycket bra priser. Riktigt imponerande.

Johanna T
Skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Vore det inte för deras dyra priser skulle jag numera vara en stolt ägare av en Atlantissäng. Under min utdragna jakt efter en säng blev jag tillsagd att kika förbi Atlantis och kära hjärtanens vilka sköna sängar! Den service man fick med det samma var också helt grym och jag fick alla svar på de halvt omöjliga frågor jag hade. Vill du ha en bra säng och du har gott om pengar - gå till Atlantis.