Alla kategorier Sängar Stockholms län Stockholm Norrmalm Atlantis Sängspecialisten Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

Sveavägen 25, 111 34 Stockholm — Visa karta

Vi på Atlantis Sängspecialisten har en mission. Det är att hjälpa människor att sova bättre. Vi säljer inte bara sängar, vi säljer god sömn. Vi som jobbar här är förutom erfarna sängförsäljare även utbildade i ämnen som sömnvetenskap, ryggvetenskap, muskelfysiologi och mycket mer. Dessutom bedriver vi forskning på området, något som gör att vi sticker ut bland alla sängåterförsäljare i branschen.

Hos oss hittar du våra märken som VILA, ErgoBed och Tempur. Välkommen in i butiken på Sveavägen så hjälper vi dig att hitta den bästa sängen för just dig!
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 12:00-12:00

Läs vad 2 kunder tycker om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen

• Putrik N
    Putrik N skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen
    Köpte en säng i deras butik i Kungenskurva, riktigt bra service och mycket bra priser. Riktigt imponerande. Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Atlantis Sängspecialisten Stockholm City Sveavägen
    Vore det inte för deras dyra priser skulle jag numera vara en stolt ägare av en Atlantissäng. Under min utdragna jakt efter en säng blev jag tillsagd att kika förbi Atlantis och kära hjärtanens vilka sköna sängar! Den service man fick med det samma var också helt grym och jag fick alla svar på de halvt omöjliga frågor jag hade. Vill du ha en bra säng och du har gott om pengar - gå till Atlantis. Läs mer

Sveavägen 25, 111 34 Stockholm