Atop Consulting, sid 2

Garnsviksvägen 62, 184 42 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Atop Consulting!

Excel är ett väldigt effektivt och smidigt verktyg, om man vet hur det används på bästa sätt. Vi är experter på Excel och gör även dig till expert! Oavsett om du är helt ny till programmet eller har jobbat i det i flera år, vi finner en nivå som passar och tar dig till nästa steg i ditt excel-användande. Vi utbildar även i Access på allt från nybörjar- till programmeringsnivå.

Förutom våra utbildningar kan vi hjälpa dig och din verksamhet genom att skapa ett affärssystem som förenklar ert arbete. Efter en behovsanalys beslutar vi tillsammans med er vad just er verksamhet behöver och skapar ett system utifrån det.

Vi kan hjälpa er med både små och stora förändringar, kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa just er!

Läs vad 52 kunder tycker om Atop Consulting

• 2015-03-05

Fia B skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    När vi fick kontakt med Atop så vill vi uppdatera vår databas som vi har uppbyggt i Access.Första mötet var väldigt bra, vi fick förklara vad vi ville och han ställde väldigt många bra frågor. Han ställde även frågor om saker som vi inte själva hade tänkt på och ifrågasatte även vad funktionen skulle vara bra för. Mycket professionellt! I vår databas har vi alla uppgifter om kunder, leverantörer, ordrar, leveranstider och orderdatum mm.
    Vår databas är "nyckeln" till vårt resterande arbete och det är därför väldigt viktigt att allt fungerar.
    Idag har vi löpande kontakt för enklare uppdateringar, vilket passar oss utmärkt. Vi är mycket nöjda med Atop och anser att det arbete han har utfört åt oss är mycket professionellt gjort. Läs mer
    Mats B gillar detta
  • 2015-03-05

Åke A skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Mycket trevligt och bra bemötande!
    Konsultativ arbete med omläggning från exel till access av befintliga försäkringskoncept.

Alla här hos oss är mycket nöjda med det trevliga och pedagogiska bemötande vi får vid frågor och presentation av utfört arbete. Läs mer
    Mats B gillar detta
Mats Beiming