Attorney Esq AB

1.0

3 omdömen om Attorney Esq AB

Sara
Skrev om Attorney Esq AB

Akta er för detta bolag. Otroligt oseriösa och hotfulla! De har gjort fel på massa av våra avtal och gett råd som är helt felaktiga. Detta resulterade till att vi var tvungna att ta in en annan byrå för att rensa upp allt - dyrt! Dessutom är det allmänt känt inom juridiska kretsar att de gör ett dåligt jobb på ting.

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Jonathan L
Skrev om Attorney Esq AB

Varning Varning - Attorney Esq AB är största skojarna!! Allt med Attorney Esq AB är oseriöst. Håller er långt borta från Attorney Esq AB så sparar ni både tid och pengar. Stort misstag och dyrt misstag att anlita dem. Ej med i advokatsamfundet - Polisanmälan

Jonathan L gillar detta
Erik A
Skrev om Attorney Esq AB

Många tror kanske att Attorney Sweden är advokater, men det är de inte, vilket gör att de står utanför Advokatsamfundets etiska regler och tillsyn. Det märker kunderna när de får räkningen. Föreståndaren kallar sig "senior associate", vilket knappast bidrar till ett seriöst intryck. Varning!

Jonathan L gillar detta
Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N