Autoagenten

Autoagenten

Ring 08-520 244 44 autoagenten.se

Välkommen till oss på Autoagenten! Vi är en ordningsam bilhandlare i Stockholm. Med kreditvärdighet AA och som en av Trafikstyrelsen godkända bilhandlare vet du att en bil köpt hos oss är ställd i trafik och försäkrad när du kör härifrån. Vårt mål är att du ska göra en trygg bilaffär. Vi har över 30 års erfarenhet i branschen...

39 omdömen om Autoagenten

Harri S
Skrev om Autoagenten

Positiv upplevelse att köpa bil av Richard som gav ett seriöst intryck Och trevligt bemötande när vi köpte Vår Xc70.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Philip H
Skrev om Autoagenten

Vänligt, seriös, trevligt och professionellt bemötande vid köp av min bil Outlander 2014.

Björn V
Skrev om Autoagenten

Fick hjälp med att sälja min bil. Mycket trevligt bemötande av Rickard fick jag. Bra service och jag är nöjd med våran affär.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Don M
Skrev om Autoagenten

På Nationaldagen, en solig lördag, fann vi vår Qashqai +2 och blev genast förtjusta i den. Vi är mycket nöjda med vår fina bil, och vill tacka för en snabb överenskommelse och ett trevligt bemötande. Mvh /Fam. Segura

Bahman B
Skrev om Autoagenten

Tack Det var mycket bra , Jag köpte en begagnad bil , bra mötande ärlighet och trevlig och bra kundvård MVH Badjelan

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Malin B
Skrev om Autoagenten

Väldigt trevligt bemötande, kändes proffsigt och pålitligt. Är mycket nöjd med mitt köp av bil, rekommenderas :)

Carl Jonas T
Skrev om Autoagenten

Köpte en äldre begagnad bil. Bra, snabbt, smidigt bemötande. Bilen förefaller vara i utlovat skick mot annonsen.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Bertil S

Mycket bra Mycket bra Mycket bra

Ulf H
Skrev om Autoagenten

Kanonbemötande från start till mål. Dom har sålt en bilnåt mig, och jag är jättenöjd med resultatet.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Dan N
Skrev om Autoagenten

Köpte en xx 70 t6 Den var på service när jag skulle titta på den Han hämtade hem den så vi fick provköra Vi köpte den , sen bokade han en ny tid Så lämnade vi in den hade en lånebil från verkstan Super nöjd Bra kundbemötande

Anders S
Skrev om Autoagenten

Jag köpte en begagnad bil av dem och jag måste säga att jag på det hela taget är väldigt nöjd med affären och bemötandet.

Lisa S
Skrev om Autoagenten

Bästa service och Sakkunnig. Känner trygg att handla här.

Marcus J
Skrev om Autoagenten

Fick ett pålitligt och väldigt bra bemötande från början till slut, med hela bilaffären. Mycket trevlig personal.. Rekommenderas varmt.

Leif Johan E
Skrev om Autoagenten

Mycket trevligt bemötande från första kontakt, tills affären var avslutad..😀👍

Gustav Patrik N
Skrev om Autoagenten

Seriöst företag med mycket god vilja att få till en lösning för mig som kund

Caroline C
Skrev om Autoagenten

Vi fick hjälp med att sälja en av våra bilar och det gick mycket smidigt. De skötte allt och vi fick pengarna väldigt fort. Vi är supernöjda!

Wael M
Skrev om Autoagenten

Great thanks for wonderful reception and good treatment , it's amazing car and I am very happy to own it .

Conny O
Skrev om Autoagenten

Ett företag som står på tå för sina kunder!

Sebastian S
Skrev om Autoagenten

Autoagenten gav mig en bra affär utav alternativ med utmätkt resultat.

Katarina R
Skrev om Autoagenten

Gott. Köpte bil. Rikard var trevlig men besviken på att det var stenskott på framifrån vilket inte syntes i regn o ruskväder Katarinaringels@yahoo.se

Nana Osei K
Skrev om Autoagenten

Vi var mycket trevligt med tjänsten

Sevim  D
Skrev om Autoagenten

Supertack Richard för perfekta bilen jag hittade hos dig efter mina önskemål och ett fantastiskt bemötande! Jag har redan rekommenderat er. /Sevim

Ahmad  R
Skrev om Autoagenten

Det var jätte bra upplevelse och trevliga personal.

Kimia E
Skrev om Autoagenten

Autoagenten gör bilköpet till en trygg och rolig händelse. Kunskap och service på hög nivå genom hela processen. Även efter vårt bilköp, för 2 år sedan, fick vi superb hjälp. Nu när vi ska köpa bil igen finns det inte en tanke på att vända sig någon annanstans. Autoagenten får våra varmaste och bästa rekommendationer!

Ivo  T
Skrev om Autoagenten

Mycket bra bemötande och kommunikation med Richard. Köpte bil till ett vettigt pris och även om ett mindre problem uppstod några veckor efter, så var det bara att ta kontakt och allt fixades på garantin. Rekommenderas!

Johanna K
Skrev om Autoagenten

Väldigt trevlig personal som vi upplevde genuint lyssnar på oss och våra behov. Önskar det fanns fler sådana. Självklart väl ifall det blir bilköp i framtiden.

Berit O
Skrev om Autoagenten

Bra personal och service i samband med försäljning av min bil.

Ann-louise N
Skrev om Autoagenten

Ett mycket gott bemötande, trevlig säljare.

Per-erik K
Skrev om Autoagenten

Funkade enkelt och smidigt, allt man sade har hållit. Dessvärre var bilen rätt dammig så vi missade några märken i karossen som dök upp när bilen tvättades.

Jimmy W
Skrev om Autoagenten

Mitt absolut bästa bilköp någonsin , jag fick svar på alla mina frågor och kom hem med en jättefin kia , autoagenten rekommenderas starkt ??

Therése S
Skrev om Autoagenten

Kunnigt, professionellt och trevligt bemötande av Richard! Väldigt nöjd med köpet och kommer definitivt rekommendera Autoagenten till vänner och bekanta.

Mats P
Skrev om Autoagenten

Mycket trevligt bemötande av Richard. Affären kändes trygg rakt igenom. Från initiala mailkonversationer till färdig kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Autoagenten.

Mattias
Skrev om Autoagenten

När man letat länge efter just "den bilen" och hittar den på Autoagenten blev jag glad, när man sedan kommer ut på plats där Richard möter upp och går igenom allt om bilen inser man att man hittat rätt... Både rätt bil och rätt företag! Tryggt bilköp med bra garantier, kommer i framtiden få köpa och sälja alla mina bilar!

Cecilia J
Skrev om Autoagenten

Suverän service och jag kan verkligen rekommendera Autoagenten!

Hanna S
Skrev om Autoagenten

Proffsigt bemötande och god service. Kommer att återvända till Autoagenten även vid nästa bilaffär!

Micke H
Skrev om Autoagenten

Jag har köpt två stycken bilar från det här företaget var av den senaste för några månader sedan. Bilen funkar utmärkt och jag kan verkligen varmt rekommenderar detta företag till andra!

NIKLAS N
Skrev om Autoagenten

Har köpt en Volvo från detta företag. Allt gick bra och Richard var trevlig och kopplade upp min telefon vid leverans. Har inget alls att klaga på då bilen var i det skick som kommunicerat. Detta är viktigt då affären gjordes upp på distans.

FREDRIK L
Skrev om Autoagenten

Mycket bra service ! Har letat bil länge, och Rickard på Autoagenten köpte in min gamla bil när jag hade hittat den jag sökte hos han. Kan starkt Rekommendera

Fredrik S
Skrev om Autoagenten

Jo, supertrevlig säljare när allt går bra… Jag köpte en Volvo V70 bi-fuel från 2007 i december 2013. Gasdriften slutade att fungera i mars 2014. Först tillfälliga problem vid gasdrift, sedan helt omöjlig att köra på gas. Jag bekostade själv en felsökning som konstaterade problemet och reklamerade bilen till Autoagenten i april. Bilen har nu fått körförbud pga samma fel och Autoagenten vägrar ta något ansvar för felet trots konsumentköpslagens sexmånadersregel. Jag har nu anmält Autoagenten till Allmänna reklamationsnämnden. Så, en mycket tråkig upplevelse i vårt fall.