Autobarn

5.0 i betyg av av 32 omdömen

Läs vad 32 kunder tycker om Autobarn

• 2020-06-17

CARL R skrev om Autobarn
    Proffsiga och levererar grym service! Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 94 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • 2020-05-22

RAYAN C skrev om Autobarn
    Passionen för bilar strålar genom hela företaget. Köpte min bil via företaget och killarna från Autobarn hade ett fantastiskt kundbemötande. De såg till att jag kände mig trygg och säker innan, under och efter bilköpet. Läs mer
  • AHMED T

2020-05-02

AHMED T skrev om Autobarn
    Väldigt trevliga personal och alltid fint bemötande när man besöker eller ringer till dom! Fick en snabb och bra värdering på bilen som fick en ny ägare inom en vecka. Rekommenderas starkt!! Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 621 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2020-04-24

ALICIA S skrev om Autobarn
    Sålde min bil via Autobarn och det gick snabbt och smidigt. När jag köper ny bil kommer jag definitivt gå hit igen! Läs mer
  • Rasmus Eric Viking U

2020-04-10

Rasmus Eric Viking U skrev om Autobarn
    Mycket trevlig personal och jag kan varmt välkomna er till vänner. :) Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 592 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2020-04-09

JOSEF I skrev om Autobarn
    Proffsigt bemötande, väldigt service minded och mån om att göra kunden nöjd.
    Bra service på alla vis. Rekommenderar dem, bättre kan det inte bli! Läs mer
  • LORIN K

2020-04-09

LORIN K skrev om Autobarn
    Otroligt kunniga med lång erfarenhet av att förmedla bilar. Kundens önskemål är i fokus och personalen var enkla att kommunicera med och väldigt lyhörda. Allt från rådgivning kring prissättning, rekond av bilen och guidning genom försäljningen gjordes proffesionellt. Autobarn gör det där lilla extra för kunden och det märks! 10/10 ⭐️ Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt ock korrekt . artig och väl insatt i sitt jobb"
  • Ludvig T

2020-04-09

Ludvig T skrev om Autobarn
    Sålde min bil på uppdrag via autobarn. Möttes av ett väldigt proffesionellt bemötande. Säljaren förstod alla mina önskemål kring hur jag ville att försäljningen skulle gå tillväga med rimliga villkor. Extremt flexibla med både mötestider och tillgänglighet på telefonen. Bara en sån sak att säljaren gladeligen kommer och möter upp mig vid anläggningen långt efter(!) stängning när jag skulle lämna in bilen då det va smidigast för mig.

En extremt nöjd kund som garanterat kommer återkomma den dagen det är dags för mig att sälja/köpa bil igen! Rekommenderas starkt 5/5 Läs mer
  • FILMON G

FILMON G skrev om Autobarn
    Jättebra service!! Väldigt professionella säljare och organisation i sig! Jag har tipsat nära och kära och alla är lika nöjda med servicen och priserna Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 298 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan inte annat än att ge detta gäng full pott. Mycket smidig affär! Blev upphämtad vid pendeltåget i mitt objekt, som var i absolut perfekt"
  • EMIL M

EMIL M skrev om Autobarn
    Bra service och professionell personal, snabba och smidiga affärer 5/5 Läs mer
  • 2020-04-08

FHOAD K skrev om Autobarn
    Superbra kundbemötande, kunniga och hjälpsamma. Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 820 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B
  • ZABIH A

ZABIH A skrev om Autobarn
    Toppen service samt mycket trevlig och kompetent personal rekommenderas starkt. Nöjd med allt! Läs mer
  • DENIZ Y

DENIZ Y skrev om Autobarn
    Bra service och bra bemötande. Sålde min bil via de och allt gick smidigt. Nöjd kund. Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 270 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • MOHAMAD O

MOHAMAD O skrev om Autobarn
    Topp service och bra killar
    Vi Har både sålt via autobarn och köpt Läs mer

SIMON G skrev om Autobarn
    Professionellt kundbemötande, sålde min bil via Autobarn där allt gick smidigt och bra. Rekommenderas! Läs mer
  • KRISTOFFER Å

KRISTOFFER Å skrev om Autobarn
    Mycket proffesionellt bemötande och hög klass på bilarna. Jag är supernöjd med bilen som köptes hos er! Läs mer
  • JOSEF BENJAMIN S

JOSEF BENJAMIN S skrev om Autobarn
    Superbra kundbemötande, kunniga och hjälpsamma. Smidigt och enkelt! Läs mer
  • JONAS N

JONAS N skrev om Autobarn
    Sålde min bil genom autobarn och är mer än nöjd! Bra och proffsig personal som förklarar och guidar en igenom hela affären. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • DAVOR P

DAVOR P skrev om Autobarn
    Sålde min bil via Autobarn. Seriöst och trevligt bemötande redan vid första kontakt. Känns tryggt då man blir upprättad under hela säljprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christoffer R

Christoffer R skrev om Autobarn
    Sålde min bil där för några dagars sedan.
    Trevliga, väldigt bra info från början till slut.
    Svarade alltid och återkopplade direkt vid frågor!
    5/5 Läs mer

Nils Henrik Magnusson L skrev om Autobarn
    Sålde min Dodge genom Autobarn och är mer än nöjd. Bra guidning genom försäljningen med pris och strategi för att göra bästa affär. Lättsam kommunikation och alltid tillgängliga. Läs mer

MENAWS A skrev om Autobarn
    Otroligt snabb och smidig affär med enormt bra service och uppföljning 👍🏼 Läs mer
  • SHAYER R

SHAYER R skrev om Autobarn
    Gillar företag som går steget längre. Ser till att all info finns på bilen, återkopplar snabbt, följer upp och ser till att det känns tryggt även efter köp. Nöjd kund här! Läs mer
  • CHRISTIAN ALEJANDRO L

CHRISTIAN ALEJANDRO L skrev om Autobarn
    Tack för ert positiva service ni gav mig inför köpet för min nya 🚗. Är väldigt nöjd !
    Ni ger både för o nackdelar på bilar och ser till att man verkligen blir nöjd innan köp. Vem är som ni 👍🏻 Läs mer
  • HAMPUS E

HAMPUS E skrev om Autobarn
    10/10!!!
    Extremt seriös personal med ett väldigt bra bemötande!
    Märks att dom vet vad dom håller på med, service i världsklass! Läs mer
  • SIAM D

SIAM D skrev om Autobarn
    Autobarn är ett företag som är väldigt seriösa och ambitiösa! Ger all sin tid för att kunden ska få så bra upplevelse som möjligt! Jag kan starkt rekommendera Autobarn för er som går i köptankar av en nybil! Även för er motorentusiaster som kanske vill kika på en bil!
    Plus poäng att företaget hjälper en att hitta sin drömbil! Läs mer
  • Daniel Camran M

Daniel Camran M skrev om Autobarn
    Sålde min bil genom George & Autobarn, 5/5 möjliga stjärnor! Hjälpsam genom hela processen & höll mig som kund uppdaterad genom hela vägen - Från att bilen togs in tills den såldes.

Allt gick på under 48 timmar, imponerande! Läs mer
  • FILIP E

FILIP E skrev om Autobarn
    Autobarn är en otroligt seriös firma som verkligen tar hand om sig som kund! Respekt, proffsigt och supertrevliga! Rekommenderar Autobarn alla dagar i veckan! Läs mer
  • Georg Fredrik N

Georg Fredrik N skrev om Autobarn
    Jag blev väldigt nöjd med affären. Ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av personalen dessutom! Läs mer

Hanna Cecilia Eleonora W skrev om Autobarn
    Hade min drömbil inom några dagar och det tack vare autobarn, stort tack återigen till alla inblandade! Läs mer
  • SHATIL A

SHATIL A skrev om Autobarn
    Har handlat flera bilar av Autobarn och kommer även fortsätta att göra det i framtiden. Seriöst företag med kunden i fokus, flexibla öppettider och framför allt bra bilar. Kan varmt rekommendera de för alla som går i tankarna på att köpa en ny bil eller eventuellt få hjälp med att hitta just eran drömbil. Läs mer
  • ADAM A

ADAM A skrev om Autobarn
    Utmärkt service, man känner att dom tar hand om en som kund. Får högsta betyg utav mig!🙌 Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Autobarn:

Marcus S Marcus S tycker: