Autobarn Sweden

Ring 018-418 60 25 autobarn.se

34 omdömen om Autobarn Sweden

Johan A
Skrev om Autobarn Sweden

Förväntningar : skulle köpa en bil och hade långt att åka dit . När jag kommer dit och provkör lyser instrumentpanelen och text , fel på motorn och även en till varning kommer upp. Åker därifrån utan att köpa och dagen efter säger dem att det bara var en tillfällig kod för att den stod kall. Oseriöst , tur att man inte köpte en bil som var trasig

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

CARL R
Skrev om Autobarn Sweden

Proffsiga och levererar grym service!

Prince C
Skrev om Autobarn Sweden

Mycket nöjd, fantastiskt service och snabb hjälp med allt, toppen nöjd

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
RAYAN C
Skrev om Autobarn Sweden

Passionen för bilar strålar genom hela företaget. Köpte min bil via företaget och killarna från Autobarn hade ett fantastiskt kundbemötande. De såg till att jag kände mig trygg och säker innan, under och efter bilköpet.

AHMED T
Skrev om Autobarn Sweden

Väldigt trevliga personal och alltid fint bemötande när man besöker eller ringer till dom! Fick en snabb och bra värdering på bilen som fick en ny ägare inom en vecka. Rekommenderas starkt!!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

ALICIA S
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil via Autobarn och det gick snabbt och smidigt. När jag köper ny bil kommer jag definitivt gå hit igen!

Rasmus Eric Viking U
Skrev om Autobarn Sweden

Mycket trevlig personal och jag kan varmt välkomna er till vänner. :)

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

JOSEF I
Skrev om Autobarn Sweden

Proffsigt bemötande, väldigt service minded och mån om att göra kunden nöjd. Bra service på alla vis. Rekommenderar dem, bättre kan det inte bli!

LORIN K
Skrev om Autobarn Sweden

Otroligt kunniga med lång erfarenhet av att förmedla bilar. Kundens önskemål är i fokus och personalen var enkla att kommunicera med och väldigt lyhörda. Allt från rådgivning kring prissättning, rekond av bilen och guidning genom försäljningen gjordes proffesionellt. Autobarn gör det där lilla extra för kunden och det märks! 10/10 ⭐️

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Ludvig T
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil på uppdrag via autobarn. Möttes av ett väldigt proffesionellt bemötande. Säljaren förstod alla mina önskemål kring hur jag ville att försäljningen skulle gå tillväga med rimliga villkor. Extremt flexibla med både mötestider och tillgänglighet på telefonen. Bara en sån sak att säljaren gladeligen kommer och möter upp mig vid anläggningen långt efter(!) stängning när jag skulle lämna in bilen då det va smidigast för mig. En extremt nöjd kund som garanterat kommer återkomma den dagen det är dags för mig att sälja/köpa bil igen! Rekommenderas starkt 5/5

FILMON G
Skrev om Autobarn Sweden

Jättebra service!! Väldigt professionella säljare och organisation i sig! Jag har tipsat nära och kära och alla är lika nöjda med servicen och priserna

EMIL M

Bra service och professionell personal, snabba och smidiga affärer 5/5

FHOAD K
Skrev om Autobarn Sweden

Superbra kundbemötande, kunniga och hjälpsamma.

ZABIH A
Skrev om Autobarn Sweden

Toppen service samt mycket trevlig och kompetent personal rekommenderas starkt. Nöjd med allt!

DENIZ Y
Skrev om Autobarn Sweden

Bra service och bra bemötande. Sålde min bil via de och allt gick smidigt. Nöjd kund.

MOHAMAD O
Skrev om Autobarn Sweden

Topp service och bra killar Vi Har både sålt via autobarn och köpt

SIMON G
Skrev om Autobarn Sweden

Professionellt kundbemötande, sålde min bil via Autobarn där allt gick smidigt och bra. Rekommenderas!

KRISTOFFER Å
Skrev om Autobarn Sweden

Mycket proffesionellt bemötande och hög klass på bilarna. Jag är supernöjd med bilen som köptes hos er!

JOSEF BENJAMIN S
Skrev om Autobarn Sweden

Superbra kundbemötande, kunniga och hjälpsamma. Smidigt och enkelt!

JONAS N
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil genom autobarn och är mer än nöjd! Bra och proffsig personal som förklarar och guidar en igenom hela affären. Rekommenderas starkt!!

DAVOR P
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil via Autobarn. Seriöst och trevligt bemötande redan vid första kontakt. Känns tryggt då man blir upprättad under hela säljprocessen. Rekommenderas starkt!

Christoffer R
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil där för några dagars sedan. Trevliga, väldigt bra info från början till slut. Svarade alltid och återkopplade direkt vid frågor! 5/5

Nils Henrik Magnusson L

Sålde min Dodge genom Autobarn och är mer än nöjd. Bra guidning genom försäljningen med pris och strategi för att göra bästa affär. Lättsam kommunikation och alltid tillgängliga.

MENAWS A
Skrev om Autobarn Sweden

Otroligt snabb och smidig affär med enormt bra service och uppföljning 👍🏼

SHAYER R
Skrev om Autobarn Sweden

Gillar företag som går steget längre. Ser till att all info finns på bilen, återkopplar snabbt, följer upp och ser till att det känns tryggt även efter köp. Nöjd kund här!

CHRISTIAN ALEJANDRO L
Skrev om Autobarn Sweden

Tack för ert positiva service ni gav mig inför köpet för min nya 🚗. Är väldigt nöjd ! Ni ger både för o nackdelar på bilar och ser till att man verkligen blir nöjd innan köp. Vem är som ni 👍🏻

HAMPUS E
Skrev om Autobarn Sweden

10/10!!! Extremt seriös personal med ett väldigt bra bemötande! Märks att dom vet vad dom håller på med, service i världsklass!

SIAM D
Skrev om Autobarn Sweden

Autobarn är ett företag som är väldigt seriösa och ambitiösa! Ger all sin tid för att kunden ska få så bra upplevelse som möjligt! Jag kan starkt rekommendera Autobarn för er som går i köptankar av en nybil! Även för er motorentusiaster som kanske vill kika på en bil! Plus poäng att företaget hjälper en att hitta sin drömbil!

Daniel Camran M
Skrev om Autobarn Sweden

Sålde min bil genom George & Autobarn, 5/5 möjliga stjärnor! Hjälpsam genom hela processen & höll mig som kund uppdaterad genom hela vägen - Från att bilen togs in tills den såldes. Allt gick på under 48 timmar, imponerande!

FILIP E
Skrev om Autobarn Sweden

Autobarn är en otroligt seriös firma som verkligen tar hand om sig som kund! Respekt, proffsigt och supertrevliga! Rekommenderar Autobarn alla dagar i veckan!

Georg Fredrik N
Skrev om Autobarn Sweden

Jag blev väldigt nöjd med affären. Ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av personalen dessutom!

Hanna Cecilia Eleonora W

Hade min drömbil inom några dagar och det tack vare autobarn, stort tack återigen till alla inblandade!

SHATIL A
Skrev om Autobarn Sweden

Har handlat flera bilar av Autobarn och kommer även fortsätta att göra det i framtiden. Seriöst företag med kunden i fokus, flexibla öppettider och framför allt bra bilar. Kan varmt rekommendera de för alla som går i tankarna på att köpa en ny bil eller eventuellt få hjälp med att hitta just eran drömbil.

ADAM A
Skrev om Autobarn Sweden

Utmärkt service, man känner att dom tar hand om en som kund. Får högsta betyg utav mig!🙌