Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka Autodelar Kungsbacka

Rosengatan 35A, 434 43 Kungsbacka — Visa karta

Ellesbovägen 172, 44290, KUNGÄLV
Backman Bil
Lena S:
Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. Anlitar ingen annan fi...

Läs vad 3 kunder tycker om Autodelar Kungsbacka

• Anders H
    Anders H skrev om Autodelar Kungsbacka
    Lovar runt, håller tunt. Se upp. De är snabba på att sälja bilar, men se upp med vad som ska ingå, plötsligt finns inte det som stod i annonsen men de lovar att det ska fixas snabbt, sen försvinner de och spelar ovetandes.
  • Per L
    Per L skrev om Autodelar Kungsbacka
    Blev tyvärr grundlurad av Kungsbacka Autodealer. Blev lovad att de skulle hålla en bil som jag skulle kunna kolla på under helgen. Dagen innan (som tur är) kontrollerade jag bilen på Transportstyrelsen och då visade det sig att bilen redan var såld.

När jag frågade Kungsbacka Autodealer om de hade sålt bilen så ljög de mig rakt upp i ansiktet och sa att bilen blivit påkörd och var på verkstad. När jag konfronterade dem om detta så slutade de att svara.

Mycket opålitligt och oseriöst bemötande mot sina kunder. Akta er.
    Per L gillar detta
  • Richard A
    Richard A skrev om Autodelar Kungsbacka
    Min gamla bil hade gått sönder bortom räddning och då jag pendlade 15 mil om dagen behövde en ny inhandlas snabbt. Lösningen blev att köpa en Volvo av Autodealer. Jag åkte ned och tittade på bilen, skicket var gott. Efter lite förhandlande kom vi överens och dagen därpå kunde jag hämta ut bilen. Bilen levererades nybesiktigad utan knorrande från handlaren, eventuella tvåor skulle Autodealer fixa. Ett elfel uppstod vid leverans, detta avhjälptes via garanti utan krångel. Grabbarna på firman var trevliga och lätta att ha att göra med. Nu har jag snart haft bilen, som var en tillfällig lösning från början, trots allt var den 13 år gammal, i snart ett år och kört 2 000 mil. Den håller fortfarande och jag har inte någon stress att byta ut den.

I korthet kan sägas att man får mycket bil för pengarna hos Autodealer. Det är inte nya bilar man säljer, men man betalar heller inte för en ny bil och skicket på det man säljer verkar överlag gott. Prissättningen är, i alla fall vad gäller min bil, rimlig och företaget kan utifrån min upplevelse rekommenderas. Inte alls några bilskojare på något sätt, merparten bilar verkar komma från större bilfirmor där de bytts in. Då märkeshandlarna helst inte har bilar äldre än 5 år i hallen hamnar många hos mindre bilhandlare. Exempelvis min bil, som via en märkeshandlare hamnade hos Autodealer och sedan hos mig.

I korthet, letar du efter en bra begagnad bil kan jag rekommendera ett besök.

Rosengatan 35A, 434 43 Kungsbacka