AutoHouse AB

AutoHouse AB

www.autohouse.se
  • BadgeNineYears

About company

Att köpa bil ska vara enkelt! Vi på Autohouse sätter dig som kund i fokus, vi är flexibla och brinner för det vi gör. Vi drog igång 2014 med flera års erfarenhet från de stora svenska bilförsäljarna i bagaget och nu strävar vi mot att ge dig som kund en så trygg och smidig bilaffär som möjligt. Vi kontrollerar varje bil noggrant...

353 omdömen om AutoHouse AB

Jesper W
Escreveu sobre AutoHouse AB

Bemötandet var bra men bilen var inte tvättad och väldigt skiten invändigt

Svar från AutoHouse AB

Hej Jesper! Kul att höra att du var nöjd med bemötandet, men mindre kul att höra att du inte var nöjd med hur bilen var tvättad och städad inför din leverans. Kontakta din säljare så har du en innestående helrekonditionering utav bilen när det passar dig, självklart skall bilen vara i toppskick när du hämtar ut den. Hoppas det känns bättre för dig, och att vi kan få dig helt nöjd! Vänliga hälsningar, AutoHouse AB

Radwan D
Escreveu sobre AutoHouse AB

Allting var jättebra, smidigt och enkelt, Bra bemötande av Isac, han är trevlig och hjälpsam Rekommenderar starkt

Långström Karin I
Escreveu sobre AutoHouse AB

Proffsigt bemötande. Trevlig personal! Ger ett gott intryck.

Laursen Poul L
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket trevligt bemötande kan rekommenderas 👍

Malin S
Escreveu sobre AutoHouse AB

Så trevliga och trovärdiga. Isac hjälpte oss, och var väldigt lätt att få tag på och allt kändes tryggt. Rekommenderar Autohouse och Isac varmt!

Per R
Escreveu sobre AutoHouse AB

Min upplevelse hos AutoHouse har varit perfekt från första besök till leverans. Glad och hjälpsam personal som verkligt välkomnar kunden direkt när man kommer dit, utan att för den skull vara påflugna. När sedan lev skall ske tar man verkligen tid att gå igenom allt innan lev. Just kund mottagandet är något som de flesta borde ta efter.

Anna G
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket trevligt bemötande, informativ och hjälpsam säljare utan att vara för ”på”. Rekommenderas!

Mattias A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Utmärkt bemötande och service. Kunnig säljare och grundligt genomgång av köpt fordon. Fin service med upphämtning på Kungsbacka station. Rekommenderas Mattias

Ronny J
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket bra och profesionelt , en bra försäljare och trevlig.

Vinberg Isabelle J
Escreveu sobre AutoHouse AB

Bra kunniga och väldigt trevlig personal är helnöjd med bilen och allt gick snabbt och smidigt.

Daniel Molin A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Kanonservice från första kontakt till leverans av bilen. Inga överraskningar utan bilen var precis som utlovat.

Richard K
Escreveu sobre AutoHouse AB

AutoHouse AB är en mycket solid och professionell återförsäljare. Stort tack till återförsäljaren Mr. Isac Gröndahl

Robert W
Escreveu sobre AutoHouse AB

Kan varmt rekommendera AutoHouse i Frillesås. Ett proffesionellt och trevligt bemötande där säljaren tog sig tid för mig som kund från början till slut. Hela affären blev en smidig och trevlig upplevelse. Bilen införlivade alla förväntningar.

Ali G
Escreveu sobre AutoHouse AB

Väldigt bra bemött och väldigt bra service !!!!

Ringvall Johan M
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket trevligt bemötande och välvilliga till problemlösning. Bilköpet motsvarade trots det inte mina förväntningar på bilköpet. Bilen var inte kontrollerad på det sätt som börs av en auktoriserad märkesverkstad eftersom den efter köpet inte godkändes vid kontrollbesiktningen. Säljaren var dock ansvarsfull och stod för de delar som behövdes bytas.

Kalle G
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket bra bemötande. Inte påträngande. Väldigt måna om att leverera en komplett bil i en smidig affär. Rekommenderas starkt!

Kärnestedt Robin M
Escreveu sobre AutoHouse AB

Bra,trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd.

David F
Escreveu sobre AutoHouse AB

Tack för en bra och trevlig affär!

Jens Christian A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket fint bemötande. Köpte en bil osedd men den levde verkligen upp till mina förväntningar. Kan verkligen rekommendera AutoHouse😊

Jörgen Agergaard J
Escreveu sobre AutoHouse AB

Jeg blev godt modtaget og fin beskrivelse af den bil jeg kæbte. Personalet er yderst venlige og giver god service. Købte en Lexus RC vh Jørgen Agergaard

Pernilla S
Escreveu sobre AutoHouse AB

Professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera AutoHouse AB, du kommer inte bli besviken!

Åke Å
Escreveu sobre AutoHouse AB

Trevlig försäljare som håller vad han lovat. Så för min del är jag nöjd. Vill du som kund köpa en bra bil:kontakta AutoHoyse, det gjorde jag.. Kan tänka mig att köpa nästa bil där också . Lars Marling

Sven B
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket professionellt bemötande och väldigt trevliga. Rekommenderar det varmt.

Robert B
Escreveu sobre AutoHouse AB

Bra bemötande och ett professionellt förhållningssätt. Då vi kom in och frågade efter en hyfsat billig bil blev vi hänvisade till just bilen vi köpte. Vi fick i lugn och ro titta själva på objektet, efter frågor som rörde bilen så fick vi provköra den. Upplevelsen slutade med att vi köpte en nyservad bil med vinterdäck till ett väldigt bra pris.

Andersson O
Escreveu sobre AutoHouse AB

Trevlig, serviceminded och tillmötesgående.

Christer H
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mkt proffsigt och ett supertrevligt bemötande Mkt bra

Björn B
Escreveu sobre AutoHouse AB

Fin service samt mycket trevligt bemötande.

Ek Ronny M
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket trevlig personal. Kommer garanterat återkomma vid nästa bli affär.

Dettner D
Escreveu sobre AutoHouse AB

Väldigt nöjd med min affär på AutoHouse. Blev mycket väl omhändertagen av Christoffer James, väldigt proffsigt. kan varmt rekommendera AutoHouse! Med vänlig hälsning, David Dettner

Eriksson Troskari Jan E
Escreveu sobre AutoHouse AB

Håller vad de lovar. Köpte bil på distans, bilen överträffade försäljaren beskrivning

Borkenhagen Alf T
Escreveu sobre AutoHouse AB

Detta är mitt 2:a bilköp hos Autohouse AB. Det första köpet var en fin BMW 525d i 2016 och igår blev den inbytt mot en läcker topputrustad Peugeot 3008 Hybrid4. Bemötandet hos personalen var som alltid proffsigt, trevligt och kunnigt om de objekt som erbjuds och presenteras. Ett besök hos Autohouse AB kan således rekommenderas på det bästa för alla som går i bilköptankar. Här finns alltid ett stort antal fina och genomgångna objekt att välja på!

Elvir V
Escreveu sobre AutoHouse AB

Väldigt proffsiga och pålitliga, min 4:e bil från Auto house och fortfarande lika nöjd.

Stefan B
Escreveu sobre AutoHouse AB

Rak, proffsig, exemplarisk. Jag visste vad jag ville få ut av affären och dom uppfyllde mina förväntningar från start till färdig affär. jag köpte en BMW 320d x-drive 2021.

Guerini Gian-Pier A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Proffigt bemötande. Värderade min bil osedd på förhand inför affären och de höll va de lovade :)

Monica J
Escreveu sobre AutoHouse AB

Trevlig bemötande, enkelt med affären.

Jonatan M
Escreveu sobre AutoHouse AB

Trevliga, ärlig beskrivning av bil och dess skick.

Miklos Rudolf O
Escreveu sobre AutoHouse AB

Jag är riktigt nöjd, och stort tack för Isac Gröndahl!

Amir Abbas M
Escreveu sobre AutoHouse AB

Väldigt bra upplevelse, bilen behöv liten saker att fixa och företaget ta hand om problemet.

Samuel J
Escreveu sobre AutoHouse AB

Fantastiskt bemötande och grym service. Smidig leverans av en bra bil! Hit kommer jag igen när det är dags för ny bil.

Torstensson Karl Lennart A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Så duktig dom är dom är så trevligt personer

Szilard S
Escreveu sobre AutoHouse AB

I bought an Optima car from the company. Elöd and Isac was very helpful. They helped me in everything, I got answers to all my questions. I bought the car for export. Since I was missing a document that could be ordered later, they helped me with this as well. Nice and professional team. I recommend them to everyone.

Eva R
Escreveu sobre AutoHouse AB

Helt fantastiskt bra säljare! Vi är mycket nöjda med bemötandet och servicen!!

Ida L
Escreveu sobre AutoHouse AB

Fick ett väldigt gott intryck från första kontakt. Företaget överträffade mina förväntningar då de värnar om kunden och inte att få sälja så fort som möjligt. Mycket positivt! Behöver vi ny/annan bil i framtiden kommer vi definitivt att kika in på vad de har!

Arifi A
Escreveu sobre AutoHouse AB

Försäljaren var tillmötesgående och flexibel. Trevlig och serviceinriktad. Lätt företag att ha o göra med.

Mats P

Proffsigt, personligt, seriöst.

Jack O
Escreveu sobre AutoHouse AB

Mycket trevligt bemötande och kommunikation

Taulant S
Escreveu sobre AutoHouse AB

Väldigt nöjd med AutoHouse. Skiljer mycket från många andra bil firmor! Har tidigare bara köpt bilar på auktion för att undvika att bli lurad på dolda "fel". Innan köp av bil, var jag i kontakt med minst 4 olika bilförsäljare och inte en enda av dom kan mäta sig med Isac på AutoHouse. Kan tycka att jag som köpare var till besvär, men den servicen som Isac leverar är grym! Svar på alla frågor hade han också.. Som köpare kan jag säga att jag känner mig trygg efter att ha köpt bil hos AutoHouse, och framförallt av Isac!! Väldigt...

Isac G gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Maria L
Escreveu sobre AutoHouse AB

Professionella, trevliga och service minded. Vi kommer igen!

Zlatko P
Escreveu sobre AutoHouse AB

Professionell personal och trevlig bemötande!

Ralf H
Escreveu sobre AutoHouse AB

Trevlig och serviceminded personal som tar väldigt bra hand om dig som kund.