Automobil Norra AB

Automobil Norra AB

www.automobilnorra.se
  • BadgeEightYears

Auktoriserad återförsäljare med verkstad av Suzuki Köper, säljer, byter & förmedlar, verkstad Fördelar med att köpa bil av oss!!! * Bästa inbytespriset för din bil. * Ingår 1 säsong däckhotell (ord. pris 895:-) * Kundens nöjdhet i fokus * Bilar under 10 år/20 000 mil Ingår 6 månader begagnat garantier i priset. * 20% Rabatt...

341 omdömen om Automobil Norra AB

Sedan starten hos Reco 2017

Kerstin B
Skrev om Automobil Norra AB

Jag är mycket nöjd med den service jag fick vid inbyte av min bil och köpet av min nya begagnade bil. Jag och min familj har återkommit genom åren vid köp av bil hos er och alltid varit nöjda. Så även denna gång. Vi kommer till er när det är dax för nästa byte eller köp. Jag rekommenderar verkligen Er! Kerstin

John Fredrik Mikael E
Skrev om Automobil Norra AB

Professionell och trevlig säljare. Ett företag jag definitivt kan tänka mig att kontakta igen nästa gång det är dags för ett bilköp. Rekommenderas.

Svar från Automobil Norra AB

Du är varmt välkommen att återkomma till oss! Tack för en trevlig affär och för din feedback.

Mats H
Skrev om Automobil Norra AB

Bra bemötande trevliga lirare och allt gick smidigt nu hoppas man bara att allt ska rulla på i många mil. Mvh Matte

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för att du valde oss samt passar på önska dig många glada mil. Glad påsk:)

Algis M
Skrev om Automobil Norra AB

Det var bara bra affär,bilen är bra.

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för att du delar med dig din upplevelse! Vi önskar er många glada mil.

Marcus W
Skrev om Automobil Norra AB

Grymt proffsigt. Bra bemötande hela vägen.

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för förtroende och feedbacken:) Du är varmt välkommen att återkomma till oss!

Carl E
Skrev om Automobil Norra AB

Svarade bra på mina funderingar, var bra i sin kommunikation. Affären gick smidigt.

Svar från Automobil Norra AB

Tack för du delar med dig din upplevelse. Vi önskar dig många glada mil:)

Tommy S
Skrev om Automobil Norra AB

Jag blev bra bemött när jag kom. De visade mig den bil jag var intresserad av och erbjöd en provkörning. Jag fick det jag förväntade mig i inbyte för min bil. Det var en kunnig försäljare som svarade på de frågor jag hade om den bil jag var intresserad av. Firman gav ett positivt intryck med snyggt uppställda bilar. Jag kände förtroende för Automobil Norra AB

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för dom fina orden och förtroenden ! Du är alltid varmt välkommen att återkomma.

Yousef Bahko K
Skrev om Automobil Norra AB

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack att du delar med din upplevelse och lycka till med nya bilen.

Erol K
Skrev om Automobil Norra AB

Väldigt tillmötesgående och proffsigt bemötande.

Svar från Automobil Norra AB

Tack för feedbacken, vi på Automobil Norra önskar dig många glada mil.

Ove J
Skrev om Automobil Norra AB

Har köpt en biil den fungerade bra hela vägen hem. Efterfyra dagar i garage startade den inte, Batteriet var urladdat. kontaktade företaget, dagen efter kom representant från företaget med ett nytt batteri sedan har den fungerat klanderfritt och jag sätter stort värde i det bemötande jag hittills fått i ärendet.

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för 5 stjärnor och att du delar med dig din upplevelse! Vi har stort fokus på kunden även efter köpet! Vi önskar dig många glada mil:)

Vadeem S

Bäst i test Rekommenderar starkt

Svar från Automobil Norra AB

Vi vill tacka som mycket för förtroende t och feedbacken:) Lycka till med den superfina hojen!

Sjögren Vestin Inga-Lill B

Trevligt bemötande och mycket bra information.

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för att du valde köpa din bil av oss:) Vi gratulerar och önskar dig många glada mil.

Mats E
Skrev om Automobil Norra AB

Bra och proffsiga, hjälpsamma och serviceminded

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroende och dom fina orden:) Vi önskar er många glada mil med nya Swace:en :)

Niklas Ö
Skrev om Automobil Norra AB

Alltid lika trevliga och kompetenta samt väldigt kunniga när man ska köpa bil eller serva bilen. Har både köpt och sålt bilar samt lite service och reparationer. Jag har alltid varit lika nöjd och BMWn går kalasbra.

Svar från Automobil Norra AB

Lika trevligt och spännande att ha dig som kund ! Du är alltid varmt välkommen! Tack för din feedback. Vi önskar dig många glada mil med pärlan:)

Ali Reza N
Skrev om Automobil Norra AB

Köpte en bil från bilhandlare (Tennbil… Köpte en bil från bilhandlare (Tennbil Sigtuna)16e nov 2023 och blev rekommenderad av de att köpa försäkring/garanti från Auto Concept och att det skulle kosta 1000:- i självrisk om något gick sönder typ. Eftersom bilen hade gått 19200 mil då fick man en brons paket för 9000:- för 24 månader. Fyra veckor senare gick bromsoken sönder och jag kontaktar Auto Concept och fick höra att bara broms sylinder ingår i deras garanti och inte bromsoken. När jag lusläste deras vilkor då såg jag...

Svar från Automobil Norra AB

Hej Ali ! Det var tråkigt att höra om din upplevelse. Men du har INTE köpt bilen av oss och vi säljer inte ens Auto Concept. Så VARFÖR har DU uppmärksammat oss på detta och hur kan vi hjälpa dig ? MVH Kifa Bahko Automobil Norra AB

Radin A
Skrev om Automobil Norra AB

Professionell och genuin, litade på båda personerna som hjälpte till vid inköpet av min bil och försäljningen av min nya bil! 10/10

Svar från Automobil Norra AB

Vi tacka så mycket för den fina feedbacken och passar på önska er många glada mil mer er pärla. Ni är varmt välkomna att återkomma till oss! Automobil Norra AB

Rickard G
Skrev om Automobil Norra AB

Skulle titta på ett par bilar på den firman. Hade kontakt innan och förvarnat om vilka bilar jag var intresserad av skulle köpa en av dom. För var i stort behov. Ringde när jag åkte efter 3 timmar i bilen och 15 minuter kvar till firman och en timme innan dom skulle stänga får jag sms att dom kan inte vara där och visa bilarna. Efter det svarar dom inte på mitt nummer. Fattar att det kan hända sker men inte så kul att åka i 6 timmar för ingenting i snöovädr.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Rickard ! Det var tråkigt att höra om din upplevelse och tack för att du har gjort mig uppmärksam på detta, Skulle gärna vilja prata med dig så att vi kan reda ut vad som egentligen hände och ställa allt tillrätta. Kifa Bahko Ägare till Automobil Norra AB

Daniel Hollanti P
Skrev om Automobil Norra AB

Vid köp av en ny/begagnad bil så sökte vi oss till Automobil Norra. Vi hade mycket kontakt innan köpet och när vi väl besökte denna lilla men ack så klassiska och professionella bilhandlare så blev vi inte besvikna. Vår säljare visade lyhördhet, kompetens, var service minded samtidigt som han var professionell så var han även personlig. Detta är mycket viktiga komponenter för att vi som köpare skulle känna oss sedda och känna förtroende. Vi tackar Automobil Norra för ett mycket bra köp och med ett löfte om att vi återkommer!

Aslam M
Skrev om Automobil Norra AB

Fantastisk upplevelse, busenkelt att beställa en ny bil och mycket bra service vid leveransen som gick smidigt. Rekommenderar verkligen!

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för att du delade med dig din upplevelse och tack för 5 stjärnor:)

Paul W
Skrev om Automobil Norra AB

Easy to talk to, as well as smooth transaction!

Svar från Automobil Norra AB

We appreciate your feedback and congratulate you on your new ride.

Per-Olov S
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket bra bemötande, och fin bil. Den kommer att gå många år framåt här i Dalarna 👍

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för förtroendet och önskar dig många glada mil med den otroligt fina pärlan:)

Madelena Nayana S
Skrev om Automobil Norra AB

Otroligt proffsigt och varmt bemötande. Det märks att det har mycket erfarenhet och är kunniga. Samtidigt slipper man värja sig för typiskt säljsnack. Kan varmt rekommendera Automobil Norra.

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för dessa fina ord och omdömen. Vi passar även på tacka för den fina Mazda vi fick köpa av er:)

Helena J
Skrev om Automobil Norra AB

Jättefint bemötande och väldigt nöjd!

Svar från Automobil Norra AB

Tack för att du vald att köpa en bil av oss! Vi gratulerar till din nya bil och önskar dig många glada mil:)

Levon C
Skrev om Automobil Norra AB

För första gången jag möter en sån professionell bemötande! Särskild vill jag nämna bilsäljaren Hrac som var super kunnig och jätte trevligt. Om jag ska köpa en annan vill så återvänder jag absolut till dem!

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroende och 5 stjärnor! Vi önskar dig många glada mil med din fina pärla:)

Slussnäs Johnny Leif A
Skrev om Automobil Norra AB

Ett trevligt och lungt bemötande. Informativ.

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroende och att ni valde även er andra bil av oss! Vi önskar er många glada mil:)

Jim R
Skrev om Automobil Norra AB

Raka rör och höll vad de sa. Smidigaste och tryggaste bilfirma jag stött på hitills.

Svar från Automobil Norra AB

Tack Jim för din feedback! Vi önskar dig många glada mil! Du är alltid varmt välkommen att återkomma.

Tihomir A
Skrev om Automobil Norra AB

Hej, fantastisk upplevelse. Hrac hjälpte mig med alla frågor jag hade på kortast möjliga tid. Jag är supernöjd! Tack

Svar från Automobil Norra AB

Tack själv för en super smidig affär! Vi önskar dig många glada mil! Du är varmt välkommen att återkomma.

Daniel J
Skrev om Automobil Norra AB

Köpte en begagnad bil som jag upptäckte via en annons på blocket. Säljaren jag hade kontakt med var väldigt hjälpsam och trevlig.

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroendet och omdömen! Vi önskar dig många glada mil med pärlan:)

Sten Gunnar H
Skrev om Automobil Norra AB

Bra bemötande trevlig och kunnig personal.

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar så mycket för omdömet och önskar dig många glada mil med din fina S80:)

Magnus F
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket trevlig o hjälpsam personal. Åtgärder på bilen vi köpte som inte var enligt överenskommelse löstes snabbt och de t.o.m levererade bilen hem trots 25 mils resa utan extra kostnad efter åtgärder.... mycket bra

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för omdömen Magnus! Det var så lite så:) Lycka till med pärlan:)

Patric S
Skrev om Automobil Norra AB

Ett bra korrekt bemötande av en kunnig personal

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar så mycket för din feedback. Ni är alltid varmt välkomna.

Magnus H
Skrev om Automobil Norra AB

Bra kommunikation, snabb kundservice. Rekommenderas varmt.

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för tilliten och 5 stjärnor:) Lycka till med fina pärlan:)

Ida S
Skrev om Automobil Norra AB

Bra, var tekniska strul som ni hjälte med

Abdirabi H
Skrev om Automobil Norra AB

Bästa säljer Johan lindgen jag är nöjd

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för din feedback och 5 stjärnor och önskar dig många glada mil!

Claudette Y
Skrev om Automobil Norra AB

På ett mycket professionellt sätt

Ingrid R
Skrev om Automobil Norra AB

Herr Johan hjälpte mig med alla frågor. Han var till och med tillgänglig på helgerna. Jag är otroligt glad att jag köpte min bil där.. Tack så mycket. Hälsningar, Ingrid

Svar från Automobil Norra AB

Tack för finna feedbacken! Du är alltid varmt välkommen. Vi önskar många glada mil med din bil

Laitila Timo K
Skrev om Automobil Norra AB

Trevlig personal och smidig affär

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för din 5 stjärnor Timo. Vi önskar dig många trevliga mil med din snygga hoj:)

Johanna M
Skrev om Automobil Norra AB

Jätte trevliga och tillmötesgående. Köpte en toyota chr smidigt och enkelt. Kan varmt rekommendera dessa.

Svar från Automobil Norra AB

Tack Johanna till din feedback. Lycka till med din fin C-HR önskar dig många glada mil:)

Torbjörn J
Skrev om Automobil Norra AB

Vi köpte en begagnad Fiat 500x och är väldigt nöjda med hur proffsigt vi blev bemötta. Nivån av service och omtanke överträffade våra förväntningar. Vi ville göra ett tryggt bilköp och det hjälpte säljaren och företaget oss att göra. Hlsn Maria och Tobbe

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för den positiva feedbacken och vill passa på önska er många glada mil med er fina Fiat 500x. Vi hörs på hösten när det dags för vinterhjul:)

Jörgen D
Skrev om Automobil Norra AB

Från första kontakt via mejl till köp av vår Mercedes SLK350 så har bemötandet varit intresserat, engagerat och kompetent. Det märks att det finns ett stort intresse för bilar och att de säljare vi mött tycker att det är kul att jobba med bilar. Ett nöje från början till slut!

Svar från Automobil Norra AB

Tack för din feedback, och vi på Automobil Norra önskar dig många glada mil:)

Peensaar Rein T
Skrev om Automobil Norra AB

Vänligt och kunnigt och hjälpsamt bemötande från dem

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroende och affären! Vi önskar dig många glada mil med din fina pärla:)

Seyed Mohammad Reza H
Skrev om Automobil Norra AB

Trevlig och hjälpsam personal.

Mats A
Skrev om Automobil Norra AB

Firman var bra. Men kundundersökningen var inte bra, måste skriva minst 30 tecken, korkat!

Marita Å
Skrev om Automobil Norra AB

Jag har just köpt en bil av Automobil Norra AB. Jag blev mycket trevlig bemött av kunnig personal.

Daniel R
Skrev om Automobil Norra AB

Trevligt och bra bemötande vid köp av mc

Patrik Sten Christer S

Sålde min bil till er, Snabbt och smidigt! Trevligt att göra affär med Willy

Katarina H
Skrev om Automobil Norra AB

Snabb affär , mycket trevlig och tillmötesgående man som hjälpte oss! Jag köpte en Ford Kuga👍😊

Paul N
Skrev om Automobil Norra AB

Fantastisk kille Kevin. Trevligt bemötande och proffsig hantering av mitt kanske lite krävande ärende. Fem stjärnor. /Paul Kristianstad

Svar från Automobil Norra AB

Hej Paul! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med oss och vår medarbetare Kevin ! Du är varmt välkommen åter :)

Anneli H
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket trevligt bemötande! Jag blev hämtad utanför min bostad, och provkörde bilen till företaget för att skriva papper samt hämta däcken. Lite svårt att få kredit men det löste sig till slut! Tacksam!

Svar från Automobil Norra AB

Hej Anneli! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med affären hos oss! Du är varmt välkommen åter :)

Guracha Milkyas T
Skrev om Automobil Norra AB

Det var smidigt och trivsam inköp 👌!!!

Svar från Automobil Norra AB

Hej! Vad glada blir att höra att du är nöjd ! Välkommen åter :)