AutoParken AB

AutoParken AB

www.autoparken.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Autoparken! Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar! Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får...

235 omdömen om AutoParken AB

Thore L
Skrev om AutoParken AB

Trevlig och kunnig personal då jag sålde min Porsche. Rekommenderar starkt AutoParken i Kungsbacka

Christer H
Skrev om AutoParken AB

Är supernöjd med Nimas och Michaels mycket professionella bemötande i samband med försäljningen av min bil.

Daniel J
Skrev om AutoParken AB

Fantastisk upplevelse och likasinnade som brinner för bilar.

Gustav L
Skrev om AutoParken AB

Väldigt seriösa och väldigt trevliga! Har ni möjlighet så köp en bil av dessa härliga gubbar!

Jonas L
Skrev om AutoParken AB

Trevligt, kunnigt och lyhört bemötande från första kontakt till affär.

Pia A
Skrev om AutoParken AB

Kan varmt rekommendera Autoparken! Bästa bemötandet från första titten till avslutad affär, verkligen kunniga och engagerade i köpet av vår Porsche boxter, stort tack!

Henrik L
Skrev om AutoParken AB

Ödmjukt, professionellt och ärligt bemötande. Ordning och reda.

Tommy L
Skrev om AutoParken AB

Återkopplade snabbt. En bra bilfirma som var engagerade. Bytte in en bil o köpte en Dodge.

Carl Fredrik C
Skrev om AutoParken AB

Väldigt vänligt och professionellt bemötande. Jag kände mig trygg när jag såldd min Porsche till Autoparken (både Nima och Michael). Tack!

Henrik L
Skrev om AutoParken AB

Snabb affär utan konstigheter, gav ett bud som var skäligt, inte skamligt. Trevligt bemötande dessutom, kommer gärna tillbaka!

Viktor B
Skrev om AutoParken AB

Mycket trevligt bemötande och en smidig affär. 👍🏼

Tomas K
Skrev om AutoParken AB

Proffsigt, enkelt och smidigt.

Joseph I
Skrev om AutoParken AB

Mycket trevlig och seriös bilhandlare.

Sofiya Y
Skrev om AutoParken AB

Jättenöjd! Bästa hjälp och mycket trevliga personal!

Johan H
Skrev om AutoParken AB

Oj oj oj. Här fick jag min dröm att få i uppfyllelse. Stort tack till Nima för en trevlig och lyckad bilaffär. Hoppas att jag få göra mer affärer med er i framtiden. Grymt!👌🏻

Mattias P
Skrev om AutoParken AB

Mycket trevligt bemötande. Kunniga Service till allra högsta grad. Rekommenderas

Jerker M
Skrev om AutoParken AB

Lugn, avslappnad miljö/personal med gott bemötande och stor hjälpsamhet samt gediget intresse att kund ska bli belåten.

Britt L
Skrev om AutoParken AB

Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt redan vid första telefonsamtalet. Bilen en Volvo S90 var/är precis i det skicket som det var beskrivet per telefon och med vy och detaljbilder som skickades till oss och fanns även på Blocket. Snabb och smidig affär! Mycket trevliga och sympatiska ägare (far och son) till Autoparken AB i Kungsbacka, som dessutom erbjöd sig att hämta oss på stationen eftersom vi kom med tåget från Säffle. På eftermiddagen ringde Michael och frågade om resan hade gått bra och om allt var till belåtenhet...

Svar från AutoParken AB

Stort tack för er recension och för en mycket trevlig affär. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka :) Med vänlig hälsning Nima & Michael

Alexander K
Skrev om AutoParken AB

Trevliga och lättsamma. Känns väldigt bra efter mitt köp👏🏼 beställde hemleverans av bilen, att Nima följde med för att lämna över nycklarna personligen hemma hos mig uppskattas. ☺️

Peter B
Skrev om AutoParken AB

Bästa bemötandet jag någonsin fått av en bilhandlare Kan varmt rekommendera

Markus N
Skrev om AutoParken AB

Fantastisk service och mycket hög kompetens. Gör alltid det lilla extra för mig som kund. Kan varmt rekommenderas.

Patrik A
Skrev om AutoParken AB

Kan varmt rekommendera Autoparken. Snabb och otroligt smidig affär med trevligt samt professionellt bemötande av Nima och Michael.

Simon B
Skrev om AutoParken AB

Very professional and easy communication, and throughout the entire process, everything worked out very well. I can only share my warmest recomennendations.

Tomas L
Skrev om AutoParken AB

Professionellt bemötande från början till slut. Kändes som en trygg affär där säljaren hade koll på det mesta. Köpte en bil.

Per H
Skrev om AutoParken AB

Autoparken är mkt proffsiga, hjälpsamma och engagerade i alla delar runt bilaffären. Har både köpt och sålt via Autoparken och alltid tryggt, enkelt och ärligt. Rekommenderas varmt.

Ksenia S
Skrev om AutoParken AB

Jag sålde min bil via Autoparken och fick otroligt bra bemötande av båda Nima och Michael. De var otroligt kunniga, levererade högsta möjliga service och hjälpte mig igenom processen på ett väldigt smidigt sätt. Kan varmt rekommendera Autoparken till alla!

Henry S
Skrev om AutoParken AB

Mycket positivt bemötande i bilaffären. Säljaren (Nima R.) är sakkunnig och vänlig. Trevligt även att ha möjlighet att kolla bilen själv utan jäkt och stress. Köpte bilen som jag besökte affären för. Bilen har funkat fint, är jättenöjd. Absolut fem stjärnor från mig!

Jonas N
Skrev om AutoParken AB

Köpte en bil genom en mycket smidig affär.

Bo K
Skrev om AutoParken AB

Trevligt bemötande snabb och smidig affär

Roy K
Skrev om AutoParken AB

Allt man kan önska av en bilfirma. Personliga och helt underbart trevliga, Tack för allt

Carl M
Skrev om AutoParken AB

Efter mycket vånda beslutade jag mig för att sälja min pärla BMW M-Roadster. Fick kontakt med AutoParken och fick genast en mycket bra känsla för ett seriöst företag där kunden kommer i centrum. Samtliga kontakter med personalen har varit mycket bra och vi gjorde en smidig affär.

Patrik L
Skrev om AutoParken AB

Personal som kändes trygg, bra kundupplevelse.

Thomas H
Skrev om AutoParken AB

Mycket bra bemötande - kan verkligen rekommendera Autoparken när du skall köpa bil!

Erland R
Skrev om AutoParken AB

Vänligt bemötande o perfekt service vid försäljning och leverans av begagnad bil.

Hossein Q
Skrev om AutoParken AB

Utmärkt bemötande, trevliga och hjälpsamma personal🙌

Per J
Skrev om AutoParken AB

Bra bemötande, seriös o transparent hantering när jag sålde min 996:a. Jag är nöjd och rekommenderar gärna företaget till andra!

Niclas B
Skrev om AutoParken AB

Fantastiskt bemötande av trevlig och kompetent personal! Inget krångel och vi fick våran drömbil. En Mercedes e220d. Rekomenderar!

Lucas H
Skrev om AutoParken AB

Superbra service och verkligen trevligt och proffsigt bemötande. Exakt vad jag förväntar mig när jag köper en bil!

Björn S
Skrev om AutoParken AB

Fantastiskt bemötande och mycket trevlig personal! Kan varmt rekommendera dem!

Nils H
Skrev om AutoParken AB

Väldigt nöjd med att sälja genom AutoParken. Pålitligt, snabbt och smidigt!

Jan S
Skrev om AutoParken AB

Proffesionellt bemötande med personlig service.

Robert D
Skrev om AutoParken AB

Nima och hans pappa är helt fantastiska att ha och göra med från att hitta bil till köp! Kan bara rekommendera dem starkt! Fantastisk service! Stort tack!

Vania A
Skrev om AutoParken AB

Väldigt bra, vänliga och fin bemötande fick vi av personalen! Levde upp till alla förväntningar. Vi blev bjudna på dricka samt hjälp med att hitta lämplig plats för att byta på sonen. Vi är supernöjda med bilen vi köpt och rekommenderar företaget starkt! Fick även hjälp med små ändringar några dagar efter köpet.

Patrik F
Skrev om AutoParken AB

Supernöjd på alla vis.trevligt bemötande bra service o en grym produkt

Björn E
Skrev om AutoParken AB

Kunde inte har varit mera nöjd som kund! Mycket trevligt bemötandet, professionell hantering och väldigt hjälpsamma. Absolut bästa bilköpet genom tiderna:)) //Björn

Svar från AutoParken AB

Stort tack för din recension och en mycket trevlig affär Björn. Nöjet var helt på vår sida. Ví ses säkert framöver igen :) Med vänlig hälsning Nima

Sebastian B
Skrev om AutoParken AB

Jag sålde till dem. Bra kontakt i princip hela dygnet runt. Snabba och lätta att ha och göra med. Finns ingenting negativt att anmärka på.

Stort tack Sebastian. Vi ses framöver :) Med vänlig hälsning Nima

Per L
Skrev om AutoParken AB

Trevligt möte. Kom bra överens. Jag är mycket nöjd. Bytte in min bil mot en av deras.

Tack för en trevlig affär Per. Hoppas på återseende! Med vänlig hälsning Nima

Helene D
Skrev om AutoParken AB

Professionellt och trevligt bemötande vid vårt bilköp. Bilförsäljning, när det är som det ska vara. Känns tryggt 👍

Svar från AutoParken AB

Tack för din recension samt för en trevlig affär Helene. Önskar er stort nöje med nya Corvetten! Med vänlig hälsning Nima

Niklas T
Skrev om AutoParken AB

Mycket trevlig firma och bemötande. Ägaren suverän och även hans far

Svar från AutoParken AB

Tack så mycket Niklas. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende! Mvh Nima

Carina B
Skrev om AutoParken AB

Enkel, smidigt och trevligt bemötande.

Svar från AutoParken AB

Tack Carina. Önskar dig många härliga mil med nya Range Rovern. Med vänlig hälsning Nima