Autorisma Södermalm

Autorisma Södermalm

Ring 08-615 10 00 www.autorisma.com

Välkommen till Autorisma - professionell och exklusiv bilvård på Södermalm! Vi har stor passion för bilar och har arbetat inom branschen sedan år 1990. Vi vänder oss till kunder som älskar hög kvalitet och strävar alltid efter högsta möjliga kundnöjdhet. Vi erbjuder tjänster som Rekond, Lackskydd, Keramisk behandlig, Sanering,...

428 omdömen om Autorisma Södermalm

Christer Patric T
Skrev om Autorisma Södermalm

Lämna in min 1 år gamla bil för lackskydd. Vart fantastiskt. Rekommenderas!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Michael B
Skrev om Autorisma Södermalm

Stort tack Hassan för ditt engagemang och din värme. Bilen bara smälte i din rekondares händer och blänkte mer än när jag drog av täcket på den hos Mercedes för sex år sen. Så skinande blank och ren. Du överträffade mina förväntningar till ett mycket bra pris. Du har en ny återkommande kund, helt klart!!

Abdullokh S
Skrev om Autorisma Södermalm

Jag är otroligt imponerad av den fantastiska lackskyddstjänsten som Autorisma Bilvård har levererat för min bil. Resultatet är inget mindre än enastående. Min bil har aldrig sett så skinande och snyggt ut tidigare. Processen var smidig och professionell hjälp från början till slut. Personalen visade en djup kunskap om bilvård och lackskydd, och de tog sig tid att förklara varje steg för mig.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
FRITZ S
Skrev om Autorisma Södermalm

Lämnat in en gammal smutsig herrgårdsvagn för en hel rekond. Man kunde verkligen se att de gjorde sitt bästa för att ge det perfekta resultatet. Härligt att få tillbaka nybilskänsla. Tack vare Autorisma glänser min bil igen. Väldigt trevlig bemötande, Fantastiskt service och professionellt utförande. Bilvård i världsklass. Här välkomnas alla bilar oavsätt ålder och skick. Din bil kommer behandlas med hjärta. Rekommenderar starkt!

Hasan E
Skrev om Autorisma Södermalm

Lämnade in mina 2 bilar för lackbehandling och är otroligt nöjd med resultatet. Mycket trevlig och proffsig service av personal och ägare. Supernöjd och kan definitivt rekommendera.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Jani Petteri S
Skrev om Autorisma Södermalm

Sjukt dåliga och inte att lita på. Förstörde tröskeln till min bil och duttade med lackpensel med fel ton på färg. Noll koll med en ägare som tror han är bäst i branschen. Betalar hellre mer pengar än återvänder dit (de är billigast, men till en annan kostnad - de kan förstöra också). Avråder starkt.

Svar från Autorisma Södermalm

Hej Pettri Vi har haft stor renovering på Götgatan sedan November 2021 Och vi har precis börjat om igen från maj 2023, Själv va sjukskriven ett par veckor så jag vet inte vem har du träffat där? Vi har undersökt i vår system och vi hittar inte dig som kund. Vi skulle vara tacksamma om du kan meddela oss när har du varit hos oss? Vilken bil? Behandling som du har bokat? Har du varit hos oss och det är något fel ifrån vår sida så klart ordnar vi det så du blir riktigt nöjd. Vi finns här för dig. Vi ser fram emot att...

Dagny Sonja Pernilla J
Skrev om Autorisma Södermalm

Lämnade in min BMW X3 på lackrecond då den blivit lite trött i lacken. Hämtade den två dagar senare och den såg ut som ny, både in- och utvändigt! Mycket nöjd! Rent och snyggt ställe där dom levererar det dom lovar när dom lovar det. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Autorisma Södermalm

Degny vi vill börja med och tacka dig att du tog dig tid och skriva något gott om oss. Det glädje oss att du fick en fin känsla av lokalen hur rent och snyggt den är, och att bilen fick tillbaka ny bilskänslan då är vi jätte glada för att du känner så, du som kund din upplevelse är viktigt för oss. Stort tack! Vi önskar dig en underbar Sommar. På återseende Med vänlig hälsning Hassan Elsayed

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Lukas W
Skrev om Autorisma Södermalm

Lämnade som ny kund i en 5 år gammal Volvo, resultatet blev fantastisk! Kändes som att uppleva nybilskänslan en andra gång. En oerhört proffsig och seriös firma som verkligen behandlar varje bil och kund med kärlek. Kan varmt rekommendera Autorisma!

Svar från Autorisma Södermalm

Tack Lukas för din feedback och ditt förtroendet, härligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss och slut resultat på bilen. Tack igen förvarna rekommendationen. Vi önskar dig glad sommar och på återseende. Mvh Hassan Elsayed

Mats W
Skrev om Autorisma Södermalm

Kan varmt rekommendera Autorisma som jag anlitade för rekond samt yttre tvätt. Väldigt nöjd med resultatet, bilen blev "som ny" både inuti och utanpå. Vill även lyfta ägaren, Hassan, för ett väldigt proffsigt och serviceminded bemötande. Toppklass!

Svar från Autorisma Södermalm

Hej Mats! Tack för de fina ord, din feedback och att vi fick ditt förtroendet. Det glädje oss att du är riktigt nöjd med resultat och ditt besök hos oss, vi önska dig lycka till med försäljning och vi ses snart med nästa uppdrag. Ha en fortsätt underbar dag. Med vänliga hälsningar Hassan Muhammad

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Pierre M
Skrev om Autorisma Södermalm

Bemötandet från första stunden till jag lämnade lokalen gjorde mig glatt överraskad. Dom tog verkligen hand om bilen & gjorde det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Autorisma Min Ford Focus RS åker nu in på vinterförvaring & det känns fantastiskt att ställa in en bil med nybilskänsla.

Svar från Autorisma Södermalm

Pierre det va trevligt att träffa dig och härligt att ha dig som kund. Vi är mycket tacksamma för att du delar med dig av din upplevelse kring hur vi tog hand om din pärlan, tack för rekommendationen och Tack för din feedback! Ha det bäst, varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma Med vänliga hälsningar

Lind M
Skrev om Autorisma Södermalm

Jag hade höga förväntningar från början men Autorisma lyckades överträffa dem ändå med råge! Kommer alltid lämna in min bil någon annanstans någonsin. En service utöver det vanliga!

Svar från Autorisma Södermalm

Tack för din feedback, vad roligt att höra att du är nöjd med servicen. Ha det bäst och välkommen åter!. Med vänliga hälsningar, Hassan / Autorisma

Håkan Ö

Kunden i fokus. Otroligt bra jobb. Rekommenderas verkligen

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så mycket Håkan vi är glada att höra att du är nöjd med jobbat, och tack för rekommendationen! Ha det gott och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Victor J
Skrev om Autorisma Södermalm

Vi hade lyckats spilla ut spolarvätska på några förpackningar i bakluckan som börjat mögla och hela bilen luktade trots att vi städat noga själva. Autorisma tog emot oss med mycket kort varsel trots att de egentligen inte hade tid. Hassan var väldigt trevlig och otroligt hjälpsam. När vi fick tillbaka bilen var lukten helt borta och bilen såg ut som ny inuti. Han hade gjort mer än vad vi kommit överens om invändigt och dessutom tvättat den på utsidan utan att ta något mer betalt. Fantastiskt bemötande, otrolig service och...

Svar från Autorisma Södermalm

Victor vi är tacksamma för att du delar med dig av din upplevelse kring ditt besök hos oss !! Victor. Vi är glada att kunna göra något nytta för våra kunder och leverera över deras förväntningar. Tack gör din feedback back Victor🙏 Ha det gott Välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Hassa / Autorisma

Patrik V
Skrev om Autorisma Södermalm

Otroligt bra service och ett fantastiskt bemötande. Hassan är verkligen mån om sina kunder.

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så hjärtligt Patrik för ditt val och för de fina ord. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Benjamin B
Skrev om Autorisma Södermalm

Hassan, vilken kille! Fick bilen att se ny ut! Är man ute efter en person men passion som brinner för sitt arbete och levererar resultat man inte kan bli missnöjd med är Autorisma ett enkelt val! Tack Autorisma, vi ses igen!

Svar från Autorisma Södermalm

Benjamin Det va verkligen trevligt att träffa dig och jag väldigt glad att ha dig som kund hos oss på Autorisma! Roligt att du har lagt märke till att jag brinner för mitt arbeta och varumärke och vill alltid leverera absolut det bästa till mina kunder. Tack själv, Välkommen åter! Med vänlig Hälsning Hassan / Autorisma

Kristoffer L
Skrev om Autorisma Södermalm

Otroligt bra och varmt bemötande, professionell och väldigt man verkligen ser att dom tar sitt jobb på allvar. Resultatet och upplevelsen i helhet var långt över förväntan. Detta var ett första besök för en enkel utv-tvätt men resultatet talade om att det hade verkligen lagts kärlek och tid för att det skulle bli så fint och rent som möjligt, det va dom små detaljerna som gjorde all skillnad också. Här kommer jag lämna in min bil i fortsättningen, det råder ingen tvekan om det.

Svar från Autorisma Södermalm

Kristoffer vi tacka dig att du väljer oss! Vi oroligt tacksamma för din feedback och du är varmt välkommen ! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Kevin A
Skrev om Autorisma Södermalm

Bäst i stan❣️ Nöjd att äntligen hitta bra service och förståelse över hur man vill ha sin bil:-) tack💪🏾

Svar från Autorisma Södermalm

Underbar att höra Kevin att du är Super nöjd, glädjen är på vår sida att ha dig som kund. Stort tack för ditt förtroende🙏 Allt gott till dig, ses snart igen! Må bäst och välkommen åter! Vänligen Hassan / Autorisma

Anne J
Skrev om Autorisma Södermalm

Mycket serviceminded och trevlig personal. Jag har aldrig haft en mer rengjord bil🤗

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så jättemycket Anna för dina fina ord och det känns härligt att du är riktigt nöjd med resultatet. Ha det bäst. Och välkommen åter. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Anna O
Skrev om Autorisma Södermalm

Fantastiskt bemötande och mycket bra utfört arbete. Rekommenderas varmt!

Svar från Autorisma Södermalm

Det är alltid härligt att kunna leverera bra jobb, bra service och inte minst bra bemötande. Tack så hjärtligt Anna för varma rekommendationer och din recension. Ha en fortsatt fantastisk Sommar! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Jan L
Skrev om Autorisma Södermalm

Trevligt och professionellt bemötande av personal som brinner för att leverera bästa resultat, med tips och råd för att bibehålla bilen i skick. Rekommenderas varmt.

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så hjärtligt Jan för att du valde oss och att vi få en fin feedback från dig som ny kund det uppskattar vi verkligen. Tack för ditt förtroende, din tid att du skriver om din upplevelse hos oss. Mer tack för varma rekommendationen. Ha en fortsatt fantastisk Sommar! Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Bo A
Skrev om Autorisma Södermalm

Proffsigt mottagande. Då detta är min 2:a bil inlämnad för hel rekond samt förväntningarna var höga. Resultat var över förväntan och detta trots att min Cadillac är lackad i svart som krävs mer för att få riktigt bra lyster i lacken.

Svar från Autorisma Södermalm

Stort tack Bo för ditt förtroende, dem många rekommendationer som du har gjort för oss och extra tack för din feedback här på reco. Önskar dig en fantastisk semester🙏 Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Stig B

Helt kanon, trevliga och professionella. Utmärkt jobb 👍

Svar från Autorisma Södermalm

Stig det va kul att träffa dig, trevligt att ha dig som kund och så klart vi är glada att du är super nöjd med jobbat🙏 Faktura ska skickas till Morgan han får betala den 😂 Ha en fantastisk sommar! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Quang T
Skrev om Autorisma Södermalm

Brilliant, över min förväntan utan överdrift. När man kör in i garaget läser man ”Vi strävar efter kundnöjdhet” Ja och det gjorde ni! Lägg gärna till perfektion och världsklass service. Har varit på ett par rekond och det har varit helt ok, men Hassan var utöver det vanliga. Han visste vad jag behövde och gick igenom i detalj vad jag behövde och inte behövde, sålde inte på mig något extra. Du har ännu en nöjd kund! Tack Hassan!

Svar från Autorisma Södermalm

Quang jag är Ledsen för ett sent svar otroligt mycket att göra. Kunder som dig vill vi gärna ha så många av dem det känns underbar att läsa varenda ord i din feedback, precis så vi tänker på kund nytta med fokus på kvalitet och service inte onödig försäljning som kunden inte behöver men om bilen i behov informera vi så klart kunden om det innan vi agera. vill tacka dig igen för en fantastisk feedback tack så mycket! Önskar dig en underbar vistelse på landet och trevlig semester. Med vänlig hälsing Hassan / Autorisma

Johan B
Skrev om Autorisma Södermalm

Lite svårt att veta vad det egentligen kostar. Hemsidan stämmer inte. Jobbet i övrigt var kanon. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Autorisma Södermalm

Johan priserna på hemsidan är passerat på en vw polo och inkl 25% rabatt för våra medlemmar, står tydligt högst upp på start sidan på vår hemsidan. om det finns nån oklarhet du är varmt välkommen att kontakta mig 0707615300 Roligt att du nöjd med slut resultat på jobbet. Ha en fin Sommar och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Fredrik S
Skrev om Autorisma Södermalm

Superproffs på det dom gör, väldigt nöjd med resultatet!

Svar från Autorisma Södermalm

Stort tack Fredrik för att du valda oss och för din feedback. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

LUDVIG H
Skrev om Autorisma Södermalm

Hassan levererar hantverk i toppklass rekommenderar han till alla! Jag själv vart rekommenderar Hassan på Autorisma och kan bara hålla med rekommendationen ja fick om att det är magiskt hantverk han levererar ! Topp klass

Svar från Autorisma Södermalm

För mig Ludvig finns inte bättre saker att läsa eller höra än kunder som rekommenderar mig eller mitt företag Autorisma, det är absolut det bästa feedback som jag kan få och att mitt namn kopplas till magiker och riktig stolt hantverkare som leverera hantverk på hög nivån det är absolut det bästa betyg som en hantverkare önskar sig. Tack så mycket för att du valde oss och tack för en grym feedback. Ha en trevlig semester och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Johan S
Skrev om Autorisma Södermalm

Kundservice på högsta nivå. Jag är otroligt nöjd och kan varmt rekommendera!

Svar från Autorisma Södermalm

Johan för oss det handlar inte bara om bilvård och att ta hand om bilar det är mycket mer än så och vi är så stolta att kunder som dig Johan lägg märke till det. Tack ditt besök, förtroende, och feedbacken. Ha en underbar Sommar Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Istvan G
Skrev om Autorisma Södermalm

Skinande bra resultat, me ett väldigt bra bemötande 🤙🏼

Svar från Autorisma Södermalm

Roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss Istvan. Tack ditt förtroende. Ha en trevlig Sommar. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Daniel N
Skrev om Autorisma Södermalm

Väldigt bra slutfinish samt härlig personlig service

Svar från Autorisma Södermalm

Härligt Daniel att Du känner att du har fått både delarna resultat på bilen och service som du har väntat dig av oss. Tack för din feedback. Ha en fantastisk Sommar. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

MARKUS G
Skrev om Autorisma Södermalm

Skinande rent å fint till bra pris 🤙🏼

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så mycket Markus för det. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Simon O
Skrev om Autorisma Södermalm

Autorisma är utan tvekan, stockholms bästa rekondfirma. Jag har aldrig sett någon tidigare med sån noggrannhet både kring interiör och exteriör. Riktig expertis med ett utmärkt bemötande. Mitt val av bilvård från och med nu!

Svar från Autorisma Södermalm

Det värmer vårt hjärta att blir kallad Stockholms bästa Rekondfirma för att det är det vi strävar efter och i inte bara i Sthlm vi strävar efter mycket mer än så Simon vi vill ta bilvårds yrken till helt annat nivå. Stort tack Simon.för de fina ord. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Minbil I Stockholm Ab M
Skrev om Autorisma Södermalm

Ja.. vart ska jag börja! Har precis köpt min drömbil och ville ge den lite kärlek i form av ett keramiskt lackskydd. Googlade runt för att sedan fastna för Autorismas otroligt fina omdömen och tänkte, måste testa för det kan inte vara sant att ha så många nöjda kunder, jag driver också företag och att försöka få alla kunder nöjda är inte lätt. Men redan vid inlämning så förstår jag direkt att Hassan driver Autorisma med sin själ och att han verkligen brinner för kundservice. När jag hämtade bilen så såg den ut som ny! Väldigt...

Svar från Autorisma Södermalm

Det är midsommar och jag fyller år idag 24/6 och finns inget bättre present än se sin kunder riktigt nöjda med det vi gör och leverera jag är otrolig tacksam Salle att jag fick ditt förtroende och ännu mer tacksam för din fina feedback du har gjort min dag nu kan jag firar med extra glädje. Tack så mycket. Ha en fantastisk midsommar Salle Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Bo A
Skrev om Autorisma Södermalm

6 av 5. Hassan levererar alltid över förväntan. En sann konstnär inom skrået!

Svar från Autorisma Södermalm

Jag kan inte hitta eller finna ord att utrycka mig hur tacksam jag är för din feedback Bo. Tack så jätte mycket. Ha en underbar Sommar och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Andreas P
Skrev om Autorisma Södermalm

Fantastiskt resultat och ett stort engagemang. Rekommenderas varmt!

Svar från Autorisma Södermalm

Andreas Roligt att du är riktigt nöjd med ditt besök hos oss. Tack för ditt förtroende och din rekommendation. Ha en fantastisk Sommar och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Fredrik Ö
Skrev om Autorisma Södermalm

Min första kontakt med Autorisma blev över förväntan och var en mycket trevlig upplevelse. Det så viktiga första intrycket infriade en mycket positiv känsla hos mig när jag åkte genom porten och ner i den skinande rena och välstädade lokalen. Jag förstod direkt att min bil var i goda händer och skulle tas om hand väl här. Väl vid upphämtande av bilen så tas jag emot utav ägaren som visar sig var en entusiastisk och mycket trevlig person. Det blev ett härligt samtal där han med glädje och yrkesstolthet berättade om de arbete...

Svar från Autorisma Södermalm

Fredrik vi är otroligt glada att ha en sådan kund som dig som har uppskattat hela vårt koncept från början till slut. Du som är kund är mycket viktigt för oss och vill visa det genom att du kan uppleva och känna det. stort tack för ditt förtroende att ta hand om din bil nu och framöver. ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Hans F
Skrev om Autorisma Södermalm

När ett åtagande inte är en engångsleverans utan en passion. Ett företag med genuint intresse och strävan efter att leverera det allra bästa varje gång. Ett företag med yrkes stolthet! Mvh Hasse - BMW -07 i nyskick

Svar från Autorisma Södermalm

Hans otroligt tacksam för din feedback och dem fina ord som du beskriver oss här i din omdöme tack så jätte mycket vi ser fram emot samarbeta. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Jon K
Skrev om Autorisma Södermalm

Jag har tidigare köpt bil av Autorisma och har nu också anlitat dem för bilvård. I båda fallen helt enastående upplevelser. Alltid hedervärt och samvetsgrant bemötande, alla mycket professionella och trevliga - ger det där extra mervärdet som gör att man vill komma tillbaka - och inte bara det, man kan helt enkelt inte tänka sig att anlita någon annan bilvårdsfirma i framtiden:) Bilen jag köpte är den mest prisvärda jag köpt och den exklusiva in- och utvändiga tvätt som jag just hämtat samma bil ifrån - visade sig vara som...

Svar från Autorisma Södermalm

Jon det känns bara fantastisk att kunna leverera två olika tjänster vid två olika tillfällen och du är riktigt nöjd i både gånger det vill säga att vi ett företag som står för vad vi säger att vi leverera nöjd kund garanti oavsett vilken tjänst det är. Tack så mycket för att du väljer oss Jon. Ha en fantastisk sommar och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Ulf Fredrik M
Skrev om Autorisma Södermalm

Hassan, bilvårdarnas Zlatan! Jag lämnade in min bil i uselt skick, när jag hämtade ut den var den i nyskick. Hassan kom till och med och hämtade mig, eftersom det regnade. Tack Hassan!

Svar från Autorisma Södermalm

Ledsen för ett sent svar Ulf otroligt mycket att göra. Vilken härlig jämförelse det inte värja dag som man blir kallad Zlatan!! Stort tack för denna fina omdöme, och tack själv för att du väljer oss. trevligt att lära känna dig. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

John Lukas E
Skrev om Autorisma Södermalm

Bilen som ny. Oerhört bra utfört till ett mycket bra pris. Personalen är kunnig och det är tydligt att man brinner för bra leveranser! Kan bara rekommendera varmt!

Svar från Autorisma Södermalm

Roligt att du är nöjd med resultatet och ditt besök Johan. Vi brinner verkligen för vårt varumärke och ville leverera hög kvalitet bilvård till våra kunder.. Tack för ditt besök och rekommendationen🙏 Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

MIKAEL H
Skrev om Autorisma Södermalm

Bara bra saker att säga om Hassan och Autorisma. När man kommer in får man ett väldigt positivt bemötande av Hassan som sätter stor stolthet i sitt arbete och är ivrig på att förklara de olika behandlingarna som de erbjuder och visar gärna bilar som han behandlat. Hassan är även väldigt tydlig med vad man får för sin budget han är extremt trevligt, service inriktad och "går gärna den där extra milen" för att båda parter ska vara nöjda med sin affär Jag kan varmt rekommendera Autorisma till alla som vill lämna in...

Svar från Autorisma Södermalm

Din feedback Mikael betyder jättemycket för oss vi otroligt tacksamma för varenda ord du säger Tack så mycket för det🙏 Ha det bäst Mikael och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan Autorisma

Lars W
Skrev om Autorisma Södermalm

Jag blev verkligen väl bemött. Bilen var fin när jag lämnade in den, men nu ser den ny ut. De gjorde mer än vi kommit överens om. Utöver lackförsegling så bjöd de på rekond. Det märks att de är stolta över sitt arbete och anstränger sig för att göra sina kunder nöja. Jag fick även bra tips på hur jag bäst tar hand om min nya (begagnade) bil. Jag är mycket nöjd. Jag kommer att anlita dem igen.

Svar från Autorisma Södermalm

Massor av tack Lars först för vi får ditt förtroende och för den fina feedback som vi får här från dig. Vi verkligen är stolta över vårt hantverk, brinner för vårt varumärke Autorisma och vill leverera absolut det bästa som finns till våra kunder från bilvård till service med andra ord Bilvård i världsklass! Ha en fortsatt underbar dag Välkommen åter Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Carl L
Skrev om Autorisma Södermalm

Fantastiskt bra utfört arbete samt service!

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så mycket Carl för att du valde oss och din feedback. Du är välkommen med din nya bil. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Ludvig F
Skrev om Autorisma Södermalm

Köpte exklusiv rekond. Bra och trevlig service. Proffsigt och bra utfört jobb. Prisvärt. Jättetrevligt bemötande av en eldsjäl som gärna delade med sig tips och råd. 👌🏻

Svar från Autorisma Södermalm

Stort tack för att vi fick ditt förtroende och tack för din fina beskrivning om din upplevelse hos oss på Autorisma. Ha det bäst och varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Peter S
Skrev om Autorisma Södermalm

Fantastisk service och en mkt välvårdad bil. Supernöjd!!!

Svar från Autorisma Södermalm

Härligt att höra Peter att du är Supernöjd Tack för ditt besök och tack för att vi får ditt förtroendet. Ha en fantastisk helg! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Lise L
Skrev om Autorisma Södermalm

Bilen blev skinande ren och jag fick ett trevligt bemötande!

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så mycket för att du valde oss Lisa. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Bo W
Skrev om Autorisma Södermalm

Autorisma superproffs bara att rekommendera stort TACK Hassan 👍🕺😁🚙 p.s. jag kommer tillbaka till dej👍😀

Svar från Autorisma Södermalm

Bo det va verkligen stor glädje att träffa dig inte bara som kund som fantastisk person med mycket kunskap och multikulturell människa 🌟Ser framemot flera möte och samtal🙏 Ses snart igen! Ha det bäst så länge . Varma hälsningar Hassan / Autorisma

Hakan C
Skrev om Autorisma Södermalm

Hassan är Sveriges Zlatan när de kommer till bilvård, hämtade ut min bil idag som han lovat med ett keramisk lackskydd, när jag kom in i hallen så trodde jag inte mina ögon, där stod min bil, jag ville inte köra ut min bil då vädret inte var de bästa, men vilket jobb Hassan!! Tack för all din tid och kärlek du visar dina kunder och bilarna. Mycket kärlek och respekt tackar och bugar för de underbara jobb och tid du lagt ner på min pärla 💎💎❤❤

Svar från Autorisma Södermalm

Det är stor ära att ha dig som kund Hakan nu och i fortsättning att leverera bilvård i världsklass det är något som jag verkligen brinner för och vill gärna att alla mina kunder känner och uppleva det, mitt företag är en del av mig som min lilla babys och ni kunder är det viktigaste för mig, Jag vill alltid leverera absolut det bästa som finns och överträffa era förväntningar, jag kommer alltid göra nu och i fortsättning jag och min Babys Autorisma. Stort tack hakan för en underbar feedback och omdöme du har gjort min kväll...

Mohamad N
Skrev om Autorisma Södermalm

Trodde inte det var möjligt att rädda bilen som den såg ut innan jag lämmade in den. Trodde inte det var min bil när jag skulle hämta ut den. Killen brinner verkligen för detta och förtjänar all creed för det han gör. Återigen, tusen tack för hjälpen kingen!

Svar från Autorisma Södermalm

Kul att du uppskattar vårt hantverk Mohamed, din bil va verkligen svår uppdrag, men det är därför vi finns som proffs för att kunna hjälpa dig och alla andra kunder och lösa deras problem som är nästan till det omöjliga att lösa! Tack så jätte mycket för din fina omdömen. njut och må bäst med din svarta pärlan. Ha det bäst och välkommen åter! Med vänlig hälsnig Hassan / Autorisma

Magnus L
Skrev om Autorisma Södermalm

Hade aldrig varit där innan men blev otroligt nöjd. Hassan ser verkligen till att du blir mer än nöjd. Väldigt imponerad av resultatet, mottagandet och stoltheten i arbetet!!

Svar från Autorisma Södermalm

Härligt att du har upplevt oss som unika Magnus för att det är precis så jag vill ha det och ute efter ett enda exemplar inte bara i Stockholm men i hela Sverige!!! Jag som är ägare strävar efter det och jobbar hård för att det blir så. Jag är tacksam för att ha dig som kund nu och i fortsättning! Ha det bäst så länge och välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma

Anita M
Skrev om Autorisma Södermalm

Lyxtvätt med rekord! Bilen blev som ny! Ett gediget arbete och ett mycket trevligt o serviceminded bemötande. Mycket positivt!

Svar från Autorisma Södermalm

Tack så mycket Anita att du tog dig tid att skriva något om din upplevelse hos oss på Autorisma. och så klart det glädja oss att du är nöjd med ditt besök! Ha det bäst och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Hassan / Autorisma