Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Uppsala Autoselect i Uppsala AB

Verkstadsgatan 10, 753 23 Uppsala — Visa karta

Hantverkarvägen 40, 13644, HANDEN
Stockholms Bilgrupp
Emad D:
Trevliga men inte så super organiserade, tog mer än en vecka att genomföra ägarbyte och fixa gratis försäkringen trots att jag jagade dem. I...

Försäljare av begagnade bilar nära Autoselect i Uppsala AB:

Fyrislundsgatan 63, UPPSALA
Varmt välkommen in till S:t Olof Bil på Fyrislundsgatan 63! Läs mer ›
Hans P:
Köpt bil där och det har funkat bra. Hade den där för ett tag sen för en reparation och det funkade också utan problem så jag är nöjd.

Läs vad 2 kunder tycker om Autoselect i Uppsala AB

• Omar A
    Omar A skrev om Autoselect i Uppsala AB
    AKTA ER FÖR DE!!!!!!! Väldigt oseriösa bilhandlare. De står inte för garantier som ingår med bilen de säljer!! Väldigt otrevliga och oproffesionella. Min bil gick sönder 25 dagar efter köpet. 3 månadersgaranti ingick. men får ingenting av de när jag ringde. De tyckte att bilen var på bra skick när den såldes så garanti skall inte gälla.
    Mycket barnsliga då de tar bort omdömes verktyg på deras facebook hemsida efter att jag skrev kommentar om det som hände.
    Tur att man har alla mail och inspelade samtal. Skall gå vidare med det.
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Autoselect i Uppsala AB
    Sämsta bilköp jag någonsin gjort , akta er för de. Min bil gick sönder efter 1.vecka. Ringer till Håkan " VD" han säger att inga garantier ska gälla och lägger på. Jag har anmält de nu och får se vart det tar vägen. Men frågade Konsumentverket och de tyckte jag har rätt så förhoppningsviss så får jag rätt och ersättningen.
    Omar A gillar detta

Verkstadsgatan 10, 753 23 Uppsala