Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Autoservice Supreme

Autoservice Supreme

Cypressvägen 10, 213 63 Malmö — Visa karta

Välkommen till Supreme -- en prisvärd bilverkstad i Malmö!

Här älskar den erfarna personalen och de proffsiga mekanikerna det de gör, att laga och serva bilar. Vi tar hand väl om din bil och du kan känna dig trygg när du lämnar bilen hos oss.

Vi vill att vår verkstad ska fungera som ett adekvat substitut till märkesverkstäderna och vi utför alltid service och reparation enligt fabrikantens rekommendationer. Våra priser ligger ungefär 20% lägre, men vi tummar inte på kvaliteten i varken arbete eller reservdelar utan använder samma metoder som på märkesverkstäderna.

Boka en tid eller få en offert på reparation idag!

Läs vad 77 kunder tycker om Autoservice Supreme

• Tobias T
    Tobias T skrev om Autoservice Supreme
    Alltid trevliga och väldigt serviceminded.
    Känns tryggt att lämna bilen där.
  • Mo F
    Mo F skrev om Autoservice Supreme
    Fantastisk. Återkommer utan tvekan
  • Linn L
    Linn L skrev om Autoservice Supreme
    Fick bra service! Kändes tryggt och proffsigt.
  • Liv Margret T
    Liv Margret T skrev om Autoservice Supreme
    Fenomenalt bemötande på alla plan. Därtill oerhört kunniga kombinerat med oslagbart pris! Rekommenderas VARMT!
  • Adnan H
    Adnan H skrev om Autoservice Supreme
    Super trevliga och service orienterad personal.
    Från första samtalet där jag fick hjälp att köpa dragkrok och montering av dragkrok. De har varit väldigt snabba på att göra jobbet med ett mycket snyggt resultat. Jag kommer definitivt köpa fler tjänster av Supreme Auto Service.
  • Peter E
    Peter E skrev om Autoservice Supreme
    Bästa service. Fantastisk bemötande. Supreme lagade min golf och besiktade den för mig. Handbroms kabel hade knäckt och framfjeder ena sidan hade knäckt samt lite andre justeringar. Mycket bra pris och snabbt gick det.
  • Abo A
    Abo A skrev om Autoservice Supreme
    Mycket trevligt bemötande, duktiga medarbetare och hjälpsam personal. Professionella och snabba åtgärder. Lämnar in våra firmabilar och även privata, aldrig några bekymmer och man får mycket för pengarna. Rekommenderas starkt!
  • Cherif L
    Cherif L skrev om Autoservice Supreme
    Faktisk hjälpsamma seriösa o gör jobbet proffsigt , uppstår det ett problem så ordnar de det . Kommer o bli där jag lämnar bilen framtiden .
  • Dawid P
    Dawid P skrev om Autoservice Supreme
    Guys in the workshop are very, very professional. They really know what they are doing and wat's more they have personal approach. I was very satisfied with the service they provided me and I will be back there in the future!
  • Kristian B
    Kristian B skrev om Autoservice Supreme
    Inga problem alls. Allt fungerade helt perfekt!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Autoservice Supreme
    Bra service och förstklassigt arbete.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Autoservice Supreme
    Denna typ av firma är ovanlig att stöta på idag. Ärliga, kompetenta och pålitliga. Förbannad schyssta helt enkelt. Jag har haft mycket med dom att göra och dom har hjälpt mig i vått och torrt när jag haft lite otur, utan att mjölka pengar som så många andra. Välj denna firma, det kan nämligen inte bli bättre.
  • Alp T
    Alp T skrev om Autoservice Supreme
    Helt klart Supreme. God service, prisvänligt och snabbt. Mycket trevlig personal. Rekommenderas!!!
  • Ercan M
    Ercan M skrev om Autoservice Supreme
    Trevlig kille som tog hand om min bil
    Snabbt och enkelt
  • Omar A
    Omar A skrev om Autoservice Supreme
    Väldigt nöjd, fick hjälp dagen efter. Supertrevliga på verkstaden. Väldigt kunniga. Bytte bromsar på bilen killen rekommenderade samtidigt att jag skulle byta bromsvätska. 5/5 möjliga. Återkommer defenitivt igen!
  • Toni C
    Toni C skrev om Autoservice Supreme
    Utmärkt bemötande och väldigt tillmötesgående angående tid för inlämning. Mycket nöjd med pris och arbetet utfört
  • Joan P
    Joan P skrev om Autoservice Supreme
    De är ganska dyr, men välbehandlad.
  • Sten Åke L
    Sten Åke L skrev om Autoservice Supreme
    Oljebyte på min Audi A6 enligt display.
    Väl mottagen av kompetent personal.
  • Victor N
    Victor N skrev om Autoservice Supreme
    Snabbt, enkelt, bra mottagande. Gjorde mer än förväntat och bra pris.
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Autoservice Supreme
    Bra bemötande ,bra utförda arbeten .
  • Abdul A
    Abdul A skrev om Autoservice Supreme
    Bästa service med kunniga mekaniker på verkstad, topp som alltid!! Nöjd mer resultaten!
  • Marit W
    Marit W skrev om Autoservice Supreme
    Har äntligen hittat en bilverkstad med personal som både är duktiga, prisvärda och serviceminded. Stort tack till Magnus som fixade mer än vad han skulle på min bil utan att ta extra betalt. Kan varmt rekommenderas. Är mycket nöjd och återkommer till er.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Autoservice Supreme
    Bra förklarat om vad som var fel, vad som skulle lagas och till vilken kostnad. Blev väl bemött och de håller vad de lovar, det känns tryggt!
  • Tarik K
    Tarik K skrev om Autoservice Supreme
    Bra service utfört av kompetent personal som har kundens behov i fokus. Varit stammis i 8 år och är lika nöjd sedan dag 1
  • Olof R
    Olof R skrev om Autoservice Supreme
    Trevligt bemötande. Som inte bilkunnig så är jag dock förvånad att för varje sak vi har fixat med bilen så tillkommer det alltid nya saker som "bör" göras. jag förstår att man kan hitta nya saker, men vid ett inledande möte lade ni fram ett av felen som att det inte behövdes göras något åt, men efter att jag haft bilen inlämnad så tyckte ni att jag inte skulle fundera på att även fixa detta.
  • Arber U
    Arber U skrev om Autoservice Supreme
    Mycket bra service, trevlig personal.
  • Bilal K
    Bilal K skrev om Autoservice Supreme
    Tar hand om bilen väl, bra i pris och service.
  • Martin D
    Martin D skrev om Autoservice Supreme
    Jag fick bra hjälp och dom svarade på alla möjliga "dumma" frågor. Jag fick bra intryck och det kändes som om dom var ärliga.
  • Anders W
    Anders W skrev om Autoservice Supreme
    Snabb och bra service och bra kundservice.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Autoservice Supreme
    Bra service och mycket trevligt bemötande. Positivt med kort tid mellan bokning och besök. Mycket prisvärd bilverkstad.
  • Samed T
    Samed T skrev om Autoservice Supreme
    Mycket bra service och medarbetare. Rekommenderas starkt
  • Måns N
    Måns N skrev om Autoservice Supreme
    Rekommenderas. Bra pris, bra service.
  • Anders O
    Anders O skrev om Autoservice Supreme
    Jag har alltid blivit trevligt bemött, och fått alla arbeten utförda på ett proffsigt och bra sätt!
  • Eldar M
    Eldar M skrev om Autoservice Supreme
    Snabb och bra service!!Rekommenderas!!!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Autoservice Supreme
    Riktigt bra service och trevlig personal. Jag sparade åtskilliga tusenlappar jämfört med den märkesverkstad som var alternativet.
  • Monica P
    Monica P skrev om Autoservice Supreme
    Jag är nöjd med bemötande och service.
  • Sladan S
    Sladan S skrev om Autoservice Supreme
    Trevligt bemötande och väldigt professionella! Jag blev jättenöjd med deras arbete.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Autoservice Supreme
    Autoservice Supreme fick uppdraget att montera en avtagbar dragkrok på min bil. De utförde uppdraget helt perfekt. De uppfyllde mina speciella önskemål och som kund kände jag mig både nöjd med arbetet och personalens bemötande.
  • Adam F
    Adam F skrev om Autoservice Supreme
    Helnöjd med servicen, trevliga och jobbar snabbt. Värnar om sina kunder.
  • Bodil M
    Bodil M skrev om Autoservice Supreme
    Mycket bra upplevelse som kund fick jag hos Autoservice Supreme!
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Autoservice Supreme
    Snabb, bra och pris prisvärd service!
  • Mats S
    Mats S skrev om Autoservice Supreme
    Tycker inte dom gjorde sitt jobb och jag känner mig lurad.Så aldrig mer detta ställe
    2016-07-03 Ilker U svarar Mats S
    Hej Mats

Att du kände dig lurad efter et verkstads besök hos oss är något vi tar, i allra högsta grad, allvarligt.
    Vårt strävan i branschen efter 11 år, har och är det fortfarande, att sikta på 5'or som du även ser på många andra recensioner och detta upplever vi dagligen med många fasta och återkommande kunder.

Va bra att du återkom med kritik mot oss :) det hjälper oss att lära från våra misstag så vi kan bli bättre !
    Vi vill jätte gärna prata med dig eller läsa varför du kände dig lurad efter besöket.

Du kan ringa mig på 0736600974 eller skicka ett mail till info@supremeauto.se

Mvh Ilker
    Supreme Autoservice
  • Levent B
    Levent B skrev om Autoservice Supreme
    Bra! Skötte tider och allt flexibelt och bra!
  • Conny E
    Conny E skrev om Autoservice Supreme
    Hjälpsamma, snabba och trevliga.
  • Peter K
    Peter K skrev om Autoservice Supreme
    Nu har jag blivit hjälpt två ggr smidigt och med lysande resultat
  • Christoffer M
    Christoffer M skrev om Autoservice Supreme
    Bra och snabb reparation. Vettiga priser!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Autoservice Supreme
    Bra och snabb service. Tydlig prisangivelse som stämde på kronan. Uppdaterade hela tiden om hur det gick och vad man hittade vid felsökning. En tydlig dialog om vad man behövde göra och hur vi skulle komma vidare.
  • Johan T
    Johan T skrev om Autoservice Supreme
    Toppen! Trevligt bemötande och bra resultat. Min AC i bilen känns som ny.
  • Lucia T
    Lucia T skrev om Autoservice Supreme
    Mycket trevligt bemötande, snabb service och bra pris. Beställde en basservice.
  • Nardi D
    Nardi D skrev om Autoservice Supreme
    Trevlig personal och bra service.

Cypressvägen 10, 213 63 Malmö