Alla kategorier Reservdelar Södermanland Eskilstuna AutoStable - Motoroptimering.se

AutoStable - Motoroptimering.se

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti för nyare bilar - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Ekerö, Vasastan (Sthlm ), Haninge, Nykvarn, Hallstahammar, Eskilstuna, Norrköping, Jönköping, samt i Danmark även Køge (Köpenhamn) och Liseleje.

Vi erbjuder:
- 60 dagars nöjd-kundgaranti
- Fri diagnos innan & efter
- 24 månaders motorgaranti
- Ansök om att betala mot faktura eller delbetala
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 293 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• Stellan S
    Stellan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lät AutoStable göra en motoroptimering och är väldigt nöjd. De erbjöd sig hämta och lämna bilen hos mig utan extra kostnad. Just min bil fick nästan 50% effektökning så det märks verkligen. Vad jag inte var beredd på var att bottendraget blev så mycket bättre, behöver inte alls växla ner lika ofta som innan. Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer
  • Robert T
    Robert T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Vad säga!!! Måste tacka alla på AutoStable!! Det var det bästa jag har gjort hittills. Och även vill jag tacka Fredrik i Jönköping på Sandor & Lasses Bilservice som gjorde jobbet.
    Bilen känns så underbar att köra finner inga ord! Tack!! Från mig... 👌😃👍 Läs mer
  • Steven L
    Steven L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Great People to deal with im highley impressed with the service that they have given me being that i am from the usa Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Suveränt bra bemötande. Problemet blev löst jättefort. Erik är ett riktigt proffs. Läs mer
  • Danne  A
    Danne A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har nu varit hos Jesper i Haninge (German Cars) och fått min Miata - 06 optimerad. Klockrent, drag från låga varv, knuff i mellanregister, och ett jävla vrid.
    Så nöjd är jag.
    Men, det stannar inte vid det.
    Jag är duktig att köra, men har lite teknik afassi... 😎
    Spelar då ingen roll, bara att ringa Jesper, och han hjälper gladeligen till. T. Ex. nu letar han luftfilter åt mig. Bara alla tummar upp.
    Jesper rules.... 👍 Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte mer effekt till bilen. Bemötandet först på telefon och sedan på verkstaden var jätte bra. kändes tryggt och väldigt proffsigt. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Behövde en motoroptimering av Ford V8 eftermonterad i Cobra replica Kontaktade Víctor via mail / telefon och fick direkt ett mycket intresserat och proffsigt bemötande Erik som sedan utförde själva optimeringen visade ett fantastiskt tålamod under analys och utvärdering av de olika tuningprogramvaror vi fick från USA Som sagt mycket proffsiga och ambitiösa i sitt arbete med ett komplicerat uppdrag Autostable rekommenderas starkt Läs mer
  • Abdulkader A
    Abdulkader A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    I have tuned my Audi A6 2.0 TDI 2014 at Auto Table Halmstad, and they were very professional with clean work area where I felt comfortable leaving my car. They offered a curtesy car to take care of my errands while they were doing their job. Coffee and movie was available and it was definitely a comfortable and welcoming wait.
    The most important is the performance of the car after I got it back. I definitely felt a noticeable difference in the horsepower and speed of the car. I cannot believe I've been driving for over 2 years before doing this.
    It is also to know that they do discuss with you the options that you have for tuning with advice of what is best for your car and your needs of driving. I would recommend their service to everyone who want to enjoy their car performance at a minimum cost. Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av vår husbil. Smidig bokning, trevligt bemötande och bra resultat. Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej, jag Anders Olsson har PGA olika anledningar kört väldigt lite med bilen efter motoroptimeringen. Ber att få återkomma senare med utlåtande av resultatet. Jag blev bra bemöt på företaget.
    MVH Anders Olsson Läs mer
  • Freddy S
    Freddy S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Toppen service och bemötande, mycket nöjd Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Effektökning bra men bilen är nu segare nu på lägre varv.
    Dvs man måste växla mera.
    Inte vad vad jag förväntat mig

Ångrar mig? Nja Läs mer
  • Dan H
    Dan H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte en optimering av motorn på min Euramobil. Jag hade stora förväntningar och alla uppfylldes. Betydligt bättre vrid och betydligt trevligare att köra. Klart värt pengarna. Lade även till en rengöring av motorns inre vilket oxå blev kanon

SUPERNÖJD Läs mer
  • Bent H
    Bent H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    3 st. Optimeringar Max + 3 st Hydrive Motorrengöring

Jätte trevlig personal ( Erik & Viktor i Eskilstuna )

Jag, min syster & svåger är mycket nöjda och återkommer när det är dax att byta bil igen Läs mer
  • Marco R
    Marco R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Skulle ha get 5***** om jag sluppit vänta på Sport luftfilter i 3månader som var beställt i maj 2018 och har inte hört om det fram till idag 21/7-18 fast jag ringt o frågat om det minst 3 gånger.
    Svaren har varit olika, vi har glömt o beställa, det är slut på lager, leveransproblem . . . u name it allt var perfekt fram till att jag gjort motoroptimeringen o sedan har dom bara glömt allt . . . ska försöka hitta en annan företag som kan hjälpa till.
    /Mvh en besviken kund till GermanCars Läs mer
    2018-07-25 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marco R
    Hej Marco!
    Stort tack för din Reco. Först och främst, kul att även du tycker att det mesta med upplevelsen var bra, men så tråkigt att vår filter-leverantör strulat med leveransen och jag förstår att det drar ner helhetsbetyget kraftigt. Så skall det ju inte gå till. Jag har forskat mer i vad som gick snett och Jesper på AutoStable Haninge har fått blixtsnabba leveranser av alla filter förutom ditt, och vi kan bara beklaga detta. Han har beställt och betalat för ditt filter 2 gånger och fortfarande inte fått leverans så han skall jaga på där igen. Om du inte hunnit löst detta på annat håll är du välkommen att ringa oss centralt så skall vi se till att lösa något. Tack på förhand. Victor på Centralbokningen. 08 400 298 30
  • Anders B
    Anders B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade en porsche cayman s för optimering bilen känns rappare efter dock ej bänkad. Fick även lånebil under dagen .Trevligt bemötande från personal.
    Anders Läs mer
  • Markus S
    Markus S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Är mycket nöjd med allt optimeringen å kundservisen mycket bra kundbemötande å glad trevligt bemötande från första stund Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevlig personal! Stort lyft med motiveringen, bilen går friskare och mycket piggare och resultatet blev sjukt bra!!👌👌 Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Andra bilen och likabra resultat denna gång, bilen går grymt mycket bättre samt att den drar mindre väldigt mycket mindre om man bara vill gör stor skillnad för en pendlare som mig.

Sen i vanlig ordning bäst på kundservice både vid mailkontakt samt vid optimeringen som skedde i Eskilstuna.

Bil = SEAT ATECA 2.0TDI.
    Optimering = Maxprogrammet.

Kommer garanterat fortsätta lämna in bilar för optimering där i framtiden. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte motoroptimrring till D5 Volvo. Utmärkt bemötande och bra förklaring om vad optimeringen innebär och vad jag kunde förvänta mig. Är helnöjd med resultatet. / Mats Läs mer
  • Bertil J
    Bertil J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ekonomi optimering av diesel Astra 25,0 hkr 50 kn
    Mycket bra bemött
    Fick exakt vad jag ville ha

Fick en kul bil som avgasreningen fungerar bättre på Läs mer
  • Petri A
    Petri A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt mycket bra förutom att man i efterhand inte får tillgång till några numeriska resultat och närmare data i övrigt. Helt klart en brist och skapar osäkerhet kring tjänsten, enligt min mening. Läs mer
  • Carola C
    Carola C skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev bemött på ett bra sätt, liten och trevlig verkstad. Men vet inte om optimeringen gav någon skillnad på min bil, skulle ju jätte gärna velat se papper på förändringen. Som typ i en bromsbänk.
    Det positiva är att bränsleförbrukningen minskade 😀.
    Sen hade grabben inte rätt programvara så fick ju vänta lite, men det var minsta problemet.

Mvh Carola Carlsson. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Carola C
    Hej Carola! Tack för ditt besök med din lille TOYOTA AYGO (I) 1.0i (Bensin) 68hk 2008 hos AutoStable Norrköping. Vi beklagar att din upplevelse inte gör att vi förtjänar ett bättre betyg än 2 stjärnor.

Vår representant Antonio märkte direkt skillnad efter provkörning av din optimerade bil, och rapporterade att han själv blev lite förvånad över resultatet - precis som våra kunder brukar bli. Det är tråkigt att du själv inte känner samma skillnad.

Känslan är att en så liten sugmotor behöver köras aktivt för att skillnaderna i programvaran skall kännas som mest. Dock är detta kanske på bekostnad av bränsleförbrukning, men kul att höra att den sjunkit istället! Effektmätning kostar ca 1500-2500kr per mätning, en före optimering och en efter, för rättvisande resultat. Vi har inte möjlighet att ha sådan mätutrustning på våra stationer då det inte är nog efterfrågat av våra kunder. Vi hoppas att du vill testa på oss även i framtiden, kanske kan vi vara med att bolla idéer inför bilköp av mer trimvänlig motor :) Välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Kurt Ö
    Kurt Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag beställde en optimering hos AutoStable i Eskilstuna. Där gjordes även min förra bil till full belåtenhet.
    Servicen är enligt min mening på topp.
    Jag upplever ett mycket bättre vrid och ax.
    Dessutom har bränsleförbrukningen minskat rejält. Vad sägs om 148 mil på
    64,5 liter.
    Jag är helnöjd
    Bästa hälsningar
    Kurt Öhman Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kurt Ö
    Hej Kurt! Wow, det är 0.43L/mil och till och med lägre än de 0.47L/mil blandad körning som Mercedes hävdar själva för din C220d (W205) 4-Matic 170hk 2017! Normalt brukar verklig förbrukning ligga 20-30% högre än angiven, om man kör original vill säga ;) Stort tack! / Team AutoStable.
  • Björn S
    Björn S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt bemött men produkten motsvarar ej mina förväntningar
    bränsle ekonomin har ej sjunkit med samma körsätt samt kan ej avgöra effekt ökningen Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn S
    Hej Björn! Tack för din Reco. Vi försöker gissa oss till vilket fordon detta gäller men hittar inte. Skulle du kunna kontakta oss på hej@autostable.se så vi får kika närmare på detta? Tack på förhand / Team AutoStable.
  • Tony B
    Tony B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min A180 Mercedes, körde på max prestenda. Blev en helt annan bil. Mycket nöjd! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Helt nöjd med min motoroptimering. Väldigt vänliga och kunniga. Jätte nöjd med resultatet. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    °Motoroptimering 1-3
    °väldigt bra bemött
    °Hade inte jätte stora
    förväntningar/kunskap om
    motoroptimering.

°Är väldigt nöjd med kundservicen och
    resultatet av optimeringen. Mina
    förväntningar överträffades ordentligt.

/Martin W Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Martin W
    Hej Martin! Det var fina lovord, tack så mycket! Varmt välkommen åter / Team AutoStable.
  • Lars-ove B
    Lars-ove B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Min Opel Astra K 125 HK blev betydligt bättre körmässigt, starkare och inte minst, betydligt mer bränslesnål. Sträckan till verkstaden ca 6 mil, ett snitt på 0,66. Hem minskade förbrukningen till 0,54 liter per mil. Bara att rekommendera. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars-ove B
    Hej Lars-Ove! Så kul att höra att du är nöjd. Stort tack för förtroendet och välkommen åter. / Team AutoStable
  • Jonas S
    Jonas S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte en motoroptimering av Jesper och GermanCars och är väldigt imponerad av både leveransen och bemötandet.

Blivit precis som förväntat. Kan starkt rekommendera GermanCars i allmänhet och Jesper i synnerhetet.

Hälsningar Jonas+ Black Pearl Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jonas S
    Vad ska vi säga, vi kan bara hålla med! Tack för förtroendet, jag skall framföra hälsningen. Vänligen / Victor på Centralbokningen hos AutoStable.
  • Åke H
    Åke H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utomordentligt trevlig och kunnig personal. Suverän service. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Åke H
    Man tackar, man tackar! Med så fina kunder vi har är det lätt att hålla humöret uppe! / Team AutoStable
  • Johan V
    Johan V skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Underbart bemötande och fantastiskt resultat av motoroptimeringen. Och den dricker mindre oxå om man kör lugnt såklart :-) Klart värt pengarna. Rekommenderas varmt :-) Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan V
    Så kul att höra! Tack för förtroendet! / Team AutoStable
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte avgassystem. Fick bra hjälp att välja delar och hjälp med montering. Blev en miss i kommunikationen men der löste sig i slutändan. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för ditt återbesök med optimerad MB A180 1.6T 122hk -15 och numera ett sportavgassystem från SuperSprint! Hoppas den kombon skall ge många fina minnen i sommar! / Team AutoStable.
  • Per Å
    Per Å skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt funkade som förväntat. Bra service och en märkbart piggare bil. Läs mer
  • MIKAEL K
    MIKAEL K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in bilen till Uffe och grabbarna på Fordonstek i Halmstad som precis börjat med Autostables motoroptimering.
    En BMW 320D -09.
    Effekten av Maxoptimeringen var väldigt överraskande på många bra sätt.

Bilen har mycket bättre tryck i speciellt 2a och 3e växel samt att den levererar mycket mer och längre acceleration på växlarna, vilket gör att jag inte behöver växla lika ofta.

I låga hastigheter i t.ex. bostadsområden ligger bilen överlag på ett lite högre varvtal vilket gör att jag inte behöver gå ner i första växel vid minsta lilla vägbula eller trottoarkant. Som diselkärra så gör detta även att man slipper lite av det grötiga traktortugget som man lätt får när man kommer ner i lite för låga varv på t.ex. 2 växel e.dyl.

Bilen är piggare, mer uthållig, har ett skönare mer dämpande ljud vid acceleration samt överlag lättare att köra.

5/5 från mig! Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar MIKAEL K
    Hej Mikael,

Vilken fin recension! Stort tack för förtroendet. Du sammanfattar på ett sakligt och nyanserat sätt det vi försöker förmedla varje dag. Tack för din rekommendation. AutoStable Halmstad har haft en sanslöst fin start och vi är säkra på att det fortsätter i samma fart - dom är grymt duktiga och redan helt självgående, det är imponerande!

Varmt välkommen åter - Glad Sommar! / Team AutoStable.
    AutoStable - Motoroptimering.se, MIKAEL K gillar detta
  • Adam
    Adam skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Nya Alfa Romeo Stelvio bensin 280hk. Resultatet blev mycket bra och en fantastisk körglädje. Väldigt proffsig och kunniga med oerhört bra service och bemötande. Rekommenderas varmt!

//Adam Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Adam
    Hej Adam,

Så kul att höra från dig. Ja ny Giulian och Stelvion med 2.0T är mycket trevliga att uppgradera - så härligt att även du blev riktigt nöjd.

Tack för förtroendet, Glad Sommar! / Team AutoStable.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fick ny programvara till min trötta 86 hkr VW Transporter 1,9 Tdi -05.
    Är väldigt nöjd med resultatet, slut med ständiga nedväxlingar vid omkörningar av långtradare. Som en helt ny bil👍🏻

Har inte ångrat detta en sekund. Läs mer
  • Mats  H
    Mats H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in vår Saab 9-3 hos Autostable i Eskilstuna. De gjorde en invändig motortvätt med Hydrive, samt optimerade motorn med maxprogrammet. Bilen går nu som en dröm. Otrolig kraft i motorn. Kunde inte bli mer nöjda. Servicen var också i toppklass. Extra tack till Erik som hjälpte oss. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Mats & Malou Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats H
    Tack Mats & Malou för förtroendet och ett fint uppdrag. Vi önskar en fin sommar till er båda. / Team AutoStable.
  • Mathias O
    Mathias O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket nöjd med Steg 1 Max på min i övrigt original Porsche 996.2 targa. Känns att den fick rappare gasrespons och mer vrid från ca 3200rpm och uppåt. Bra och proffsigt bemötande från nyöppnade stationen i Åhus. Kan bara rekommenderas. Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mathias O
    Hej Mathias!

Tack för alla fina kommentarer och rekommendationer i olika medier från dig och din vän. Så kul!

Glad Sommar! / Team AutoStable
  • Daniel K
    Daniel K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade min Porsche 997.1 S till killarna i den nyöppnade stationen i Åhus. Trevligt och tillmötesgående bemötande där de ställde upp och skjutsade mig och kompisen (som lämnade in sin 996 Targa) till & från Kristianstad under tiden de jobbade med bilarna. Grymt nöjd med resultatet på mitt ”max 3” program - bilen förvandlades från grym till en riktig best - 5/5 i helhetsbetyg. Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Daniel K
    Hej Daniel!

Tack för fina kommentarer och rekommendationer i olika medier. Det värmer!

Ha en riktigt fin sommar och njut av din fantastiska bil / Team AutoStable
    Daniel K, AutoStable - Motoroptimering.se gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Min scirroco va riktigt nice när ja träffade grabbarna, efter några timmar & underbart bemötande så gick min vita pärla som ett skott genom vinden! Läs mer
  • Chaib Y
    Chaib Y skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra service. När det gäller bilen så är jag sjukt nöjd. Riktigt bra bemötande. Känner mig nöjd och bilen den är lika nöjd som mig. Läs mer
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!

Optimerade min ford focus st line 1.0t ecoboost till max programmet på autostable i Eskilstuna och det visade sej vara ett av mina bästa beslut jag gjort!
    Blev super bemött och kan bara säga att detta är nått alla borde göra särskilt när bränsle ekonomin gick ner nästan 20% plus en mycket vrid och rappare bil med ännu mer körglädje!
    Stort tack Erik och Victor!!!!!

MVH KENNETH Läs mer
    2018-06-02 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kenneth K
    Hej Kenneth!

Fantastiskt kul att höra - 20% besparing syns ju i plånboken, inte minst nu när soppan är så rackarns dyr!

Stort tack för ditt besök! Välkommen åter.
    / Victor för Team AutoStable
  • Birger H
    Birger H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte mjukvara till min Hymer husbil med 2,3l 149hk motor kan inte säga att jag märkt någon effektökning eller bättre motor moment. Förbrukningen tycker jag snarare har ökat. Läs mer
    2018-03-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Birger H
    Hejsan Birger,
    Stort tack för din kommentar. Vi beklagar om optimeringen inte levt upp till dina förväntningar. Kombinationen av att stationen i Jönköping både är återförsäljare av husbilar, samt en mycket aktiv representant för AutoStable, gör att de optimerar en ganska stor mängd Fiat av både 130hk och 150hk-versionen av 2.3 MJT, som du har i din bil, varje år. Alltid med fina resultat, så vi är lite förvånade över den erfarenhet du beskriver. Det är nästan ett år sedan ditt besök, och jag ser att vi byggt en ganska snäll mjukvara för att fokusera på bränslebesparing snarare än full effekt. Möjligen skall denna bil ha ytterligare lite mer vridmoment , för att uppnå den önskade besparingen. Du är välkommen att ta kontakt med oss för en justering inför den stundande säsongen om du känner att det kan vara värt att testa. Tack för fortsatt förtroende och välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Johan M
    Johan M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra service, snabbt och inga konstigheter. När det gäller bilen så är jag sjukt nöjd, samt så kommer jag att vara en återkommande kund utan problem! Läs mer
    2018-03-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan M
    Hejsan! Så kul att höra. Vi ser fram emot fler fina uppdrag från dig. Välkommen åter / Team AutoStable.
  • Matz Sjöström T
    Matz Sjöström T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra service, bra bemötande av personal, bilen går helt underbart.
    Har man frågor efter Motoroptimeringen så får man trevliga och professionella svar. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Matz Sjöström T
    Wow, tusen tack Matz för ett superfint betyg. Vi skall framföra det till AutoStable Haninge! Ha det bäst. / Team AutoStable
  • Sven E
    Sven E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Alltid bra och trevlig service Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sven E
    Tusen Tack Sven! Härligt att höra. / Team AutoStable.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Tog kontakt med Autostable etter att jag köp en ny bil men tyckt den var lite trött
    Fick omedelbar respons på en intresse anmälan och bokade sedan en tid för optimering
    Lämnade bile på morgonen och fick en ny tillbaka på kvällen, fast med samma färg och inredning. under huven hade det hänt en massa. En ny bil , piggare snabbare bättre ax och t o m snålare Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan L
    Tusen tack Håkan, det var fint av dig. Varmt välkommen åter önskar vi på AutoStable.
  • Sten S
    Sten S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!
    Jag har blivit proffesionellt och trevligt bemött.
    Jag har inte haft tillfälle att prova bilen än längre tid efter optimeringen. Vid provkörning korta tid som jag kört bilen precis efter att jag tog emot bilen tycker jag att bilen kändes piggare än tidigare.
    Sten Siegbahn Läs mer
  • Tommie F
    Tommie F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Världsklass!!! Världsklass!!! Världsklass! Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tommie F
    Hahah, så pass alltså?! Sååå roligt att höra! Det skall jag framföra, jag har en aning om vilken bokning det kan gälla :) / Victor på Team AutoStable.

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna