AutoStable - Motoroptimering.se

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Hallstahammar, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Jönköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, samt i Danmark även Liseleje.

Vi erbjuder:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 421 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• 2020-02-14

Nichlas C skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte motoroptimering till 2 av mina bilar, blev både trevligt och kunnigt bemött.
    Förväntningarna var en piggare samt mer ekonomisk bil och så blev det i båda fallen.
    Mycket nöjd med bemötandet och resultatet, kommer definitivt att anlitas i framtiden. Läs mer
  • 2020-02-09

Kent S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Audi Q5 2.0 TDI 2011 - tog bort VW dieselgate programmet och gjorde en motoroptimering på normal nivå. Jobbet gjordes i Söderhamn. Bra bemötande både innan köp och under verkstads besöket. Resultatet är en markant förbättring i kraft och drag, samt även noterat mindre bränsleförbrukning. Läs mer
  • 2020-02-07

Tord B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra. Optimering av husbil. Bra bemött Läs mer
  • 2020-02-07

Nickolas S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevliga och kunniga personal. Lämnade in bilen på morgonen och hämtar den på eftermiddag, väldigt enkel. Haft bilen optimerat i halv år nu och är super nöjd. Läs mer
  • 2020-02-05

Mats B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!
    Jag köpte en motoroptimering för en BMW 530 D.
    Jag fick bra och snabb hantering från AutoStable vad gäller kontakt och tidsbokning.
    Utförandet gjordes på anläggning på Ekerö, där utfördes optimering snabbt och med bra kund bemötande. Jag fick tillgång till gratislånebil vilket underlättade under tiden var inne för optimering.
    Optimering motsvarade klart mina förväntningar både vad gäller prestanda samt effektivare förbrukning.
    Kan varmt rekommendera AutoStable´s motoroptimering för att få bättre prestanda i bilen.
    Mats Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats B
    Hej Mats!

Underbart att höra, stort tack för det! Ja, 530d blir ALLTID bra, vilka fantastiska bilar att uppgradera. Grattis till en fin bil.

Tack och varmt välkommen åter!
  • Christer L

2020-02-05

Christer L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av min Porsche Cayenne S 2008 föll ut med bra resultat! Dock undrar jag lite över gasresponsen på 3:an och 4:ans växel i ca 50 km/h....?? Den känns som den "hänger" sig och man får trycka till rejält för att motorn skall få liv igen. Men det kanske är den karaktären på den motorn eller??? I övrigt OK!

Mvh Christer Lundin i Halmstad Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christer L
    Hej Christer!

Stort tack för en jättefin Reco och för din bokning med oss.

Vi känner mycket väl igen den beskrivning du ger Cayenne S. En av oss hade en sådan under många år, och tipset blir: kör i manuellt läge :) Om du inte testat det förut, gör det - du kommer få en helt ny bild av din bil. Rent generellt kan man väl också säga att 50km/h på 4:ans växel i en Sport-SUV är i lägsta laget, den vill ju gärna jobba på lite högre varv för att väckas till liv på riktigt.

Kul att du är nöjd i övrigt! Det glädjer oss. Varmt välkommen åter.
  • 2020-02-03

Jon G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimeringen fungerar fint, men efter att ha sett bilen färdas i över 200km/h under provkörningen via bilkamerans inspelning blev det totala omdömet ganska lågt. Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jon G
    Hej Jon,

Stort tack för ditt meddelande.

Som du förstår råkar just din bil vara av ett slag som uppmuntrar lite extra till passionerad bilkörning. För att tillfullo säkerställa att optimeringen ger förväntat resultat på en såhär potent bil, ber vi om friheten att testa bilen på olika sätt så att vi får chansen att under dagens lopp göra eventuella justeringar i mjukvaran när det är nödvändigt. Med det sagt, anmodar vi våra officiella AutoStable-partners att vara rädda om sina kunders bilar och följa trafiklagen. Vi beklagar verkligen det inträffade och kommer att påminna våra partners om de regler vi satt upp.

Stort tack för ditt förtroende - vi gläds åt att resultatet blev det förväntade!
  • 2020-02-03

Magnus G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering BMW 630. Mycket nöjd Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Magnus G
    Tack Magnus! Det glädjer oss att höra!

Välkommen åter.
    Team AutoStable
  • 2019-12-16

Andreas O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    här ett omdömme av AutoStable:
    Var i Torsby å optimera folkan! bemötandet på bil verksta var gott men en liten kommunikations miss gjorde att jag kom ut med en bil som inte gav någon "EUREKA" upplevelse ! Så jag tog en telefon när kom hem för å prata om detta! Å MAKAN till kundservice minded människa får man leta efter(lyhörd å uppriktigt intresserad) ! Jag säger det Victor Att om det fanns flera som du så hade livet vart mycket enkelt att leva! Att det inte blir full pott er den lilla missen i Torsby men det löser sig säkert med folk som Victor å Hampus( torsby) vid rodret ! jag rekommenderar denna firma varmt Hälsar gubben med folkan! Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Andreas O
    Bäste Andreas!

Stort tack för förtroendet att få uppgradera din bil. Man blir så glad av ett sådant här meddelande! Det betyder allt för oss. Tack för att vi fick rätta till missen och att det blev bra tillslut.

Ha det bäst och varmt välkommen åter!
  • LARS TED S

2019-12-05

LARS TED S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en motoroptimering av min Suzuki Vitara -16 i Märsta. +23 Hk och 45 NM och jag tror att det kan stämma. Samtidigt så gjorde jag en rostskyddsbehandling och fick 20% rabatt totalt för att gjorde det samtidigt. Känns som jag fått en ny motor. Mer kraft och den går bättre!
    Tidigare så fanns det tendenser till att misständning(snålt ställt)? och det försvann efter motoroptimeringen. Bränsleförbrukningen är dock densamma.Mycket bra bemötande, Det hade strulat till sig med lånebilen, så jag fick ta meckens privata bil eller mc istället. (tog bilen)Precis så man gör för att kunder kommer tillbaka och blir rekommenderade till ens vänner. Micke vill jag minnas att han heter :)
    Har kört ett halvår nu och är en mycket nöjd kund!! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar LARS TED S
    Hej!

Vad kul att höra ifrån dig! Stort tack för din recension, så roligt att du känner sån skillnad!
    Jajjemen vår Micke i Märsta (mycket riktigt) är kanon att ha och göra med! Vi skall framföra din hälsning. Stort tack för förtroendet och varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
  • 2019-10-17

Barbro L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Min husbil har motoroptimerats.
    Bemötandet av företaget är mycket bra.
    Tyvärr fick jag olika uppgifter från butiken och företagsledningen på vilken effektökning och ökning av vridmomentet som optimeringen skulle ge. Jag kan inte känna på bilen om och i så fall hur mycket optimeringen har gjort. Det hade varit bra med ett diagram på effekt och vridmoment vid olika varvtal som optimeringen har gett. Ett sådant får man från Polstar om man optimerar sin Volvo. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Barbro L
    Hej Barbro och Roger,

Stort tack för ert besök och förtroendet att uppgradera er husbil!

Missen bestod i att vår databas inte uppfattade skillnaden mellan er 177hk-version och den lägre 150hk-versionen och bokades därför in med beskrivning. Ni påpekade felet och vi meddelade stationen innan tjänsten utfördes. Det i kombination med att vi givetvis utgår ifrån det originalprogram som sitter i respektive fordon vi har framför oss, gör att det aldrig kan bli fel, annat än i bokningsbrekräftelsetexten.

Vi hoppas optimeringen skall ge er mera körglädje på era resor i sommar!

Varmt välkommen åter!
    AutoStable - Motoroptimering.se, Nils Åke Ingemar E gillar detta
  • 2019-10-16

Håkan F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade motorn och fick mer hästar och mindre bränsleförbrukning, men framför allt mer vridmoment i motorn.
    Trevligt och Proffsigt.
    Inte bara snack utan verkstad. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan F
    Så viktigt! Många upplever att det är mycket snack i denna bransch. Upp till bevis säger vi, på kundbemötande, genomförande och resultat :) Kul att vi kunde möta upp till dina förväntningar. Tack för förtroendet! / Team AutoStable.
  • 2019-10-16

Magnus O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering.Utmärkt bemötande. Absolut nöjd.Utmärkt service och fullgott resultat. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Magnus O
    Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är upp till förväntan - det känns så viktigt för oss. Kul att även resultatet höll måttet! Välkommen åter / Team AutoStable.

Sten A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    motoroptimering till min VW Polo.

Väldigt bra.

Har gjort optimering tidigare på annan bil.

Kanon.Kan rekomenderas. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sten A
    Tack Sten! Kul att du testar på detta på nytt och att du blev nöjd med resultatet. Välkommen åter / Team AutoStable.

Ashour D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Väldigt nöjd med allt. Bilen känns bra! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ashour D
    Guld! Tack Ashour! Välkommen åter / Team AutoStable.

Bo E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Uppdaterade en Citroen C3 110hk -17 och fick en "Ny bil" den laddar långt tidigare än förr och är mycket mer lättkörd. Förbrukningen klart lägre än tidigare uppskattningsvis 0,5-1,0 dl/mil. Pendlar utan att snålköra på 0,55l/mil. Landsvägskörning är numer en dröm då jag obehindrat kör på högsta vxl från 70km/t. Optimeringen skulle ge runt 140-143hk och det verkar absolut stämma, fick en liten prestandabil för billig slant. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bo E
    Tack Bo för din fina recension! Det glädjer oss att höra att du fått en snålare pendlarbil och att den är lite roligare och mer lättkörd dessutom! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter / Team AutoStable.

Michael A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en motoroptimering på min 5cyl Volvo s60 cross country som blev mkt lyckad. Riktigt pigg men samtidigt bra vrid från botten. Resulatet överträffade mina förväntningar utan att äventyra säkerheten vilket tillsammans med supertrevligt bemötande från personalen gjorde att kostnaden kändes mkt rimlig. Michael Augustin Västerås 21091014 Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Michael A
    Hej Michael, stort tack för ett jättefint betyg med tydlig motivering. Det gör vårt jobb lättare och vi kan på ett trovärdigt sätt förmedla din upplevelse till fler kunder. Tack för att du tar dig tiden att skriva dessa rader, och ett stort tack för förtroendet! Varmt välkommen åter / Team AutoStable

Tomas H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoropimering med rimliga förväntningar som överträffade med marginal. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tomas H
    Man blir så glad av ett sånt meddelande! Tack för förtroendet! Allt gott / Team AutoStable

Pär U skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utmärkt service och ett enastående resultat efter optimering av motor och växellåda! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pär U
    Wow! Tack Pär för att du och din kollega anlitar oss gång på gång. Det är vi så tacksamma för! Ha det bäst och välkomna åter. / Team AutoStable.
  • 2019-10-13

Stefan H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptemering.
    Trevligt bemötande.
    Allt bra. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan H
    Fin sammanfattning - är du nöjd är vi nöjda! Tack för förtroendet. / Team AutoStable.
  • 2019-10-13

Oscar S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Väldigt bra optimering på min Audi A4 2.0TDI 2007. Mycket nöjd med resultatet Läs mer

soran a skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utmäkt. Trevlig personal och klart bättre prestanda på bilen Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar soran a
    Underbart att göra! Tack Soran för förtroendet.

• Anders D

Anders D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Dom kunde inte komma in i boxen och göra sina inställningar
    Så det gick inte bra. Läs mer
    2019-12-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders D
    Hej Anders,

Tack för din recension. Ouch! Misskötte vi oss så illa att vi förtjänar sämsta tänkbara betyg?

Vi beklagar att det inte gick att uppgradera mjukvaran vid ditt besök den gången. Det händer, och tyvärr inget man alltid kan upptäcka på förhand. Men det går fort i utvecklingen på den här fronten, och idag är läget annorlunda. Vi kontaktar dig mailledes för en uppdatering på den fronten. Vi hoppas vi får en ny chans. Varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
    Nils Åke Ingemar E gillar detta

Mikael S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag gjorde en motoropimering. Och är jättenöjd med resultat, bemötande och service. Mvh Micke Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mikael S
    Toppenkul att höra! TACK! Varmt välkommen åter / Team AutoStable.
  • Hans M

Hans M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande, kunnig personal och snabbt utfört👍 Helt nöjd och kommer att tipsa andra om det. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hans M
    Hej Hans!
    Att du tipsar andra kunder om oss är det mest värdefulla som finns och det bästa betyg vi kan få. STORT tack för att du är kund hos oss. Varmt välkommen åter. / Team AutoStable.

Henrik L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Klart värt pengarna. Stor skillnad i vridmoment. Vi drar mycket hästsläp långa sträckor. Klart mer ”ork” i backar. Lägre bränsleförbrukning. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Henrik L
    Hej Henrik,
    Det är ju toppen! Ja, våra hästsläpande kunder brukar uppskatta den ökade kraften, och det brukar i sin tur leda till en besparing, vilket ni är ett bevis på. Kul att läsa! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter!

Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    EGR delete och optimering, inga problem! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan S
    Så klart! ;) Stort tack för ditt besök!

• Mats R

Mats R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Alla förväntningar plus lite till blev uppfyllda. Blev jättefint bemött av trevlig personal. Fick en helt ny bil. 😄😄 Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats R
    Hej Mats!
    Man blir så glad av en kommentar som denna. Stort tack! Varmt välkommen åter önskar Team AutoStable!

Robert V skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabb och proffsig service.Kunnig personal. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Robert V
    Tack Robert! Härligt att läsa. Tack för det och välkommen åter!

/ Team AutoStable.
    PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS.

Kjell G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra bemötande! helnöjd med bilen. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kjell G
    Gott att höra! Det är allt vi kan önska oss att läsa en fredag som denna!

Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in min bil för motoroptimering. Bra resultat trevlig personal och ett professionellt bemötande Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan S
    Hej Johan! Tack för det och ett fint betyg!

Anders E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Autostable hade noll koll på vad dom gjorde Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders E
    Hej Anders,
    Tack för din kontakt. Så här skall givetvis inte upplevelsen av AutoStable vara. Vi kan inte lista ut vilken uppgradering din recension gäller men ber dig snarast höra av dig till oss för att reda ut vad som gått så snett. Snälla hör av dig till oss på hej@autostable.se så vi får en chans att lära av vad som skett.

Tack på förhand!

Lars A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev väldigt bra bemött i hela processen. Blev kontaktad via telefon och sen ordnade dom tid och plats på den ort som passade mig. Och blev väldigt bra bemött att mekonomen i Söderhamn som utförde motoroptimeringen åt AutoStable. Så jag är mer än nöjd. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars A
    Hej Lars!
    Underbart att läsa! Tack för ditt besök hos en av våra äldsta stationer i kejdan, Söderhamn.
    Tack och varmt välkommen åter!

Olle K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Det var den skitigaste och rörigaste verkstad jag sett, vände i dörren. Vill ni arbeta med bilar som kostar nära två mkr så har ni en oändlig uppförsbacke.
    Kommer aldrig att lämna bilen eller rekommendera er. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Olle K
    Hej Olle,

Vi känner igen din bokning och beklagar att din upplevelse var så starkt negativ vid ditt besök - det är motsatsen till vad vår ambition. Företaget hanterar närmast dagligen bilar miljonklassen, tiotal åt gången ibland, för några av de största bilhandlarna i Stockholm. Med det sagt, och med många toppbetyg från kunder nedanför här på samma station, så framfördes kritiken omedelbart och stationen i Hagsätra har vidtagit åtgärder för att göra upplevelsen bättre för besökarna. Det faktum att de hanterar ganska stora mängder bilar gör att det lätt uppfattas som lite rörigt på gården, men de har städat upp och snyggat till och renoverar successivt de lokaler man övertog, men allt hände tyvärr inte samtidigt. Nu när kundmottagning är på plats, och en ny, dedikerad kundmottagare är anställd (Eva är supergrym!) så blir upplevelsen drastiskt bättre.

Vi tackar för din kontakt och önskar att vi fått chansen att visa vad vi går för.

Vänligen / Team AutoStable.

Richard N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering .Jag är helnöjd med jobbet och bemötande 👍 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Richard N
    Guld! Tack Richard för din hälsning och varmt välkommen åter!

Ted S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    .................................................................................................................... Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ted S
    Mer behöver inte sägas, är du nöjd är vi nöjda! :) Tack!

Mats S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerat min 4:e bil via A S och varje gång har de hållt vad som utlovats. Så kan man sammanfatta AutoStable Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats S
    Hej Mats!
    Stort, stort tack för att du är återkommande, återkommande, och nu återkommande kund hos oss! Det är det enda betyg vi behöver egentligen, och det gör oss väldigt glada.

Varmt välkommen åter - igen!

Jan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av marinmotor Mercrusier 5,0MPI V8.
    Mkt vänligt och trevligt bemött.
    Läst artikel och samma motor mätning före och efter med fart till planing som var dålig. Förväntningar uppfylldes helt.
    Vilken skillnad! Tidigare stora problem till planing med båten fullastad. Nu planar båten en Aquador 23HT på ca 13 sek.
    Mkt nöjd!
    Jan E Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan E
    Hej Jan!
    Vad glada vi blir att läsa din hälsning! Tack för att du tog dig tiden att skriva dessa rader. Det är, som du kan föreställa dig, inte alla som förstår hur stor skillnad en optimering av en sugmotor kan göra på en stor motorbåt som din. Våra tester och dina erfarenheter talar för sig själva och vi är mycket glada för din feedback! TACK för att du är kund hos oss. Kanske har du även ett landgående fordon du vill få uppgraderat? :)

Lars N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Proffsigt bemötande. Kan verkligen rekommendera AutoStable. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars N
    Hej Lars! Tack, det glädjer oss!

Rickard H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    På avtalad tid på verkstad får jag besked om att produkten ej hunnit levererats.
    Får åka hem 11 mil. Besviken och arg för att jag ej meddelats innan.
    Fick leveransen hem istället veckan efter och monterade själv.
    Bra rabatt gjorde att jag blev nöjd ändå
    Mvh Rickard Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Rickard H
    Hejsan Rickard,
    Stort tack för din recension.

Vi vet, där gjorde vi verkligen bort oss! Återigen, vi ber om ursäkt för leveransstrulet. Hade vi varit lite mer på alerten hade din resa gått att undvika, vi upptäckte alldeles för sent att PostNord slarvat bort delarna till din uppgradering. Skönt att vi fick förtroendet att rätta till detta!

Tack för din förståelse och varmt välkommen åter.

Tommy W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt bemötande av kunnig personal.
    Åtgärder som gjordes fick ett resultat som förväntats. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tommy W
    Hej Tommy!
    Stort tack för ditt betyg och för att du är kund hos oss!
    Får jag ta tillfället att fråga: Vad kunde vi gjort för att upplevelsen skulle blivit världsklass, perfekt, en klockren 5-taggare liksom? :)

Stort tack på förhand och varmt välkommen åter!

• Lars-olof F

2019-10-09

Lars-olof F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte optimering Max
    Blev bra bemött.
    Undrar om avgaserna godkänns vid besiktning
    Bilen är pigg och jag är nöjd Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars-olof F
    Hejsan Lars-Olof,
    Stort tack för din fina recension. Sanningen är att våra kunder aldrig har problem med besiktningen efter en vanlig optimering av mjukvaran på det här viset. Skulle våra åtgärder skapa problem för en andel av kunderna vore det inge kul att hålla på. Kul att läsa att denna sugmotor presterar en fin, kännbar effektvinst!

Pontus L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en optimering steg 1 i Mönsterås, riktigt nöjd med bemötande och service, dock har jag fått göra en ny optimering som ersatte den och även en dsg optimering. Detta för att jag bytt en del utrustning som gjort att förutsättningarna förändrats Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pontus L
    Hejsan Pontus!
    Tack för att du är kund hos oss!

Som kund hos oss har du alltid förmånliga priser på vidare uppgraderingar efter din Steg 1-optimering. Kanske får vi chansen igen nästa gång :) Hoppas det blev bra ändå!

Tack på förhand.

• 2019-10-08

Jakob F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av en Leon 1,8 Tsi. Bra bemötande o lätt att ha o göra med. Fick åka en bit för att få det utfört. Jobbet gick snabbt o lätt. Bilen går nu otroligt bra! Dock drar den lite mer bensin, snarare än mindre vilket mer eller mindre utlovades. Men det kanske jag kunde förstått, har ju trots allt 35 extra hästar resp. 50 extra Nm. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jakob F
    Hejsan Jakob!
    Tack för att du är kund hos oss och för att du tar dig tiden att skriva några rader till oss! Det var ett fint betyg som glädjer oss!

Bränsleförbrukning är något vi aldrig vågar lova, just av den anledning att "bara" de allra flesta, men tyvärr långt ifrån alla, sparar bränsle efter en optimering. Mer effekt och en glad högerfot är en kombo som till en början snarare kan öka förbrukningen, men ge det lite tid och tänk på hur du använder mereffekten, så skulle det inte förvåna oss om du ser en besparing snart. Lycka till!

• 2019-10-08

Peter A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade en Citroën C5 2.0 163 hp diesel
    Ville ha bättre vrid då man drar husvagnen, skillnad blev det samt att den drar lite mindre bränsle Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter A
    Hejsan Peter!
    Grymt kul att höra att det blev så bra! Tack för din "Reco" och för att du är kund hos oss!

Välkommen åter.

Johan T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde optimering på max effekt. Trevliga att ha med att göra. Effekten ökade rejält. Hade jag gjort om det idag hade jag kanske övervägt mera balanserad optimering för att få bättre bränsleekonomi.
    Kul att veta att det finns pulver i motorn vid behov! Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan T
    Hej Johan!
    Stort tack för din recension och för att du är kund hos oss! Vi förstår. Beroende på hur mycket du hunnit köra sedan din optimering gjordes, kan det fortfarande vara så att bilen skall köras in lite till för att all adaption i mjukvaran skall komma på plats. Vi har sett väldigt plötsliga dropp i bränsleförbrukning ganska långt efter optimering gjorts förut. Så nollställ färddatorn och ha en sko med lite tunnare sula i så är det inte otroligt att du ser en besparing ;)

Lycka till och varmt välkommen åter.

Stefan K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fantastisk personal i mönsterås, men han har inte fått tillgång till programvaran som krävs för att optimera min bil vilket är synd nu när den äntligen här kommit. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan K
    Hej Stefan!
    Stort tack för din kontakt! Vi hårdbevakar din förfrågan och återkommer snarast. Det börjar röra på sig, och vi är antagligen mycket snart redo för ditt besök.

Tack på förhand!

Urban S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Audi A6 allroad -16. Efter att jag har optimerat på andra firmor förut under 20 års tid valde jag Autostable för deras seriösa och trevliga bemötande. Optimeringen gav 315hk. Samt 620nm.
    Jag är inte den som gasar eller våldskör. Kör sällan tunga släp. Men där jag upplever skillnaden störst är att bilen känns 200kg lättare. Drar oxå mindre diesel. Jag blev mycket nöjd. Känns som en ny bil👍🤠 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Urban S
    Urban!
    Stort varmt tack för din fina recension och trevliga samtal med min kollega Erik. Så kul att du blev nöjd! Ett stort tack för dina rekommendationer och hjälp att öppna dörrar. Det uppskattas stort och "samtal förs" redan. Tack!

• Tony S

2019-10-07

Tony S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabb proffsig hantering av allt från offert till färdig optimering. Fick tillbaka en helt ny bil..🤙🏽 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tony S
    Hej Tony!
    Guld - vilket fint betyg och tack för att du tog dig tiden att skriva ner din upplevelse! Det glädjer oss stort!

Göran O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte optimering av motor till Maserati GT.
    Det var enkelt att kommunicera med AutoStable, allt ordnades på bästa sätt för mig med lånebil och annat som jag behövde då bilen fick lämnas för en dag.
    Sammanfattat så blev den utfästa optimeringen vad jag hade förväntat mig.
    Teknikern som i mitt fall utförde arbetet var synnerligen kunnig inom sitt område vilket f.ö. var en ren fröjd då det blev anledning att även diskutera andra ämnen inom motor. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Göran O
    Bäste Göran!
    Stort tack för ett fantastiskt fint betyg. Det är glädjande läsning!
    Jag vill minnas nu att vi har anledning att höras, du och jag, och lovar ta kontakt inom kort. Jag ber om ursäkt att det dröjt - jag skyller lite ofint på en helt fantastisk högsäsong.

Tack för att du är kund hos oss!

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna