Alla kategorier Reservdelar Södermanland Eskilstuna AutoStable - Motoroptimering.se

AutoStable - Motoroptimering.se

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Stockholm-Tyresö, Nykvarn, Hallstahammar, Eskilstuna, Norrköping, Jönköping, Halmstad, samt i Danmark även Køge (Köpenhamn) och Liseleje.

Vi erbjuder:
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 312 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• Bengt G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av Lancia Voyager 2,8 Diesel årsmodell 2015.

Mattias på Ekerö stationen gav mig en helt ny bil, prestandan är grym, motorn är så mycket starkare så att motorn inte behöver inte växla ner om jag ligger med farthållare i 110 och det kommer en brant backe. Och omkörningar är ju en fröjd numera :)

En trött familjebuss har fått nytt liv helt enkelt.

Tack Victor för snabbt och grymt bemötande, du kan din sak. Mattias får också en eloge för bra service. Du lämnar på morgonen och hämtar på eftermiddagen och allt som utlovats levereras!!

Tänk om alla företag som jobbar med fordon funkade såhär bra!! 10 av 10 från mig.

Benke Gustafsson
    (optimerat många bilar på olika företag) Läs mer
  • Christian K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Väll utflrt jobb och bilen fungerar grymt bra 😁 Läs mer
  • Charlie K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Om jag ska sammafatta min upplevelse med några ord så skulle jag såg att dom är: Trevliga, ärliga, väldigt duktiga och samarbetsvänliga! Toppen betyg från mig. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte en gammal Audi TT 225hkr, årsmodell-01. Upplevde att den var lite trött och lämnade in på max optimering. Betydligt bättre driv och så mycket roligare att köra numera. Drar inte heller nämnvärt mer bensin, så väl investerade pengar! Läs mer
  • Håkan K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    God service. Bra återkoppling om tid och plats för optimeringen. Läs mer
  • Kenneth T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Otroligt trevlig och lugn gick igenom steg för steg Läs mer
  • Dennis E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte max programet och blev inte nöjd alls, jag hade förväntat mig en stor skillnad en vad som blev. Men bilen känns bara lite starkare en innan. Super trevlig personal. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Verkar seriösa i sin presentation , och än så länge funkar det fint.
    Drar dessutom nog aningen mindre diesel. Läs mer
  • Bernhard W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Proffsigt och bra kundbemötande informativa tekniker som verkar kunna sin sak. Läs mer
  • Brian S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Autostable erbjuder bra kundservice och processen var enkelt. De personer jag var i kontakt med från Autostable och deras samarbetsverkstad har varit mycket trevliga.
    Nu har jag kört ca 1000 mil och dessvärre levererades inte den produkt som jag efterfrågade. Jag fick frågan om vilken typ av optimering jag ville ha. Jag ville ha en optimering som skulle ge en lägre förbrukning och det sa dom att det skulle inte vara några problem att leverera. Får jag även mer vridkraft i motorn så såg jag det en bonus. Produkten jag fick gav en märkbar ökning i motorns effekt. Men däremot uteblev min efterfrågade minskning av bränsleförbrukning.
    Innan optimeringen hade jag en förbrukning på 7,28 L/100KM på 95 OKT de senaste 6000milen. Efter optimeringen har jag en period på 6-8 veckor testat både 98 och 95 oktan. 98 gav en förbrukning på 7,49 L/100KM och 95 7,93 L/100KM. Det är en ökning på ca 3% respektive 9%.
    60 dagars full ångerrätt låter bra på pappret. Men för att skapa en verklig och rättvis bild om förändringen så räcker det inte till. Det behövs en längre tid för jämförelse då körstilen påverkar jättemycket. I mitt fall har körstilen mer eller mindre varit den samma, jag pendlar ett par mil om dagen på landsväg och kör alltid med farthållare. Läs mer
  • Pierre T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Cooper hos Matthias på Ekerö. Känner honom sedan tidigare då han fått ta hand om alla mina bilstereoinstallationer. Har alltid fått klockrent mottagande/bemötande. Resultatet har alltid varit världsklass.
    Kan varmt rekommendera Mattias.

Jag köpte max effekt till Coopern. Så nu är den helt vild. Läs mer
    2018-11-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pierre T
    Hej Pierre,

Vad ska vi säga, vi kan bara hålla med, Mathias är en pärla! Kul att du även gillade resultatet av optimeringen. Stort tack för uppdraget, betyget och varmt välkommen åter!

• Lars M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra upplevelse blev en helt annan bil Läs mer
    2018-11-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars M
    Underbart att höra! Tack Lars, varmt välkommen åter!

• Per G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering med förväntat resultat Läs mer
    2018-11-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Per G
    Hej Per! Tack för din rekommendation.

En nyfiken fråga: vad skulle du kunna tipsa oss om att förbättra för att göra upplevelsen värd till och med en 5:e poäng? Stort tack på förhand.

• Nils B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Jaguar XF. Så otroligt stor skillnad. Bottendrag från början och kraften tar aldrig slut. Når 180-190 och det bara fortsätter. Har haft många snabba bilar men nu är Jaggan på topp trots att det är en diesel. Super proffsiga killar som kan sin sak. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-11-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Nils B
    Hej Nils,

Stort tack för trevlig läsning. Vi kan bara hålla med, den blev helt fantastisk! Varmt välkommen åter och kör vackert!

• Hjalmar B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bilen känns som ny igen! 0-200 gick från 34 sekunder ner till ynka 22 sekunder med en steg 2 optimering, nästan 40% förbättring! Bad också om en pop and bang optimering för att liva upp bilen lite och Autostable löste det utan problem. Grym service! Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hjalmar B
    Hej Hjalmar!

Alltsååå, viiilken grym bil! Så kul att du gillar resultatet (det verkar tala för sig självt hehe).

Tack för förtroendet!

Om du vill hjälpa oss få ännu fler nöjda kunder, tipsa gärna vänner och bekanta om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11! Mer info på https://www.motoroptimering.se/news_archive.php

• BeO O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket trevligt bemötande! Dessutom en bil som är både piggare och snålare! Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar BeO O
    Tack, din kommentar värmer i November-diset!

• Martin S
    Martin S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in min BMW X1 på optimering

Bilen går otroligt bra, grymt under acceleration och har ett bra tryck hela vägen upp i 165-175.
    Känns inte som att köra en liten SUV utan beter sig mycket mer sportigare!

Bränsleförbrukningen ligger mellan 0.6-0.65 på motorväg så är snål samtidigt som man får bra med tryck ifrån motorn.

Inte många bilar som drar om den nu mera! Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Martin S
    Hej Martin!

Härligt att höra. Stort tack för förtroendet!

• Mats B
    Mats B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde optimering av en BMW 330 D. Det blev en helt annan bil efter optimeringen. Är mycket nöjd och kan rekommendera Autostable i Eskilstuna. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats B
    Hej Mats!

Grymt kul att höra - stort tack för din rekommendation, det värmer!

• Marcus S
    Marcus S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har optimerat flera av mina bilar
    Även min husbil som blev en helt annan att köra orkar så mycket mer och gick från 12,5l/100km till 9,9l/100km. Har även en BMW 120D som förbrukningen sjunkit med ca1,5dl/mil och är som en helt annorlunda bil känns lite som att åka en 135a
    Så mitt val när jag byter bil är att lämna in och få den optimerad

Och ett stort pluss är supertrevligt bemötande och kunnighet Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus S
    Hej Marcus!

Vi är enormt tacksamma för alla fina uppdrag och rekommendationer och är glada att ha dig som kund! Se till att vänner och bekanta får höra om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11 så gör dina rekommendationer en viktig insats samtidigt! Läs om vår insamling till Barncancerfonden här: https://www.motoroptimering.se/news_archive.php

• Stellan S
    Stellan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lät AutoStable göra en motoroptimering och är väldigt nöjd. De erbjöd sig hämta och lämna bilen hos mig utan extra kostnad. Just min bil fick nästan 50% effektökning så det märks verkligen. Vad jag inte var beredd på var att bottendraget blev så mycket bättre, behöver inte alls växla ner lika ofta som innan. Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stellan S
    Hej Stellan,

Åh vad kul att höra att du blev nöjd med uppgraderingen och att vi även skötte oss runtom kring tjänsten också :) Om du vill hjälpa oss få ännu fler nöjda kunder, tipsa gärna vänner och bekanta om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11!

• Robert T
    Robert T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Vad säga!!! Måste tacka alla på AutoStable!! Det var det bästa jag har gjort hittills. Och även vill jag tacka Fredrik i Jönköping på Sandor & Lasses Bilservice som gjorde jobbet.
    Bilen känns så underbar att köra finner inga ord! Tack!! Från mig... 👌😃👍 Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Robert T
    Hej Robert,

Wow, vilken fin recension! Stort varmt tack för att du är kund hos oss!

Om du vill hjälpa oss få ännu fler nöjda kunder, tipsa gärna vänner och bekanta om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11! Stort tack för din Reco!

• Steven L
    Steven L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Great People to deal with im highley impressed with the service that they have given me being that i am from the usa Läs mer
  • Martin E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Suveränt bra bemötande. Problemet blev löst jättefort. Erik är ett riktigt proffs. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Martin E
    Hej Martin!

Stort tack för uppdraget och en fin Reco.

• Danne A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har nu varit hos Jesper i Haninge (German Cars) och fått min Miata - 06 optimerad. Klockrent, drag från låga varv, knuff i mellanregister, och ett jävla vrid.
    Så nöjd är jag.
    Men, det stannar inte vid det.
    Jag är duktig att köra, men har lite teknik afassi... 😎
    Spelar då ingen roll, bara att ringa Jesper, och han hjälper gladeligen till. T. Ex. nu letar han luftfilter åt mig. Bara alla tummar upp.
    Jesper rules.... 👍 Läs mer
    2018-11-22 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Danne A
    Tjena Danne! Stort tack för ditt fina betyg och många trevliga samtal! Vad ska vi säga, vi kan bara hålla med - han är en pärla Jesper! Så kul att du är nöjd även med uppgraderingen - härligt att höra! Jag vet att ni har vidare planer för bilen också och vet att han kommer ringa dig nu när flytten är klar. Tack för ditt tålamod. Ha det bäst!

Vänligen, Victor på AutoStable.
  • Björn P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte mer effekt till bilen. Bemötandet först på telefon och sedan på verkstaden var jätte bra. kändes tryggt och väldigt proffsigt. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn P
    Vad kul att höra! Stort tack Björn.

• Hans H
    Hans H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Behövde en motoroptimering av Ford V8 eftermonterad i Cobra replica Kontaktade Víctor via mail / telefon och fick direkt ett mycket intresserat och proffsigt bemötande Erik som sedan utförde själva optimeringen visade ett fantastiskt tålamod under analys och utvärdering av de olika tuningprogramvaror vi fick från USA Som sagt mycket proffsiga och ambitiösa i sitt arbete med ett komplicerat uppdrag Autostable rekommenderas starkt Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hans H
    Hej Hans!

Vilket projekt och vilken bil! Stort och varmt tack från oss alla för en fin recension! Vi ger oss inte så lätt, och trots att de flesta sa att det var omöjligt, fick vi ju till det tillslut. Roligt!

• Abdulkader A
    Abdulkader A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    I have tuned my Audi A6 2.0 TDI 2014 at Auto Table Halmstad, and they were very professional with clean work area where I felt comfortable leaving my car. They offered a curtesy car to take care of my errands while they were doing their job. Coffee and movie was available and it was definitely a comfortable and welcoming wait.
    The most important is the performance of the car after I got it back. I definitely felt a noticeable difference in the horsepower and speed of the car. I cannot believe I've been driving for over 2 years before doing this.
    It is also to know that they do discuss with you the options that you have for tuning with advice of what is best for your car and your needs of driving. I would recommend their service to everyone who want to enjoy their car performance at a minimum cost. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Abdulkader A
    Hi Abdulkader,

Sorry for our late response, which in no way reflects how happy and grateful we were to receive your testimonial - thank you so much for sharing!

If you feel comfortable sharing our latest campaign with your friends which ends on Sunday the 25/11, it would make us very happy!

Thanks and drive safely!
    Victor at Team AutoStable
  • Stefan R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av vår husbil. Smidig bokning, trevligt bemötande och bra resultat. Läs mer
  • Anders O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej, jag Anders Olsson har PGA olika anledningar kört väldigt lite med bilen efter motoroptimeringen. Ber att få återkomma senare med utlåtande av resultatet. Jag blev bra bemöt på företaget.
    MVH Anders Olsson Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders O
    Hej Anders!
    Vi är glada för din preliminära rapport och ser fram emot din kontakt.
  • Freddy S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Toppen service och bemötande, mycket nöjd Läs mer
  • Åke E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Effektökning bra men bilen är nu segare nu på lägre varv.
    Dvs man måste växla mera.
    Inte vad vad jag förväntat mig

Ångrar mig? Nja Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Åke E
    Hej Åke!

Stort tack för din recension. Jag beklagar att denna support-väg har lång fördröjning ibland.
    Jag hoppas att du även kontaktat oss separat så vi kan rätta till detta om något inte var perfekt. Om jag med hjälp av bara ditt namn försöker lista ut vilken bokning det gäller och hittar rätt, så är det enormt förvånande läsning och vi vill gärna att du berättar mer, eftersom resultatet brukar bli det exakt motsatta till vad du beskriver. Vänligen ring oss på Centralbokningen och beskriv din upplevelse närmare.

• Dan H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte en optimering av motorn på min Euramobil. Jag hade stora förväntningar och alla uppfylldes. Betydligt bättre vrid och betydligt trevligare att köra. Klart värt pengarna. Lade även till en rengöring av motorns inre vilket oxå blev kanon

SUPERNÖJD Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Dan H
    Wow vilket fint betyg! Stort tack för att vi fick förtroendet. Om du vill hjälpa oss på traven, tipsa gärna vänner och bekanta om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11!

• Bent H
    Bent H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    3 st. Optimeringar Max + 3 st Hydrive Motorrengöring

Jätte trevlig personal ( Erik & Viktor i Eskilstuna )

Jag, min syster & svåger är mycket nöjda och återkommer när det är dax att byta bil igen Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bent H
    Hej Bent!

Underbar läsning, stort tack för att ni alla är kunder hos oss! Tipsa gärna vänner och bekanta om vår pågående kampanj som löper ut på Söndag 25/11.

Vänligen, Victor och Erik, AutoStable Centralbokning och Eskilstuna.
  • Marco R
    Marco R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Skulle ha get 5***** om jag sluppit vänta på Sport luftfilter i 3månader som var beställt i maj 2018 och har inte hört om det fram till idag 21/7-18 fast jag ringt o frågat om det minst 3 gånger.
    Svaren har varit olika, vi har glömt o beställa, det är slut på lager, leveransproblem . . . u name it allt var perfekt fram till att jag gjort motoroptimeringen o sedan har dom bara glömt allt . . . ska försöka hitta en annan företag som kan hjälpa till.
    /Mvh en besviken kund till GermanCars Läs mer
    2018-07-25 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marco R
    Hej Marco!
    Stort tack för din Reco. Först och främst, kul att även du tycker att det mesta med upplevelsen var bra, men så tråkigt att vår filter-leverantör strulat med leveransen och jag förstår att det drar ner helhetsbetyget kraftigt. Så skall det ju inte gå till. Jag har forskat mer i vad som gick snett och Jesper på AutoStable Haninge har fått blixtsnabba leveranser av alla filter förutom ditt, och vi kan bara beklaga detta. Han har beställt och betalat för ditt filter 2 gånger och fortfarande inte fått leverans så han skall jaga på där igen. Om du inte hunnit löst detta på annat håll är du välkommen att ringa oss centralt så skall vi se till att lösa något. Tack på förhand. Victor på Centralbokningen. 08 400 298 30
  • Anders B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade en porsche cayman s för optimering bilen känns rappare efter dock ej bänkad. Fick även lånebil under dagen .Trevligt bemötande från personal.
    Anders Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders B
    Hej Anders!

Stort tack för att du är kund hos oss och för din Reco!

Vi gör väldigt sällan effektmätningar på våra kundbilar, av tre enkla anledningar. 1) våra kunder efterfrågar normalt inte detta som ett krav/bevis på att vi gjort vårt jobb korrekt. 2) våra kunder skyddas istället av en nöjdkundgaranti, vi tycker det är viktigare att vår kund är nöjd med hela upplevelsen, än att vi med ett papper på siffror skall avgöra saken. Det går inte att mäta din körglädje med siffror, tror vi. 3) vi har inte resurser att hålla rullande landsväg /dyno lönsam 5 dagar i veckan på 16 stationer.

Vi skall dock utvärdera om någon enklare form av mätning är nog exakt för att den skall implementeras i kedjan.

Tack för att du är kund hos oss!

• Markus S
    Markus S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Är mycket nöjd med allt optimeringen å kundservisen mycket bra kundbemötande å glad trevligt bemötande från första stund Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevlig personal! Stort lyft med motiveringen, bilen går friskare och mycket piggare och resultatet blev sjukt bra!!👌👌 Läs mer
  • Johan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Andra bilen och likabra resultat denna gång, bilen går grymt mycket bättre samt att den drar mindre väldigt mycket mindre om man bara vill gör stor skillnad för en pendlare som mig.

Sen i vanlig ordning bäst på kundservice både vid mailkontakt samt vid optimeringen som skedde i Eskilstuna.

Bil = SEAT ATECA 2.0TDI.
    Optimering = Maxprogrammet.

Kommer garanterat fortsätta lämna in bilar för optimering där i framtiden. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan L
    Hej Johan!

Underbar läsning, stort tack för att du är kund hos oss! Tipsa gärna vänner om vår aktuella kampanj som löper fram till Söndag 25/11! Välkommen åter!

Vänligen, Team AutoStable Centralt och Eskilstuna
  • Mats E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte motoroptimrring till D5 Volvo. Utmärkt bemötande och bra förklaring om vad optimeringen innebär och vad jag kunde förvänta mig. Är helnöjd med resultatet. / Mats Läs mer
  • Bertil J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ekonomi optimering av diesel Astra 25,0 hkr 50 kn
    Mycket bra bemött
    Fick exakt vad jag ville ha

Fick en kul bil som avgasreningen fungerar bättre på Läs mer
  • Petri A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt mycket bra förutom att man i efterhand inte får tillgång till några numeriska resultat och närmare data i övrigt. Helt klart en brist och skapar osäkerhet kring tjänsten, enligt min mening. Läs mer
    2018-11-21 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Petri A
    Hej Petri!
    Stort tack för att du är kund hos oss och för din Reco! Vi tar till oss av kritiken och om det är nog många som efterfrågar detta är det klart att vi kommer att ha det som ett tillval där det är möjligt.

Vi skall dock utvärdera om någon enklare form av mätning är nog bra för att den skall implementeras i kedjan. Tack för att du tog dig tiden att berätta om ditt önskemål - välkommen tillbaka!

• Carola C skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev bemött på ett bra sätt, liten och trevlig verkstad. Men vet inte om optimeringen gav någon skillnad på min bil, skulle ju jätte gärna velat se papper på förändringen. Som typ i en bromsbänk.
    Det positiva är att bränsleförbrukningen minskade 😀.
    Sen hade grabben inte rätt programvara så fick ju vänta lite, men det var minsta problemet.

Mvh Carola Carlsson. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Carola C
    Hej Carola! Tack för ditt besök med din lille TOYOTA AYGO (I) 1.0i (Bensin) 68hk 2008 hos AutoStable Norrköping. Vi beklagar att din upplevelse inte gör att vi förtjänar ett bättre betyg än 2 stjärnor.

Vår representant Antonio märkte direkt skillnad efter provkörning av din optimerade bil, och rapporterade att han själv blev lite förvånad över resultatet - precis som våra kunder brukar bli. Det är tråkigt att du själv inte känner samma skillnad.

Känslan är att en så liten sugmotor behöver köras aktivt för att skillnaderna i programvaran skall kännas som mest. Dock är detta kanske på bekostnad av bränsleförbrukning, men kul att höra att den sjunkit istället! Effektmätning kostar ca 1500-2500kr per mätning, en före optimering och en efter, för rättvisande resultat. Vi har inte möjlighet att ha sådan mätutrustning på våra stationer då det inte är nog efterfrågat av våra kunder. Vi hoppas att du vill testa på oss även i framtiden, kanske kan vi vara med att bolla idéer inför bilköp av mer trimvänlig motor :) Välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Kurt Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag beställde en optimering hos AutoStable i Eskilstuna. Där gjordes även min förra bil till full belåtenhet.
    Servicen är enligt min mening på topp.
    Jag upplever ett mycket bättre vrid och ax.
    Dessutom har bränsleförbrukningen minskat rejält. Vad sägs om 148 mil på
    64,5 liter.
    Jag är helnöjd
    Bästa hälsningar
    Kurt Öhman Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kurt Ö
    Hej Kurt! Wow, det är 0.43L/mil och till och med lägre än de 0.47L/mil blandad körning som Mercedes hävdar själva för din C220d (W205) 4-Matic 170hk 2017! Normalt brukar verklig förbrukning ligga 20-30% högre än angiven, om man kör original vill säga ;) Stort tack! / Team AutoStable.
  • Björn S
    Björn S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt bemött men produkten motsvarar ej mina förväntningar
    bränsle ekonomin har ej sjunkit med samma körsätt samt kan ej avgöra effekt ökningen Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn S
    Hej Björn! Tack för din Reco. Vi försöker gissa oss till vilket fordon detta gäller men hittar inte. Skulle du kunna kontakta oss på hej@autostable.se så vi får kika närmare på detta? Tack på förhand / Team AutoStable.
  • Tony B
    Tony B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min A180 Mercedes, körde på max prestenda. Blev en helt annan bil. Mycket nöjd! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Helt nöjd med min motoroptimering. Väldigt vänliga och kunniga. Jätte nöjd med resultatet. Läs mer
  • Martin W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    °Motoroptimering 1-3
    °väldigt bra bemött
    °Hade inte jätte stora
    förväntningar/kunskap om
    motoroptimering.

°Är väldigt nöjd med kundservicen och
    resultatet av optimeringen. Mina
    förväntningar överträffades ordentligt.

/Martin W Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Martin W
    Hej Martin! Det var fina lovord, tack så mycket! Varmt välkommen åter / Team AutoStable.
  • Lars-ove B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Min Opel Astra K 125 HK blev betydligt bättre körmässigt, starkare och inte minst, betydligt mer bränslesnål. Sträckan till verkstaden ca 6 mil, ett snitt på 0,66. Hem minskade förbrukningen till 0,54 liter per mil. Bara att rekommendera. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars-ove B
    Hej Lars-Ove! Så kul att höra att du är nöjd. Stort tack för förtroendet och välkommen åter. / Team AutoStable
  • Jonas S
    Jonas S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte en motoroptimering av Jesper och GermanCars och är väldigt imponerad av både leveransen och bemötandet.

Blivit precis som förväntat. Kan starkt rekommendera GermanCars i allmänhet och Jesper i synnerhetet.

Hälsningar Jonas+ Black Pearl Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jonas S
    Vad ska vi säga, vi kan bara hålla med! Tack för förtroendet, jag skall framföra hälsningen. Vänligen / Victor på Centralbokningen hos AutoStable.
  • Åke H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utomordentligt trevlig och kunnig personal. Suverän service. Läs mer
    2018-07-23 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Åke H
    Man tackar, man tackar! Med så fina kunder vi har är det lätt att hålla humöret uppe! / Team AutoStable

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna