Alla kategorier Reservdelar Södermanland Eskilstuna AutoStable - Motoroptimering.se

AutoStable - Motoroptimering.se

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti för nyare bilar - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Ekerö, Vasastan (Sthlm ), Haninge, Nykvarn, Hallstahammar, Eskilstuna, Norrköping, Jönköping, samt i Danmark även Køge (Köpenhamn) och Liseleje.

Vi erbjuder:
- 60 dagars nöjd-kundgaranti
- Fri diagnos innan & efter
- 24 månaders motorgaranti
- Ansök om att betala mot faktura eller delbetala
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• Matz Sjöström T
    Matz Sjöström T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra service, bra bemötande av personal, bilen går helt underbart.
    Har man frågor efter Motoroptimeringen så får man trevliga och professionella svar. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Matz Sjöström T
    Wow, tusen tack Matz för ett superfint betyg. Vi skall framföra det till AutoStable Haninge! Ha det bäst. / Team AutoStable
  • Sven E
    Sven E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Alltid bra och trevlig service Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sven E
    Tusen Tack Sven! Härligt att höra. / Team AutoStable.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Tog kontakt med Autostable etter att jag köp en ny bil men tyckt den var lite trött
    Fick omedelbar respons på en intresse anmälan och bokade sedan en tid för optimering
    Lämnade bile på morgonen och fick en ny tillbaka på kvällen, fast med samma färg och inredning. under huven hade det hänt en massa. En ny bil , piggare snabbare bättre ax och t o m snålare Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan L
    Tusen tack Håkan, det var fint av dig. Varmt välkommen åter önskar vi på AutoStable.
  • Sten S
    Sten S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!
    Jag har blivit proffesionellt och trevligt bemött.
    Jag har inte haft tillfälle att prova bilen än längre tid efter optimeringen. Vid provkörning korta tid som jag kört bilen precis efter att jag tog emot bilen tycker jag att bilen kändes piggare än tidigare.
    Sten Siegbahn Läs mer
  • Tommie F
    Tommie F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Världsklass!!! Världsklass!!! Världsklass! Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tommie F
    Hahah, så pass alltså?! Sååå roligt att höra! Det skall jag framföra, jag har en aning om vilken bokning det kan gälla :) / Victor på Team AutoStable.
  • Kurt M
    Kurt M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande , lite mindre information , men jag visste själv rätt bra vad jag ville. Upplevde företaget seriöst. Och fick fart på mina bilar ML 350 , 2013. Glc 250 ,2017 , nöjd med optimeringen
    Speciellt ML blev ett monster. Den lilla har jag inte hunnit pressa.
    Kurt Moliis Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kurt M
    Hej Kurt!
    Tusen tack för din dubbelbokning hos AutoStable Vasastan, och ett fint betyg - kul att höra! 350d 3.0L från Mercedes blir alltid trevlig, men jag tror du kommer att gilla resultatet även i 250d när du får klämma lite mer på den. Ha det bäst, varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
  • Olle O
    Olle O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande. Bilen fick en märkbar effektökning Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Olle O
    Man tackar! Gott att höra. Välkommen åter! / Team AutoStable.
  • Fredrika H
    Fredrika H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    MB GLA 200 D 4 matic 2016

136 sega hk original, efter optimering helt annan bil.

Stor skillnad på vridmomentet och accelerationen samtidigt som förbrukningen har gått ner mellan 5-10 %.

Nu går bilen som den borde gjort från början och är en ren njutning att köra

Tack Erik på Autostable Eskilstuna Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Fredrika H
    Så kul att höra! Tack så mycket för ditt fina betyg Fredrika. Härligt att du fått till din coola Merca så som den ska vara. Då är vi nöjda. Erik hälsar! Kör vackert / Team AutoStable.
  • Ayhan D
    Ayhan D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Initiala diskussioner hölls med den centrala enheten i Stockholm och den skötter väldigt proffesionellt och kundcentrerat. Man var bra på att lyssna på kunden och de olika aspekter som behövde beaktas för just mitt bilmärke. Var även kommerciellt flexibla för att skapa ett intressant erbjudande där tex försäkring erbjöds med kampanjen så länga man höll sig till märkets standardnivå.

Den andra fasen där optimeringen skedde via en partner i Jönköping. Bemötandet var vänligt och informativt tydligt kring processen. Erbjöd också en ersättningsbil under arbetstiden, vilket var bra men också enl förväntan. Skulle varit ännu bättre om de skulle kunnat beskriva hur själva optimeringen görs (vilka parametrar som justeras etc). Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    positivt bemötande
    bilen går mycket bättre nu Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Roger H
    Kul att höra, Roger! Tack för det. Vad hade fått dig att klämma in en 5:e stjärna? Hur kan vi bli ännu bättre? Stort tack på förhand. Team / AutoStable.
  • Peter S
    Peter S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande upplevde jag via telefonkontakt!
    Som helhet helt ok. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter S
    Man tackar, man tackar! Har du tips på hur vi kan bli ännu vassare? Tack! / Team AutoStable.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bemötandet har genomgående varit mycket trevligt och hjälpsam, särskilt hos min lokala filial i Eskilstuna.

Jag har fått en ekonomioptimering utförd på min Skoda och den har blivit piggare samtidigt som bränsleförbrukningen gått ned något. Det enda som skulle kunnat vara bättre i optimeringen vore om den varit anpassad för precis mina önskemål om motorkaraktär, istället för en "standardoptimering". Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mattias G
    Hej Mattias,

Vi får inte ge Erik (AutoStable Eskilstuna) alldeles för mycket beröm här, han blir så kaxig då ;) Hehe skämt åsido - tack för ett fint betyg! På begäran om speciella önskemål gör vi mer än gärna en skräddarsydd optimering så som du beskriver. Det går givetvis inte att skräddarsy i oändlighet, bilen har vissa grundförutsättningar, men viss anpassning är helt klart möjlig. Hade du önskemål som du känner att vi inte uppfattat eller mött, får du gärna ta kontakt med stationen och låta oss kika på det. Varmt välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Nihat D
    Nihat D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grunden till mitt val av AutoStable - Motoroptimering grundade sig på flera faktorer såsom
    - bemötandet vid första kontaken
    - information om prudukten
    - bra erbjudande i kampanjen såsom prrisbild och garantipaket
    - lyhördehet gentemot kunden och därigenom anpassning baserad på fakta
    - flexibilitet vid bokning av tid och i mitt fall ändringar av bokning pga diverse anledningar
    - installationstiden av programvara
    - gratis tillhandahållande av lånebil under installationen hos autoriserad representant (Jönköping)

Allt detta fungerade alldeles utmärkt!

Det som jag kanske hade önskat veta innan mitt beslut
    - mer information om den auktoriserade representatnten som föreslogs. Ingen info om deras kunskapsnivå eller "track record" eller antal utförda installationer.
    - önskar att det fanns flera alternativ till autoriserade representanter sydligaste sverige såsom i Skåne, södra Småland och Halland. Finns ju ett stort kundunderlag I dessa regioner med tanke på befolkningstäthet, upptagningsområde och stadsområden.
    - då min bil är lite ovanligare I Sverige (Alfa Romeo) skulle jag vilja ha möjlighet att ta del av referensinstallationer från utlandet/Europa t.ex. Danmark, Tyskland m.fl.
    - önskar också att det fanns möjlighet till test i bromsbänk för att verifier vad produkten utlovats leverera.Nu får man lita på att man fått det man betalt för utan verifiering!
    - möjlighet till att återställning av programvara före optimering, d.v.s. spara originalprogramvaran så att den kan återinstalleras vid behov. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra info. mycket hjälpsamma. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter F
    Toppenkul! Tack från Team AutoStable.
  • John L
    John L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jesper är extremt hjälpsam och trevlig. Bättre kan det inte bli Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar John L
    Visst är han! Honom håller vi hårt i! Vi skall hälsa honom detta. Men vi får tona ner det sista där lite så han inte blir för stöddig, haha ;) Nä då, han är grym. Stort tack John! Varmt välkommen åter önskar Team AutoStable.
  • Johnny L
    Johnny L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej
    Bra bemötande men utlovad lägre bränsleförbrukning har uteblivit Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johnny L
    Hej Johnny!

Tack för din återkoppling. Vi kan rent generellt aldrig lova en bränslebesparing då den avgörs av så många faktorer, däremot får du gärna kontakta oss på 08 400 298 30 så vi kan reda ut vilket fordon det gäller, och vad man kan testa för att få bukt med förbrukningen. Tack på förhand. / Team AutoStable.
  • Michael F
    Michael F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej.
    Jag har optimerat min Tiguan från 2017.
    Jag valde på rekommendation av Autostable en ekonomioptimering.
    Snabbare axeleration utan tapp vid växlingar.
    Har dock inte märkt av en lägre bränsleförbrukning men det var i för sig inte därför jag gjorde en optimering. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Michael F
    Hejsan Michael,

Stort tack för ett fint betyg och återkoppling. Förbrukningen kan komma att sjunka ju mer du kör. Bilen optimerades på senhösten, påväg in i vintertid, då i stort sätt alla bilar för en något högre förbrukning. Dina kollegor är som bekant mycket frekventa kunder hos oss och bland annat P.A. kan intyga att hans 2.0 TDI hade samma symptom, för att sedan heeelt plötsligt sjunka i förbrukning med över 20%! "Trots" MAX-program, dessutom. Låt oss veta hur det utvecklar sig vid bättre väglag och temperaturer. Stort tack på förhand. / Team AutoStable
  • Stefan B
    Stefan B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande
    Köpte motoroptimering
    Motsvarade mina förväntningar
    Kommer att rekommendera AutoStable Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan B
    Vi blir superglada när våra kunder rekommenderar oss! Tack för ett fint betyg. Glöm inte att dina bekanta kan nämna ditt namn eller regnummer för att få rabatt på sin optimering. Tack! / Team AutoStable
  • Mikael E
    Mikael E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande i telefonen. Tyvärr kändes det som att de jag har hos var ovetande om vad som hade hänt med bilens effekt. Köpte ett maxprogram och ett kn-filter.
    Men i det stora så är jag mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mikael E
    Hej Mikael!
    Tack för ditt meddelande och telesamtal till mig Victor på AutoStable Centralbokning efter ditt besök. Som vi pratade om på tele är det tyvärr svårt för stationerna att uttala sig om exakta effektvinster på varje fordon, eftersom det skulle kräva en exakt effektmätning original och därefter en likadan när mjukvaran har adapterat sig en tid efter optimering. I dessa prisklasser eller denna tidsåtgång ryms tyvärr inte sådana mätningar. Stort tack för komplimangen och kul att resultatet trots allt blev bra - som kontentan av vårt samtal - det är ju det enda som räknas tillslut! / Victor och hela Team AutoStable.
  • Jens A
    Jens A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    O.K. Tog kontakt med Erik i E-tuna. Han föreslog att vi skulle med steg 1. o det blev alla dom till slut steg 2 och till sist med kontakten med Ferritta i Köping. Som fick till steg 3. Kontakten med Erik, blev så bra att han fick förtroendet att ta hand om bil nr: 2 som jag också har. Oljor och bensintillsatser till mina bilar åker jag till Erik i E-tuna och handlar, för att hålla den jätte fina kontakten som det är. Jens.

Nu till Våren-18 är det dags för ett återbesök att dricka Kaffe o Handla oljor m.m....... Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jens A
    Hejsan Jens! Återkommande kunder är det bästa vi vet! Tusen och åter tusen tack för dina besök och ett superfint betyg. Jag skall hälsa Erik. Du är varmt välkommen in. Pass på, vi har flyttat 30-50m till höger på samma gata :) / Team AutoStable
  • Viking B
    Viking B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Viking B
    Hej Viking! Tack för att du hade tålamod att vänta in en uppdatering till din bil, kul att du blev nöjd med resultatet på din Mercedes! Välkommen åter / Team AutoStable.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av BMW 320GT.
    Mycket bra mottagande och resultat av jobbet Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Magnus R
    Hej Magnus! Tusen tack för din återkoppling och fint betyg. Dom är duktiga, grabbarna i Umeå :) Varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
  • Bror T
    Bror T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag är nöjd med arbetet Autostable gjort Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bror T
    Tack Bror! Härligt att höra. Vänligen / Team AutoStable
  • Kim S
    Kim S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ja det här var det värsta jag varit med om ....flera kommentarer är överflödiga Läs mer
  • Aake H
    Aake H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    German Cars i Haninge samt AutoStable har varit oerhört hjälpsamma. Resultatet efter optimeringen är överraskande bra. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Aake H
    Toppenkul att höra, Åke. Ser fram emot att höra hur det blir med racekoppling och sportavgassystem sen :) Välkommen åter, önskar Team AutoStable.
  • Per Eric E
    Per Eric E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fantastisk bra service och mottagande. Klockren motorgång och växlingsrespons samt mycket bra prestanda efter optimering.

Per Eric Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Per Eric E
    Underbar bil, kul att du är så nöjd! Tack Per Eric för ett fint uppdrag och betyg. Vi ser fram emot ditt besök på nytt någon gång i framtiden! Varmt välkommen. / Team AutoStable.
  • Alf Z
    Alf Z skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt proffsigt bemötande, från första kontakt per telefon som sedan bara bekräftades ytterligare när jag kom till Erik i Eskilstuna. Mina behov o önskemål blev helt uppfyllda! Alla medarbetare visar stor kunskap och genuint intresse för mig och min Audi A4 Ouattro.
    Nu har jag testat i 2 veckor och konstaterar jag har fått ny körglädje med bättre acceleration, bättre kraft och segdrag och dessutom minskad bränslefröbrukning!
    Jag är jättenöjd och rekommenderar alla vänner till en bra affär!
    Tack Erik o Victor!
    Alf Z. Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Alf Z
    Hej Alf,

Tusen tack för ditt besök och för dina fina kommentarer. Det är ett sant nöje varje gång vi får förtroendet att uppgradera dina bilar! Allt gott önskar Team AutoStable.
  • Björn E
    Björn E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt bra rakt igenom! Lämnade in en Peugeot 3008 1,6 D i april 2017. När jag fick tillbaka bilen så var det som en helt ny motor, framförallt så blev vridet och registret mkt bra😎
    Sitter just nu idag och väntar på att min Ford focus 1,6 TDCI på 95 trötta hk ska få sig en uppgradering. Och även denna gång så valde jag att göra ett besök hos Erik på Autostable i Eskilstuna 😀.
    Grymt bra bemötande av proffsig och kunnig personal! Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn E
    Hej Björn!

Så kul att höra, underbart kul att ha dig som återkommande kund. Varmt välkommen åter! Team AutoStable.
  • Ludwig Å
    Ludwig Å skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag hade min vita audi a4 b8 hos er för någon vecka sedan och tänkte återkoppla med att säga att jag är supernöjd med allt! kundservice/resultat! Ljudet är klockrent! Tyst när jag vill och sen kan man släppa ut monstret om man väl vill det! Allt har gått smidigt med bokningar hos era partners som Ferrita och autoexperten, snabbt och seriöst utfört! Blivit väl bemött överallt så jag har verkligen inget att klaga på! Kan absolut rekommendera er vidare! Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ludwig Å
    Hej Ludwig!

Så kul att höra - bokstavligen, med tanke på hur din bil lät sen :)
    Återigen stort tack för din feedback på mail och via Reco.
    Ha det bäst / Team AutoStable
  • Armin S
    Armin S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra service. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Armin S
    Hej Armin!
    Stort tack, det är mycket stort av dig att säga så, med tanke på hur struligt det blev med ditt sportluftfilter! Tack för fortsatt förtroende och varmt välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fick en bra kontakt med deras säljare som hjälpte mig med det jag hade önskemål om. Resultatet av motoroptimeringen på min Z4 var ungefär vad jag förväntat. Inte för lång väntetid ej heller på utfört uppdrag. Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan L
    Hej Håkan,
    Tack för din återkoppling! Kul att du tyckte vi gjorde ett OK jobb. Om du kommer på något som vi kan bli bättre på, skulle vi bli grymt tacksamma för ett mail med tips hur vi blir en 5-stjärnig upplevelse. Tack på förhand! / Team AutoStable.
  • Stig L
    Stig L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag hade nästan tänkt köpa en Hell Cat. Men efter Eriks behandling i Eskilstuna så går min Charger otroligt fint Vilket skjut det blev i bilen. Jag trodde inte att det skulle göra sån skillnad!! Jag är otroligt nöjd!! Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stig L
    Hej Stig! Härligt att du är nöjd med din Charger - förstår att det rycker i högerfoten nu inför våren, håll ut, det är inte så långt kvar. Tack för att du är kund hos oss. Välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Roger S
    Roger S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande från Ditec Umeå. Bra förklaring om alternativ som fanns.
    Upplever en helt annan prestanda nu efter mototoptimeringen.
    Kommer att rekommendera till vänner och bekanta att göra samma sak. Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Roger S
    Hej Roger!

Grabbarna i Umeå är fenomenala, så kul att du är nöjd med uppgraderingen! Varmt välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Det känns som om motorn blev som den skulle vara från start. Rappare acceleration och orkar snabbare upp i toppfart (som också ökade!). Mycket bra och proaktivt bemötande från första mailkontakt till verkstaden som gjorde installationen. Läs mer
    2018-01-30 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus H
    Hej Marcus,

Vad glada vi blir! Tusen tack för din återkoppling! Det skall vi framföra :)
    Allt gott / Team AutoStable
  • Stefan G
    Stefan G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bilen blev kännbart starkare från ca 3000 varv den vill dra! Varvvillig mycket rolig motorregister . Läs mer
  • Robert E
    Robert E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev betydligt mer responsiv efter optimeringen Läs mer
  • Håkan F
    Håkan F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fick vända och åka hem p.g.a att jag ej var bokad på mekonomen i Söderhamn.Fick ny tid av killen på mekonomen.Men fick vänta någon vecka på den nya bokningen.Jag köpte en optimering på en xc60.
    Fick problem med larm på abs och antispinn som jag ej fått ordning på än.Men kan vara en givare som det är fel på.
    Men bra bemötande på mekonomen. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan F
    Hej Håkan!
    Vi får beklaga om det blev nåt tokigt med bokningen där. Vi ser att bokningen blev gjord men möjligen föll det mellan två stolar på stationen, jag försäkrar dig att det är ordning och reda där nu igen :) Vi får även skämmas lite för dålig svarstid här på Reco. Som du säger är dom bra där på Mekonomen / AutoStable Söderhamn, så vi förutsätter att ni kom fram till en bra lösning tillslut. Stort tack för förtroendet / Team AutoStable.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Kundbemötandet var jättebra och dom var väldigt flexibla när jag kunde lämna bilen sent och även boka hyrbil genom dom.
    Har kört Lexusen under sommaren och såhär i efterhand så tycker jag inte var det blev någon märkbar förändring varken i acceleration eller toppfart bara att den blivit oroligare/ivrigare när man kör lugnt. Inte riktigt värt 6000 kr som det kostade.
    AutoStable lovade ju inte att det skulle bli någon större förändring på effektkurvan men att det skulle märkas !
    Utan att prova så skulle man ju få leva i ovissheten !
    Lexus IS 250 F-sport. UFFE Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ulf K
    Hejsan Uffe,
    Stort tack för din återkoppling! Vi får beklaga sent Reco-svar. Precis som du säger försöker vi vara tydliga med att man inte kan ha för höga förväntningar på denna typ av motor. Vissa sugmotorer svarar enormt fint på dessa uppgraderingar och våra kunder blir helt förvånade över resultaten. Det händer dock att resultatet någon enstaka gång blir så som du beskriver det - trevligt men kanske inte fullt ut vad man hoppats på. Vi hoppas att vi som företag ändå skött oss så pass att du kan testa på oss igen - återkom så pratar vi hur vi kan väga upp lite för första optimeringen. Vänligen / Victor på AutoStable.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket trevlig och kunnig personal som har ett genuint intresse för bilar, inte som många andra ställen som knappt vet vad en airbag är i en bil. Här kan man lätt prata bort ett par timmar med personalen... Absolut bästa trim stället jag vart på. Har tidigare testat BSR och itsfun men nu är det Autostable / Germancars som gäller Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Thomas M
    Så kul att höra - haha ja vi förstår vad du menar - Jesper är som en databas byggd på AutoMotorSport /TopGear / TeknikensVärld etc etc! Stort tack för att du väljer AutoStable! Vänligen / Team AutoStable.
  • Lars Å
    Lars Å skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande. Skickade ett mail till dom och fick svar på en stund och tid i Umeå på Ditec. Där ett suveränt bemötande och husbilen klar fortare än sagt. Bilen blev bra och jag log hela vägen hem till Skellefteå, så skönt var det att köra den efter optimeringen. Men ingen skillnad på bränsleförbrukningen fick jag. Det var ju inte det primära för mej utan det var körbarheten. Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars Å
    Hej Lars! Stort tack för ditt fina betyg - AutoStable / Ditec Umeå består av toppenkillar verkligen! Så kul att du är nöjd. Till våren vill vi gärna höra om förbrukningen rättat till sig något, vilket den mycket väl kan komma att göra med med körning. Tack på förhand / Team AutoStable.
  • Peter N
    Peter N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev väldigt bra bemött både på telefon och när jag lämnade in bilen.Lämnade in den för motoroptimering så jag skulle få mer kraft i min motor.Rekomenderar till andra att lämna in sin bil där vilken skillnad det blev på körupplevelsen. Läs mer
  • Caj H
    Caj H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Efter att ha sett mig omkring på nätet efter optimeringsalternativ till min Audi S3 2014, fastnade jag för Autostables version.
    Jag är fullt tillfredsställd med hela optimeringscykeln, från bokning till leverans av optimerad bil. Professionellt rakt igenom.
    Bilen har fått den karaktär jag önskade.
    Caj H. M-ö". Läs mer
    2018-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Caj H
    När pålästa kunder väljer oss blir vi sådär alldeles extra stolta. Tusen tack bäste Caj - varmt välkommen åter. / Team AutoStable.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra och smidigt. Nöjd med resultatet. Läs mer
  • Johan  E
    Johan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt fungerade bra. Trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag höjde effekten på min 335;a och det bemötande jag fick var alldeles utmärkt. Resultatet blev mycket bra och jag kan rekommendera detta till alla andra Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag optimerade min audi a4 b8 2.0 diesel hos germancars som är återförsäljare till autostable i haninge.
    Bemötandet och resultatet var otroligt bra! riktigt nöjd och jag tipsar om detta till alla som vill få lite mer hästkrafter i sin bil! Läs mer
  • Kevin M
    Kevin M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ett mycket bra bemötande från tidsbeställningen av motoroptimeringen till dess att bilen var klar för hämtning. Förväntningarna var höga och dom har infriats då bilens prestanda har avsevärt förbättrats. Jag kan starkt rekommendera andra att använda sig av företagets tjänster. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag märkte ingen skillnad när det gällde bilens prestanda! Fick däremot problem med att motorlampan började blinka! Så för min del var detta 6000kr i sjön!

Mats Landberg Läs mer
  • Kjell O
    Kjell O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra mottagande. Bra beskrivning hur optimeringen utförts.
    Trygg känsla med att kunna få återkomma om något går snett!
    Bra med garantin om den fungerar när det ev. uppstår något problem med ex. Audi Åf eller annan part i organisationen. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lämnade in min bil för en motoroptimering
    Är super nöjd med resultatet
    Väldigt trevligt bemötande
    Kan varmt rekomentera deras tjänster Läs mer

Mått Johanssons Väg 34, 633 46 Eskilstuna