AutoStable - Motoroptimering.se

Vasavägen 1, 633 56 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Västerås, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Jönköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, samt i Danmark även Liseleje.

Vi erbjuder:

Läs vad 448 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• JOHAN T

2020-07-09

JOHAN T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trodde aldrig en Optimering skulle göra så enorm skillnad.
    Bilens karaktär är helt annorlunda!
    Kommer optimera alla framtida bilar, det är en sak som är säkert!!! Läs mer
  • Lisa Josefine Z

2020-05-30

Lisa Josefine Z skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Vill tacka Christer på Biltjänst Söderhamn för ett grymt jobb med våran bil. Skillnaden före och efter optimeringen är som natt och dag. Det går inte ens att jämföra, otroligt vad bilen ger, växel efter växel! Sen att bilen fått lägre bränsleförbrukning är ju en riktigt bra bonus. Läs mer
  • 2020-05-09

Peter B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Audi A4 2.0 Tdi 2011 170hk.
    Bilen blev mycket piggare och roligare att köra.
    Blev bra bemött och trevlig personal.
    Jag skulle göra det igen om jag bytte bil. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter B
    Hej Peter!

Vi lever på återkommande kunder - så en hälsning som denna är guld värd för självförtroendet! STORT tack för att du är kund hos oss och till och med kan tänka dig att återvända - det gör oss glada!

• 2020-05-09

Björn-olav T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabbt och trevligt bemötande är helt klart tillfredsställd Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn-olav T
    Tack Björn-Olav! Kul att höra!

Fredrik L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte en specialanpassning för A-Traktor som krävde hastighets begränsning via styrenheten.
    Jag fick bra respons och engagemang som ledde till en bra lösning.
    Jag var lite skeptisk till att man skulle lösa problemet men blev glatt överraskad att man löste det genom gediget arbete och engagemang. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    STORT tack för det - vi är glada att ha ditt förtroende! Det lönar sig att vara envis. :)

Per-arne G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Är jätte nöjd och köpte motoroptimering. Blev väldigt bra bemött.
    De levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Per-arne G
    Hej Per-Arne!

Tack för din hälsning - det är läsning som det här som gör att det är extra roligt att fortsätta!

Marcus J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har ej provat motoroptimeringen fullt ut än med min Renault Master, första intrycket är att den har starkare bottendrag - stor skillnad.
    Christoffer Järleby på MaskinExperten Norrtälje utförde motoroptimeringen och det är jag mycket nöjd med.Den här typen av jobb är nog hans paradnummer och jag känner mig trygg med det.
    Marcus
    Norrtelje Rörservice Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus J
    Hej Marcus!

Tack för din hälsning! Du har rätt: Christoffer är en klippa. Väldigt påläst och duktig - vi har jobbat med honom i många år och det är ett nöje att skicka kunder till honom - alltid tryggt som du säger.

Hoppas du får testa Mastern ordentligt. Om du blir lika nöjd med optimeringen som med Christoffer kanske vi till och med har turen att få en extra Reco-stjärna eller två :)

Leif S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och bra service.
    Jag är super nöjd. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Leif S
    Tack Leif för att du är kund hos oss!

Jörgen Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering till kodiaq 2,0 tsfi
    Bra och snabb service
    Effekt ökning lägre bensin förbrukning Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jörgen Ö
    Hej Jörgen!
    Grymt kul att höra!
  • 2020-05-06

Gösta T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Besöket uppskjutet p.g.a. Covid19 Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Gösta T
    Hej Gösta!
    Märkliga tider helt klart, vi ser fram emot att välkomna dig för en ny tid.
    Välkommen! / Team AutoStable.
  • Mariann R

2020-05-05

Mariann R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av Peugot 308 /407
    Vänligt bemötande och trevlig personal
    Mer effekt och lägre bränsleförbrukning , så blev det också Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mariann R
    Stort tack Mariann för er fina bokning! Vi håller med, de är suveräna grabbarna på AutoStable/Mekonomen Umeå.

• 2020-05-05

Sören F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och snabb leverans. Produkten (motoroptimering till båt) motsvarade förväntningarna. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sören F
    Guld! Härligt att höra, Sören! Hoppas du får njuta av en fin sommar på sjön.

Marcus W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min hyundai, och efter att ha kört ett par hundra mil första månaden och sett att det inte gav någon bränsle besparing alls, så ville jag Reklamera.
    Hörde av mig till dem för en månad sedan (inom 60-dagars nöjdkundgarantin) och fick svaret att de skulle höra av sig.
    Men har inte hört något alls sedan dess. Bör dock tillägga att detta är mitt under corona tiderna när de är som värst, och mekonomenverkstaden som var deras samarbetspartner har varit utsatt för en hacker attack. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus W
    Hej Marcus,

Tack för din recension och för att du är kund hos oss.

Det är såklart tråkigt att optimeringen inte mötte dina förväntningar fullt ut. Vi önskar såklart att du utöver effektvinsten fick se en ordentlig besparing som bonus på din Hyundai Getz 1.5 CRDI 2006.

Eftersom det är alltför varierande bränslesiffror även på originalbilar (40% skillnad mellan två identiska bilar), är det också för oss omöjligt att garantera besparingar för samtliga kunder, inte minst på bilar som börjar bli 15 år gamla och gått ca 15 000 mil eller mer - därför gör vi helt enkelt aldrig det. Våra anteckningar påvisar att vi tydligt framfört detta till dig inför bokning.

Vi beklagar dålig återkoppling från stationen och skall be dem höra av sig till dig om de inte redan hunnit göra det - men som du säger är det märkliga tider för alla, och inte minst för Mekonomen-anslutna.

Vi beklagar återigen att du inte fått den upplevelse du hade hoppats på, men den är en upplevelse vi aldrig vågar lova för att få en nöjd kund.

Vi hoppas på din förståelse och en ny chans en annan gång!

Hans Tomas L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevliga serviceinriktad personal Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hans Tomas L
    Hej! Tackar stort för det - underbart att höra.

Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag hade hög bränsleförbrukning på en bil och köpte tjänsten av er. Bra bemötande och bra utfört arbete.
    Däremot så har inte optimeringen sänkt bränsleförbrukningen enl önskemål.

Den låg på 48,5 innan och är nu nere på 45,6 trots bra väderförhållanden.
    Jag tycker den borde ner till ca 42,0

MVH Johan Läs mer
    2020-05-07 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan S
    Hej Johan!

Stort tack för att du tar dig tiden att bedöma vår verksamhet på Reco.se. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör, och få en chans att bemöta tips, ris & ros från våra kunder!

Många av våra kunder beställer en optimering av mjukvaran med förhoppning om bränslebesparing. De flesta får just det, med en besparing på i snitt 10%. Din besparing ligger på 6% på en bil som redan original är väldig snål - därför är vi faktiskt nöjda med resultatet.

Eftersom bränsleförbrukningen på moderna bilar än i dag kan variera med upp till 40% mellan två till synes identiska originalbilar, har vi jättesvårt att garantera besparingar för alla kunder. Därför gör vi heller aldrig det. Den andra faktorn är körstil, vilken också varierar alltför mycket mellan kunder för att kunna lova alla kunder en besparing. Den tredje är skick och underhåll, men det bör inte vara ett problem på en så ny bil som din.

Så, med tanke på att vi inte brukar lova en besparing, hoppas vi att även du kommer finna glädje i den 6% besparing vi trots allt uppnått här.

Stort tack för förtroendet. Allt gott / Team AutoStable.
  • Calle F

2020-05-04

Calle F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering AUDI A6 ALLROAD +97HK
    Mycket nöjd med resultat och bemötande
    Bilen går jämnare med bra drag och dessutom lite mer ekonomisk
    //Calle Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Calle F
    Grymt Calle! Inte dåligt när man kan dels få nästan 50% effektökning, och trots detta spara lite diesel? :) Tack för att du är kund hos oss!
  • 2020-05-03

Johan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Supernöjd med uppdateringen och toppenservice! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan L
    Gott att höra, Johan! Stort tack för din bokning, kul att du gillar resultatet och att vi skött oss även runtom själva optimeringen :) Det gör oss extra glada att höra.

• 2020-05-02

Jöran M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Beställde en bränsleoptimerande justering, inte max effekt m a o.. Har absolut fått ökad effekt MEN även ökad bensinförbrukning. Inte direkt det man har förväntat sig. Har funderingar på att kontakta kontoret här i Umeå och be dem se över detta.

I övrigt mycket bra bemötande, fick en lånebil i regnet och personalen var trevliga! Men som sagt ingen besparingseffekt, 0,85 på landsväg och över litern i stan!! (Golf Alltrack, 2017) Läs mer
    2020-05-07 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jöran M
    Hej Jöran!

Många av våra kunder beställer en optimering av mjukvaran med förhoppning om bränslebesparing. De flesta får just det, en besparing på i snitt 10%. Det är tråkigt att fallet inte blev så med just din sportkombi. Vi har inte fått några originalsiffror på just din bil att förhålla oss till, så det är svårt att säga så mycket konkret här, men rent allmänt brukar vi säga såhär på denna typ av förfrågan:

Vi hade givetvis uppskattat att få en lite tidigare återkoppling på detta ärende direkt till oss istället för att få ett lågt betyg för något vi inte kan eller brukar lova, men vi skall se till att programmeringsteamet ser över din mjukvara för eventuella finjusteringar.

Tack på förhand!
    Allt gott / Team AutoStable.
  • 2020-05-02

Patrik H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    3e bilen i Eskilstuna, lika nöjd varje gång med personal och resultat Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Patrik H
    Magiskt, Patrik! Tack för alla fina uppdrag!
    Välkommen åter för nr 4 ;) Team AutoStable.
  • 2020-05-01

Johan H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en optimering på min Mini CooperD Countryman. Mkt bra bemötande av verkstaden. Bilen fick helt andra egenskaper, känns numera som en Cooper SD. Ångrat inte optimeringen en sekund! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan H
    Gott att höra, Johan! Stort tack för din bokning, kul att du gillar resultatet.
  • 2020-05-01

Pelle P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevlig personal, fick hela 145 hk i cittran! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pelle P
    Tack för fin recension! Välkommen åter! Team AutoStable.

Harri N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ni har gjort ett fantastiskt jobb bilen går som en klocka bra jobbat !! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Harri N
    Kul Harri! Underbart att höra! Varmt välkommen åter! / Team AutoStable.

Jonny J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    En helt ny bil. Känns mycket kraftfull samt stor skillnad på förbrukningen redan vid första tankningen. Mycket trevlig och snabbt jobbat av er kille på Ekerö. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jonny J
    Hej Jonny!

Grymt kul att höra - jajjemen Mathias på AutoStable Ekerö är alltid en pärla!
    Tack och varmt välkommen åter önskar hela Team AutoStable.

Olle L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering
    Bra bemötande
    Bättre prestanda. Ja
    Bra ställe! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Olle L
    Tack Olle!
    Kul att höra. Varmt välkommen åter!
  • Christian P

2020-04-30

Christian P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte en motoroptimering av datorboxen i bilen. Upplevelsen från första kontakt till att jag hade boxen hemma igen var helt fantastisk. Väldigt trevligt bemötande från första stund och väldig god service.
    Rekommenderar starkt att anlita Auto Stable! Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christian P
    Hej Christian!
    Vi är bortskämda med trevliga kunder asså, men kommentarer som dina slutar aldrig att ge ett leende som går hela huvet runt! Man blir bara sååå glad! TACK!
    Varmt välkommen åter / Team AutoStable.
  • 2020-04-16

LARS-GÖRAN L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en optimering av min 130-hästars husbil. Optimeringen innebar minskat behov att växla ner i tid och otid. Bilen känns mycket smidigare och sist men inte minst man kan faktiskt genomföra betydligt säkrare omkörningar. Tiden får utvisa hur bränsleekonomin påverkas men oavsett detta är jag mycket nöjd med investeringen. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar LARS-GÖRAN L
    Hej Lars-Göran,

Stort tack för din hälsning! Hoppas att även den sista pusselbiten blir lika bra, även om det alltid är svårt att lova sådant. Vi önskar dig många fina mil i sommar-Sverige!

Varmt välkommen åter.
  • 2020-03-13

Lars Sune B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lämnade in min Amarock för att få lite med vridmoment samt att den skulle låta bli att växla ner lika ofta. Bilen beter sig helt annorlunda med mycket bättre vridmoment, växlar inte ner när det lutar uppför på samma sätt som tidigare, och har gett mig en minskad bränsleförbrukning på över 10% (kör mest landsvägskörning).

Alla inblandade har varit riktigt professionella och jag är mycket nöjd.

Jag har beställt tid för att få min BMW 420D optimerad och hoppas resultatet skall vara lika bra på denna bil. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars Sune B
    Hej Lars!

Sååå kul att höra och läsa även här. Det är ett nöje att ha dig som kund! Vi hoppas att du får chansen att komma ner för uppgraderingen av BMW:n också, så snart förutsättningarna tillåter det.

Varmt välkommen!
  • 2020-02-14

Nichlas C skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte motoroptimering till 2 av mina bilar, blev både trevligt och kunnigt bemött.
    Förväntningarna var en piggare samt mer ekonomisk bil och så blev det i båda fallen.
    Mycket nöjd med bemötandet och resultatet, kommer definitivt att anlitas i framtiden. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Nichlas C
    Hej Nichlas,

Magiskt! Precis vad vi vill höra - det gör oss jätteglada! Varmt välkommen åter!
    Team AutoStable
  • 2020-02-09

Kent S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Audi Q5 2.0 TDI 2011 - tog bort VW dieselgate programmet och gjorde en motoroptimering på normal nivå. Jobbet gjordes i Söderhamn. Bra bemötande både innan köp och under verkstads besöket. Resultatet är en markant förbättring i kraft och drag, samt även noterat mindre bränsleförbrukning. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kent S
    Hej Kent! Tack - underbart att höra!
    Välkommen åter / Team AutoStable.
  • 2020-02-07

Tord B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra. Optimering av husbil. Bra bemött Läs mer
  • 2020-02-07

Nickolas S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevliga och kunniga personal. Lämnade in bilen på morgonen och hämtar den på eftermiddag, väldigt enkel. Haft bilen optimerat i halv år nu och är super nöjd. Läs mer
  • 2020-02-05

Mats B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!
    Jag köpte en motoroptimering för en BMW 530 D.
    Jag fick bra och snabb hantering från AutoStable vad gäller kontakt och tidsbokning.
    Utförandet gjordes på anläggning på Ekerö, där utfördes optimering snabbt och med bra kund bemötande. Jag fick tillgång till gratislånebil vilket underlättade under tiden var inne för optimering.
    Optimering motsvarade klart mina förväntningar både vad gäller prestanda samt effektivare förbrukning.
    Kan varmt rekommendera AutoStable´s motoroptimering för att få bättre prestanda i bilen.
    Mats Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats B
    Hej Mats!

Underbart att höra, stort tack för det! Ja, 530d blir ALLTID bra, vilka fantastiska bilar att uppgradera. Grattis till en fin bil.

Tack och varmt välkommen åter!
  • Christer L

2020-02-05

Christer L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av min Porsche Cayenne S 2008 föll ut med bra resultat! Dock undrar jag lite över gasresponsen på 3:an och 4:ans växel i ca 50 km/h....?? Den känns som den "hänger" sig och man får trycka till rejält för att motorn skall få liv igen. Men det kanske är den karaktären på den motorn eller??? I övrigt OK!

Mvh Christer Lundin i Halmstad Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christer L
    Hej Christer!

Stort tack för en jättefin Reco och för din bokning med oss.

Vi känner mycket väl igen den beskrivning du ger Cayenne S. En av oss hade en sådan under många år, och tipset blir: kör i manuellt läge :) Om du inte testat det förut, gör det - du kommer få en helt ny bild av din bil. Rent generellt kan man väl också säga att 50km/h på 4:ans växel i en Sport-SUV är i lägsta laget, den vill ju gärna jobba på lite högre varv för att väckas till liv på riktigt.

Kul att du är nöjd i övrigt! Det glädjer oss. Varmt välkommen åter.
  • 2020-02-03

Jon G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimeringen fungerar fint, men efter att ha sett bilen färdas i över 200km/h under provkörningen via bilkamerans inspelning blev det totala omdömet ganska lågt. Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jon G
    Hej Jon,

Stort tack för ditt meddelande.

Som du förstår råkar just din bil vara av ett slag som uppmuntrar lite extra till passionerad bilkörning. För att tillfullo säkerställa att optimeringen ger förväntat resultat på en såhär potent bil, ber vi om friheten att testa bilen på olika sätt så att vi får chansen att under dagens lopp göra eventuella justeringar i mjukvaran när det är nödvändigt. Med det sagt, anmodar vi våra officiella AutoStable-partners att vara rädda om sina kunders bilar och följa trafiklagen. Vi beklagar verkligen det inträffade och kommer att påminna våra partners om de regler vi satt upp.

Stort tack för ditt förtroende - vi gläds åt att resultatet blev det förväntade!
  • 2020-02-03

Magnus G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering BMW 630. Mycket nöjd Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Magnus G
    Tack Magnus! Det glädjer oss att höra!

Välkommen åter.
    Team AutoStable
  • 2019-12-16

Andreas O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    här ett omdömme av AutoStable:
    Var i Torsby å optimera folkan! bemötandet på bil verksta var gott men en liten kommunikations miss gjorde att jag kom ut med en bil som inte gav någon "EUREKA" upplevelse ! Så jag tog en telefon när kom hem för å prata om detta! Å MAKAN till kundservice minded människa får man leta efter(lyhörd å uppriktigt intresserad) ! Jag säger det Victor Att om det fanns flera som du så hade livet vart mycket enkelt att leva! Att det inte blir full pott er den lilla missen i Torsby men det löser sig säkert med folk som Victor å Hampus( torsby) vid rodret ! jag rekommenderar denna firma varmt Hälsar gubben med folkan! Läs mer
    2020-02-05 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Andreas O
    Bäste Andreas!

Stort tack för förtroendet att få uppgradera din bil. Man blir så glad av ett sådant här meddelande! Det betyder allt för oss. Tack för att vi fick rätta till missen och att det blev bra tillslut.

Ha det bäst och varmt välkommen åter!
  • LARS TED S

2019-12-05

LARS TED S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en motoroptimering av min Suzuki Vitara -16 i Märsta. +23 Hk och 45 NM och jag tror att det kan stämma. Samtidigt så gjorde jag en rostskyddsbehandling och fick 20% rabatt totalt för att gjorde det samtidigt. Känns som jag fått en ny motor. Mer kraft och den går bättre!
    Tidigare så fanns det tendenser till att misständning(snålt ställt)? och det försvann efter motoroptimeringen. Bränsleförbrukningen är dock densamma.Mycket bra bemötande, Det hade strulat till sig med lånebilen, så jag fick ta meckens privata bil eller mc istället. (tog bilen)Precis så man gör för att kunder kommer tillbaka och blir rekommenderade till ens vänner. Micke vill jag minnas att han heter :)
    Har kört ett halvår nu och är en mycket nöjd kund!! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar LARS TED S
    Hej!

Vad kul att höra ifrån dig! Stort tack för din recension, så roligt att du känner sån skillnad!
    Jajjemen vår Micke i Märsta (mycket riktigt) är kanon att ha och göra med! Vi skall framföra din hälsning. Stort tack för förtroendet och varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
  • 2019-10-17

Barbro L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Min husbil har motoroptimerats.
    Bemötandet av företaget är mycket bra.
    Tyvärr fick jag olika uppgifter från butiken och företagsledningen på vilken effektökning och ökning av vridmomentet som optimeringen skulle ge. Jag kan inte känna på bilen om och i så fall hur mycket optimeringen har gjort. Det hade varit bra med ett diagram på effekt och vridmoment vid olika varvtal som optimeringen har gett. Ett sådant får man från Polstar om man optimerar sin Volvo. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Barbro L
    Hej Barbro och Roger,

Stort tack för ert besök och förtroendet att uppgradera er husbil!

Missen bestod i att vår databas inte uppfattade skillnaden mellan er 177hk-version och den lägre 150hk-versionen och bokades därför in med beskrivning. Ni påpekade felet och vi meddelade stationen innan tjänsten utfördes. Det i kombination med att vi givetvis utgår ifrån det originalprogram som sitter i respektive fordon vi har framför oss, gör att det aldrig kan bli fel, annat än i bokningsbrekräftelsetexten.

Vi hoppas optimeringen skall ge er mera körglädje på era resor i sommar!

Varmt välkommen åter!
    AutoStable - Motoroptimering.se, Nils Åke Ingemar E gillar detta
  • 2019-10-16

Håkan F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade motorn och fick mer hästar och mindre bränsleförbrukning, men framför allt mer vridmoment i motorn.
    Trevligt och Proffsigt.
    Inte bara snack utan verkstad. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan F
    Så viktigt! Många upplever att det är mycket snack i denna bransch. Upp till bevis säger vi, på kundbemötande, genomförande och resultat :) Kul att vi kunde möta upp till dina förväntningar. Tack för förtroendet! / Team AutoStable.
  • 2019-10-16

Magnus O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering.Utmärkt bemötande. Absolut nöjd.Utmärkt service och fullgott resultat. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Magnus O
    Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är upp till förväntan - det känns så viktigt för oss. Kul att även resultatet höll måttet! Välkommen åter / Team AutoStable.

Sten A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    motoroptimering till min VW Polo.

Väldigt bra.

Har gjort optimering tidigare på annan bil.

Kanon.Kan rekomenderas. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sten A
    Tack Sten! Kul att du testar på detta på nytt och att du blev nöjd med resultatet. Välkommen åter / Team AutoStable.

Ashour D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Väldigt nöjd med allt. Bilen känns bra! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ashour D
    Guld! Tack Ashour! Välkommen åter / Team AutoStable.

Bo E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Uppdaterade en Citroen C3 110hk -17 och fick en "Ny bil" den laddar långt tidigare än förr och är mycket mer lättkörd. Förbrukningen klart lägre än tidigare uppskattningsvis 0,5-1,0 dl/mil. Pendlar utan att snålköra på 0,55l/mil. Landsvägskörning är numer en dröm då jag obehindrat kör på högsta vxl från 70km/t. Optimeringen skulle ge runt 140-143hk och det verkar absolut stämma, fick en liten prestandabil för billig slant. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bo E
    Tack Bo för din fina recension! Det glädjer oss att höra att du fått en snålare pendlarbil och att den är lite roligare och mer lättkörd dessutom! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter / Team AutoStable.

Michael A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en motoroptimering på min 5cyl Volvo s60 cross country som blev mkt lyckad. Riktigt pigg men samtidigt bra vrid från botten. Resulatet överträffade mina förväntningar utan att äventyra säkerheten vilket tillsammans med supertrevligt bemötande från personalen gjorde att kostnaden kändes mkt rimlig. Michael Augustin Västerås 21091014 Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Michael A
    Hej Michael, stort tack för ett jättefint betyg med tydlig motivering. Det gör vårt jobb lättare och vi kan på ett trovärdigt sätt förmedla din upplevelse till fler kunder. Tack för att du tar dig tiden att skriva dessa rader, och ett stort tack för förtroendet! Varmt välkommen åter / Team AutoStable

TOMAS H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoropimering med rimliga förväntningar som överträffade med marginal. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar TOMAS H
    Man blir så glad av ett sånt meddelande! Tack för förtroendet! Allt gott / Team AutoStable

Pär U skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utmärkt service och ett enastående resultat efter optimering av motor och växellåda! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pär U
    Wow! Tack Pär för att du och din kollega anlitar oss gång på gång. Det är vi så tacksamma för! Ha det bäst och välkomna åter. / Team AutoStable.
  • 2019-10-13

Stefan H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptemering.
    Trevligt bemötande.
    Allt bra. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan H
    Fin sammanfattning - är du nöjd är vi nöjda! Tack för förtroendet. / Team AutoStable.
  • 2019-10-13

Oscar S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Väldigt bra optimering på min Audi A4 2.0TDI 2007. Mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-10-11

soran a skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Utmäkt. Trevlig personal och klart bättre prestanda på bilen Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar soran a
    Underbart att göra! Tack Soran för förtroendet.

/ Team AutoStable.
  • Anders D

2019-10-11

Anders D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Dom kunde inte komma in i boxen och göra sina inställningar
    Så det gick inte bra. Läs mer
    2019-12-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders D
    Hej Anders,

Tack för din recension. Ouch! Misskötte vi oss så illa att vi förtjänar sämsta tänkbara betyg?

Vi beklagar att det inte gick att uppgradera mjukvaran vid ditt besök den gången. Det händer, och tyvärr inget man alltid kan upptäcka på förhand. Men det går fort i utvecklingen på den här fronten, och idag är läget annorlunda. Vi kontaktar dig mailledes för en uppdatering på den fronten. Vi hoppas vi får en ny chans. Varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
    Nils Åke Ingemar E gillar detta

Vasavägen 1, 633 56 Eskilstuna