Alla kategorier Reservdelar Södermanland Eskilstuna AutoStable - Motoroptimering.se
Rekommenderat företag 2016 - AutoStable - Motoroptimering.se
Rekommenderat företag 2015 - AutoStable - Motoroptimering.se

AutoStable - Motoroptimering.se

Mått Johanssons Väg 36, 633 46 Eskilstuna — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna från kontinenten. Tack vare våra leverantörers kvalité får du också tillgång till en motorgaranti för nyare bilar - Detta för att du ska känna dig trygg som kund.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på följande orter; Umeå, Sundsvall, Söderhamn, Norrtälje, Ekerö, Nykvarn, Hallstahammar, Eskilstuna, Jönköping, Partille, Slagelse (DK) Køge (DK) och Liseleje (DK).

Vi erbjuder alltid
- 60 dagars nöjd-kundgaranti
- Fri diagnos innan & efter
- 24 månaders motorgaranti
- Ansök om att betala mot faktura eller delbetala

Läs vad 127 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• Niklas A
    Niklas A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt nöjd! Hade polestar tidigare och då var effekten väldigt högt upp i registret. Med Autostsble så är effekten där redan från låga varv och en helt annan respons i bilen!
    Nu känns bilen som den borde ha levererats.
    Rekommenderas verkligen!
    Erik skötte de hela snyggt och bra :)
  • Adam E
    Adam E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerat en mustang och en Audi och båda gångerna har jag blivit supernöjd. Har även fått bra hjälp när jag själv har undrat om saker. Snabbt, smidigt men med grymt bra resultat.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lämnade min Merca G 350 på optimering hos Autostable och är supernöjd. Bilen går som en dröm och med både högre effekt och lägre förbrukning samt väldigt mycket mer körglädje. Dessutom ett superproffsigt bemötande av personalen på Autostable, kan stark rekommendera dem!
  • Tommy J
    Tommy J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in min BMW 320d XDrive -12 hos AutoStable. Nu har jag kört ett tag (3 fulltankningar) och måste säga att bilen går som en dröm! Jag valde deras "Max" vilket gav en ökning från 184hk till 220hk samt en vridmomentsökning på 380Nm till 440Nm.

Växlar fint (automat) och förutom att den självklart är starkare så har den fått en mycket bättre effektkurva. Kraften kommer mer "direkt" på lägre varv och svarar mycket snabbare.

Jag kan varmt rekommendera att optimera bilen hos AutoStable.
  • Patrick O
    Patrick O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej jag har optimerat 3 st bilar hos Autostable Eskilstuna alltid lika proffsiga mycket nöjd med resultatet rekommenderas varmt mycket trevliga // Patrick
  • Stefan E
    Stefan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Helt otroligt! Vilket bemötande innan, under och resultatet.... ... Min Mini Copper SD fick 4st startfält från Solvalla (48st!) till under huven och kändes som en helt ny bil, om än våt vägbana hem från Ekerö så brukar inte bilen spinna loss på 2:an i över 60 knyck... Wow vilken skillnad!! bara att släppa (på ::- ) gasen och hålla i ratten! Tack för ett super resultat!!!! Rekommenderas !!
  • John J
    John J skrev om Autostable Danmark en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jeg er meget tilfreds med værkstedet, jeg fik en god og sober betjening og vil også bruge værkstedet fremover.
  • Vittorio R
    Vittorio R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Autostable motoroptimering gav mig trevligt och seriöst bemötande. Jag är jättenöjda med optimeringen. Tack
  • Håkan W
    Håkan W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Tillmötesgående angående leveranstider etc.
    Bra uppdatering - bilen skottar på bra.
    Liiite dyrt, men med hänsyn till konkurrensen rimligt.
  • Troels W
    Troels W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej Jeg mener ikke at jeg fik de lovede + 50HK aydi a4 177 HK fra 2013. Det føles langt fra som den lovede motorøgning!

Min bil går nu kun ca. 15 - 15.5 km/L Diesel det er 1 - 1½ km kotere end tidligere.

Så generelt er jeg ikke specielt Nøjd.

Kørte tidligere med BSR i en A6 TDI og her fik jeg de lovede performanceopdateringer,

Hilsen

Troels Wenzel
    T 0045 210 7297
    2016-05-02 Autostable.se svarar Troels W
    Hej Troels! Tråkigt att höra att du inte är nöjd efter din optimering hos Morten Damgaard Auto / AutoStable Køge. Vi har tittat igenom din optimering och i behovsanalysen valde du ett MAX-program vilket sällan innebär att man kan spara bränsle utan fokus ligger då på effekt. Om du var ute efter bränslebesparing så hade Normal-programmet varit mer lämpligt där vi oftare ser en besparing. Vi är ledsna om detta inte kommunicerades korrekt med dig.. Angående effekten så kan du se på www.autostable.dk att vi inte visar 50hk för den motorn utan 28hk för normal-program och 43hk för MAX-program. Vänligen återkom till oss med en rapport om vad som har sagts till dig. Vi är mycket måna om att alla kunder ska vara nöjda och ger därför alla chansen att återställa bilen till original inom 60 dagar från optimering och få pengarna tillbaka. Denna möjlighet har även du om du kände att du hade högre förväntningar än vad som levererats. Hör gärna av dig till oss på hej@autotstable.se. Hoppas vi kan göra dig lite nöjdare i framtiden. Ha en fin dag, Troels!
  • Joacim B
    Joacim B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Proffesionellt och seriöst bemötande och strålande resultat!
  • Claes-göran B
    Claes-göran B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra service, skulle absolut rekommendera dom.
    Försökt nå dom via telefon utan resultat, kan bero på att dom har haft mycket att göra.
    2016-05-02 Autostable.se svarar Claes-göran B
    Hej Claes Göran! Va kul att höra att du vill rekommendera oss =) Konstigt att du inte kunnat nå oss. Vi beklagar detta. Har du provat att ringa 08 400 298 30 på vardagar mellan kl 9-18? Vi har haft väldigt mycket att göra men det ska inte vara några problem med att nå oss. Om det krånglar ändå så får du gärna ringa oss på 0702204130, försäljning, eller 0739900946 för teknik och support eller 0730610908 för fakturafrågor. Ha en bra dag!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och högsta servicenivå.
  • Simon F
    Simon F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra! Dem förklarade sig vid hur dem skulle genomgå processen för att sedan utföra det, att dem desutom provade bilen flera gånger efter optimeringen visar starka tecken på deras säkerhet inom resultat
  • Peter G
    Peter G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och fick skjuts till och från jobbet
  • Sigurd D
    Sigurd D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fantastisk! Utmärkt kundservice och trevlig personal, höll mig uppdaterad under hela dagen och informerade mig om hur det gick! Rekommenderas statkt
  • André S
    André S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Varför jag valde just Autostabe berodde på att de hade ett sådant trevligt bemötande när jag kontaktade dem för första gången. Jag skulle motoroptimera min Mercedes-Benz E 430 4matic och jag hade inte så jätte höga förhoppningar men karaktären alltså gasresponsen blev mycket trevligare. Jag hade inte häller förväntat mig att bilen skulle dra mindre soppa men snittförbrukningen har sjunkit från 1.33 till 1.26.
  • Peter H
    Peter H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Ferrita Köping

Alltid mycket bra service
    4:e bilen jag "Chippade" hos dom
  • Gerhard N
    Gerhard N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bilen optimeret og kørte i april 2016 fra Danmark til Italien. Ekstra motorkraft var super, ikke mindst under overhaling på motorvej. Der var tagbox på, som gør det svært at beregne mindre forbrug. Men det er uden tvivl blevet mindre.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra och positiv känsla hela resan. Motor-optimeringen av min Merca GLK är kanon och bilen går som ett skållat roll.
  • Per-axel P
    Per-axel P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra effekt, service och bemötande!
  • Kjell M
    Kjell M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag är helnöjd. Kim är väldigt kundvänlig och rak i uppgifterna. Jag har även rekomenderat fler att göra detta. Det kommer en ny kund till honom på måndag med en nyare volvo så jag tror eller vet att han kommer att bli nöjd. 😊👌
  • Raimo B
    Raimo B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt.Kanon med lånebil!Trodde kraften skulle kännas mer.Men bilen växlar på ett helt annat sätt,positivt.Får se när vi kommer ner till Pyrenéerna nästa gång.
  • Engström R
    Engström R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Är generellt nöjd med den extra effekten!
    Men kan väl tycka att den "laggar" längre, dvs fördröjningen till laddtryck har ökat.
    Och när jag frågat Autostable om siffror på vrid & effekt vid olika varvtal, så har dom kommit med dåliga samt ogrundade svar, som att "vi kan ju inte ange siffrorna för just din bil, eftersom uppgraderingarna är så individuella..."
    Men det gick bra att uppge Max effekt på 430 hk...mkt märkligt!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande. Kunnig personal. Jag är nöjd med resultatet.
  • Leif J
    Leif J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Topnotch chevrolet S10 V6 4*4 !!!!!!
  • Roger A
    Roger A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag tycker det var smidigt och att man inte ha en Box i motorrummet bilen h känns piggare på alla sätt o vis jag är helnöjd
  • Anders A
    Anders A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra service och kundbemötande
    2016-04-29 Autostable.se svarar Anders A
    Tack Anders! Servicen och att du känner dig trygg och omhändertagen är något vi värdesätter och är glada att du uppskattat den. Välkommen åter!
  • Esko K
    Esko K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    BMW 545 V8 Man 6 vxl-04. Tack till Erik för trevligt bemötande och bra jobb.Lite skeptisk när jag lämnade in bilen kl 08.5 timmar senare sitter jag i bilen på väg till Enköping, smått chockad drar jag genom växlarna på motorvägen gudars skymning jag har fått en helt annan bil ! Max Motor Optimering samt modifierat avgassystem 3 tums dubbla rör med Simmons slut dämpare samt KN filter har bäddat för en körupplevelse utöver det vanliga i mitt tycke ! Jag kan ärligt och varmt rekomendera Auto Stabel motoroptimering i Eskilstuna. Mvh Esko.Kajava.
    2016-04-29 Autostable.se svarar Esko K
    Hej Esko! Härligt att höra att din fina 545 fick det där lilla extra. Det är lite kul att man kan förbättra något som egentligen är så bra original. Välkommen åter =)
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej min upplevelse hos AutoStable har varit kanon under hela operationen bilen genomgått.
    Bra genomgång av allt som ska göras o feedback efteråt.
    Sen att jag ville uppgradera bilen ytterligare blev jag glatt överaskas av hur smidigt allt löste sig till en väldigt human kostnad då jag tidigare gjort allt på samma ställe.
    Allting har varit till stor belåtenhet.
    Mvh Jörgen Ericsson.
    2016-04-29 Autostable.se svarar Jörgen E
    Hej Jörgen! Tack för det. Kul att du är nöjd! Välkommen åter.
    Autostable.se gillar detta
  • Mats J
    Mats J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    motoroptimering rs4
    trevlig verkstad
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Mats J
    Hej Mats! Tack för ditt betyg. Hoppas du är nöjd med RS4an och att du kommer tillbaka sen =)
  • Can U
    Can U skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag har fått sammanlagt 5 bilar optimerade sedan de startade sin verksamhet. Samtliga bilar har blivit oerhört förbättrade av optimeringen, lägre bränsleförbrukning och massor av kraft. Bemötandet är professionellt och ärligt. Senaste gångerna så har de hämtat mina bilar utanför mitt kontor och återlämnat dem senare samma dag vilket underlätta oerhört mycket.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Can U
    Hej! Stort tack för dina fina ord! Riktigt kul att du har följt vår "resa" och gett oss förtroendet att ta hand om dina bilar. Välkommen åter. Vi ser fram emot 6e bilen! Ha en bra dag / Grabbarna på AutoStable
  • Carsten R
    Carsten R skrev om Autostable Danmark en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Godt og længerevarende samarbejde med virksomheden . Men omkring optimeringen af min Range Rover: i begyndelsen var der en mærkbar positiv forskel i forbruget, men efter en måneds tid har dette udlignet sig og er tilbage på samme niveau som for motoroptimeringen..... skal den atter
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Carsten R
    Hej Carsten! Tack för att du besökte AutoStable Nordsjælland och Torben. Bränsleförbrukning och optimering är alltid svårt att beräkna och säkerställa då det påverkas mycket av hur föraren kör och hur skicket är på bilen. Att din Range Rover först började spara bränsle är vi glada för men det låter konstigt att den sen helt plötsligt går tillbaka till normal nivå. Optimeringen förändras inte över tid så utan att veta om din situation så kan det ha att göra med en komponent i motorn som eventuellt bör bytas eller så kör du andra sträckor med en aningen annan körstil. Tänk på att använda kraften rätt för att möjliggöra EcoDriving. Kontakta oss om du har frågor. Lycka till och välkommen åter =)
  • Peter A
    Peter A skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra och proffsigt bemötande 3" downpipe med sportavgassystem och steg 3 optimering något mindre bränsle förbrukning och lite mer fart.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter A
    Hej Peter! Tack för ditt besök hos Ferrita i Köping som är en AutoStable Optimeringsplats. Kul att du är nöjd! Att du fick lägre förbrukning med en Steg 3-optimering är ett strålande resultat eftersom en sådan optimering syftar till max-effekt och inget fokus på ekonomi. Hoppas du återkommer =) Tack!
  • Micke M
    Micke M skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra service, bra jobbat av ferrita i Köping.
    Allt gick snabbt och smidigt, jättenöjd
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Micke M
    Hej Micke! Tack för fina ord och kul att du är nöjd med våra representanter i Köping =) Välkommen åter!
  • Mats J
    Mats J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Resultat: 1. bilen drar mindre bränsle. Från 0,68l/mil i vänsterfil i rusningstrafiken till 0,60. 2. Bilen har fått ork i motorn. Det går att köra om! :-) Dock så är det inte frågan om en massiv kraft utan mer som en lättrycksturbo som blivit "normal". Jag kommer att anlita bolaget igen. Bra bemötande och tillräckligt bra resultat. Har en svårtrimmad bil så till vida att få leverantörer hade förslag på trimchip. Autostable den enda firman med realistiska förslag. Från 125hkr till 156 enligt deras uppgifter. Maskinskadeförsäkring (med alla undantag som försäkringsbolag alltid anger...). Övriga leverantörer lovade 200hkr och 100% vridmoment. När jag frågade efter referenser så meddelade samtliga samma sak, vi vill inte längre trimma din bil och inga fler frågor besvarades.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Mats J
    Hej Mats! Riktigt kul att höra om den lyckade optimeringen. Att gå från 0,68l/mil ned till 0,6l/mil är ju hela 12% förbättring! Grymt bra! Välkommen åter =)
  • Christer S
    Christer S skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Kan verkligen rekommendera SSR Kim i Sundsvall, enormt service inriktad följer upp så han vet att allt funkar.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Christer S
    Riktigt härligt att höra, Christer! Tack för det och kul att Kim sköter vår optimeringsplats i Sundsvall med bravur!
  • Roger J
    Roger J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Återförsäljaren i Sundsvall hade ett suveränt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet av optimeringen. Detta medförde även att vi gjorde en firma bil också.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Roger J
    Hej Roger! Härligt att AutoStable Sundsvall som drivs av SSR Nordic och Kim gjorde ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Christer S
    Jag kan uppriktigt och ärligt rekommendera autostable motoroptimering. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Christer Svala/ Sjöstadensbil AB Västervik
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Christer S
    Hej Christer! Tack för dina ord. Proffsighet och vänlighet är våra ledord så vi är glada att kände så. Välkommen åter!
  • Joel H
    Joel H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev en liten effekt skillnad men inte värd pengarna
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Joel H
    Hej Joel! Tråkigt att höra det.. Om du känner så och optimeringen genomfördes inom 60 dagar sedan så ingår alltid i våra villkor att du kan få bilen återställd igen och pengarna tillbaka. Vissa bilar blir inte prestandaförbättringen lika stor som på andra och därför erbjuder vi den tryggheten till dig som kund. Ha en bra dag / Grabbarna på AutoStable
  • erik o
    erik o skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min audi 2.0 Tdi 170 hk idag hos Kim på ssr-nordic, inget krångel inget tjafs allt fungerar kanon bra, bilen drar bra genom hela registret!! Trodde aldrig att det skulle vara kul att köra en 2.0 disel, den går riktigt bra nu !

Stort TACK till dig kim!
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar erik o
    Hej Erik! Tack för ditt besök hos vår representant i Sundsvall =) Kul att du är så nöjd med din diesel. Hoppas du besöker någon av våra optimeringsplatser igen. Välkommen åter!
  • Åke E
    Åke E skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Oerhört trevlig personal och ett professionellt bemötande. Trodde inte att en motoroptimering kunde göra så stor skillnad. Jag var lite skeptisk först. Men efter att jag fått motoroptimeringen utförd så undrar jag varför inte alla besöker SSR Nordic i Sundsvall för en optimering. Jag fick tillbaka en helt ny bil. En enorm skillnad i dynamiken och tiden för att accelerera vid en omkörning mellan 80-120 går idag 20% snabbare. Helt otroligt. Tack Kim Svensson med personal.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Åke E
    Hej Åke! Verkar som att vår representant i Sundsvall gjorde ett kanonjobb. Gött att höra =) Välkommen åter och kör försiktigt.
    AutoStable Motoroptimering.se, Kim S gillar detta
  • Lars Gullbrand G
    Lars Gullbrand G skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Efter kontakt med Viktor Gård, fick jag en kreditering för den motoroptimering i Sundsvall som inte funkade. Mycket bra bemötande av Viktor & Hantering av problemet. Tack för det
    Lars Gullbrand
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Lars Gullbrand G
    Hej Lars! Bra att vi kunde lösa det till slut men tråkigt att inte optimeringen fungerade som den skulle. Tyvärr är det så med bilar ibland.. Kör försiktigt!
    2016-01-25 Lars Gullbrand G svarar AutoStable Motoroptimering.se
    Hej! Jag ä mycket besviken på er, särskilt Kim i Sundsvall, som troligen har varit ute & lekt med min bil, detta är INTE acceptabelt, ni verkar vara nybörjare när det gäller bilar, inget stämmer med era lämnade uppgifter. Har ju tagit prov på cylinderbalansen (om i vet vad det är), innan & efter Kim klantiga lek. Skillnaden, före & efter visar klart att något hände i Sundsvall. Kommer att plocka ner motorn, för att senare lämna in en stämning till Tingsrätten, detta skall stå er dyrt. Först kommer jag att gå via ARN, ni borde inte få hålla på med bilar, era reklambilder är väl bara påhitt kan jag tro, att jag fick en åter kreditering hjälper er inte.
    Det känns förjävligt att veta det faktum att fläskberget Kim suttit i MIN bil & LEKT, FY FAN För er. Om jg var som ni skulle jag lägga av med ert fiffel, ett par datanördar som tror att de kan göra underverk med kunders bilar. Släng er i väggen.
    Lasse
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jörgen E. BMW 530D
    Efter en första optimering till steg 2 med sportavgassystem hos Ferrita i Köping så kände jag att jag ville göra en max uppdatering
    med bort koppling av DPF samt programvara för denna.
    Efter ett bra bemötande vid konsultation före optimeringen så har jag nu en bil med otroligt bottenvrid och går som en raket.
    Bränsle förbrukning som innan men en otrolig skillnad på bil ca 130 nm mera samt ca 65 hk det blev också ett sport luftfilter.
    Sammanlagt allihopa med sportsystemet är en ny bil.
    Jag är mer än nöjd.
    Stort tack Erik o Victor för ett kanonjobb o bemötande.
    Vet precis vad jag ska göra med nästa bil.
    2015-11-23 AutoStable Motoroptimering.se svarar Jörgen E
    Hej Jörgen! Vilken superkul recension att få läsa! Vi är så glada för att din 530 blev så bra som vi vet den har potential till att bli efter en optimering. När man genomför en sådan "maxad" optimering och projekt med både sportavgas och uppdaterad mjukvara så är en oförändrad förbrukning ett bra resultat. Vi ser fram emot att få göra nästa bil! Välkommen åter / AutoStable-teamet
  • Karl W
    Karl W skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt bra och trevligt bemötande. Svarar snabbt på alla frågor. Fantastisk service att få bilen från Stockholm till Eskilstuna och tillbaka under samma arbetsdag. Men,... själva optimeringen då? Jo, andra bilen precis avklarad. Jag kan bara le och vara riktigt nöjd! A3an är nu nästan lika pigg som en S3a för en bråkdel av priset! :-)
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Karl W
    Hej Karl! Kul att vi kunde hämta en A3 och lämna tillbaka en "S3a". Det gör vårt jobb till världens bästa =) Hoppas du kommer tillbaka återigen!
  • Leif R
    Leif R skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    bra kunnig personal köpte motoroptimering normalprogram fick bättre växling av automatlådan samt starkare motor med mindre växlingar i uppförsbackar som följd men har inte märkt någån minskning av bränsleförbrukning ännu har kört ca 500mil efter optimering får se om de minskar efter ytterligare testkörning nästa sommar är nöjd med prestandan får lov att återkomma gällande förbrukning
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Leif R
    Hej Leif! Kul att höra att du är nöjd med prestandaförbättringen. Angående bränslebesparing så är det väldigt beroende på vad man har för körstil och hur man växlar. Det händer att man får oförändrad förbrukning efter en optimering. Hör gärna av dig hur det gick sen till hej@autostable.se. Ha en fin dag och välkommen åter =)
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra bemötande och mycket bra service. Uppgraderingen av min bil gick helt smärtfritt och resultatet superbra. Kan rekommendera AutoStable alla dagar i veckan!
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Staffan H
    Hej Staffan! Va härligt att höra. Kul att du är helnöjd och vill rekommendera oss. Stort välkommen åter =)
  • Peter V
    Peter V skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Full fart o lägre förbrukning
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter V
    Härligt Peter. Kul att det är full fart nu. Välkommen åter!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej,
    Mycket snabb respons på mina frågor och utförlig beskrivning om förväntat resultat. Mycket seriöst, och överdriver inte förväntningarna.
    Personal är mycket lyhörda för frågeställning och ger ett mycket bra och seriöst intryck.

Har anlitat företaget för optimering av en MB Sprinter 316 2007 års modell.
    Behövde få ner bränsleförbrukningen då det körs ca: 3-4000 mil per år.
    Förbrukningen har gått ner ca: 5-10%, samt att bilen Växlar mycket mjukare.
    Bilen går helt enkelt mycket bättre.
    Kan bara rekomendera denna typ av optimering.
    Mycket Tack.
    Stefan Haraldsson
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Stefan H
    Hej Stefan! Va glada vi blev av att höra vad du har att säga om oss. Sådana ord gör vårt jobb så mycket roligare och lättare. Hoppas verkligen vi får göra en till bil åt dig snart. Ha en fin dag!
  • Peter S
    Peter S skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande.
    Optimering av prestanda, max.
    Helnöjd med resultat dock en aning för högt pris.
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter S
    Hej Peter. Tack för din rekommendation och kul att du är nöjd. Vi är absolut långt ifrån billigast i branschen men har då också möjligheten att erbjuda dig marknadens bästa optimering, som också är skräddarsydd till just din bil och till marknadens bästa affärsvillkor. Hoppas du är nöjd med din investering.

Mått Johanssons Väg 36, 633 46 Eskilstuna