4.5 / 5 i betyg — 2 rekommendationer

Läs vad 2 användare tycker om Autostable Danmark

• John J
    John J skrev om Autostable Danmark en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jeg er meget tilfreds med værkstedet, jeg fik en god og sober betjening og vil også bruge værkstedet fremover.
  • Carsten R
    Carsten R skrev om Autostable Danmark en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Godt og længerevarende samarbejde med virksomheden . Men omkring optimeringen af min Range Rover: i begyndelsen var der en mærkbar positiv forskel i forbruget, men efter en måneds tid har dette udlignet sig og er tilbage på samme niveau som for motoroptimeringen..... skal den atter
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Carsten R
    Hej Carsten! Tack för att du besökte AutoStable Nordsjælland och Torben. Bränsleförbrukning och optimering är alltid svårt att beräkna och säkerställa då det påverkas mycket av hur föraren kör och hur skicket är på bilen. Att din Range Rover först började spara bränsle är vi glada för men det låter konstigt att den sen helt plötsligt går tillbaka till normal nivå. Optimeringen förändras inte över tid så utan att veta om din situation så kan det ha att göra med en komponent i motorn som eventuellt bör bytas eller så kör du andra sträckor med en aningen annan körstil. Tänk på att använda kraften rätt för att möjliggöra EcoDriving. Kontakta oss om du har frågor. Lycka till och välkommen åter =)

Mått Johanssons Väg 36, 633 46 Eskilstuna