4.6 / 5 i betyg — 95 rekommendationer

Läs vad 95 användare tycker om Autostable Sverige

• Can U
    Can U skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag har fått sammanlagt 5 bilar optimerade sedan de startade sin verksamhet. Samtliga bilar har blivit oerhört förbättrade av optimeringen, lägre bränsleförbrukning och massor av kraft. Bemötandet är professionellt och ärligt. Senaste gångerna så har de hämtat mina bilar utanför mitt kontor och återlämnat dem senare samma dag vilket underlätta oerhört mycket.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Can U
    Hej! Stort tack för dina fina ord! Riktigt kul att du har följt vår "resa" och gett oss förtroendet att ta hand om dina bilar. Välkommen åter. Vi ser fram emot 6e bilen! Ha en bra dag / Grabbarna på AutoStable
  • Peter A
    Peter A skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra och proffsigt bemötande 3" downpipe med sportavgassystem och steg 3 optimering något mindre bränsle förbrukning och lite mer fart.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter A
    Hej Peter! Tack för ditt besök hos Ferrita i Köping som är en AutoStable Optimeringsplats. Kul att du är nöjd! Att du fick lägre förbrukning med en Steg 3-optimering är ett strålande resultat eftersom en sådan optimering syftar till max-effekt och inget fokus på ekonomi. Hoppas du återkommer =) Tack!
  • Micke M
    Micke M skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra service, bra jobbat av ferrita i Köping.
    Allt gick snabbt och smidigt, jättenöjd
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Micke M
    Hej Micke! Tack för fina ord och kul att du är nöjd med våra representanter i Köping =) Välkommen åter!
  • Mats J
    Mats J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Resultat: 1. bilen drar mindre bränsle. Från 0,68l/mil i vänsterfil i rusningstrafiken till 0,60. 2. Bilen har fått ork i motorn. Det går att köra om! :-) Dock så är det inte frågan om en massiv kraft utan mer som en lättrycksturbo som blivit "normal". Jag kommer att anlita bolaget igen. Bra bemötande och tillräckligt bra resultat. Har en svårtrimmad bil så till vida att få leverantörer hade förslag på trimchip. Autostable den enda firman med realistiska förslag. Från 125hkr till 156 enligt deras uppgifter. Maskinskadeförsäkring (med alla undantag som försäkringsbolag alltid anger...). Övriga leverantörer lovade 200hkr och 100% vridmoment. När jag frågade efter referenser så meddelade samtliga samma sak, vi vill inte längre trimma din bil och inga fler frågor besvarades.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Mats J
    Hej Mats! Riktigt kul att höra om den lyckade optimeringen. Att gå från 0,68l/mil ned till 0,6l/mil är ju hela 12% förbättring! Grymt bra! Välkommen åter =)
  • Christer S
    Christer S skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Kan verkligen rekommendera SSR Kim i Sundsvall, enormt service inriktad följer upp så han vet att allt funkar.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Christer S
    Riktigt härligt att höra, Christer! Tack för det och kul att Kim sköter vår optimeringsplats i Sundsvall med bravur!
  • Roger J
    Roger J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Återförsäljaren i Sundsvall hade ett suveränt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet av optimeringen. Detta medförde även att vi gjorde en firma bil också.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Roger J
    Hej Roger! Härligt att AutoStable Sundsvall som drivs av SSR Nordic och Kim gjorde ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Christer S
    Jag kan uppriktigt och ärligt rekommendera autostable motoroptimering. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Christer Svala/ Sjöstadensbil AB Västervik
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Christer S
    Hej Christer! Tack för dina ord. Proffsighet och vänlighet är våra ledord så vi är glada att kände så. Välkommen åter!
  • Joel H
    Joel H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev en liten effekt skillnad men inte värd pengarna
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Joel H
    Hej Joel! Tråkigt att höra det.. Om du känner så och optimeringen genomfördes inom 60 dagar sedan så ingår alltid i våra villkor att du kan få bilen återställd igen och pengarna tillbaka. Vissa bilar blir inte prestandaförbättringen lika stor som på andra och därför erbjuder vi den tryggheten till dig som kund. Ha en bra dag / Grabbarna på AutoStable
  • erik o
    erik o skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min audi 2.0 Tdi 170 hk idag hos Kim på ssr-nordic, inget krångel inget tjafs allt fungerar kanon bra, bilen drar bra genom hela registret!! Trodde aldrig att det skulle vara kul att köra en 2.0 disel, den går riktigt bra nu !

Stort TACK till dig kim!
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar erik o
    Hej Erik! Tack för ditt besök hos vår representant i Sundsvall =) Kul att du är så nöjd med din diesel. Hoppas du besöker någon av våra optimeringsplatser igen. Välkommen åter!
  • Åke E
    Åke E skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Oerhört trevlig personal och ett professionellt bemötande. Trodde inte att en motoroptimering kunde göra så stor skillnad. Jag var lite skeptisk först. Men efter att jag fått motoroptimeringen utförd så undrar jag varför inte alla besöker SSR Nordic i Sundsvall för en optimering. Jag fick tillbaka en helt ny bil. En enorm skillnad i dynamiken och tiden för att accelerera vid en omkörning mellan 80-120 går idag 20% snabbare. Helt otroligt. Tack Kim Svensson med personal.
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Åke E
    Hej Åke! Verkar som att vår representant i Sundsvall gjorde ett kanonjobb. Gött att höra =) Välkommen åter och kör försiktigt.
    AutoStable Motoroptimering.se, Kim S gillar detta
  • Lars Gullbrand G
    Lars Gullbrand G skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Efter kontakt med Viktor Gård, fick jag en kreditering för den motoroptimering i Sundsvall som inte funkade. Mycket bra bemötande av Viktor & Hantering av problemet. Tack för det
    Lars Gullbrand
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Lars Gullbrand G
    Hej Lars! Bra att vi kunde lösa det till slut men tråkigt att inte optimeringen fungerade som den skulle. Tyvärr är det så med bilar ibland.. Kör försiktigt!
    2016-01-25 Lars Gullbrand G svarar AutoStable Motoroptimering.se
    Hej! Jag ä mycket besviken på er, särskilt Kim i Sundsvall, som troligen har varit ute & lekt med min bil, detta är INTE acceptabelt, ni verkar vara nybörjare när det gäller bilar, inget stämmer med era lämnade uppgifter. Har ju tagit prov på cylinderbalansen (om i vet vad det är), innan & efter Kim klantiga lek. Skillnaden, före & efter visar klart att något hände i Sundsvall. Kommer att plocka ner motorn, för att senare lämna in en stämning till Tingsrätten, detta skall stå er dyrt. Först kommer jag att gå via ARN, ni borde inte få hålla på med bilar, era reklambilder är väl bara påhitt kan jag tro, att jag fick en åter kreditering hjälper er inte.
    Det känns förjävligt att veta det faktum att fläskberget Kim suttit i MIN bil & LEKT, FY FAN För er. Om jg var som ni skulle jag lägga av med ert fiffel, ett par datanördar som tror att de kan göra underverk med kunders bilar. Släng er i väggen.
    Lasse
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jörgen E. BMW 530D
    Efter en första optimering till steg 2 med sportavgassystem hos Ferrita i Köping så kände jag att jag ville göra en max uppdatering
    med bort koppling av DPF samt programvara för denna.
    Efter ett bra bemötande vid konsultation före optimeringen så har jag nu en bil med otroligt bottenvrid och går som en raket.
    Bränsle förbrukning som innan men en otrolig skillnad på bil ca 130 nm mera samt ca 65 hk det blev också ett sport luftfilter.
    Sammanlagt allihopa med sportsystemet är en ny bil.
    Jag är mer än nöjd.
    Stort tack Erik o Victor för ett kanonjobb o bemötande.
    Vet precis vad jag ska göra med nästa bil.
    2015-11-23 AutoStable Motoroptimering.se svarar Jörgen E
    Hej Jörgen! Vilken superkul recension att få läsa! Vi är så glada för att din 530 blev så bra som vi vet den har potential till att bli efter en optimering. När man genomför en sådan "maxad" optimering och projekt med både sportavgas och uppdaterad mjukvara så är en oförändrad förbrukning ett bra resultat. Vi ser fram emot att få göra nästa bil! Välkommen åter / AutoStable-teamet
  • Karl W
    Karl W skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt bra och trevligt bemötande. Svarar snabbt på alla frågor. Fantastisk service att få bilen från Stockholm till Eskilstuna och tillbaka under samma arbetsdag. Men,... själva optimeringen då? Jo, andra bilen precis avklarad. Jag kan bara le och vara riktigt nöjd! A3an är nu nästan lika pigg som en S3a för en bråkdel av priset! :-)
    2016-01-25 AutoStable Motoroptimering.se svarar Karl W
    Hej Karl! Kul att vi kunde hämta en A3 och lämna tillbaka en "S3a". Det gör vårt jobb till världens bästa =) Hoppas du kommer tillbaka återigen!
  • Leif R
    Leif R skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    bra kunnig personal köpte motoroptimering normalprogram fick bättre växling av automatlådan samt starkare motor med mindre växlingar i uppförsbackar som följd men har inte märkt någån minskning av bränsleförbrukning ännu har kört ca 500mil efter optimering får se om de minskar efter ytterligare testkörning nästa sommar är nöjd med prestandan får lov att återkomma gällande förbrukning
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Leif R
    Hej Leif! Kul att höra att du är nöjd med prestandaförbättringen. Angående bränslebesparing så är det väldigt beroende på vad man har för körstil och hur man växlar. Det händer att man får oförändrad förbrukning efter en optimering. Hör gärna av dig hur det gick sen till hej@autostable.se. Ha en fin dag och välkommen åter =)
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra bemötande och mycket bra service. Uppgraderingen av min bil gick helt smärtfritt och resultatet superbra. Kan rekommendera AutoStable alla dagar i veckan!
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Staffan H
    Hej Staffan! Va härligt att höra. Kul att du är helnöjd och vill rekommendera oss. Stort välkommen åter =)
  • Peter V
    Peter V skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Full fart o lägre förbrukning
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter V
    Härligt Peter. Kul att det är full fart nu. Välkommen åter!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej,
    Mycket snabb respons på mina frågor och utförlig beskrivning om förväntat resultat. Mycket seriöst, och överdriver inte förväntningarna.
    Personal är mycket lyhörda för frågeställning och ger ett mycket bra och seriöst intryck.

Har anlitat företaget för optimering av en MB Sprinter 316 2007 års modell.
    Behövde få ner bränsleförbrukningen då det körs ca: 3-4000 mil per år.
    Förbrukningen har gått ner ca: 5-10%, samt att bilen Växlar mycket mjukare.
    Bilen går helt enkelt mycket bättre.
    Kan bara rekomendera denna typ av optimering.
    Mycket Tack.
    Stefan Haraldsson
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Stefan H
    Hej Stefan! Va glada vi blev av att höra vad du har att säga om oss. Sådana ord gör vårt jobb så mycket roligare och lättare. Hoppas verkligen vi får göra en till bil åt dig snart. Ha en fin dag!
  • Peter S
    Peter S skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande.
    Optimering av prestanda, max.
    Helnöjd med resultat dock en aning för högt pris.
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Peter S
    Hej Peter. Tack för din rekommendation och kul att du är nöjd. Vi är absolut långt ifrån billigast i branschen men har då också möjligheten att erbjuda dig marknadens bästa optimering, som också är skräddarsydd till just din bil och till marknadens bästa affärsvillkor. Hoppas du är nöjd med din investering.
  • Lars H
    Lars H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Ett mycket bra och trevligt bemötande. En motoroptimering av min Tiguan med 160 hk dieselmotor.
    Fick tillbaka en ny bil med stor körglädje och utmärkta prestanda. Summan av det
    hela är att jag är mer än nöjd
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Lars H
    Tackar Lars! Kul att Tiguanen blev bra. Välkommen åter =)
  • Lars-erik M
    Lars-erik M skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande som väl möter upp mina förväntningar på en proffsig tjänst, i mitt fall motoroptimering på vår husbil.
  • Johan W
    Johan W skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Fungerar bra fick 50 Hk mer i min t6a, bränslekostnaden har gått ner också
    Snabbt och inte för dyr optimering, bra service
  • Matts O
    Matts O skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket nöjd med optimeringen. Bilen är snabbare, rappare & snålare!
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bemötandet utmärkt. Omprogrammering Tiguan diesel 140 hk. Fick tyvärr problem med styrenheten vid omkörning på motorväg. Motorn gick ner i safe-läge, gick inte att gasa.Läskigt! Ingen förklaring till var felet låg. Sålde bilen, vågade inte ha den kvar. Kanske bara otur? Vågar inte göra om det med nya bilen, Tiguan 164 hk.
    2015-10-11 AutoStable Motoroptimering.se svarar Lennart C
    Hej Lennart! Tack för att du gav oss ett uppdrag till din Tiguan. Tråkigt dock att höra att du inte är helt nöjd. Utan att veta så mycket om ditt fall så är det ju så att mjukvaran/optimeringen (som sitter i styrenheten) ändras inte av sig själv med tiden och jag tror inte ditt fel låg i styrenheten utan styrenheten reagerade på ett externt fel. Om bilen får ett hårdvarufel (vilket händer även icke optimerade bilar) som bilen tror är allvarligt så kan styrenheten/hjärnan se till att bilen går ned i felsäkert läge. Om du fick ett sådant fel borde du också fått en felkod och på så vis se vilken del som borde bytas på bilen. Alltså bör detta inte det haft med optimeringen att göra men jag förstår om du blev orolig inför nästa bil. Vi skulle gärna vilja förklara mer kring detta om du ringer 08 400 298 30 eller mailar hej@autostable.se. Ha en fin dag!
  • Nikola J
    Nikola J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Den som jag kan säga är att den är helt annan bil! Helt nöjd!
  • Ola B
    Ola B skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Oroligt smidigt bra enkelt smidigt
  • Mats L
    Mats L skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Vid båda tillfällen som jag har optimerat mina bilar så har bemötandet varit alldeles utmärkt, personalen har varit väldigt profisionell och kunnig.
    Produkterna som jag köpt av er levererar fullt ut vad jag förväntade mig ifråga om prestande och bränsleoptimering.
  • Mats A
    Mats A skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra information innan köp
    Sämre nör det gått snett efter optimering
    Till slut blev det ok därav betyg
    2015-10-11 AutoStable Motoroptimering.se svarar Mats A
    Hej Mats! Tråkigt att du inte var 100% nöjd med vårt jobb. Om det var ett problem som rörde optimeringen hoppas vi att du utnyttjade vår 60-dagars nöjd-kundagaranti. Hör av dig till oss på hej@autostable.se om berätta mer hur vi kan bli bättre. Vi vill att alla kunder ska vara nöjda, även om det strulat. Ha en fin dag!
  • Linus O
    Linus O skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag tyckte att det var väldigt lätt och smidigt att optimera bilen på autostable, bra personal och bra information på hemsidan, kommer rekommendera er till vänner och komma in med nästkommande bilar med. Mvh Linus
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Linus O
    Hej Linus! Stort tack! Du är mer än välkommen med framtida bilar =)
  • Lundqvist P
    Lundqvist P skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Riktigt nöjd med AutoStable.
    Trevligt bemötande, fick förklarat för mig lugnt och sansat hur allt går till.
    Lämna in Mazda 3 MPS 08:00 fick tillbaka 15:00 och hade en helt ny bil, med uppskattade 305hk & 475nm.
    Mycket roligare bil med bättre register.
    Rekommenderar starkt att Motoroptimera hos AutoStable.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Ett kanon företag trevlig personal och dom verkar kunna det dom håller på med.är jätte nöjd med min kia ceed
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Jörgen O
    Hej Jörgen! Tack för att vi fick ta hand om din Kia och kul att du är jätte nöjd! Maila gärna oss på hej@autostable.se och berätta vad vi skulle kunna göra för att få fler poäng än 3 av 5. Ha en fin dag.
  • Johan O
    Johan O skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Ett mycket proffsigt engagerat Bolag med en sann Familjeföretagaranda
  • Joel R
    Joel R skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag är nöjd, bilen går som en klocka.
  • Jon I
    Jon I skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra service. Och inga problem med bilen efter uppgradringen.
  • Peter  B
    Peter B skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Extremt bra telefonbemötande av kundtjänst (tack Victor) samt ett minst lika bra bemötande vid inlämnandet av bilen i Eskilstuna (tack Erik) sär vi gick igenom vad jag ville ha ut av bilen. Resultatet blev en märkbart vassare bil på toppen av registret (+7000rpm). En senare effektmätming visade 346hk (tidigare 320) samt 390Nm (tidigare 370). Mycket nöjd och rekommenderar varmt Autostable i Eskilstuna!
    Mvh Peter B Stockholm
  • Göran T
    Göran T skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande, värsta sortens mjukvaruuppgradering till Mini Clubman S. Det blev bra sprutt i kärran. Jag är nöjd med resultatet.
  • stefan f
    stefan f skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Utmärkt hanterande av mina bilar.
    Först en BMW M3 med som mappats av MK Motorsport i Tyskland. Felsignal har kommit i två år trots boxen varit i Tyskland 2 gånger. Autostables Erik kikar på denna löser det på 2 dagar besiktade bilen med blank papper. Service som är otrolig!
    Att sen bilen är en raket numera är en rejäl bonus.

I går fick de ta sig an hustruns 330 D. Otroligt vad den också går fint nu. 610 NM gör att det skjuter på direkt från botten.

Åk till Autostable så trollar de fram det bästa ur din bil.
    Tack grabbar!
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar stefan f
    Hej Stefan! Vi tackar för alla fina uppdrag vi fått av dig och är glada för att det löste sig med problembilen som hade mappats av MK Motorsport. Välkommen åter!
  • Stig A
    Stig A skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt trevligt och bra bemötande - bra frågor om varför å till vad min motoroptimering skulle användas till -
    Har kört ca 500mil efter optimeringen och allt känns ok hittills
  • Morten H
    Morten H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Positivt bemötande, servicvänligt och tillsynes kompetent. Jag avbokade pga eget förhinder men kontakten gav ett otvetydigt professionellt intryck.
  • Khalil B
    Khalil B skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering för min bil bmw x5 4.8 gav mycket bra resultat för minska bränsle förbrukning :) och mjukväxling !! Känst skönt en innan .
    100% nöjd och tack för att ni fins
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag lät AutoStable i Eskilstuna göra en motoroptimering av min Alfa Romeo 159SW JTDm - 2011 för att avhjälpa den enerverande tröttheten på låga varv, och jag är väldigt nöjd med resultatet. Bilen har blivit både piggare och mer lättkörd. Jag är tveksam till ifall bränsleförbrukningen har gått ner, men jag tror främst det beror på att den högre effekten har gjort mig lite gladare på gasen.

Bemötandet vid såväl bokning som utförande av optimeringen kunde inte ha varit bättre och jag kan verkligen rekommendera AutoStable för den som vill ha lite mer kultiverad gång i sin diesel. Det enda jag ångrar är att jag inte optimerat bilen tidigare.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Vi är väldigt nöjda och toppenbetyg för bemötande och servic.vi rekomenderar er till alla vi känner.hälsn håkan och Birgitta.
  • Jan M
    Jan M skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Ett jättebra bemötande! Och jag är helnöjd med motoroptimeringen.
  • Jan Olof B
    Jan Olof B skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Hej!! Jag motoroptimerade vår husbil i Eskilstuna. Vi fick ett mycket bra mottagande och genomgång av vad som skulle göras. Jag var lite spänd på om någon skillnad skulle märkas men redan på vägen hem kändes skillnaden. Det blev en helt annan bil att köra. Har inte haft tid att kontrollera bränsleförbrukningen riktig ännu. Ca 10% skulle ju vara möjligt. Har testat en resa på ca 50 mil och då stannade förbrukningen på 1l/mil. Tidigare låg den på ca 1,15-1,2l/mil. Det är mycket lovande. Jag är mycket nöjd så här långt och den stora testen blir på vår resa till Sicilien i sommar.
    MVH
    Jan-Olof Bengtsson
    2015-10-07 AutoStable Motoroptimering.se svarar Jan Olof B
    Hej Jan-Olof! Va kul att du är nöjd. Det ser ju ut som att du sparat cirka 15-20% i så fall? Det var inte dåligt! Välkommen åter!
  • Jan L
    Jan L skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Jättebra
    Höll tider och var trevliga. Levererade mao
  • Christer J
    Christer J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket trevligt och bra bemötande, toppen !
    Kommer att återkomma med ytterligare en bil som vi har i familjen.
  • Michael J
    Michael J skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering och luftfilterbyte på en Husbil/Fiat 2,8 JTD årsmodell 2005 med ca 15000 mil på mätaren, gjord i Eskilstuna i början av juni 2014 på väg mellan Stockholm och Lund, så att jag fick provköra resultatet direkt. Bemötandet var mycket professionellt och trevligt, med god förklaring av processen.
    På resan ner till Lund drog bilen ganska mycket bränsle - mer än tidigare - men på resan hem, och alla resor efter det, så ligger förbrukningen ca 10% lägre än tidigare förbrukning - oftast under 1 liter/mil. Motorn är mycket starkare med ökad kraft redan vid låga varvtal. Bilen är mycket trevligare att köra, särskilt på resor i kuperad terräng. Jag rekommenderar varmt en motoroptimering av er husbil.
    /Michael J
  • Leif H
    Leif H skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Bemötandet var utmärkt.
    Vi uppgraderade styrenheten på vår husbil.

Uppgraderingen var utmärkt effekten/HK ökade rejält och vridmomentet likaså + lite till. Körupplevelsen var klart positivt.
    Betyg 5. btygsrutan fungerar ej.
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Vänligt, serviceintriktat och bra!
  • Johan S
    Johan S skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Enormt serviceminded och kunniga! // Johan Siim
    2015-08-10 AutoStable Motoroptimering.se svarar Johan S
    Tack Johan! Kul att du gillade det vi levererade. Välkommen åter!
  • Tor G
    Tor G skrev om Autostable Sverige en del av AutoStable - Motoroptimering.se
    Hämtade min Punto idag. Optimering + nytt rör.
    Soppa förbrukningen föll, jämfört med då jag körde den till Köping ca 148 km.
    6,2 dit och 5,4 hem med ca likvärdig körning.
    Bilen känns råstark jämfört med tidigare.
    Nöjd ? Jepp, än så länge :-)
    AutoStable Motoroptimering.se, Victor G gillar detta

Mått Johanssons Väg 36, 633 46 Eskilstuna