AutoStable - Motoroptimering.se, sid 2

Vasavägen 1, 633 56 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Västerås, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Jönköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, samt i Danmark även Liseleje.

Vi erbjuder:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 449 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

• Anders D

Anders D skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Dom kunde inte komma in i boxen och göra sina inställningar
    Så det gick inte bra. Läs mer
    2019-12-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders D
    Hej Anders,

Tack för din recension. Ouch! Misskötte vi oss så illa att vi förtjänar sämsta tänkbara betyg?

Vi beklagar att det inte gick att uppgradera mjukvaran vid ditt besök den gången. Det händer, och tyvärr inget man alltid kan upptäcka på förhand. Men det går fort i utvecklingen på den här fronten, och idag är läget annorlunda. Vi kontaktar dig mailledes för en uppdatering på den fronten. Vi hoppas vi får en ny chans. Varmt välkommen åter! / Team AutoStable.
    Nils Åke Ingemar E gillar detta

Mikael S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag gjorde en motoropimering. Och är jättenöjd med resultat, bemötande och service. Mvh Micke Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mikael S
    Toppenkul att höra! TACK! Varmt välkommen åter / Team AutoStable.
  • Hans M

Hans M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande, kunnig personal och snabbt utfört👍 Helt nöjd och kommer att tipsa andra om det. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hans M
    Hej Hans!
    Att du tipsar andra kunder om oss är det mest värdefulla som finns och det bästa betyg vi kan få. STORT tack för att du är kund hos oss. Varmt välkommen åter. / Team AutoStable.

Henrik L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Klart värt pengarna. Stor skillnad i vridmoment. Vi drar mycket hästsläp långa sträckor. Klart mer ”ork” i backar. Lägre bränsleförbrukning. Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Henrik L
    Hej Henrik,
    Det är ju toppen! Ja, våra hästsläpande kunder brukar uppskatta den ökade kraften, och det brukar i sin tur leda till en besparing, vilket ni är ett bevis på. Kul att läsa! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter!

Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    EGR delete och optimering, inga problem! Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan S
    Så klart! ;) Stort tack för ditt besök!

• Mats R

Mats R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Alla förväntningar plus lite till blev uppfyllda. Blev jättefint bemött av trevlig personal. Fick en helt ny bil. 😄😄 Läs mer
    2019-12-06 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats R
    Hej Mats!
    Man blir så glad av en kommentar som denna. Stort tack! Varmt välkommen åter önskar Team AutoStable!

Robert V skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabb och proffsig service.Kunnig personal. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Robert V
    Tack Robert! Härligt att läsa. Tack för det och välkommen åter!

/ Team AutoStable.
    PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS.

Kjell G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grymt bra bemötande! helnöjd med bilen. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kjell G
    Gott att höra! Det är allt vi kan önska oss att läsa en fredag som denna!

Johan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in min bil för motoroptimering. Bra resultat trevlig personal och ett professionellt bemötande Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan S
    Hej Johan! Tack för det och ett fint betyg!

Anders E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Autostable hade noll koll på vad dom gjorde Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Anders E
    Hej Anders,
    Tack för din kontakt. Så här skall givetvis inte upplevelsen av AutoStable vara. Vi kan inte lista ut vilken uppgradering din recension gäller men ber dig snarast höra av dig till oss för att reda ut vad som gått så snett. Snälla hör av dig till oss på hej@autostable.se så vi får en chans att lära av vad som skett.

Tack på förhand!

Lars A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Blev väldigt bra bemött i hela processen. Blev kontaktad via telefon och sen ordnade dom tid och plats på den ort som passade mig. Och blev väldigt bra bemött att mekonomen i Söderhamn som utförde motoroptimeringen åt AutoStable. Så jag är mer än nöjd. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars A
    Hej Lars!
    Underbart att läsa! Tack för ditt besök hos en av våra äldsta stationer i kejdan, Söderhamn.
    Tack och varmt välkommen åter!

Olle K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Det var den skitigaste och rörigaste verkstad jag sett, vände i dörren. Vill ni arbeta med bilar som kostar nära två mkr så har ni en oändlig uppförsbacke.
    Kommer aldrig att lämna bilen eller rekommendera er. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Olle K
    Hej Olle,

Vi känner igen din bokning och beklagar att din upplevelse var så starkt negativ vid ditt besök - det är motsatsen till vad vår ambition. Företaget hanterar närmast dagligen bilar miljonklassen, tiotal åt gången ibland, för några av de största bilhandlarna i Stockholm. Med det sagt, och med många toppbetyg från kunder nedanför här på samma station, så framfördes kritiken omedelbart och stationen i Hagsätra har vidtagit åtgärder för att göra upplevelsen bättre för besökarna. Det faktum att de hanterar ganska stora mängder bilar gör att det lätt uppfattas som lite rörigt på gården, men de har städat upp och snyggat till och renoverar successivt de lokaler man övertog, men allt hände tyvärr inte samtidigt. Nu när kundmottagning är på plats, och en ny, dedikerad kundmottagare är anställd (Eva är supergrym!) så blir upplevelsen drastiskt bättre.

Vi tackar för din kontakt och önskar att vi fått chansen att visa vad vi går för.

Vänligen / Team AutoStable.

Richard N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering .Jag är helnöjd med jobbet och bemötande 👍 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Richard N
    Guld! Tack Richard för din hälsning och varmt välkommen åter!

Ted S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    .................................................................................................................... Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ted S
    Mer behöver inte sägas, är du nöjd är vi nöjda! :) Tack!

Mats S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerat min 4:e bil via A S och varje gång har de hållt vad som utlovats. Så kan man sammanfatta AutoStable Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats S
    Hej Mats!
    Stort, stort tack för att du är återkommande, återkommande, och nu återkommande kund hos oss! Det är det enda betyg vi behöver egentligen, och det gör oss väldigt glada.

Varmt välkommen åter - igen!

Jan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av marinmotor Mercrusier 5,0MPI V8.
    Mkt vänligt och trevligt bemött.
    Läst artikel och samma motor mätning före och efter med fart till planing som var dålig. Förväntningar uppfylldes helt.
    Vilken skillnad! Tidigare stora problem till planing med båten fullastad. Nu planar båten en Aquador 23HT på ca 13 sek.
    Mkt nöjd!
    Jan E Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan E
    Hej Jan!
    Vad glada vi blir att läsa din hälsning! Tack för att du tog dig tiden att skriva dessa rader. Det är, som du kan föreställa dig, inte alla som förstår hur stor skillnad en optimering av en sugmotor kan göra på en stor motorbåt som din. Våra tester och dina erfarenheter talar för sig själva och vi är mycket glada för din feedback! TACK för att du är kund hos oss. Kanske har du även ett landgående fordon du vill få uppgraderat? :)

Lars N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Proffsigt bemötande. Kan verkligen rekommendera AutoStable. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars N
    Hej Lars! Tack, det glädjer oss!

Rickard H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    På avtalad tid på verkstad får jag besked om att produkten ej hunnit levererats.
    Får åka hem 11 mil. Besviken och arg för att jag ej meddelats innan.
    Fick leveransen hem istället veckan efter och monterade själv.
    Bra rabatt gjorde att jag blev nöjd ändå
    Mvh Rickard Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Rickard H
    Hejsan Rickard,
    Stort tack för din recension.

Vi vet, där gjorde vi verkligen bort oss! Återigen, vi ber om ursäkt för leveransstrulet. Hade vi varit lite mer på alerten hade din resa gått att undvika, vi upptäckte alldeles för sent att PostNord slarvat bort delarna till din uppgradering. Skönt att vi fick förtroendet att rätta till detta!

Tack för din förståelse och varmt välkommen åter.

Tommy W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt bemötande av kunnig personal.
    Åtgärder som gjordes fick ett resultat som förväntats. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tommy W
    Hej Tommy!
    Stort tack för ditt betyg och för att du är kund hos oss!
    Får jag ta tillfället att fråga: Vad kunde vi gjort för att upplevelsen skulle blivit världsklass, perfekt, en klockren 5-taggare liksom? :)

Stort tack på förhand och varmt välkommen åter!

• Lars-olof F

2019-10-09

Lars-olof F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte optimering Max
    Blev bra bemött.
    Undrar om avgaserna godkänns vid besiktning
    Bilen är pigg och jag är nöjd Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars-olof F
    Hejsan Lars-Olof,
    Stort tack för din fina recension. Sanningen är att våra kunder aldrig har problem med besiktningen efter en vanlig optimering av mjukvaran på det här viset. Skulle våra åtgärder skapa problem för en andel av kunderna vore det inge kul att hålla på. Kul att läsa att denna sugmotor presterar en fin, kännbar effektvinst!

Pontus L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde en optimering steg 1 i Mönsterås, riktigt nöjd med bemötande och service, dock har jag fått göra en ny optimering som ersatte den och även en dsg optimering. Detta för att jag bytt en del utrustning som gjort att förutsättningarna förändrats Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pontus L
    Hejsan Pontus!
    Tack för att du är kund hos oss!

Som kund hos oss har du alltid förmånliga priser på vidare uppgraderingar efter din Steg 1-optimering. Kanske får vi chansen igen nästa gång :) Hoppas det blev bra ändå!

Tack på förhand.

• 2019-10-08

Jakob F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av en Leon 1,8 Tsi. Bra bemötande o lätt att ha o göra med. Fick åka en bit för att få det utfört. Jobbet gick snabbt o lätt. Bilen går nu otroligt bra! Dock drar den lite mer bensin, snarare än mindre vilket mer eller mindre utlovades. Men det kanske jag kunde förstått, har ju trots allt 35 extra hästar resp. 50 extra Nm. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jakob F
    Hejsan Jakob!
    Tack för att du är kund hos oss och för att du tar dig tiden att skriva några rader till oss! Det var ett fint betyg som glädjer oss!

Bränsleförbrukning är något vi aldrig vågar lova, just av den anledning att "bara" de allra flesta, men tyvärr långt ifrån alla, sparar bränsle efter en optimering. Mer effekt och en glad högerfot är en kombo som till en början snarare kan öka förbrukningen, men ge det lite tid och tänk på hur du använder mereffekten, så skulle det inte förvåna oss om du ser en besparing snart. Lycka till!

• 2019-10-08

Peter A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade en Citroën C5 2.0 163 hp diesel
    Ville ha bättre vrid då man drar husvagnen, skillnad blev det samt att den drar lite mindre bränsle Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter A
    Hejsan Peter!
    Grymt kul att höra att det blev så bra! Tack för din "Reco" och för att du är kund hos oss!

Välkommen åter.

Johan T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Gjorde optimering på max effekt. Trevliga att ha med att göra. Effekten ökade rejält. Hade jag gjort om det idag hade jag kanske övervägt mera balanserad optimering för att få bättre bränsleekonomi.
    Kul att veta att det finns pulver i motorn vid behov! Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan T
    Hej Johan!
    Stort tack för din recension och för att du är kund hos oss! Vi förstår. Beroende på hur mycket du hunnit köra sedan din optimering gjordes, kan det fortfarande vara så att bilen skall köras in lite till för att all adaption i mjukvaran skall komma på plats. Vi har sett väldigt plötsliga dropp i bränsleförbrukning ganska långt efter optimering gjorts förut. Så nollställ färddatorn och ha en sko med lite tunnare sula i så är det inte otroligt att du ser en besparing ;)

Lycka till och varmt välkommen åter.

Stefan K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fantastisk personal i mönsterås, men han har inte fått tillgång till programvaran som krävs för att optimera min bil vilket är synd nu när den äntligen här kommit. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan K
    Hej Stefan!
    Stort tack för din kontakt! Vi hårdbevakar din förfrågan och återkommer snarast. Det börjar röra på sig, och vi är antagligen mycket snart redo för ditt besök.

Tack på förhand!

Urban S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Audi A6 allroad -16. Efter att jag har optimerat på andra firmor förut under 20 års tid valde jag Autostable för deras seriösa och trevliga bemötande. Optimeringen gav 315hk. Samt 620nm.
    Jag är inte den som gasar eller våldskör. Kör sällan tunga släp. Men där jag upplever skillnaden störst är att bilen känns 200kg lättare. Drar oxå mindre diesel. Jag blev mycket nöjd. Känns som en ny bil👍🤠 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Urban S
    Urban!
    Stort varmt tack för din fina recension och trevliga samtal med min kollega Erik. Så kul att du blev nöjd! Ett stort tack för dina rekommendationer och hjälp att öppna dörrar. Det uppskattas stort och "samtal förs" redan. Tack!

• Tony S

2019-10-07

Tony S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabb proffsig hantering av allt från offert till färdig optimering. Fick tillbaka en helt ny bil..🤙🏽 Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Tony S
    Hej Tony!
    Guld - vilket fint betyg och tack för att du tog dig tiden att skriva ner din upplevelse! Det glädjer oss stort!

Göran O skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte optimering av motor till Maserati GT.
    Det var enkelt att kommunicera med AutoStable, allt ordnades på bästa sätt för mig med lånebil och annat som jag behövde då bilen fick lämnas för en dag.
    Sammanfattat så blev den utfästa optimeringen vad jag hade förväntat mig.
    Teknikern som i mitt fall utförde arbetet var synnerligen kunnig inom sitt område vilket f.ö. var en ren fröjd då det blev anledning att även diskutera andra ämnen inom motor. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Göran O
    Bäste Göran!
    Stort tack för ett fantastiskt fint betyg. Det är glädjande läsning!
    Jag vill minnas nu att vi har anledning att höras, du och jag, och lovar ta kontakt inom kort. Jag ber om ursäkt att det dröjt - jag skyller lite ofint på en helt fantastisk högsäsong.

Tack för att du är kund hos oss!

Fredric L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Grym service och ett resultat över förväntan på min Jeep Grand Cherokee 3,0 crd. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Fredric L
    Hejsan Fredric,
    Men så härligt, det är ju precis som det skall vara då!

• 2019-10-06

Pierre H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Perfekt service av Backes ljudbyggeri,men inget försäkringsbrevs har kommit! Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Pierre H
    Hej Pierre!
    Jajjemen, Mathias är en pärla! Lika kul varje gång vi får höra så fina betyg från Ekerö-kunder.

Försäkringsbeviset skickades till angiven adress bara dagar efter ditt besök. När du påpekade för Mathias att det inte nått fram, såg vi till samma dag att Svensk Bilgaranti skickade ett nytt bevis, de passade även på att bekräfta att allt var i sin ordning med din garanti. Om garantibeviset fortfarande inte nått dig, ber jag att du hör av dig till oss på hej@autostable.se så skall jag personligen undersöka vad det är som krånglar. Men som sagt, du och bilen finns i systemet och allt är grönt.

Tack för din recension! Vi hoppas och önskar att du puffar upp betyget något lite när detta är utrett, om du känner att vi skött oss såklart ;)

Victor / Team AutoStable.
  • 2019-10-05

Jan W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    funkar bra stor skillnad tycker jag ,tjejen märker inget typiskt ha ha Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan W
    Hejsan Jan!

Haha, så kan det vara ibland :) Man måste trampa till lite för att känna skillnaden! Men men så behåller kvinnor sina körkort lite längre än vi andra, hehe. Stort tack för ditt besök! Varmt välkommen åter!

Jörn P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Proffsigt och tryggt informativt bemötande inför och vid optimeringen av min vw arteon gtr. Resultatet är över förväntan. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jörn P
    Hej Jörn!
    Tack för att du haft en ängels tålamod med oss och att vi fick förtroendet att få förädla din fina bil, även om väntan blev lång :) Med det i bagaget är ditt betyg enormt glädjande läsning! TACK!

Victor / Team AutoStable.
  • Lars W

Lars W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av min Caddy 2014, blev bra, fram för allt det ökade vridmomentet, perfekt vid släpvagns körning Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars W
    Hejsan Leif,
    Jag förstår det! Dessa brukar vara ganska kraftigt undermotoriserade för de tuffa arbetsuppgifter de står inför dagligen. Kul att du blev så nöjd! Tack för att du är kund hos oss!

Airi P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte Motoroptimering Max, trevlig personal, och nu går bilen bättre, Rekommenderar att göra denna Motoroptimering Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Airi P
    Hejsan Ari!

Vad roligt att läsa, tack för att du är kund hos AutoStable och rekommenderar oss!

• Mats M

Mats M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte effektavgassystem och motoroptimering. Enkel och smidig hantering, bra med lånebil! Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mats M
    Kul att höra Mats, stort tack för en fin affär och ett gott betyg. Varmt välkommen åter!

Christer Y skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motor optimering till min mazda mx-5.
    Blev bra bemött.
    Jag har inte kört så mycket så jag kan bedöma det. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christer Y
    Hejsan Christer!

Stort tack för din preliminära bedömning av vår insats - vi är glada att det känns bra såhär långt! Vi ser fram emot en slutrecension när du kört in bilen ordentligt. Tack för ditt besök och varmt välkommen åter!

• Christer Ö

Christer Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Servicen som helhet har varit fantastisk, med bra rak kommunikation, snabbt genomförande och till ett mycket gott resultat. Kan ge mina varmaste rekommendationer till samtliga involverade.

De som gjordes på en mx-5 var motoroptimering och byte till ett sportavgassystem. Bilen går (och låter) ännu bättre nu! :) Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Christer Ö
    Hej! Underbart att höra, vad roligt att få läsa ett så fint betyg! Det skall framföras till personalen på AutoStable Hagsätra.

Tack för förtroendet på en så fin affär, och varmt välkommen åter!

Ronny E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering från 130 till 165 hk. Och 320nm till 380nm har kört ca: 100 mil ska bra bli bättre med tiden men jag märkte stor skillnad direkt när jag körde hem från Halmstad. Vill tacka Ulf Karlsson och hans personal för ett bra mottagande.
    Ronny Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Ronny E
    Hej Ronny!
    Stort tack för din fina recension! Ja, Ulf Karlsson är Klippan av Västkusten på vår flitigt anlitade station i Halmstad! Så kul att höra att du blev nöjd med uppgraderingen. Tack för besöket och varmt välkommen åter.

Carl G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering Audi A6 Allroad 3,0 tdi
    Mycket bra bemötande av både försäljning/support och verkstaden på Ekerö (backen Biljud)
    Bättre än vad man kan förvänta sig, och optimeringen av bilen blev mycket bra! Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Carl G
    Hej Carl! Stort tack för din recension, vad glada vi är att du blev så nöjd! Mathias på AutoStable Ekerö / Backes Billjud är en av våra mest flitigt anlitade stationer - alltid med toppbetyg från kunderna - en riktig pärla!

Stort tack för att du är kund hos oss!

Patrik C skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte motoroptimering i Lidköping. Engagerat och bra bemötande. Kände skillnad på bilens gasrespons men tveksam om de uppgivna hk-värdena verkligen stämmer. Läs mer
    2019-10-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Patrik C
    Hejsan Patrik! Tack för att du anlitar AutoStable!
    På en sugmotor som den i din bil är det alltid något begränsat vad som går att uppnå i effektvinster. Vi har sett denna bil "bänkas" till 175hk och 220Nm så ja, vi är 3hk för högt på hemsidan, och justerar det inför nästa uppdatering av databasen.

Stort tack för att du är kund hos oss! Välkommen åter.

• Jan åke N

2019-08-21

Jan åke N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har varit i Eskilstuna o kollat min bil
    Det blev ett mycket positivt möte med en serviceman av bästa sorten
    Tack Erik . Bästa bemötandet jag fått på en verkstad sedan lång tid tillbaka. Kan verkligen rekommenderas . Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan åke N
    Hej Jan Åke!
    Ja visst är han helt fenomenal våran Erik! Tusen tack för att du anlitar oss och det glädjer oss att dina förväntningar möttes eller överträffades - det glädjer oss att höra!

• 2019-08-02

Kevin Marcus Bengt R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra optemeringar. Får exakt den skalan som står för optemeringen. Riktigt schysst ställe. Glada och schyssta arbetare. Mycket nöjd med alla mina bilar som varit inne!! Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kevin Marcus Bengt R
    Tusen och åter tusen tack för att du är återkommande kund hos oss! Det är sådana som du som får vår firma att växa. TACK! Varmt välkommen åter.

• 2019-08-02

Rickard R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Första gången jag lämnar in bilen på optimering.
    Härliga människor som arbetar där som bemöter kund med energi och tryggsam atmosfär.
    Lämna in bilen på förmiddagen och blev klar ca 3-4 timmar senare.
    Helt klart en ny bil att köra!
    Rekommenderar starkt att åka till Autostable.
    Snabbt, smidigt utan problem.

Tusen tack kommer tillbaka med framtida bilar.
    (Skoda Octavia RS MK3 TDI 184hk) Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Rickard R
    Rickard! Vilken underbart fin "Reco"! Vad glad man blir av ett sådant meddelande, du anar inte vad det betyder för oss! TUSEN tack! Varmt välkommen åter.

• Jan hendrik H

2019-07-25

Jan hendrik H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Helt klart ett av de företagen med den bästa servicen jag någonsin har anlitat. Jag har varit där 4 gånger nu och det blev mycket bra resultat varenda gång!
    Jag rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan hendrik H
    Hej Jan Henrik!
    Jag säger bara WOW! Man blir ju alldeles rörd.

Som ytterst ansvarig och medgrundare av AutoStable vill jag skicka ett personligt tack till dig för den enormt fina recension du tog dig tiden att skriva till oss. TACK! Det är meddelanden som dessa som gör att företagare orkar kämpa på - just den här stunden har vi världens bästa jobb. Tack för att du är kund hos oss.

Victor Gårdh / Team AutoStable.
  • 2019-07-23

Kent L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har bara gott att säga om Autostable ändå från första kontakt, till hämtning av min bil.
    Bilen fick ett bättre vrid, mer hästkrafter och faktiskt så har jag märkt att den drar mindre.
    Andra företag bör efterleva detta företagets kundkontakt och omhändertagande.
    Världsklass! Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kent L
    Hej Kent!

Victor Gårdh / Team AutoStable.
  • 2019-07-05

Martin N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Seriöst företag, inga hittepå siffror i marknadsföringen. Dom räddade min vw bil från miljöpartisternas hemska ful-programmering. Nu går bilen att köra igen. 5/5 Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Martin N
    Hej Martin!
    Hahaha, ja en och en försöker vi rädda så många som möjligt från ökade EGR, och DPF-problem samt försämrad körbarhet och ökad förbrukning - för vi undrar hur "grönt" det är egentligen. Tack för att du är kund hos oss!

• 2019-06-21

Daniel L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Lämnade in bilen för motor optimering, Fick ett bra bemötande, Samt ett bra resultat. Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Daniel L
    Guld! Tack för att du är kund hos oss.

Johan A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Chip trimning på en båtmotor Suzuki 90hk fyrtaktare

Blev bra bemött och av vad jag tycker en kunnig personal.

Ett snabbt agerande från er sida.

Vet ej rigtigt vad jag förväntade mig med en flera hk krafter och det verkar jag ha fått.i

Bra uppfattning av era tjänster Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Johan A
    Hej Johan! Tack för det - ett klassiskt exempel där även en utombordare får lite mera skjuts! Tack för att du är kund hos oss! Välkommen åter.

Patrik M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mkt bra bemötande, kändes proffsigt.
    Mycket bättre effekt och bottenvrid.
    Upplever att bilen växlar lite hårdare nu, inte lika silkeslent som innan tyvärr. Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Patrik M
    Hejsan! Tack för din recension, kul att höra!
    Normalt behöver moderna bilar adaption, ibland under ganska lång tid, för att växellådan skall hänga med och uppföra sig rätt.

Varmt välkommen åter!

Peter N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Supertrevlig mottagning och super serviceinställning. Verkligen!

Men resten var inte alls bra.

1. Svårt att hitta dit, med GPS.
    2. De hade bilen hela dagen, men de fick inte klart den.

Det var en bortkastad dag för mig dessvärre.

Men, som sagt, det kan nog bli bra med tiden, med tanke på inställningen hos han som har hallen.

Är osäker på om jag kommer att återvända, då jag inte önskar att slösa bort en dag till, och funderar kanske också på om det blir bra.

Hälsningar
    Peter Läs mer
    2019-10-09 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter N
    Hej Peter,
    Jag vet, den dagen blev inge bra alls. Vår representant var överbelastad och hade migrän. Tyvärr drabbade det dig eftersom du fick åka därifrån utan en färdigoptimerad bil. Den dag vi får en ny chans, om du känner för det, vet jag att du kommer bli supernöjd med resultatet. Dessa bilar presterar alltid superfint. Vi hoppas få gottgöra detta som sagt.

Vänligen / Team AutoStable.

Vasavägen 1, 633 56 Eskilstuna