AutoStable - Motoroptimering.se

AutoStable - Motoroptimering.se, sid 2

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Västerås, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Jönköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, samt i Danmark även Liseleje.

Vi erbjuder:
- 60 dagars nöjd-kundgaranti
- Fri diagnos innan & efter
- Trygg och säker motoroptimering

Läs vad 488 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se 2

• Mariann R
    2020-05-05
    Optimering av Peugot 308 /407
    Vänligt bemötande och trevlig personal
    Mer effekt och lägre bränsleförbrukning , så blev det också
    Stort tack Mariann för er fina bokning! Vi håller med, de är suveräna grabbarna på AutoStable/Mekonomen Umeå. Välkommen åter! / Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-05
    Bra bemötande och snabb leverans. Produkten (motoroptimering till båt) motsvarade förväntningarna.
    Guld! Härligt att höra, Sören! Hoppas du får njuta av en fin sommar på sjön. Välkommen åter! / Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-04
    Optimerade min hyundai, och efter att ha kört ett par hundra mil första månaden och sett att det inte gav någon bränsle besparing alls, så ville jag Reklamera.
    Hörde av mig till dem för en månad sedan (inom 60-dagars nöjdkundgarantin) och fick svaret att de skulle höra av sig.
    Men har inte hört något alls sedan dess. Bör dock tillägga att detta är mitt under corona tiderna när de är som värst, och mekonomenverkstaden som var deras samarbetspartner har varit utsatt för en hacker attack.
    Hej Marcus, Tack för din recension och för att du är kund hos oss. Det är såklart tråkigt att optimeringen inte mötte dina förväntningar fullt ut. Vi önskar såklart att du utöver effektvinsten fick se en ordentlig besparing som bonus på din Hyundai Getz 1.5 CRDI 2006. Eftersom det är alltför varierande bränslesiffror även på originalbilar (40% skillnad mellan två identiska bilar), är det också för oss omöjligt att garantera besparingar för samtliga kunder, inte minst på bilar som börjar bli 15 år gamla och gått ca 15 000 mil eller mer - därför gör vi helt enkelt aldrig det. Våra anteckningar påvisar att vi tydligt framfört detta till dig inför bokning. Vi beklagar dålig återkoppling från stationen och skall be dem höra av sig till dig om de inte redan hunnit göra det - men som du säger är det märkliga tider för alla, och inte minst för Mekonomen-anslutna. Vi beklagar återigen att du inte fått den upplevelse du hade hoppats på, men den är en upplevelse vi aldrig vågar lova för att få en nöjd kund. Vi hoppas på din förståelse och en ny chans en annan gång! Välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevliga serviceinriktad personal
    Hej! Tackar stort för det - underbart att höra. Välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-04
    Jag hade hög bränsleförbrukning på en bil och köpte tjänsten av er. Bra bemötande och bra utfört arbete.
    Däremot så har inte optimeringen sänkt bränsleförbrukningen enl önskemål.

Den låg på 48,5 innan och är nu nere på 45,6 trots bra väderförhållanden.
    Jag tycker den borde ner till ca 42,0

MVH Johan
    Hej Johan! Stort tack för att du tar dig tiden att bedöma vår verksamhet på Reco.se. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör, och få en chans att bemöta tips, ris & ros från våra kunder! Många av våra kunder beställer en optimering av mjukvaran med förhoppning om bränslebesparing. De flesta får just det, med en besparing på i snitt 10%. Din besparing ligger på 6% på en bil som redan original är väldig snål - därför är vi faktiskt nöjda med resultatet. Eftersom bränsleförbrukningen på moderna bilar än i dag kan variera med upp till 40% mellan två till synes identiska originalbilar, har vi jättesvårt att garantera besparingar för alla kunder. Därför gör vi heller aldrig det. Den andra faktorn är körstil, vilken också varierar alltför mycket mellan kunder för att kunna lova alla kunder en besparing. Den tredje är skick och underhåll, men det bör inte vara ett problem på en så ny bil som din. Så, med tanke på att vi inte brukar lova en besparing, hoppas vi att även du kommer finna glädje i den 6% besparing vi trots allt uppnått här. Stort tack för förtroendet. Allt gott / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Calle F
    Optimering AUDI A6 ALLROAD +97HK
    Mycket nöjd med resultat och bemötande
    Bilen går jämnare med bra drag och dessutom lite mer ekonomisk
    //Calle
    Grymt Calle! Inte dåligt när man kan dels få nästan 50% effektökning, och trots detta spara lite diesel? :) Tack för att du är kund hos oss! Välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-03
    Supernöjd med uppdateringen och toppenservice!
    Gott att höra, Johan! Stort tack för din bokning, kul att du gillar resultatet och att vi skött oss även runtom själva optimeringen :) Det gör oss extra glada att höra. Välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-02
    Beställde en bränsleoptimerande justering, inte max effekt m a o.. Har absolut fått ökad effekt MEN även ökad bensinförbrukning. Inte direkt det man har förväntat sig. Har funderingar på att kontakta kontoret här i Umeå och be dem se över detta.

I övrigt mycket bra bemötande, fick en lånebil i regnet och personalen var trevliga! Men som sagt ingen besparingseffekt, 0,85 på landsväg och över litern i stan!! (Golf Alltrack, 2017)
    Hej Jöran!  Stort tack för att du tar dig tiden att bedöma vår verksamhet på Reco.se. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör, och få en chans att bemöta tips, ris & ros från våra kunder!  Många av våra kunder beställer en optimering av mjukvaran med förhoppning om bränslebesparing. De flesta får just det, en besparing på i snitt 10%. Det är tråkigt att fallet inte blev så med just din sportkombi. Vi har inte fått några originalsiffror på just din bil att förhålla oss till, så det är svårt att säga så mycket konkret här, men rent allmänt brukar vi säga såhär på denna typ av förfrågan: Eftersom bränsleförbrukningen på moderna bilar än i dag kan variera med upp till 40% mellan två till synes identiska originalbilar, har vi jättesvårt att garantera besparingar för alla kunder. Därför gör vi heller aldrig det. Den andra faktorn är körstil, vilken också varierar alltför mycket mellan kunder för att kunna lova alla kunder en besparing. Den tredje är skick och underhåll, men det bör inte vara ett problem på en så ny bil som din.  Vi hade givetvis uppskattat att få en lite tidigare återkoppling på detta ärende direkt till oss istället för att få ett lågt betyg för något vi inte kan eller brukar lova, men vi skall se till att programmeringsteamet ser över din mjukvara för eventuella finjusteringar.  Tack på förhand! Allt gott / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-02
    3e bilen i Eskilstuna, lika nöjd varje gång med personal och resultat
    Magiskt, Patrik! Tack för alla fina uppdrag! Välkommen åter för nr 4 ;) Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-01
    Gjorde en optimering på min Mini CooperD Countryman. Mkt bra bemötande av verkstaden. Bilen fick helt andra egenskaper, känns numera som en Cooper SD. Ångrat inte optimeringen en sekund!
    Gott att höra, Johan! Stort tack för din bokning, kul att du gillar resultatet. Välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-05-01
    Trevlig personal, fick hela 145 hk i cittran!
    Tack för fin recension! Välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-04-30
    Ni har gjort ett fantastiskt jobb bilen går som en klocka bra jobbat !!
    Kul Harri! Underbart att höra! Varmt välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-04-30
    En helt ny bil. Känns mycket kraftfull samt stor skillnad på förbrukningen redan vid första tankningen. Mycket trevlig och snabbt jobbat av er kille på Ekerö.
    Hej Jonny! Grymt kul att höra - jajjemen Mathias på AutoStable Ekerö är alltid en pärla! Tack och varmt välkommen åter önskar hela Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering
    Bra bemötande
    Bättre prestanda. Ja
    Bra ställe!
    Tack Olle! Kul att höra. Varmt välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Christian P
    2020-04-30
    Jag köpte en motoroptimering av datorboxen i bilen. Upplevelsen från första kontakt till att jag hade boxen hemma igen var helt fantastisk. Väldigt trevligt bemötande från första stund och väldig god service.
    Rekommenderar starkt att anlita Auto Stable!
    Hej Christian! Vi är bortskämda med trevliga kunder asså, men kommentarer som dina slutar aldrig att ge ett leende som går hela huvet runt! Man blir bara sååå glad! TACK! Varmt välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-04-16
    Gjorde en optimering av min 130-hästars husbil. Optimeringen innebar minskat behov att växla ner i tid och otid. Bilen känns mycket smidigare och sist men inte minst man kan faktiskt genomföra betydligt säkrare omkörningar. Tiden får utvisa hur bränsleekonomin påverkas men oavsett detta är jag mycket nöjd med investeringen.
    Hej Lars-Göran, Stort tack för din hälsning! Hoppas att även den sista pusselbiten blir lika bra, även om det alltid är svårt att lova sådant. Vi önskar dig många fina mil i sommar-Sverige! Varmt välkommen åter. Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-03-13
    Jag lämnade in min Amarock för att få lite med vridmoment samt att den skulle låta bli att växla ner lika ofta. Bilen beter sig helt annorlunda med mycket bättre vridmoment, växlar inte ner när det lutar uppför på samma sätt som tidigare, och har gett mig en minskad bränsleförbrukning på över 10% (kör mest landsvägskörning).

Alla inblandade har varit riktigt professionella och jag är mycket nöjd.

Jag har beställt tid för att få min BMW 420D optimerad och hoppas resultatet skall vara lika bra på denna bil.
    Hej Lars! Sååå kul att höra och läsa även här. Det är ett nöje att ha dig som kund! Vi hoppas att du får chansen att komma ner för uppgraderingen av BMW:n också, så snart förutsättningarna tillåter det. Varmt välkommen! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-02-14
    Köpte motoroptimering till 2 av mina bilar, blev både trevligt och kunnigt bemött.
    Förväntningarna var en piggare samt mer ekonomisk bil och så blev det i båda fallen.
    Mycket nöjd med bemötandet och resultatet, kommer definitivt att anlitas i framtiden.
    Hej Nichlas, Magiskt! Precis vad vi vill höra - det gör oss jätteglada! Varmt välkommen åter! Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-02-09
    Audi Q5 2.0 TDI 2011 - tog bort VW dieselgate programmet och gjorde en motoroptimering på normal nivå. Jobbet gjordes i Söderhamn. Bra bemötande både innan köp och under verkstads besöket. Resultatet är en markant förbättring i kraft och drag, samt även noterat mindre bränsleförbrukning.
    Hej Kent! Tack - underbart att höra! Välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-02-07
    Bra. Optimering av husbil. Bra bemött
    2020-02-07
    Trevliga och kunniga personal. Lämnade in bilen på morgonen och hämtar den på eftermiddag, väldigt enkel. Haft bilen optimerat i halv år nu och är super nöjd.
    2020-02-05
    Hej!
    Jag köpte en motoroptimering för en BMW 530 D.
    Jag fick bra och snabb hantering från AutoStable vad gäller kontakt och tidsbokning.
    Utförandet gjordes på anläggning på Ekerö, där utfördes optimering snabbt och med bra kund bemötande. Jag fick tillgång till gratislånebil vilket underlättade under tiden var inne för optimering.
    Optimering motsvarade klart mina förväntningar både vad gäller prestanda samt effektivare förbrukning.
    Kan varmt rekommendera AutoStable´s motoroptimering för att få bättre prestanda i bilen.
    Mats
    Hej Mats! Underbart att höra, stort tack för det! Ja, 530d blir ALLTID bra, vilka fantastiska bilar att uppgradera. Grattis till en fin bil. Tack och varmt välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Christer L
    2020-02-05
    Optimering av min Porsche Cayenne S 2008 föll ut med bra resultat! Dock undrar jag lite över gasresponsen på 3:an och 4:ans växel i ca 50 km/h....?? Den känns som den "hänger" sig och man får trycka till rejält för att motorn skall få liv igen. Men det kanske är den karaktären på den motorn eller??? I övrigt OK!

Mvh Christer Lundin i Halmstad
    Hej Christer! Stort tack för en jättefin Reco och för din bokning med oss. Vi känner mycket väl igen den beskrivning du ger Cayenne S. En av oss hade en sådan under många år, och tipset blir: kör i manuellt läge :) Om du inte testat det förut, gör det - du kommer få en helt ny bild av din bil. Rent generellt kan man väl också säga att 50km/h på 4:ans växel i en Sport-SUV är i lägsta laget, den vill ju gärna jobba på lite högre varv för att väckas till liv på riktigt. Kul att du är nöjd i övrigt! Det glädjer oss. Varmt välkommen åter. Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-02-03
    Optimeringen fungerar fint, men efter att ha sett bilen färdas i över 200km/h under provkörningen via bilkamerans inspelning blev det totala omdömet ganska lågt.
    Hej Jon, Stort tack för ditt meddelande. Som du förstår råkar just din bil vara av ett slag som uppmuntrar lite extra till passionerad bilkörning. För att tillfullo säkerställa att optimeringen ger förväntat resultat på en såhär potent bil, ber vi om friheten att testa bilen på olika sätt så att vi får chansen att under dagens lopp göra eventuella justeringar i mjukvaran när det är nödvändigt. Med det sagt, anmodar vi våra officiella AutoStable-partners att vara rädda om sina kunders bilar och följa trafiklagen. Vi beklagar verkligen det inträffade och kommer att påminna våra partners om de regler vi satt upp. Stort tack för ditt förtroende - vi gläds åt att resultatet blev det förväntade! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2020-02-03
    Optimering BMW 630. Mycket nöjd
    Tack Magnus! Det glädjer oss att höra! Välkommen åter. Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-12-16
    här ett omdömme av AutoStable:
    Var i Torsby å optimera folkan! bemötandet på bil verksta var gott men en liten kommunikations miss gjorde att jag kom ut med en bil som inte gav någon "EUREKA" upplevelse ! Så jag tog en telefon när kom hem för å prata om detta! Å MAKAN till kundservice minded människa får man leta efter(lyhörd å uppriktigt intresserad) ! Jag säger det Victor Att om det fanns flera som du så hade livet vart mycket enkelt att leva! Att det inte blir full pott er den lilla missen i Torsby men det löser sig säkert med folk som Victor å Hampus( torsby) vid rodret ! jag rekommenderar denna firma varmt Hälsar gubben med folkan!
    Bäste Andreas! Stort tack för förtroendet att få uppgradera din bil. Man blir så glad av ett sådant här meddelande! Det betyder allt för oss. Tack för att vi fick rätta till missen och att det blev bra tillslut. Ha det bäst och varmt välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • LARS TED S
    2019-12-05
    Gjorde en motoroptimering av min Suzuki Vitara -16 i Märsta. +23 Hk och 45 NM och jag tror att det kan stämma. Samtidigt så gjorde jag en rostskyddsbehandling och fick 20% rabatt totalt för att gjorde det samtidigt. Känns som jag fått en ny motor. Mer kraft och den går bättre!
    Tidigare så fanns det tendenser till att misständning(snålt ställt)? och det försvann efter motoroptimeringen. Bränsleförbrukningen är dock densamma.Mycket bra bemötande, Det hade strulat till sig med lånebilen, så jag fick ta meckens privata bil eller mc istället. (tog bilen)Precis så man gör för att kunder kommer tillbaka och blir rekommenderade till ens vänner. Micke vill jag minnas att han heter :)
    Har kört ett halvår nu och är en mycket nöjd kund!!
    Hej! Vad kul att höra ifrån dig! Stort tack för din recension, så roligt att du känner sån skillnad! Jajjemen vår Micke i Märsta (mycket riktigt) är kanon att ha och göra med! Vi skall framföra din hälsning. Stort tack för förtroendet och varmt välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-17
    Min husbil har motoroptimerats.
    Bemötandet av företaget är mycket bra.
    Tyvärr fick jag olika uppgifter från butiken och företagsledningen på vilken effektökning och ökning av vridmomentet som optimeringen skulle ge. Jag kan inte känna på bilen om och i så fall hur mycket optimeringen har gjort. Det hade varit bra med ett diagram på effekt och vridmoment vid olika varvtal som optimeringen har gett. Ett sådant får man från Polstar om man optimerar sin Volvo.
    Hej Barbro och Roger, Stort tack för ert besök och förtroendet att uppgradera er husbil! Missen bestod i att vår databas inte uppfattade skillnaden mellan er 177hk-version och den lägre 150hk-versionen och bokades därför in med beskrivning. Ni påpekade felet och vi meddelade stationen innan tjänsten utfördes. Det i kombination med att vi givetvis utgår ifrån det originalprogram som sitter i respektive fordon vi har framför oss, gör att det aldrig kan bli fel, annat än i bokningsbrekräftelsetexten. Vi hoppas optimeringen skall ge er mera körglädje på era resor i sommar! Varmt välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-16
    Optimerade motorn och fick mer hästar och mindre bränsleförbrukning, men framför allt mer vridmoment i motorn.
    Trevligt och Proffsigt.
    Inte bara snack utan verkstad.
    Så viktigt! Många upplever att det är mycket snack i denna bransch. Upp till bevis säger vi, på kundbemötande, genomförande och resultat :) Kul att vi kunde möta upp till dina förväntningar. Tack för förtroendet! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-16
    Motoroptimering.Utmärkt bemötande. Absolut nöjd.Utmärkt service och fullgott resultat.
    Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är upp till förväntan - det känns så viktigt för oss. Kul att även resultatet höll måttet! Välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    motoroptimering till min VW Polo.

Väldigt bra.

Har gjort optimering tidigare på annan bil.

Kanon.Kan rekomenderas.
    Tack Sten! Kul att du testar på detta på nytt och att du blev nöjd med resultatet. Välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    Väldigt nöjd med allt. Bilen känns bra!
    Guld! Tack Ashour! Välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    Uppdaterade en Citroen C3 110hk -17 och fick en "Ny bil" den laddar långt tidigare än förr och är mycket mer lättkörd. Förbrukningen klart lägre än tidigare uppskattningsvis 0,5-1,0 dl/mil. Pendlar utan att snålköra på 0,55l/mil. Landsvägskörning är numer en dröm då jag obehindrat kör på högsta vxl från 70km/t. Optimeringen skulle ge runt 140-143hk och det verkar absolut stämma, fick en liten prestandabil för billig slant.
    Tack Bo för din fina recension! Det glädjer oss att höra att du fått en snålare pendlarbil och att den är lite roligare och mer lättkörd dessutom! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    Gjorde en motoroptimering på min 5cyl Volvo s60 cross country som blev mkt lyckad. Riktigt pigg men samtidigt bra vrid från botten. Resulatet överträffade mina förväntningar utan att äventyra säkerheten vilket tillsammans med supertrevligt bemötande från personalen gjorde att kostnaden kändes mkt rimlig. Michael Augustin Västerås 21091014
    Hej Michael, stort tack för ett jättefint betyg med tydlig motivering. Det gör vårt jobb lättare och vi kan på ett trovärdigt sätt förmedla din upplevelse till fler kunder. Tack för att du tar dig tiden att skriva dessa rader, och ett stort tack för förtroendet! Varmt välkommen åter / Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    Motoropimering med rimliga förväntningar som överträffade med marginal. Proffsigt bemötande.
    Man blir så glad av ett sånt meddelande! Tack för förtroendet! Allt gott / Team AutoStable AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-14
    Utmärkt service och ett enastående resultat efter optimering av motor och växellåda!
    Wow! Tack Pär för att du och din kollega anlitar oss gång på gång. Det är vi så tacksamma för! Ha det bäst och välkomna åter. / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-13
    Motoroptemering.
    Trevligt bemötande.
    Allt bra.
    Fin sammanfattning - är du nöjd är vi nöjda! Tack för förtroendet. / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-13
    Väldigt bra optimering på min Audi A4 2.0TDI 2007. Mycket nöjd med resultatet
    2019-10-11
    Utmäkt. Trevlig personal och klart bättre prestanda på bilen
    Underbart att göra! Tack Soran för förtroendet. / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Anders D
    2019-10-11
    Dom kunde inte komma in i boxen och göra sina inställningar
    Så det gick inte bra.
    Hej Anders, Tack för din recension. Ouch! Misskötte vi oss så illa att vi förtjänar sämsta tänkbara betyg? Vi beklagar att det inte gick att uppgradera mjukvaran vid ditt besök den gången. Det händer, och tyvärr inget man alltid kan upptäcka på förhand. Men det går fort i utvecklingen på den här fronten, och idag är läget annorlunda. Vi kontaktar dig mailledes för en uppdatering på den fronten. Vi hoppas vi får en ny chans. Varmt välkommen åter! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Jag gjorde en motoropimering. Och är jättenöjd med resultat, bemötande och service. Mvh Micke
    Toppenkul att höra! TACK! Varmt välkommen åter / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Hans M
    2019-10-11
    Bra bemötande, kunnig personal och snabbt utfört👍 Helt nöjd och kommer att tipsa andra om det.
    Hej Hans! Att du tipsar andra kunder om oss är det mest värdefulla som finns och det bästa betyg vi kan få. STORT tack för att du är kund hos oss. Varmt välkommen åter. / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Klart värt pengarna. Stor skillnad i vridmoment. Vi drar mycket hästsläp långa sträckor. Klart mer ”ork” i backar. Lägre bränsleförbrukning.
    Hej Henrik, Det är ju toppen! Ja, våra hästsläpande kunder brukar uppskatta den ökade kraften, och det brukar i sin tur leda till en besparing, vilket ni är ett bevis på. Kul att läsa! Tack för förtroendet och varmt välkommen åter! Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    EGR delete och optimering, inga problem!
    Så klart! ;) Stort tack för ditt besök! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
  • Mats R
    2019-10-11
    Alla förväntningar plus lite till blev uppfyllda. Blev jättefint bemött av trevlig personal. Fick en helt ny bil. 😄😄
    Hej Mats! Man blir så glad av en kommentar som denna. Stort tack! Varmt välkommen åter önskar Team AutoStable! AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Snabb och proffsig service.Kunnig personal.
    Tack Robert! Härligt att läsa. Tack för det och välkommen åter! / Team AutoStable. PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Grymt bra bemötande! helnöjd med bilen.
    Gott att höra! Det är allt vi kan önska oss att läsa en fredag som denna! / Team AutoStable. PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Lämnade in min bil för motoroptimering. Bra resultat trevlig personal och ett professionellt bemötande
    Hej Johan! Tack för det och ett fint betyg! / Team AutoStable. PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Autostable hade noll koll på vad dom gjorde
    Hej Anders, Tack för din kontakt. Så här skall givetvis inte upplevelsen av AutoStable vara. Vi kan inte lista ut vilken uppgradering din recension gäller men ber dig snarast höra av dig till oss för att reda ut vad som gått så snett. Snälla hör av dig till oss på hej@autostable.se så vi får en chans att lära av vad som skett. Tack på förhand! / Team AutoStable. AutoStable - Motoroptimering.se
    2019-10-11
    Blev väldigt bra bemött i hela processen. Blev kontaktad via telefon och sen ordnade dom tid och plats på den ort som passade mig. Och blev väldigt bra bemött att mekonomen i Söderhamn som utförde motoroptimeringen åt AutoStable. Så jag är mer än nöjd.
    Hej Lars! Underbart att läsa! Tack för ditt besök hos en av våra äldsta stationer i kejdan, Söderhamn. Tack och varmt välkommen åter! / Team AutoStable. PS: Som kund hos oss får både du och dina vänner rabatt på nästa optimering. Tipsa en kompis så blir vi jätteglada - det kanske din kompis blir också! :) DS. AutoStable - Motoroptimering.se