AutoStable - Motoroptimering.se

Vasavägen 1, 633 56 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till AutoStable - Motoroptimering med garantier! Hos oss får du en skräddarsydd och modern omprogrammering av styrenheten för ökad kraft och körglädje i ditt fordon.

Tjänster för uppgradering av motorer för högre effekt och lägre förbrukning har många namn: chiptrimning, trimchip, trimboxar eller seriell programmering men vi jobbar enbart med modern omprogrammering.

Hos oss får du alltid en optimering som är utvecklad och testad av de bästa programmerarna. Tack vare många års dokumenterad kvalité får du också tillgång till en unik motorgaranti från Svensk Bilgaranti - detta för att göra det extra tryggt att uppgradera din bil.

Lämna in ditt fordon hos någon av våra partners, skicka din styrenhet till oss eller besök AutoStable i Eskilstuna. Vi finns på bland annat följande orter; Umeå, Söderhamn, Torsby, Norrtälje, Stockholm-Ekerö, Västerås, Eskilstuna, Nyköping, Norrköping, Jönköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, samt i Danmark även Liseleje.

Vi erbjuder:
- 60 dagars nöjd-kundgaranti
- Fri diagnos innan & efter
- Upp till 24 månaders motorgaranti
- Trygg och säker motoroptimering

Läs vad 485 kunder tycker om AutoStable - Motoroptimering.se

Roger J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering hos Backes, föredömlig service och information, med ett över förväntan gott resultat på Min Volvo S60-2,5T

Kan gott och väl rekommendera både Backes och Autostable. Läs mer

Erkki M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag beställde en motoroptimering och fick ett mycket proffsigt bemötande. Jag hade lite för stora förväntningar men annars är jag nöjd med optimeringen. Min bil är trevligare att köra nu. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Erkki M
    Hejsan!

Det är så klart svårt att veta vad man kan/ska förvänta sig av en motoroptimering - och nästintill omöjligt för oss att förmedla/förklara i ord på förhand. Därför är det så värdefullt att du som kund hos oss tar dig tiden att skriva nån rad så här om dina upplevelser med AutoStable, det uppskattar vi stort, då det gör valet lättare för nya kunder som läser på om oss. Tack!

Bo-erik E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte motor optemering men jag märker inte någon skillnad å jag tycker att bilen drar ungefär lika mycke bränsle nu som förr det är inte någon stor skillnad på den biten vad jag har märkt iaf .... Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bo-erik E
    Hej Bo-Erik,

Tack för att du tar dig tiden att skriva en recension om dina upplevelser hos oss.
    Vi är noga och ganska duktiga på att ta till oss av kritik, så det här är nyttigt för oss och hela syftet med vårt Reco-samarbete. Vi beklagar att uppgraderingen inte möter upp till dina förväntningar av effektvinst på denna Toyota Hilux 3.0D 171hk 2013.

- Vi har gett den en mjukvara som på andra exemplar mätts upp till 39hk och 100Nm i ökning, vilket är ganska mycket, men i en bil som borde ha begåvats med 200-250hk original är möjligen inte ens vår uppgradering nog för att göra nog stor skillnad i en sån tung bil. Skillnad måste det ha gjort, men möjligen inte i nivå med din förväntan.

- En optimering brukar vara till hjälp för att spara bränsle, men är alltid svårt att garantera - därför gör vi heller inte det.

Om du önskar att vi gör en justering eller kontroll är du välkommen att boka en ny tid med oss för detta. Vi vill ju att du skall bli nöjd med den investering du gjort.

Allt gott / Team AutoStable

Björn Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemött
    Förväntningarna var som jag trott och företaget levde upp till dem
    Bilen blev perfekt och och trevligare att köra Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn Ö
    Så kul att höra, Björn! Tack för att du delar med dig av dina upplevelser hos oss.

• 2020-11-10

Jan K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte optimering MAX.
    Men upplever inte bilen som någon ditelt skillnad mot innan . Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan K
    Hej Jan!

Om det är som vi tror, att det gäller den Audi 2.0 TFSI vi optimerat för dig på vår helägda station i Eskilstuna, så låter dina erfarenheter jättemärkliga i våra öron. Med effektvinst på 44hk skall du definitivt känna en ordentlig skillnad. Vänligen tag kontakt med oss så vi får göra en kontroll och kanske åka en sväng med dig så du får beskriva var/hur effekten saknas.

• 2020-11-10

Håkan A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag ville få hjälp att "trimma" min Volvo C70 2010 2,4l . AutoStable sa att det var inga problem. Bilen stod i Halmstad i 3 dygn på verkstad utan att de lyckades, pga styrboxen var av fabrikat Delco ( och inte Bosch ). Jag fick beskedet att Ni skulle återkomma till mig. Efter 2 månader ringde jag igen och fick samma besked. Ännu har ingen återkommit till mig. Det är trist att lova åtgärder via sin hemsida, men att sedan inte klara av att utföra åtgärden i verkligheten Läs mer
  • Lars F

2020-11-09

Lars F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    * Optimering till din VOLVO S80 (II) AWD 3.2 (Bensin) 238hk 2007
    * Bemötandet var bra.
    * Hade hoppats på detta resultat Före 238 hk, Efter 255 hk
    * Mitt besök var en ren besvikelse då dom inte kunde leverera det
    som utlovats så jag slösade bort en dag till ingen nytta.
    * Lovar runt men håller tunt.

Dom får gärna höra av sig om dom vill. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lars F
    Hejsan Lars,

Tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Vi är noga och ganska duktiga på att ta till oss av kritik, så det här är nyttigt för oss och hela syftet med vårt Reco-samarbete.

- Vi fick inte kommunikation med motorelektroniken i din Volvo vid ditt första besök hos oss. Vi har gjort dessa uppgraderingar förut med fina resultat men vår representant valde fel kommunikations-protokoll och fick därför inte kontakt med motorstyrdonet i din bil.
    - Efter konsultation mellan stationen och oss på central support, kom vi fram till felet i efterhand.
    - När du frågade om vi listat ut problemet, blev svaret ja och stationen bad dig om en andra chans vid ett nytt besök, då vi tänkte att det var syftet med din fråga.
    - Du avböjde den möjligheten. Det är helt OK.

Att ge oss sämsta tänkbara betyg för ett jobb vi inte fick chans att slutföra, känns dock inte helt rimligt, men vi antar att det är priset man betalar när man strävar efter att vara branschens mest öppet recenserade företag. :)

Välkommen åter om du ångrar dig.
    Allt gott / Team AutoStable

Dan S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Beställde en motoroptimering max till min BMW X3 vilket lyfte bilens prestanda riktigt mycket samt sänkte bensinförbrukningen med 10%. Motorn lyftes från 184hk - 260hk/270Nm-380Nm Fortfarande supernöjd med prestandan efter 1500 mil.

Väldigt trevligt och bra bemötande av företaget som utförde optimeringen samt bra information inför optimeringen. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Dan S
    Tack Dan! Ja, det är otroligt fina effektvinster i dessa maskiner. Kul att du är nöjd med helheten i din upplevelse med AutoStable . Tack för att du tog dig tiden att skriva dessa rader.

Jan N skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av min Porsche.
    Utmärkt mottagande och fin-fin service-
    Allt fungerade som förväntat och jag rek. varmt Halmstad siten samt det telefonkontakter jag hade med Stockholmskontoret.

mvh jan Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan N
    Hej Jan!

Underbart att höra - vi är så glada för fin-fint uppdrag och betyg!

Daniel B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering Skoda Kodiaq 2,0 tsi 190hk.
    Efter optimeringen är det som en helt ny bil. Känns som att växellåda och motor helt plötsligt passar ihop. Mjuk och fin, men ändå tydligt ökad, effekt över hela registret utan några som helst pucklar eller hål i mappningen.
    Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Daniel B
    Hej!

Vilken bra beskrivning! Vi kan bara hålla med.
    Stort varmt tack för att du är kund hos oss!

Sven B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Uppdaterade frugans Mini Cooper och det blev en helt ny bil. Trevligt bemötande, snabbt och proffsigt levererat. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sven B
    Så kul att höra, Sven!
    Härligt att ni blev nöjda :)
  • 2020-11-08

Stefan L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag köpte en optimering på en tyota hilux och den är till belåtenhet, bilen går lättare och bättre, blev lite bättre vrid på låga varv som utlåvades, men snittförbrukningen ökade med en dl. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan L
    Hej Stefan!

Tack för din recension, kul att du är nöjd med den nya körbarheten i bilen.
    Att förbrukningen går upp något är ovanligt annat än till en början under inkörning/adaption. På sikt skall förbrukningen normalt gå ner antingen till originalförbrukning eller lägre.

Eftersom alla bilar både original och optimerade varierar kraftigt i förbrukning är det alltid svårt att lova besparingar, därför gör vi heller inte det, men brukar tipsa om:
    - att serva bilen med kortare intervall än tillverkarens rekommendationer
    - att jämföra rättvist, dvs sommarförbrukning och vinterförbrukning är olika även original.

• Steinar H

2020-11-08

Steinar H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Nöjd med service och resultat. Tyvärr långt i från min bostadsort Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Steinar H
    Tack Steinar för att du gav oss förtroendet och det fina betyget här, även om det var en bit att åka. Vi jobbar vidare på att expandera AutoStable-kedjan i alla väderstreck!

Välkommen åter.

GEORGE B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag optimerade min Bmw 330d GT 2016
    Alltså shit, visste att de skulle bli skillnad men de här va galet bra. Nästan lite läskig bra😂😂😂 jag rekommenderar starkt Autostable i Eskilstuna och mycket trevlig personal också 👍👍👍 Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar GEORGE B
    Hej George,

Hahah, tack för en härlig recension! Vi är glada för ett fint uppdrag: Motoroptimering Steg 1 + Växellådsoptimering Steg 1 gör susen på dessa fina bilar.

Välkommen åter.

Andreas G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade motor och växellåda i en BMW 420d - 2014. Det var som att ha en helt ny bil när jag fick tillbaka den. Mjukt och fint i ecopro samt comfort. Stenhårda växlingar och jätterapp i sport+-läget. Drar ca 1 dl mindre per mil nu. Jättenöjd! Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Andreas G
    Hej!

Vi kan bara hålla med! Trots att det är en 2.0d med relativt mycket effekt redan, så blir de alltid så fina dessa. Kul att du är nöjd och tack för att du är kund hos oss!

Håkan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering på min Fiat Ducato 2,8JTD 128hk. som blev 158hk efter Motor Optimeringen och som blev riktigt Bra rätt över hela registret och Accelerationen & Prestanda, Samt Farthållningen i Uppförsbackarna för Husbilen som blev Utmärkt../ H.E. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan E
    Hej Håkan!

Jag förstår att du gillar resultatet! Uppgraderingen av Fiat husbilar i allmänhet och 2.8 JTD i synnerhet, har alltid bringat stora leenden till våra kunder. :)

Tack för att du tog dig tiden att berätta om din upplevelse hos oss.
  • Rikard S

2020-11-06

Rikard S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket bra bemötande av Kenneth Eriksson i Lidköping vid optimering av min Civic Type-R.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Rikard S
    Härligt att höra Rikard, din hälsning är framförd!
    Tack för att du är kund hos oss.

Simon A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Sjukt bra service och bilen vart en helt annan! bra jobbat! Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Simon A
    Underbart att höra, Simon! Tack för detta!

Carl H skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag blev mkt nöjd med motoroptimeringen på min Subaru Forester.
    Tyvärr blev jag tvungen att åka till Eskilstuna 2 ggr från Nyköping, där jag bor. Den första ''överföringen '' fungerade ej. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Carl H
    Hej Carl!

Vi beklagar att det blev lite stökigt för dig. Tack för att du hade tålamod med oss och skönt att det blev bra tillslut.

Mikael B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motoroptimering av en husbil byggd på Fiat Ducato. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mikael B
    Vi tackar dig för att du tog dig tid att betygsätta din upplevelse hos oss!

Alexander K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Klockrent kundbemötande både av centralbokning och av anläggningen i Umeå. Fick skrämma liv i min BMW M550D med steg 2 i motor och växellådsmjukvara. Avverkar numera 0-100 under 4sek (i en familjekombi😈)

AutoStable har även fått lägga vantarna på min Sea-Doo RXP 300 Rs och Audi Q7 med jättefina resultat! Tack. Läs mer
    2020-11-11 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Alexander K
    Alexander, stort tack för många fina uppdrag!
    Vi är tacksamma att ha dig som kund och samarbetspartner.

• Stefan E

2020-09-19

Stefan E skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Fick min Mini Copper Diesel 2 liters upphottad från 143 till 195 hp för 4år sen och helt otrolig vilken skillnad som varat och faktiskt snålare än förut med endast 5,4 l/mil trots nästan alltid full gas. Spinner loss på tvåan i 50 och måste byta koppling till steg 3 om ngt år :-). Helt galen prestanda!! Autostable känns och nu bevisat är bäst! Så snart lämnas ytterligare 2 bilar som jag har in :-) Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan E
    Wow vilket underbart betyg!!! Stort tack Stefan. Du anar inte vad det betyder att få höra detta. Kontakta oss på Centralbokningen så skall vi kika på ett paketpris för dina två ytterligare bilar! :)

Tack på förhand! / Team AutoStable
    AutoStable - Motoroptimering.se, Stefan E gillar detta
  • 2020-09-10

Jonas S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Mercedes E200 cdi. Fantastisk hjälp och kunniga på verkstaden i Torsby !!! Även Victor centralt, toppen att ha att göra med!! Vh Jonas Läs mer
    2020-09-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jonas S
    Stort tack Jonas! Tänk vad bra det blev till slut när vi fick fatt i hårdvarufelet! Skam den som ger sig, i kundrelationer eller teknikproblem :) Tack för förtroendet att gå till botten med detta.

/ Team AutoStable.
  • 2020-08-28

RASIM M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Märkte stor skillnad på bilen, grymt bra support! Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2020-09-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar RASIM M
    Så kul att höra, Rasim det glädjer oss verkligen!
  • 2020-08-22

Håkan A skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Kan inte se någon större skillnad på vare sig förbrukning eller vridmoment. Det är säkert skillnad, bilen var dock ganska ny för mig när detta gjordes. Men jag blev mycket bra bemött av en mycket trevlig kille. Läs mer
    2020-09-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Håkan A
    Hej Håkan!

Tack för din feedback. Jag har lite svårt att lista ut vilket fordon det gäller, men det är som du säger svårt att på vissa motortyper (sugmotorer inte minst) känna någon enorm skillnad om man själv inte är superbekant med fordonet innan optimering. Samma sak gäller så klart bränsleförbrukningen. Det är svårt att jämföra med något där man inte har bra med data på hur förbrukningen var innan optimering, när just du kör bilen. Även om vi aldrig garanterar en besparing, brukar de flesta kunder sen en minskad förbrukning över tid.

Stort tack för förtroendet och kul att du kände dig väl bemött!

• 2020-08-05

Robert K skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Smidigt och en enorm skillnad på bilen utan massa tillbehör utan omprog. Av befintilig styrbox. Jättenöjd! Läs mer
    2020-09-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Robert K
    Hej Robert!

Grymt kul att höra! Tack för det.
  • 2020-08-03

Jan G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Chippning av styrbox till båt. Bra bemötande och höll vad som lovats. Läs mer
    2020-09-17 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jan G
    Hej Jan!

Guld. Vi tackar för detta!
  • 2020-07-31

Stefan F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Mycket snyggt jobb med min Audi A6 Allroad 2020. Går fint med rejäl kraft i botten. Att en så tung och stor bil går att köra på 0,7 liter milen är imponerande. Tack! Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Stefan F
    Hej Stefan!

Stort tack för toppbetyg! Härligt att höra - som det ska vara med andra ord!
  • Hans P

2020-07-30

Hans P skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Jag gjorde en motoroptimering och är supernöjd!
    Bra grabbar proffsigt bemötande.
    Och bilen vart som ny fast bättre👍🏼👍🏼.
    Värt alla dagar i veckan!!! Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Hans P
    Hej Hans!
    Ditt meddelade glädjer oss stort! Så kul att höra. Vi tackar ödmjukast för detta.
    Varmt välkommen åter. / Team AutoStable

Kenneth F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    bra service fick gratis lånebil hela dagen Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kenneth F
    Hej Kenneth!

Toppen att höra. Vad tyckte du om själva optimeringen då? Vad kan vi göra nästa gång för en 5-poängare? Tack på förhand! / Team AutoStable

Deva T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt gick smidigt och trevligt i kommunikation och installering.
    Själva mjukvaran gjorde inte riktigt den skillnad jag förväntat mig.
    Gjorde en Skoda Fabia 2013 86 hästar hos Backes Ljudbyggeri på Ekerö.

-Fick senare hjälp av dem direkt där det visat sig att de extra hästarna och vrider kom på högre varv vilket jag som pensionärskör inte testat. Optimeringen funkade toppen men service var utomordentlig. Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Deva T
    Hej Deva!
    Tack för fin kommentar om vår service. Vi är dock förvånade över din upplevelse av resultatet. På en liten 1.2L-motor är det inte alltid man ser speciellt stora effektvinster. På denna modell råkar det dock vara så att vi ser verifierade effektvinster på hela 55hk (65%!) och 65Nm. Därför är vi nyfikna att höra mer om dina förväntningar och vilken av dessa som inte bemöttes av optimeringen. Vänligen tag kontakt så vi kan lära av detta.

Tack på förhand! / Team AutoStable

Per S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trevligt bemötande och bra jobb Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Per S
    Gott att höra! Vi jobbar hårt för att uppnå båda. Tack för att du tar dig tiden att berätta detta. Stort tack för ditt besök och varmt välkommen åter! / Team AutoStable

Kent M skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Motorn upplevs mycket starkare och drar mindre diesel nu Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Kent M
    Hej Kent! Då låter det som vi gjort vårt jobb! Tack för toppbetyg. Det värmer. Varmt välkommen åter! / Team AutoStable

Bertil J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    För andra gången köpte jag en optimering. Först en Astra 1,7 turbo, sedan en Honda CR-V 2,2 turbo resultat mycket bra. Mycket bra personal.

Allt tillsammans mycket bra. Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Bertil J
    Hej Bertil! Underbart att höra, vi är enormt tacksamma för att ha dig som återkommande kund. Stort tack och varmt välkommen åter ännu fler gånger! / Team AutoStable

Nick B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Steg 1 optimering , bemötande va kanon men sen kunde de inte testa för fullt bilen eftersom d va nåt problem o min bil har varit i verkstad sen 1,5 månad så har inte upplevt så mycket. Jag hoppas att när jag får bilen att d är ok o inte bortkastade tid o pengar. Måste besöka de igen när jag får bilen för att kunna testa Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Nick B
    Hej!

Tack för ditt meddelande!
    Oj det låter som ett mer komplicerat fel än förmodat igensatt bränslefilter. Vi hoppas hur som helst att du vid det här laget har fått ordning på diesel-tillförseln och att bilen nu går som den ska. Vi hoppas att du i annat fall hade tagit kontakt med oss. VW Amarok 2.0 TDI hör till våra mest frekvent optimerade modeller, alltid med fina resultat på välmående motorer. Stort tack och varmt välkommen åter! / Team AutoStable

Clas R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Allt fungerade bra. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Clas R
    Gott att höra, Clas!
    Tack för detta. Välkommen åter / Team AutoStable.
  • SVEN B

2020-07-09

SVEN B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Autostable Eskilstuna gjorde vår Mini Cooper One till en ännu roligare bil. Samma bensinförbrukning, men det var inte en viktig fråga, men däremot knuffen i motorn. Blir nog några bandagar framöver. Rekommenderas starkt. :) Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar SVEN B
    Hej Sven!

Stort tack för detta uppdrag! Så kul att du blev nöjd och att vi kunde leva upp till rekommendationen från din verkstad. Jag har framfört min tacksamhet även där, för din info.

Ha det bäst och välkommen åter! / Team AutoStable.
  • JOHAN T

2020-07-09

JOHAN T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Trodde aldrig en Optimering skulle göra så enorm skillnad.
    Bilens karaktär är helt annorlunda!
    Kommer optimera alla framtida bilar, det är en sak som är säkert!!! Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar JOHAN T
    Hej Johan!

Eller hur! Det är så kul att erbjuda en sådan upplevelsetjänst som visar resultat direkt när man åker hem. Tack för ditt förtroende. Välkommen åter / Team AutoStable.
  • Lisa Josefine Z

2020-05-30

Lisa Josefine Z skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Vill tacka Christer på Biltjänst Söderhamn för ett grymt jobb med våran bil. Skillnaden före och efter optimeringen är som natt och dag. Det går inte ens att jämföra, otroligt vad bilen ger, växel efter växel! Sen att bilen fått lägre bränsleförbrukning är ju en riktigt bra bonus. Läs mer
    2020-09-29 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Lisa Josefine Z
    Hej!

Vi är så glada för din feedback! Tack för ditt besök och så roligt att höra att du är nöjd. Din hälsning är framförd sedan länge även om svaret här kommer på efterkälken. Tack!

Välkommen åter / Team AutoStable.
  • 2020-05-09

Peter B skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min Audi A4 2.0 Tdi 2011 170hk.
    Bilen blev mycket piggare och roligare att köra.
    Blev bra bemött och trevlig personal.
    Jag skulle göra det igen om jag bytte bil. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Peter B
    Hej Peter!

Vi lever på återkommande kunder - så en hälsning som denna är guld värd för självförtroendet! STORT tack för att du är kund hos oss och till och med kan tänka dig att återvända - det gör oss glada!

• 2020-05-09

Björn-olav T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Snabbt och trevligt bemötande är helt klart tillfredsställd Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Björn-olav T
    Tack Björn-Olav! Kul att höra!

Fredrik L skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Köpte en specialanpassning för A-Traktor som krävde hastighets begränsning via styrenheten.
    Jag fick bra respons och engagemang som ledde till en bra lösning.
    Jag var lite skeptisk till att man skulle lösa problemet men blev glatt överraskad att man löste det genom gediget arbete och engagemang. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    STORT tack för det - vi är glada att ha ditt förtroende! Det lönar sig att vara envis. :)

Per-arne G skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Är jätte nöjd och köpte motoroptimering. Blev väldigt bra bemött.
    De levde upp till mina förväntningar Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Per-arne G
    Hej Per-Arne!

Tack för din hälsning - det är läsning som det här som gör att det är extra roligt att fortsätta!

Marcus J skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Har ej provat motoroptimeringen fullt ut än med min Renault Master, första intrycket är att den har starkare bottendrag - stor skillnad.
    Christoffer Järleby på MaskinExperten Norrtälje utförde motoroptimeringen och det är jag mycket nöjd med.Den här typen av jobb är nog hans paradnummer och jag känner mig trygg med det.
    Marcus
    Norrtelje Rörservice Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus J
    Hej Marcus!

Tack för din hälsning! Du har rätt: Christoffer är en klippa. Väldigt påläst och duktig - vi har jobbat med honom i många år och det är ett nöje att skicka kunder till honom - alltid tryggt som du säger.

Hoppas du får testa Mastern ordentligt. Om du blir lika nöjd med optimeringen som med Christoffer kanske vi till och med har turen att få en extra Reco-stjärna eller två :)

Leif S skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och bra service.
    Jag är super nöjd. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Leif S
    Tack Leif för att du är kund hos oss!

Jörgen Ö skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering till kodiaq 2,0 tsfi
    Bra och snabb service
    Effekt ökning lägre bensin förbrukning Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Jörgen Ö
    Hej Jörgen!
    Grymt kul att höra!
  • 2020-05-06

Gösta T skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Besöket uppskjutet p.g.a. Covid19 Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Gösta T
    Hej Gösta!
    Märkliga tider helt klart, vi ser fram emot att välkomna dig för en ny tid.
    Välkommen! / Team AutoStable.
  • Mariann R

2020-05-05

Mariann R skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimering av Peugot 308 /407
    Vänligt bemötande och trevlig personal
    Mer effekt och lägre bränsleförbrukning , så blev det också Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Mariann R
    Stort tack Mariann för er fina bokning! Vi håller med, de är suveräna grabbarna på AutoStable/Mekonomen Umeå.

• 2020-05-05

Sören F skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Bra bemötande och snabb leverans. Produkten (motoroptimering till båt) motsvarade förväntningarna. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Sören F
    Guld! Härligt att höra, Sören! Hoppas du får njuta av en fin sommar på sjön.
  • 2020-05-04

Marcus W skrev om AutoStable - Motoroptimering.se
    Optimerade min hyundai, och efter att ha kört ett par hundra mil första månaden och sett att det inte gav någon bränsle besparing alls, så ville jag Reklamera.
    Hörde av mig till dem för en månad sedan (inom 60-dagars nöjdkundgarantin) och fick svaret att de skulle höra av sig.
    Men har inte hört något alls sedan dess. Bör dock tillägga att detta är mitt under corona tiderna när de är som värst, och mekonomenverkstaden som var deras samarbetspartner har varit utsatt för en hacker attack. Läs mer
    2020-05-14 AutoStable - Motoroptimering.se svarar Marcus W
    Hej Marcus,

Tack för din recension och för att du är kund hos oss.

Det är såklart tråkigt att optimeringen inte mötte dina förväntningar fullt ut. Vi önskar såklart att du utöver effektvinsten fick se en ordentlig besparing som bonus på din Hyundai Getz 1.5 CRDI 2006.

Eftersom det är alltför varierande bränslesiffror även på originalbilar (40% skillnad mellan två identiska bilar), är det också för oss omöjligt att garantera besparingar för samtliga kunder, inte minst på bilar som börjar bli 15 år gamla och gått ca 15 000 mil eller mer - därför gör vi helt enkelt aldrig det. Våra anteckningar påvisar att vi tydligt framfört detta till dig inför bokning.

Vi beklagar dålig återkoppling från stationen och skall be dem höra av sig till dig om de inte redan hunnit göra det - men som du säger är det märkliga tider för alla, och inte minst för Mekonomen-anslutna.

Vi beklagar återigen att du inte fått den upplevelse du hade hoppats på, men den är en upplevelse vi aldrig vågar lova för att få en nöjd kund.

Vi hoppas på din förståelse och en ny chans en annan gång!
    Välkommen åter! / Team AutoStable.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte