Autovendo

Autovendo

www.autovendo.se
  • Badge2022

Autovendo bildades hösten 2016 och fick även klart ett servicecenter verkstad Juli 2017. Förmedling av fritidsfordon blev grunden till verksamheten. 2020 blev vi Aukt ÅF verkstad för Hobby Europas ledande husvagnstillverkare. Vi har flerårig erfarenhet kunskap från branschen sedan 2008 och jobbat med dom flesta kända varumärkena...

128 omdömen om Autovendo

Sedan starten hos Reco 2021

Lars Erik P
Skrev om Autovendo

Tackar för en supersnabb försäljning a. vår husbil Trevligt och bra bemötande av Jonas på försäljningen Kan varmt rekommendera

Svar från Autovendo

Vi tackar för förtroendet och ett gott samarbete och givetvis för ert fina betyg Välkommen åter

Mikael A
Skrev om Autovendo

Vilken fantastisk upplevelse det var att köpa husbil hos AutoVendo. Från första kontakten till leveransen igår så har det varit en otroligt bra upplevelse. Jonas och Peter har varit superproffsiga. Jag och gumman vet var vi gör nästa affär om vi ska byta bil även om vi får åka från Uppland . Vi tackar ännu en gång 🥰

Svar från Autovendo

Stort tack för affären och kul att ni ger oss ett så fint betyg Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Ulla-Britt Marianne G

Trevlig personal. Blir väldigt bra bemött Det är andra gången vi lämnar en bil till försäljning På autovendo. Ulla , Arne. Gustafsson

Svar från Autovendo

Stort tack för förtroendet och att vi fått förmedla era husbilar 2 ggr. Ja ni har alltid lämnat in fina husbilar till oss. Vi tackar även för ett gott samarbete. Vi tackar också ödmjukast för det fina betyget och hoppas ni hälsar på oss och tar en kopp kaffe när ni har vägarna förbi

Martina S
Skrev om Autovendo

Trevlig personal som tålmodigt förklarade allt för oss nybörjare med husbil. Kan verkligen rekommendera Autovendo

Svar från Autovendo

Tack för ert fina betyg Martina! Kul att det uppskattas vår funktionsgenomgång vid leveransen. Ja det finns en heldel funktioner att lära sig. Vi tackar för affären och önskar er hjärtligt välkomna åter

Fredrik J
Skrev om Autovendo

Vi vill tacka för ett hjärtligt samt professionellt bemötande från all personal, när vi köpte vår husbil från Autovendo. Mycket nöjda. Mv. Fredrik o Hanna

Svar från Autovendo

Stort tack för ert fina betyg och att ni valde oss som levarantör av er nya husbil. Vi tackar för affären och önskar er hjärtligt välkomna åter

Bo N
Skrev om Autovendo

Alltid trevligt bemötande vad det än gällt.En supernöjd känsla när Jonas sålde vår husbil. Ett företag man kan lita på.

Svar från Autovendo

Stort tack Bo att ni uppskattar vår förmedlingstjänst och att ni är nöjd med vår duktiga säljare Jonas Andersson. Vi tackar er för förtroendet och önskar er hjärtligt välkommen åter

Peder A
Skrev om Autovendo

Mkt bra och snabb service, trevligt bemötande !

Svar från Autovendo

Tack för det fina betyget. Vad roligt att ni uppskattar vår service och bemötande. Vi tackar ödmjukast och önskar er varmt välkommen åter

Marika A
Skrev om Autovendo

Jag bytte husvagn på Autovendo och fick ett bra bemötande av företaget. Dom är alltid trevliga och tillmötesgående både när man köper ett fordon eller köper tillbehör.

Svar från Autovendo

Tack Marika för ert fina betyg. Det betyder mycket för oss. Vi tackar för affären och önskar er varmt välkommen tillbaka

Gunnar S
Skrev om Autovendo

Helt ok bemötande, via telefon och mail. Hade inga förväntningar eftersom jag är "första-gångs köpare av husvagn. Köpte husvagn.

Svar från Autovendo

Tack Gunnar för ert fina betyg! Vi hoppas ni är nöjd med ert köp och funktionsgenomgången vid leveransen Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter

Mats Anders Peter S

Proffsig och snabb hjälp med vår trasiga Thetford kyl. Detta trotts att vi inte köpt vår husbil där.

Svar från Autovendo

Stort tack Mats för ert fina betyg! Kul att ni är så nöjd med vår service speciellt då vi är en av få thetford service partners specialister i sverige. Vi önskar er givetvis välkommen åter

Lena S
Skrev om Autovendo

Vi fick problem med blinkers på vår husvagn och kunde inte lösa det själva. Dennis ryckte ut och kom till oss på campingen och löste problemet. Så proffsigt och bra bemötande! Kan verkligen rekommendera.

Svar från Autovendo

Tack för betyget och att ni bokade vår servicebil som kunde avhjälpa felet. Vi önskar er hjärtligt välkomna åter

Kjell A
Skrev om Autovendo

Vi fick ett fint bemötande och fin service genom köpet av vår husbil

Svar från Autovendo

Tack Kjell! Vilket betyg vi fick. Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter

Mats E
Skrev om Autovendo

Mycket trevliga och kunniga säljare. Nu är vi ute och campar på första resan och hittills har allt varit 👍👍

Svar från Autovendo

Tack Mats! Värmer att få ett sådant betyg. Vi hoppas allt går bra på er resa och önskar er välkomna åter

Lennart J
Skrev om Autovendo

Blev väldigt väl omhändertagen, Känner att jag gärna handlar hos Autovendo i Falkenberg igen!

Svar från Autovendo

Tack Lennart! Vad roligt att ni är nöjd och känner er väl omhändertagen. Vi tackar ödmjukast även för 2:a affären och önskar er välkommen åter//

Jonas K
Skrev om Autovendo

Bra bemötande. Hadde inga förväntningar, dom kunde leverera det jag sökte. Köpte en Hobby Husvagn.

Svar från Autovendo

Tack Jonas! Tur att vi hade det ni sökte och att ni blev nöjd med leveransen. Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter//

Rickard M
Skrev om Autovendo

Trevligt och proffsigt bemötande. Vi köpte en begagnad husbil.

Svar från Autovendo

Tack Rickard! Vad roligt att ni uppskattar vårt sätt att arbeta. Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter//

Ann-Charlotte E

Proffsiga, serviceinriktade . Köpte en husvagn på distans och vi fick bra inbyte för vår gamla husvagn

Svar från Autovendo

Tack Ann-Charlotte! Alltid lite speciellt med distansaffärer som bygger på ömsesidigt förtroende. När båda parter är nöjda så är det en lyckad affär. Vi tackar för affären och för förtroendet och önskar er välkommen åter//

Mats J
Skrev om Autovendo

Bra bemött. Bra genomgång av vagn. Fick seriöst intryck.

Svar från Autovendo

Tack Mats! Vad roligt att ni är nöjd med vår service. Funktionsgenomgången uppskattas av många. Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter!

Leif E
Skrev om Autovendo

Bemötandet var bra! Kände oss besvikna på den värmepanna som satt i! Det var mycket klater med den! Förtältet som följde med sa säljaren att det var i bra skick! När vi satte upp det så var det trasigt på flera ställen! Jourbilen Dennis ställde upp och fixade det han kunde göra ! Mycket nöjd med detta! Dennis alltså! Det var alltså en Hobby Prestige vi köpte inkl.förtält som idag ligger på återvinningen!

Svar från Autovendo

Hej Leift! Vi tackar för ditt betyg fast du haft lite struligt med värmepannan. Ja vår duktiga Dennis var med jourbilen hos er några gånger och hjälpte till. En säljare åkte och hämtade husvagnen bytte värmepannan i verkstaden då den inte gick reparera på plats och lämnade tillbaka vagnen efteråt. Det var olyckligt med tältet som ingick i köpet kostnadsfritt i befintligt skick. Tur att ni ändå skulle ha ett stand by tält. Vi hoppas ni är nöjd med husvagnen och ert nya standby tält och önskar er välkommen åter !

Catarina K
Skrev om Autovendo

Köpte begagnad husvagn och bytte in min gamla, bra och trevligt bemött från första kontakt. Lite frågor om min nya vagn blev besvarade snabbt och bra.

Svar från Autovendo

Tack för affären! Roligt att ni uppskattar vår service. Vi bugar och tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter!

Anders Å
Skrev om Autovendo

Vi blev mycket väl bemötta ! Vi väntade oss även bra genomgång av husbilen Vi köpte. Man gav oss mycket tid.Så Vi blev mycket väl bemötta. Det tackar vi för.

Svar från Autovendo

Tack Anders! Vad roligt att ni är nöjd med vårt bemötande och funktionsgenomgången, Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter

Emelie P
Skrev om Autovendo

Bra prise och trevlig personal. Kan fixa allt!

Svar från Autovendo

Tack Emelie! Vad roligt att ni uppskattar våra priser, bemötande och service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Bernt Ö
Skrev om Autovendo

Vi köpte vår husbil av Autovento och har enbart positiva erfarenheter av företaget och deras personal. Med beröm godkänt !! Mvh Bernt Öhlin - Skellefteå

Svar från Autovendo

Tack Bernt! Vad roligt att ni uppskattar vårt arbete och service. Vi tackar för affären och önskar er hjärtligt välkommen åter

Lars Johan Henrik H

Professionell hjälp och alltid trevligt bemötande Vårt självklara val när det gäller service och reparation av vår husvagn.

Svar från Autovendo

Tack Lars! Vad roligt att ni uppskattar vår service och arbete. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Roland L
Skrev om Autovendo

Kunnig och god serviceanda på all personal och humana priser. Vi köpte en Kabe Onyx GXL husvagn.

Svar från Autovendo

Tack Roland! Vad roligt att ni uppskattar vår kunskap, service och bemötande. Vi tackar för affären och önskar er välkommen åter

Helén W
Skrev om Autovendo

Fick hjälp med försäljning av vår husbil , detta sköttes på ett ärligt och bra sätt av . dettaär jag mkt tacksam för .där finns även kunnig personal när det gäller reparation och srvice autovendo har jag därför kunnat rekomendera andra som sedan fått samma fina uppfattning om företaget som jag .

Svar från Autovendo

Tack Helén! Vad roligt att ni uppskattar och är nöjd med vårt arbete och service. Vi tackar för förtroendet att sälja er fina husbil och önskar er välkommen åter

Suzanne Ö
Skrev om Autovendo

Vänligt och professionellt bemötande. Behov av hjälp efter påpekande gällande bromsar från besiktningen.

Svar från Autovendo

Tack Suzanne! Vad roligt att ni uppskattar vår service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Dancamp Ab D
Skrev om Autovendo

Snabb service och trevligt bemötande.

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni uppskattar vår service och vårt bemötande. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Maria S
Skrev om Autovendo

Utmärkt service och ett mycket trevligt bemötande

Svar från Autovendo

Tack Maria! Vad roligt att ni uppskattar vår service och mottagande. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Ss Autoshop Ab S

Toppen bra!

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni är nöjd. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Ingela H
Skrev om Autovendo

Har varit tillmötesgående i telefon och vid besök.. Problemen som har dykt upp har blivit sakkunnigt och professionellt utförda och hjälp med oupptäckta småfel som kunde ha blivit stora problem. det finns bara gott att säga om Atovendo ett företag som jag rekommenderar till andra..

Svar från Autovendo

Tack Ingela! vad roligt att ni uppskattar vår service och vårt arbete. Vi önskar er varmt välkommen åter

Eva Marie B
Skrev om Autovendo

Mycket gott bemötande, tillmötesgående vid problem. Snabba åtgärder.

Svar från Autovendo

Tack Eva Marie! Vad roligt att ni uppskattar vårt bemötande, arbete och service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Ante H
Skrev om Autovendo

Mycket trevligt och proffisionellt bemött

Svar från Autovendo

Tack Ante! Vad roligt att ni är nöjd med affären och vårt bemötande. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Chrippas Kakel & Bygg Ab C

Väldigt kunniga! Bra priser! Bra verkstad! Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma!

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni uppskattar vår service och prisbild. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Carl-axel S
Skrev om Autovendo

Mycket bra och proffsigt utfört arbete med försäljningen av min husbil . Jag har faktiskt bara gott att säga om detta företaget.

Svar från Autovendo

Tack Carl-Axel! Vad roligt att ni är nöjd med vår förmedlingstjänst. Vi bugar och tackar! Varmt välkommen åter

Roy D
Skrev om Autovendo

Bra bemötande. Förväntade mig PROFFS men blev i stort BLÅST på det. Bra gubbar men i stort sett okunniga på det tekniska inom motor och drivlina. Garantiåtagandet brast. Min kontakt med dem var köp av en Bürstner i642.

Svar från Autovendo

Hej Roy! Det var ju roligt att höra att ni uppskattar vårt bemötande. Tråkigt att höra att ni är mindre nöjd med garantin och vår tekniska kunskap. Vi hittade ärendet från Aug 2018 och fann att vi åtgärdat diverse fel på reklamation men ej gick med på att byta drivaxlarna Vi anlitade 3 olika bilverkstäder bland annat en auktoriserad Fiat verkstad för undersökning och dom fann ej några fel och ansåg drivaxlarna vara normala för en begagnad Fiat Bürstner husbil från årsmodell 2001. Även besiktningsgodkänt. Men vill man byta drixaxlarna ändå så får man tyvärr bekosta det på egen hand

Mats L
Skrev om Autovendo

I samband med att vi haft vår husvagn på service hos Autovendo Falkenberg har vi per automatik haft en väldigt bra dialog med Dennis Andersson som är oerhört kompetent och serviceinriktad. Har även haft akut problematik då vagnen stått uppställd på campingen med allt det innebär, även då har Dennis löst det. Nu sålde vi vår husvagn inför säsong 2021 via Autovendo som förmedling mellan oss som säljare till kund, vilket vi verkligen kan rekommendera andra om man inte vill sköta det själv.

Svar från Autovendo

Tack Mats! Vad roligt att ni uppskattar både vår service och förmedlingstjänst. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Benny A
Skrev om Autovendo

Bytte in vår husvagn mot en ny. Mycket nöjda med snabb i smidig affär. Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande från alla på autovendo

Svar från Autovendo

Tack Benny! Vad roligt att ni är nöjd med affären och er nya husvagn. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Per W
Skrev om Autovendo

Trevlig personal som gör vad de kan för att göra kunden nöjd. Kompetenta som gör bra jobb.

Svar från Autovendo

Tack Per! Vad roligt att ni uppskattar vårt arbete och service. Vi tackat ödmjukast och önskar er välkommen åter

Max S
Skrev om Autovendo

Fantastisk service, jag kommer definitivt tillbaka!

Svar från Autovendo

Tack Max! Vad roligt att ni uppskattar vår service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Per-åke N
Skrev om Autovendo

Blev trevligt bemött av dem, tyvärr tog det för lång tid vid försäljning så jag sålde på annat håll

Svar från Autovendo

Hej Per-Åke! Det är positivt att ni uppskattar vårt bemötande, vilket är viktigt för oss. Det är trist att vi inte lyckades förmedla ert fordon. Nu kan jag tyvärr inte se vilket fordon det gäller. Det händer dock ibland att det kan ta lite längre tid och det beror ofta på en del olika faktorer. Priset, skicket, säsong och planlösningen kan vara avgörande för hur lång tid det tar att sälja. Vi gör alltid vad vi kan och lyckas till 99% och förmedlat över 500 fritidsfordon. Vi annonserar på alla plattformar Blocket, Bytbil,...

Kjell G
Skrev om Autovendo

Positivt första köpet av husbil alla frågor o funderingar besvarades och förklarades,har alltid ställt upp vid frågor som dykt upp vid tillfällen ute på resor,ett företag jag rekommenderar

Svar från Autovendo

Tack Kjell! Vad roligt att ni är nöjd med husbilen och vår support. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Anders W
Skrev om Autovendo

blev väl bemött av personalen. och de förväntningar som vi hade uppfylldes mer än väl. det är en väldigt vänlig och professionell personal. vi sålde en husbil.

Svar från Autovendo

Tack Anders! Vad roligt att ni uppskattade vår förmedlingstjänst och service. Vi tackar för förtroendet och önskar er välkommen åter

Blombergs Handels Hus Ab B

Mycket bra bemötande och trevlig personal Som altid löser det kunden behöver hjälp med

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni uppskattar vår service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Maria H
Skrev om Autovendo

Dennis mycket bra. Dålig återkoppling för övrigt.

Svar från Autovendo

Hej Maria! Jag håller med. Dennis är mycket bra även vår övriga personal gör ett jättebra arbete. Men inte bra att ni fått dålig återkoppling. Mejla gärna ditt ärende och kontaktuppgifter till fredrik@autovendo.se alt verkstad@autovendo.se så ska jag hjälpa er och se till att vi återkopplar med det ni behöver hjälp med

Magnus H
Skrev om Autovendo

Fantastisk service vid köp av min första Husbil ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jag ger fem stjärnor...

Svar från Autovendo

Tack Magnus! Vad roligt att ni uppskattar vårt arbete och service. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Solveig Ulla Lisa Å

Bra service av mycket trevlig personal

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni uppskattar vår service och bemötande. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Lennart G
Skrev om Autovendo

Mycket bra Inga förväntningar Bra.

Svar från Autovendo

Tack Lennart! Vad roligt att ni ger oss högsta betyget. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Falkpooler Ab F

Oerhört proffsiga o seriösa med bra priser!4

Svar från Autovendo

Tack! Vad roligt att ni gav oss bästa betyget och uppskattar vårt arbete och prisbild. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter

Daniel P
Skrev om Autovendo

SUPERBRA!!! - kunnig personal, bra produkter, bra pris, utmärkt service och garanti - KANON!!!

Svar från Autovendo

Tack Daniel P! Vi bugar och tackar. Vad roligt att ni är nöjd med husbilsköpet och vår hjälp när det går sönder. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter