Ava mc AB

Vårby Allé 53, 143 30 Vårby — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Ava mc AB

• Matias A
    Matias A skrev om Ava mc AB
    Skitställe iaf verkstan, laga min gamla gixxer, gjorde massa skit jag inte bett om men inte det jag lämnat in den för, sen bla bla bla förklaringar hit o dit, otrevligt bemötande o dyrt! nä tack!
  • Thomas .
    Thomas . skrev om Ava mc AB
    Tjejerna på tillbehövsavdelningen är skitbra och riktigt kunniga och har inga problem att hjälpa till och stå ut med korkade frågor. Killarna på MC-försäljningen skulle behöva en charmkurs.
    Verkstaden är nice, men stressad. de hade 071-nummer för verkstadesfrågor förut. Lite ocker, men även många bra chanser. Korkat bonussystem för allt utom reservdelar.
  • Frank d
    Frank d skrev om Ava mc AB
    Bra utbud av motorcyklar (både nya och begagnade) och tillbehör. Kompetenta säljare på tillbehörsavdelningen. Har aldrig köpt mc här så kan ej säga något om säljarna på den avdelningen. Verkstaden kunde ibland anstränga sig lite mer.
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Ava mc AB
    Trevlig personal.
    Bra priser vissa tider på året.
  • Kaspar
    Kaspar skrev om Ava mc AB
    Sicket jävla skitställe!

Värdens sämsta säljare och lätt stockholms sämsta varuhus.

Så låter det på många människor men inte enligt mig. Jag har faktiskt bara bra erfarenhet.

Men snälla, låt mig gå runt i lokalen och kika lite utan att ni blir sura över att jag ev. inte köper någonting. Min köplust blir inte precis starkare bara för att ni surar.

Tack så många annars för hjälpen i verkstaden!

Vårby Allé 53, 143 30 Vårby