Avanza Bank AB

1.5

6 omdömen om Avanza Bank AB

Magnus N
Skrev om Avanza Bank AB

Bedrövlig support. De lovar stort, men håller inte vad de lovar.

Jan Stefan A
Skrev om Avanza Bank AB

Likvid dagar nått nytt påhitt för att blåsa kunder,, jag får tydligen mina pengar efter fondförsäljning innan det är klart, Och helt plötsligt tar försäljningarna mycket längre tid.. Men när jag köper då??? vad är min utlåningsränta då?????

Stefan Ralph Mogens L

Försiktigt De är mycket dyrare än Nordnet til ex. De får dig på deras växlingskurs! Låga avgifter... Blir dyrt i slutet. Svår hemsida oxo. Gjort så det svårt se sin status och framhäver att låna av dem. Tråkigt företag

HENRIK B
Skrev om Avanza Bank AB

VARNING VARNING VARNING! Undvika Avanza för all i värden. De har abnorma tekniska problem. Avanza laggar så hårt att ordrar du gör inte går igenom. Jag har förlorat över 35.000kronor på teknikstrul som de erkänner att de kan se i deras loggar att de är deras fel, men noll i ersättning! VARNING VARNING VARNING!

Jacob Gustaf N
Skrev om Avanza Bank AB

Appen fungerar bra och smidigt till ISK konto. Gillar möjligheten att upp till 50 000 SEK handla utan courtage på många aktier för att komma igång. Förbättras bevakningslistorna förtjänar man en 5a

johan s
Skrev om Avanza Bank AB

Väntade i en hel månad på aktivering av aktiekonto, inget hände trots att dom lovade per telefon att det skulle aktivera samma dag, väntade 2 veckor på svar via mail. Avanza är säkert bra på mycket, men service är dom oförskämt USLA på!