AVEQIA i Stockholm

AVEQIA i Stockholm

www.aveqia.com
  • BadgeFourYears

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegor och samarbetspartners, eller...

393 omdömen om AVEQIA i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2015

Bianca R
Skrev om AVEQIA i Stockholm

We took a cooking class as a corporate team building event with a group of 10 internationals. We arrived and chef Carlos handed all of us a glass of wine and allowed us to settle in. He explained the ground rules and how the cooking would be done and then he divided us in 4 teams. He moved from team to team to explain the first steps of each course and we would be just ready for the next step as he has made his round and came back to us. The third course may have been a bit to heavy for two people. The menu was in Swedish...

Tomas I
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Otroligt trevlig kväll med gott ledarskap i köket, god mat och väl utvalda viner till maten! En toppenkväll!

Bashir G
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi hade nyligen nöjet att delta i en matlagningskurs som överträffade alla våra förväntningar. Ledda av en exceptionellt talangfull kock, vars passion och expertis var påtaglig i varje rätt vi tillagade, upplevde vi en dag fylld med kulinarisk upptäckt. Det var en perfekt möjlighet att stärka vår teamanda; vi arbetade sida vid sida och fann glädje i varje moment av matlagningen. Guidade av tydliga och lättföljda instruktioner, blev vi självsäkra i köket och kunde skapa rätter som vi tidigare bara drömt om. Varje tugga...

Natalie N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Jag hade en fantastisk upplevelse på Aveqia i Stockholm. Den välkomnande personalen gjorde ett bra intryck från början. Maten var enastående och överträffade mina förväntningar. Att få delta i matlagningen under ledning av skickliga kockar var både roligt och lärorikt. Servicepersonalen var uppmärksam och professionell. Sammantaget rekommenderar jag varmt Aveqia till alla matälskare.

Lars S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Fantastiskt bra upplägg, med otroligt kompetent och social guidning av Tom som var vår kock! Vi kommer absolut att komma tillbaka.

Johan L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

En kanonaktivitet att göra som teambuilding eller kundvård. Vi var två glada matlag som hade en fantastisk kväll. Riktigt bra nivå på maten och "svårighetsgraden" //Johan, Stockholm

Anders W
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevligt koncept och allt samlat på samma ställe dvs konferens och mat.

Ina L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mycket bra både personligt och professionellt bemötandet från första kontakten till aktiviteten var avslutad.. ”Vår” kock var toppen, lugn och hade tålamod och mycket trevlig.. Jag hade tänkt att vi skulle göra mer, det var en komplicerad meny så jag förstår att det inte går. Hela konceptet är uppbyggt på att ha det trevligt och inte arbeta för mycket. Jag skulle hellre ha det lite enklare och göra mer själv. Vi hade en trevlig och kul kväll.

Paula A

.................................................

Tack för rekommendationen Paula! Vänligen, Team AVEQIA

Mathilde H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Alltid lika gott och trevligt!

Tack för de fina orden Mathilde! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Ulrica W
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi var med ledningsgruppen till Aveqia och lagade en 4 rätters middag under ledning av två kockar som på ett professionellt och inspirerande sätt guidade oss genom tillagningen. Det är ett väldigt trevligt sätt att umgås och då man blir indelad i grupper som alla lagar en rätt så är det en teambuilding aktivitet jag verkligen kan rekommendera. Valet av drycker och presentationer av dessa visar också på vilken hög nivå det är på Aveqia och deras anställda.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Åh så kul att ni hade en lyckad och trevlig middagsaktivitet hos oss. Visst är det lättsamt och roligt att låta maten förena gruppen? Vi hoppas få välkomna er igen, kanske i något annat sammanhang. Varma hälsningar, AVEQIA-Teamet

Tua H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Toppenbra i alla dimensioner!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Tua - så roligt att det blev en lyckad tillställning! Varmt välkommen åter hälsar Team AVEQIA

John J
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bra jobbevent! Både kul och lärorikt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för din feedback John, hoppas vi får välkomna er åter snart igen! Vänligen, Team AVEQIA

Solweig W
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevlig personal och mysigt konferensrum. Maten var fantastiskt god. Bra förberett av kockarna så att det blev enklare för oss som skulle ta vid och laga den efter recepten. Rekommenderas varmt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Så roligt att det blev en lyckad konferens och att ni gillade både mat, personal och lokal! Hoppas ni testat på att laga några av rätterna (eller delar av dem) hemma? Tack för att ni valde oss och så hoppas vi att få välkomna er tillbaka i framtiden! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Stefany B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

A beautiful and welcoming space. Our group loved cooking with Tom and using all the fun kitchen tools that we don't have at home. The food was delicious and impressive and the drinks were great. Would totally recommend!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Thanks for the recommendation Stefany! We're so pleased you had a nice and fun time with Tom., Warmest regards, Team AVEQIA

Filippa I
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi tillgringade vår gruppaktivitet hos AVEQIA i början av december, vilket var både lärorikt och nytt. En matlagningskurs för ett gäng ingengörer var utmanande, men men givande. En klar favorit hos många av kollegorna som deltog! Vi var 10 personer och använde oss av det mindre köket vilket var perfekt! Både mysigt, personligt och hematrevligt. Vi gick även över den tid vi hade, vilket löste sig. Vi fick sitta kvar tills vi blev klara och mingla en stund, vilket var ett trevligt avslut på kvällen. Ett extra stor tack...

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Filippa! Vi älskar att jobba med ingenjörer - det blir alltid bra resultat! Varmt välkomna åter, Team AVEQIA

Maria K
Skrev om AVEQIA i Stockholm

En fantastisk kväll med magisk mat, goda drycker och en service i världsklass. Ett utav det bästa eventen vi upplevt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Åh så glada vi blir att höra att er kväll blev magisk - det är fantastiskt vad man kan åstadkomma tillsammans! Hälsningar, Team AVEQIA

Victoria T
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Superhärlig teambuilding aktivitet! Många skratt och god mat, perfekt för alla i teamet =) Bra ledning av erfaren kock under kvällen, mycket god stämning och kul!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för er feedback Victoria! Har man god mat, skratt och härliga vänner eller kollegor med sig så blir det mesta bra! Tack för att ni valde oss och varmt välkomna åter. Vänligen, Team AVEQIA

Marjo T
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Otrolig bra upplevelse med professionellt bemötande och trevlig och kunnig personal

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Marjo! Vi hoppas vi ses igen snart. Vänligen, Team AVEQIA

Emmy V
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Alltid snabba och proffsiga på Aveqia, vi på BSC värderar samarbetet högt. Varje gång vi skickar dit en grupp får vi alltid fin respons gällande mat och service. En riktigt bra aktivitet helt enkelt!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Åååh så glada vi blir att höra detta Emmy! Vi älskar att jobba med er också, alltid lika trevligt, tydligt och kvalitativt. Kul att era kunder är nöjda också! Varma hälsningar, Hela gänget på AVEQIA

Fredrik C
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Aveqia har tänkt på allt. Otroligt välorganiserat och väl förberett i en trevlig miljö. Uppskattades av alla i gänget och maten blev otrolig.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Fredrik, Så härligt att du och dina gäster uppskattade eventet - det är ju det vi siktar på varje gång! Vi tackar för besöket och hoppas vi ses igen. Varma hälsningar, Team AVEQIA

Ebba L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Att för en kväll få känna sig som en stjärnkock! Fantastisk handledare som gör att alla lyckas tillaga en fantastsik middag och verkligen få känna teambuilding! Kan verkligen rekommendera en kväll på AVEQIA!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Ebba, vi blir så glada att det blev en lyckad kväll för er! Varmt välkomna tillbaka! Vänligen, Hela gänget på AVEQIA

Susann N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi var på en grupp på 10 personer som hade konferens under dagen med efterföljande teambuilding aktivitet matlagning. Lokalen vi hade konferens i var luftig, trevlig och ändmålsenlig. God fika och en mycket god lunch! Matlagningen på kvällen blev en succé. Vi hade mycket roligt och bra stöd av en proffsig och pedagogisk kock som hade stort tålamod med oss. Fyrarättesmenyn blev jättegod och vi fick alla en underbar dag. Kan varmt rekomendera AVEQIA.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för rekommendationen Susann. Så roligt att ni uppskattade lokalen för konferensen, fikan och lunchen (och så matlagningen och middagen såklart!). Det är ju viktigt att alla delarna funkar! Skönt att ni fick en härlig dag och kväll hos oss, vi håller tummarna för att vi ses igen! Varma hälsningar, Teamet på AVEQIA

Nathalie Alberto F
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Rolig och uppskattad teambuildande aktivitet. Allt är verkligen Top notch, från råvaror, utrustning, kompetens och kockarna! Rekommenderas!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för rekommendationen Nathalie, och vi tackar för det återkommande förtroendet! Varma hälsningar från hela teamet på AVEQIA

Camilla L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi fick ett trevligt bemötande och vi hade en otrolig kväll.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för rekommendationen Camilla! Hoppas minnena hänger kvar länge. Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt år! Vänligen, Team AVEQIA

Kristin H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Alla i teamet var väldigt nöjda över upplevelsen och tyckte det var väldigt trevligt och att maten blev väldigt god. Jag missade tyvärr själv aktiviteten då jag blev sjuk, men övriga har uttryckt att de var väldigt nöjda. De lagade trerätters-meny med kockar. Vi var 23 personer vilket funkade bra!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Så synd att du inte kunde medverka själv Kristin! Vi hoppas att få en ny chans längre fram. Välkommen åter! Vänligen, Team AVEQIA

Fredrik D
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Grymt trevlig bemötande i baren med ett stort brett utbud av drinkmöjligheter. Kockarna som hjälpte oss hade enormt engagemang och glimten i ögat och gav exeptionellt bra service och höjde upplevelsen till skyarna. Ett måste som företagsevent. Vi bokar om detta nästa år igen! 5 av 5 möjliga!!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Så roligt Fredrik! Vi ser fram emot att se dig nästa år igen. Varmt välkommen!

Moa G
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Fantastiskt bra ordnat och en mycket givande teambuilding!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Moa! Kul att teamet kände att det var givande, det är ju det vi brinner för här :-)

Marie-Thérése K
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Otroligt trevligt event. Bra upplagt proffsigt och maten blev väldigt god. Rekommenderar verkligen.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för din fina recension Marie-Thérése och vad glada vi blir att höra hur lyckat ert event blev! Varmt välkomna åter! //Team AVEQIA

Hafida A

Superproffsigt Supertrevligt En fantastisk upplevelse för hela företaget

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir att höra att ni hade allt super under ert besök här! :) Hoppas vi får se er här igen för ännu ett superevent! //Team AVEQIA

Camilla A
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mycket trevlig upplevelse med god mat, dryck och stämning.

Tack för så fina ord Camilla! Varmt välkommen åter, //Team AVEQIA

Thore S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

100% proffs i allt från ankomst till slut. Perfekt ställe för att ha allt ifrån små konferenser till mindre kundevents

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack så mycket för din recension Thore! Visste du att vi kan ordna konferens för upp till 42 personer samt matlagningsevent för upp till 150 personer? ;) Hjärtligt välkomna åter! //Team AVEQIA

Elisabeth E
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt proffsigt och inkluderande som verkligen inspirerar till gastronomi utan att vara pretentiöst.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Stort tack för så fina ord Elisabeth! Precis det vi strävar efter :) Hjärtligt välkommen åter, //Team AVEQIA

Sophie S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mycket trevlig kväll med duktiga kockar som hjälpte oss på ett utmärkt sätt. Profesionellt!

Tack för din fina recension Sophie :) Hjärtligt välkomna åter! mvh Team AVEQIA

Camilla K
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Fantastiskt bemötande, från bokning, samtal under gång samt genomförande. Och helt underbar mat som vi dessutom fick recepten på efteråt. Kan verkligen rekommendera!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för din fina recension Camilla! Jättekul att ni hade ett så trevligt besök hos oss :) Varmt välkomna åter! //Team AVEQIA

Rikard L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Ett fantastiskt bemötande i trevliga och fräscha lokaler. Förhoppning om att lag väldigt god mat överträffades med råge och med hjälp av en professionell kock så kände vi oss alla som mästerkockar. Kan verkligen rekommenderas som en väldigt rolig teamaktivitet.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för så fina ord Rikard, vi är glada att höra att ni hade det så trevligt och att vi kunde ge er känslan av att känna er som mästerkockar, precis som det ska vara!:) Varma hälsningar från Team AVEQIA

Björn H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Superbra och välarrangerad matlagningsaktivitet, jättegott och alltid lika uppskattad av alla deltagare.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för din fina kommentar Björn, vi hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss i framtiden. Vänligen, Teamet på AVEQIA

Carina K
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Jag hade 60-årskalas och mina vänner påminner mig varje gång vi ses vilken fantastisk kväll vi hade.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Härligt Carina, Så kul att ni fick skapa ett härligt minne tillsammans! Vi är väldigt glada för att du valde oss för din speciella kväll och hoppas vi ses igen. Varma hälsningar, Team AVEQIA

Sinan E
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Överträffade alla förväntningar, väldigt professionella och hjälpsamma både innan aktivitet och efter.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Sinan, du vet var vi finns nästa gång du planerar ett viktigt event! :-) Med vänliga hälsningar, Teamet på AVEQIA

Jacek L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

It was a good event and well managed. The chefs were very welcoming, friendly and taking care of all the requirements and queries really well. Guests were really happy and delighted. The did share information about the dishes and wines. Thanks! Best Regards Varun Jha +46761580208

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hi Jacek, Many thanks for your recommendation, we are so pleased your guests enjoyed the evening! We hope to see you again, and perhaps next time we will have the pleasure of your company as well. Warm regards, Anders @AVEQIA

Martin H

Helt fantastisk upplevelse. Varit där två gånger. Magiskt båda gångerna

Svar från AVEQIA i Stockholm

Åhhh, så kul att du uppskattat det båda gångerna! Kanske blir det tredje gången gillt i framtiden? ;-) Varmt välkommen åter Martin! Vänligen, Team AVEQIA

Olle C
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bra mottagande på telefon vid förfrågan och bra mottagande vid ankomst. Har varit här tidigare och åter igen levde Aveqia upp till förväntningarna. Vi hyrde först en halvdag konferens och sedan lagades en mycket god 4-rätters middag. En eloge till kockarna som handledde oss under kvällen.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Olle, Så roligt att du tycker att konceptet håller fortfarande! Varmt välkommen åter! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Filip S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Otroligt välorganiserat och proffsigt. Ni fick oss att känna oss duktiga på att laga mat. Det var kravlöst och kul. Och resultatet var fantastiskt. Jag har börjat rekommendera er till alla jag snackar med.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för det fina omdömet Filip - om ni kände så så har vi ju lyckats! Vi tackar ödmjukast för rekommendationerna. Varma hälsningar, //Team AVEQIA

Anna S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Magisk kväll med fantastiska och oerhört kunniga kockar (med massa tålamod för oss noviser)

Tack Anna, så kul att ni njöt av kvällen! Varmt välkomna åter, Team AVEQIA

Anna E
Skrev om AVEQIA i Stockholm

så glad att vi bokade detta, först intrycket var toppen kontakten med Anna var så proffsig och hon hade svar på alla frågor och funderingar vi hade. vi hade förväntningar men viste inte riktigt vad...men det blev en upplevelse med skratt och mycket god mat lagad tillsammans med en super kock, vi alla är så nöjda och kommer komma tillbaka till er!! TACK

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden och stjärnorna Anna! Skratt, god mat och härligt häng är ett bra recept och vi ser fram emot att välkomna er tillbaka för mer av den varan! Vänligen, Team AVEQIA

Anna-Karin R
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Favorit i repris. Våra anställda tycker att det är jättekul att laga mat tillsammans. Ett bra sätt att samlas och avslappnat utföra ett uppdrag gemensamt. För oss är det extra kul då vi jobbar på olika platser och nu kan alla vara tillsammans och hinna småprata med varandra. Kockarna som stöttade oss är kunniga i både matlagning och dryck och delar gärna med sig.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för så underbar feedback Anna-Karin! Jätteroligt att se er här i år igen och skapa en avslappnad miljö där ni alla får umgås in real life! Jag hoppas alla i gruppen lärde sig något nytt och att vi får se er här igen! Alltid lika trevligt :) Varma hälsningar och hjärtligt välkomna åter önskar Team AVEQIA

Fredrik N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Riktigt kul aktivitet som skapade starkt engagemang i gruppen. Därtill excellent vägledning från proffsiga kockar! Plus en fantastisk måltid!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för så fin feedback, och jätteroligt att er kväll blev så lyckad! Ska hälsa kockarna från dig :) Varma hälsningar och hjärtligt välkomna åter önskar Team AVEQIA

Emma B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Supertrevligt och en möjlighet att både utveckla både våra kunskaper inom mat, njuta av en riktigt god middag samt lära känna varandra bättre och öva på samarbetet

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för så fina ord Emma, det är precis den känslan vi vill att våra gäster ska ha efter besöket! Tack för den här gången och hjärtligt välkomna åter önskar Team AVEQIA

Martin M
Skrev om AVEQIA i Stockholm

God mat, bra upplägg och trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Martin, Alla de viktigaste boxarna avcheckade! Hoppas vi ses igen! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Carl C
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt bra! Proffsigt o familjärt - svårslagen kombo.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Carl, Det är vårt mål - att våra gäster skall känna sig som hemma, och ändå extremt väl omhändertagna! Tack för att du valde oss och vi hoppas vi ses igen. Vänligen, Team AVEQIA