Avgassystemet

Avgassystemet

Ring 08-28 89 28 www.avgassystemet.se

Välkommen till Avgassystemet & Mekonomen Bilverkstad! Här får du lite mer än du vanligen får hos en bilverkstad. Vi har under namnet "Lunkans" jobbat med avgassystem sedan 1970-talet, och idag kan vi nog säga att vi är specialister på området. Vi har egen tillverkning, jobbar med flera ledande märken och våra snabba montörer...

370 omdömen om Avgassystemet

Lennart L
Skrev om Avgassystemet

Så hjälpsamma direkt när bilfirmans egna serviceverkstad inte kunde hjälpa till på inbokad verkstadstid.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2013 omdömen 4.6 av 2013 omdömen

Alltid bra och snabb service. Man får dock ha lite fantasi när man parkerar.

Ronnie Holmby H
Skrev om Avgassystemet

Det är dom duktigaste proffs jag träffat lagade min flextube på BMW’n hur dom fick till det undrar jag fortfarande är själv flygtekniker och insåg svårigheten med jobbet. Väldigt trevlig personal!

Aida P
Skrev om Avgassystemet

Riktigt bra! Smidig och bra kommunikation kring vad som skulle åtgärdas, Snabbt och proffsigt uppfört arbete och även ett fint bemötande. Rekommenderar definitivt över motsvarande ställen i stan som inte alls hade samma kompetens kring just avgassystem och som dessutom gav ett dyrare pris på offerten.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Mcs Sverige Ab M

Det blev otroligt bra!👍🏻👍🏻

Johan S
Skrev om Avgassystemet

Jag är mycket nöjd med jobbet de utförde på mitt avgassystem. Bra bemötande och snabbt åtgärdat. Jag hade fått kostnadsförslag på 18000kr hos annan verkstad. Avgassystemet reparerade det för drygt 3000kr. /Johan

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 749 omdömen 4.8 av 749 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Rumbline Consulting One Ab R

Bra bemötande och professionellt utfört arbete. Alltid nöjd när jag lämnar bilen hos Avgassystemet.

Karl O
Skrev om Avgassystemet

Byte av flex samt svetsning av rostfria rör och montering av nya rostfria flänsar. Mycket nöjd med utfört arbete samt bemötande.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Ath. K
Skrev om Avgassystemet

Väldigt enkelt att lämna in bilen, fick lånebil under service och verkstadsåtgärder. En liten detalj som var tråkig var att servicen inte syns på nätet, annars var allt riktigt bra. De hjälpte mig hitta billigaste lösningen för åtgärder samt rekommendationer på vissa reservdelar.

Anders F

Köpte service och byte bromsbelägg. Funkade fint, serviceminded. Anders

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Jill F
Skrev om Avgassystemet

Supertrevlig personal med stor fokus på nöjda kunder. Alltid professionella och snabba vid behov av hjälp med bilen. Bra återkopplingar både före och efter besök med en tydlighet till kunden på förväntningarna av uppdraget.

Tomas R
Skrev om Avgassystemet

Snabb hjälp och gav dessutom en väldigt kompetent uttryck.

Lars R
Skrev om Avgassystemet

Snabbt, enkel kommunikation, bra pris på ett svårt jobb. 👍🏻

Vidar S

Kunnig och trevlig personal 👍

Birgitta V
Skrev om Avgassystemet

Bra bemötande, snabb service. Rekommenderas.

Pipecoating Svenska Ab P

Trevliga, duktiga, en rakt igenom positiv upplevelse av denna verkstad. Fick hjälp direkt med ett akut arbete till en bråkdel av priset jag fick av en annan verkstad. Rekommenderas starkt!

Henry F
Skrev om Avgassystemet

Snabbt, korrekt och prisvärt.

Per G
Skrev om Avgassystemet

Byte av bromsskivor och belägg samt en spindelled. Fick tid snabbt och ett rimligt pris på jobb och delar bra bemötande och bilen blev klar på utsatt tid kan inte bli bättre.

anna F
Skrev om Avgassystemet

Jag hade fått avgassystemet/Micke rekommenderat av en nära kompis så jag hade höga förväntningar från början. De infriades också. Det var färdbromsarna som var felaktigt balanserade och sen passade jag på att få lampor mm utbytta. Allt gick på två dagar. Bra kommunikation!

Malin B
Skrev om Avgassystemet

Snabb proffsig service och perfekt utfört arbete!

Spiros M
Skrev om Avgassystemet

Kanonjobb!! Nogrrant jobb / allt sitter som det ska samt smidig dialog ...

Jessica B
Skrev om Avgassystemet

Rättvis prissättning, grym service och montering med precision. Vi ses igen!

Claes-göran J
Skrev om Avgassystemet

Byte av flexrör på MB C-klass. Kom dit obokad, beställde jobbet, lämnade bilen samma dag, fick lånebil, hämtade bilen dagen efter. Jag blev mkt bra bemött på ett trovärdigt o personligt sätt. Jag visste redan att dom gillade och kröka. Ja rör alltså. Visste genom motorfolk med entusiastbilar att dom fixar det mesta. Som aukt. Ferrita representant ger det oxå en trygghet om väl utfört arbete. Fortsätt och kröka. Mvh Claes-Göran

Bengt A
Skrev om Avgassystemet

Service och byte av kamrem. Fick gratis lånebil.

Jenny B
Skrev om Avgassystemet

Installation av motorvärmare Bra bemötande, trevlig personal, och bra erbjudande. Fräsch lokal, och trevligt kundområde.

Björn H
Skrev om Avgassystemet

Mycket bra service och pris.rekommenderas till alla i norrort.

Daniel K gillar detta
Svar från Avgassystemet

Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter!

Marius M
Skrev om Avgassystemet

Precis efter reparationen döck upp ett annat felkod med sedan fick hjälp med detta så därav bra betyg.

Rafik H
Skrev om Avgassystemet

Hej jag bytte avgasrör på min bil och blev bemött på jätte bra sätt mycket bra och effektivt service kommer tillbaka dit igen och kommer gärna rekomendera andra med ..... mvh Rafik Hovsepian

Stefan W
Skrev om Avgassystemet

Bra att ha att göra med.

Pwr Telecom Ab P
Skrev om Avgassystemet

Montering av sänkningssats på min Passat GTE 2019 Man blir väl bemött av proffsig och kunnig personal, fick även lånebil undertiden dom utförde arbetet

David B
Skrev om Avgassystemet

Jag lämnade in min Mercedes Benz C43 AMG för att modifiera avgassystemet för ett sportigare ljud. Är riktigt nöjd med ljudet nu, förväntade mig inte alls att det skulle låta så här bra. Så verkligen över förväntan! Fick även ett trevligt bemötande, noggrannt förklarat vad som skulle utföras samt ett rimligt pris. Rekommenderas varmt!

Magnus H
Skrev om Avgassystemet

Fick hjälp med att byta katalysator, och lite annat småfix. Fick ett helt okej pris på jobbet.

Anneli J
Skrev om Avgassystemet

Bra service. Bra information man blev delaktig i olika lösningar. Ville t.ex ha lite mer ”orr” (V8 muller) och det fick jag. Bra jobbat och rimligt i pris.

Anna H
Skrev om Avgassystemet

Bra service. Tid och budget stämde.

Karl B
Skrev om Avgassystemet

Bytte en trasig fjäder, proffsigt bemötande och fick en offert med tydlig prissättning. Bilen blev snabbt klar och lagad men jag blev tvungen att lämna in den igen pga av missljud som uppkom. Krångligt att vara utan bilen i två omgångar men de skötte allting snyggt och jag är nöjd!

Eva-tina A
Skrev om Avgassystemet

Sommardäck, kvalitativt val, snabb service och prisvärt!

Carl T

Riktigt bra! Min Porsche har aldrig mått bättre

Andreas T
Skrev om Avgassystemet

Köpte slutdämpare till min Porsche Carrera 2 -92 Hade en danske som lät lite för mycket i min smak. Jag bad om en dämpare med ett lite snällare ljud. Jag är jätte nöjd med servicen och slut resultatet! Andreas

Eva K
Skrev om Avgassystemet

Är jätte nöjd med ljudet förutom att den hamnade i LIMP-mode som gjorde att bilen gick in i ett felläge och tappade effekt som verkstaden sedan inte kunde återställa. Annars bra!

Bror Johan Fredrik B

Bra jobb. Lätt att gå tid. Tydlighet i vad som skulle göras och priset.

Robert F
Skrev om Avgassystemet

Gjorde en stor service. Trevligt bemötande och kunnig personal. Glatt överraskad.

Amir V

Toppen ställe!! Bra och snabba 👍

Bahram A
Skrev om Avgassystemet

Bilen blev klar enligt uppsatt tid, fick sms, hämtade bilen och allt gick så bra som det kan gå. Fick inte tydlig information om materialet som hade använts i reparationen. Rekommenderas varmt!

Carina S
Skrev om Avgassystemet

Köpte sportavgassystem + montering. Bra bemötande, tydlig information om både pris och tidsåtgång. Vi hade haft lite otur med några andra företag innan vi till slut hittade Avgassystemet och fick bra service och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen företaget för den som vill ha ett bättre och sportigare ljud på sin bil.

Lars A
Skrev om Avgassystemet

Trevligt bemötande av ung personal som tyvärr bytte fel komponenter ( givare) till stora kostnader på min bil så grundfelet återkom. Utförde även andra jobb felfritt men betyget kan med anledning av detta inte bli högt.

Ingrid E
Skrev om Avgassystemet

Hade problem med att få ihop ett Amerikanskt avgassystem med ett europeiskt (olika dimensioner). Det fixade monteringen på en förmiddag, inga problem! Dessutom blev det inte speciellt dyrt. Trevlig personal. Mycket nöjd!

Anna Å
Skrev om Avgassystemet

Bra första kontakt via telefon - trevligt, förklarande och tydligt. Snabb tid för service. Inga problem vid utfört arbete och betalning enligt tidigare överenskommet belopp (halva priset jämfört med närliggande märkesverkstad). Perfekt helt enkelt! Kommer definitivt fortsätta åka hit.

Lolou W
Skrev om Avgassystemet

Bra och snabb service, arbetet kunde utföras nästan direkt.

Britt-marie S
Skrev om Avgassystemet

Fantastisk service ärlighet och får kunden att känna sig omhändertagen och lyssnad på. Väldigt tillmötesgående extremt hög flexibilitet. Detta är en toppenfirma som verkligen får högsta betyg av mig!!

Helena H
Skrev om Avgassystemet

Lagning av avgasrör. Väldigt trevligt bemötande, snabbt åtgärdat till ett rimligt pris.

Niclas K
Skrev om Avgassystemet

Bytte och modigierade avgassystem. De hade kunskap om min bil som inte ens biltillverkaren hade. Mycket proffsigt bemötande.