Läs vad 5 kunder tycker om Avloppsgruppen 2

• 2020-12-21
    Beställde borstning och det genomfördes med bra resultat.
    Vänliga och hjälpsamma.
    skrev om Avloppsgruppen
    Tack för recensionen Dan! God Jul och Gott nytt år från teamet! Bästa hälsningar, Team Avloppsgruppen

• 2020-12-07
    Avloppsrensning
    De som utförde jobbet gav ett trevligt intryck och erfarenhet av det jobb de utförde
    Resultat blev som jag förväntade mig
    skrev om Avloppsgruppen
    Tack så mycket Leif! God Jul och Gott nytt år från oss! Bästa hälsningar, Team Avloppsgruppen

• 2020-12-03
    Kanonarbete utfört av dom två killarna som gjorde ren samtliga rör i mitt hus. Total tömning av alla rör samt borstning gjorde att dom blev som dom var när huset byggdes (enligt den filmning av rören som gjordes innan/efter rengöring).
    Verkligen prisvärt med tanke på vilket arbete dom la ner.
    Mycket nöjd.
    skrev om Avloppsgruppen
    Stort tack för fina recensionen Peter. Vi önskar dig en riktigt God Jul & Gott nytt år! Bästa hälsningar, Team Avloppsgruppen

• 2020-11-30
    AVG-gruppen kontaktade mig för att erbjuda sig att rensa avloppssystemet i vårt hus. De utförde ett föredömligt jobb och visade hög service anda. Kan rekommendera AVG-gruppen till andra kunder.
    Björn I
    skrev om Avloppsgruppen
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera oss - vi önskar dig tomma rör framöver! Bästa hälsningar, Avloppsgruppen

• 2020-11-23
    Beställd filmning och om nödvändigt rensning av rör under källargolv från tvättstuga/dusch. Grus och stopp upptäcktes varvid tid för rensning bokades.
    Trevligt bemötande och snabb bokning av tider.
    Vad gäller förväntningar hade jag mina farhågor om avloppsrörens skick (byggår 1950), vilka tyvärr besannades: hål och brott på rören under källargolvet upptäcktes.
    Företagets personal var noggranna och tog den tid som behövdes.
    skrev om Avloppsgruppen
    Stort tack för förtroendet & utförliga recensionen Anders! Bästa hälsningar, Avloppsgruppen

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte