Rekster

Rekster

Ring 08-520 276 36 www.rekster.se
4.5

Nästan 500 villaägare per månad litar på vår kompetens. Vi använder oss enbart av eldriven utrustning, och resultatet blir att 99% av beläggningar i rören elimineras. Tack vare dessa resultat tillämpar vi 6 års garanti på genomfört arbete. Rekster har kontor beläget i Stockholm, men bedriver verksamhet i omfattning av fler...

250 omdömen om Rekster

Dan Å
Skrev om Rekster

Det blev lite slarv med min beställning, men dom kom till slut. Killarna som kom var engagerade, duktiga och seriösa. Dom rengjorde gamla avloppsrör i min fastighet.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Rolf H
Skrev om Rekster

Kom snabbt o gjorde ett välbehövligt jobb !

Erik P
Skrev om Rekster

Fick föredömligt ett SMS när dom var lätt försenade till inbokad tid men när dom väl kom så utförde dom arbetet med ypperlig expertis! Jag hade stopp i en av stammarna och det tog sin tid att få bort. /A

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Cina M
Skrev om Rekster

Trevliga och mycket serviceinriktade killar!

Alfapunkten A

Proffesionellt. Köpte rensning av hela VVS stamen i ett hus på 200 kvm. Bra med filmning för att upptäcka "fuskbygge" i mitt fall.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Rakel N
Skrev om Rekster

Förtroendeingivande. De förklarar vad de gör och är tillmötesgående.

Leif J
Skrev om Rekster

Jag fick det jag förväntade mig, det vill säga en rensning av avloppssystemet samt filmning av detsamma.

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Jan T
Skrev om Rekster

Bra bemötande. Tydligt o pedagogiskt. Inte framfusigt säljande. Gjorde ett bra jobb. Nöjd.

Sune W
Skrev om Rekster

Trevliga grabbar som kunde sitt jobb och som informerade oss på ett bra sätt.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Örjan H
Skrev om Rekster

De personer jag kommit i kontakt med var trevliga, men jag är inte nöjd med resultatet. Man hade inte kollat ordentligt att det var tätt i vattenlåset under handfatet i badrummet. Det var ren tur att min hustru öppnade dörren till skåpet som är där och såg att det var blött på hyllan. Dessutom luktar det fortfarande efter en vecka tidvis avlopp i badrummet. I tvättrummet blev det efter rengöringen stopp i golvbrunnen så att fullt med vatten från tvättmaskinen rann ut på golvet och troligen också trängde in under golvet i köket.

Tommy L
Skrev om Rekster

Trevliga anställda som gjorde ett bra arbete från start till mål.

Svar från Rekster

Stort tack för recensionen, Tommy! Gläder oss att allt var enligt förhoppning. Team Rekster

Robert S
Skrev om Rekster

Trevligt bemötande och service väl utförd.

Svar från Rekster

Precis vad vi försöker åstadkomma. Stort tack för att du delar med dig av upplevelsen! Team Rekster

Ekman H
Skrev om Rekster

Seriösa och trevliga. De var klara på ca 2h, så priset på 9000kr var nog lite i överkant.

Svar från Rekster

Stort tack för recensionen och betyget. Det gläder oss hjärtligt! Vad gäller priset så har vi fasta priser just för att man aldrig ska kunna bli missnöjd med priset, eller få sig en "chockfaktura" i de fall arbetet tar många fler timmar än vi hoppats på. Vi debiterar för resultatet och inte för antalet timmar spenderade. Detta är väl beräknat utifrån att vi som bolag ska kunna gå runt och även existera vidare under dessa 6 år som vi garanterat er problemfria och tömda rör :-) Kanske hade det känts bättre ifall arbetet...

Maria W
Skrev om Rekster

Trevliga och effektiva. Borstade och spolade rören hos mig.

Svar från Rekster

Stort tack, Maria! Vi är glada över att du blev nöjd. Tveka inte att höra av dig vid funderingar eller besvär. Team Rekster

Lena N
Skrev om Rekster

Säljaren pratade alldeles för mycket. När ett kontrakt är påskrivet är det läge att tacka för sig och säga hej då. inte babbla vidare i en halv evighet. Var helt slut efter mötet :-0

Svar från Rekster

Vi är väldigt ledsna över att det blev så här. Detta har tagits upp under vårt gruppmöte. Förmodligen var du så trevlig att medarbetaren hade svårt att köra vidare - skämt åsido. Givetvis är avsikten inte att trötta ut kunder. Detta ska vi förbättra inför kommande besök. Hör gärna av dig ifall det finns något vi kan göra för att göra dig mindre missnöjd. God fortsättning på året! Team Rekster

Roland S
Skrev om Rekster

Teknikerna gjorde jobbet snabbt o bra

Svar från Rekster

Precis som vi önskar! Fantastiskt att allt gick smidigt och stort tack för recensionen! Team Rekster

Anders Z
Skrev om Rekster

Bra säljare och utförare !

Svar från Rekster

Låter som jackpot! Det är vi riktigt glada över. Stort tack för att du delar med dig av det så att andra får en bra uppfattning om oss. Tack för förtroendet! Team Rekster

Birgitta B
Skrev om Rekster

Avloppsrensningen som vi beställt utfördes av mycket trevlig personal och det var rent och snyggt när de lämnade oss.

Svar från Rekster

Riktigt glädjande! Så här ska vi fortsätta. Stort tack för att du tog dig tid att recensera och än mer tack för det fina betyget! Team Rekster

Zacharias G

Höll inte vad de lovade.De skulle kontakta mig men har fortfarande inte hört något från de.

Svar från Rekster

Vi är ledsna över att du inte fick en positiv upplevelse. Enligt logg har du varit i kontakt med flera medarbetare och och fått svaren du sökte. Vi får helt enkelt bättra vår interna kommunikation för att undvika att detta sker igen. Tack för förtroendet! Team Rekster

Amir S
Skrev om Rekster

De var duktiga och allt gick bra.

Svar från Rekster

Låter som det ska! Stort tack för att du hade förtroendet att anlita oss! Team Rekster

Bo W
Skrev om Rekster

Bra bemötande, bra utfört arbete, smutsade inte ner, bra dokumentation.

Svar från Rekster

Stort tack för att du delar med dig av upplevelsen! Vi är verkligen glada över att du ser värde i arbetet. God fortsättning på året! Team Rekster

Mikael K

Proffsiga, snabba och serviceminded

Svar från Rekster

Det är vår ambition att vara. Glädjande för oss att utfallet blev sådant samt att du tagit dig tid att recensera och betygsätta oss. Stort tack! Team Rekster

TONY F
Skrev om Rekster

Jag fick plötsligt stopp i avloppet i köket då ställde Rekstern snabbt upp och fixade det väldigt tacksamt. Trevliga grabbar som också lämnade bra tips om hur man skall undvika att få stopp igen. Det kostade en slant men det va det värd för jag fick ju 6 års garanti kanon.

Svar från Rekster

Jättestort tack för den utförliga recensionen, Tony! Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att dela upplevelsen samt värdesätter att du påtalar värdet av arbetet. Vi önskar dig allt det bästa! Team Rekster

Christian W

Trevliga, flexibla och utmärkt jobb - kunde inte bli bättre!

Svar från Rekster

Vi tackar så mycket för att du delat upplevelsen samt valt att ge oss högsta betyg! Det motiverar oss än mer att fortsätta leverera. God fortsättning på det nya året! Team Rekster

Wali M
Skrev om Rekster

Allt var perfekt... Vi är jätte nöjda

Svar från Rekster

Det tackar vi så mycket för! Vi uppskattar möjligheten att få stå till tjänst och är glada att du hade förtroendet att anlita oss. God fortsättning på året! Team Rekster

Maya N
Skrev om Rekster

Övertygande, välorganiserat, snabbt. Jag tror att de använder rätt teknik.

Svar från Rekster

Jättekul att ni blev nöjda. Vi uppskattar verkligen både recensionen och betyget. Tack för att du gav oss möjligheten att genomföra arbetet hos er!

Aud H
Skrev om Rekster

snabb och bra genomgång av våra avloppsrör. Vi fick endast betala för de rör som de kunde filma och kartlägga. Vi fick tips om förbättringar.

Rune W
Skrev om Rekster

Trevliga grabbar . Stora förväntningar på att avloppet är rent.

Cecilia E
Skrev om Rekster

Borstning av avloppsrör. Fick bra beskrivningar vid frågor, kändes som mycket seriöst utfört arbete.

Kristina N
Skrev om Rekster

Vi upplevde att kontakten med företaget var god. Helt ok, men inte kanske optimal. Snyggt och bra jobbat.

Gunnar H
Skrev om Rekster

Trevligt bemötande och proffsigt utförande.

Åke S
Skrev om Rekster

Effektiv och trevlig personal. Men dyrt var det.

Jan E
Skrev om Rekster

Utmärkt bemötande. Ett bra jobb gjordes så vitt jag kan bedöma. Avloppsrensning.

Sara E
Skrev om Rekster

Mycket bra och trevlig personal. Bra med USB minnet dom bevis.

Rolf W
Skrev om Rekster

Trevlig och kunnig personal men utrymmet kring ett avlopp räckte inte till för att borsten skulle kunna arbeta.

Greta S
Skrev om Rekster

Blev kontaktad per telefon av Rekster. Var initialt tveksam, men grannar hade accepterat och vi tackade ja till erbjudandet. På utsatt tid kom en trevlig man och gick tillsammans med oss igenom vårt avlopp. Vi såg att det fanns en hel del avlagringar. Vi fick offert för åtgärd. Tid bestämdes. Utan dröjsmål åtgärdades våra avlopp av trevlig reparatör. Mycket bra bemötande och snyggt genomfört arbete. Ska bli spännande och se om det håller rakt igenom. Hittills är vi nöjda.

Sven E
Skrev om Rekster

Avloppsrensning i större villa byggd 1979 Intressant metod. Bra och snabbt jobbat ! Trevliga grabbar 2 x Anton!

Annika O
Skrev om Rekster

Uppdraget utfördes enligt överenskommelse.

Anders H
Skrev om Rekster

På ett trevligt och informativt sätt berättade de vad som skulle göras, först filmning av avloppet och om jag sen ville ha det renborstat och filmat. Efter det så bokades det en tid som passade. Det kom en servistekniker och utförde ett gott arbete och jag fick en dokumentation på hur avloppsrören såg ut efter rengöringen. Vi blev mycket nöjda.

Stefan O
Skrev om Rekster

Mycket bra. Fantastisk bra och trevlig kille som utförde jobbet. Lämnade inget smuts eller någon form av orent efter sig. Är mycket nöjd.

Margaretha S

Mycket trevlig och kompetent personal.

Christina P

Trevliga, lättsamma, mottaglig för vår upptäckt av uppkommen defekt. Villig att åtgärda detta. Har i skrivande stund inte kunna åtgärdas men ska ske i början på nästa vecka. Med hopp om att avloppen fortsättningsvis ska fungera som tidigare.

Eleonore P
Skrev om Rekster

Företaget bemötte mig mycket väl! Och uppfyllde våra förväntningar. Jag fick en borstning av alla våra rör genomförd. Det enda som drog ner lite var att de två som utförde jobbet fick tidsbrist pga ett annat jobb. Det kändes inte så bra, vare sig för dem eller mig antar jag. Men det var inte deras fel.

Violet E
Skrev om Rekster

Hög kostnad för två timmars arbete - två personer Jobbet gjordes bra och ua

Magnus H
Skrev om Rekster

Proffsigt bemötande och väl utfört och dokumenterat arbete

Martin E
Skrev om Rekster

Bra förklarat och ett engagerat bemötande. Proffsigt utfört (även om jag inte kan något om avloppsspolning).

Birgitta F
Skrev om Rekster

Jag är väldigt nöjd! 😀 ett proffsigt bemötande!

Maria K
Skrev om Rekster

Trevlig kille som var och tittade på rören och vi gjorde en beställning men efter det har de stått stilla, har inte fått någon återkoppling med bokad tid.

Mats R
Skrev om Rekster

Dom gjorde ett bra jobb. Inget att klaga på

Jan-Erik M
Skrev om Rekster

Verkade noggranna och var trevliga.