avtal24

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

Om oss
Avtal24 är hela Sveriges juristbyrå där du på nätet eller via telefon kan få juridisk avtalshjälp. Vi har alltid kostnadsfri juridisk rådgivning via telefon. Öppettider måndag-torsdag 8-20, fredag 9-17.
Med hjälp av modern teknik kan avtal24 erbjuda ett unikt webbverktyg som gör det möjligt för vem som helst att helt själv skräddarsy sina egna avtal och dokument på nätet.

Med smart teknik behövs inga mallar
Avtal24 erbjuder verktyg och kunskap för att du själv ska kunna skräddarsy avtal som är anpassade efter din unika situation. Vi erbjuder marknadens bästa priser samtidigt som vi garanterar att avtalet blir juridiskt korrekt. Du kan skriva juridiskt korrekta avtal direkt online eller få hjälp av våra erfarna jurister.
Alltid kostnadsfri juridisk rådgivning.
Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM
Anna Rinman Familjerättsbyrå
Bonnie L:
Det är inte jag utan min syster som varit klient hos Anna Rinman. Min syster är numera dement och kan tyvärr inte svara på en sådan här förf...
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om avtal24

• Gunnar U
    Gunnar U skrev om avtal24
    Nöjd med mottagandet och samarbetet med juristen, återkommer om jag får behov igen
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om avtal24
    Har anlitat Avtal24 för såväl Gåvobrev som Testamente. Det har fungerat utmärkt. Särskilt i upprättandet av testamente har jag haft utmärkt rådgivning, guidning och utförande. Med taktkänsla och stor kunnighet har advokaten hjälp mig upprätta detta svåra dokument.
  • marie b
    marie b skrev om avtal24
    lätt och smidigt till ett bra pris! äntligen är det gjort
  • Andreas W
    Andreas W skrev om avtal24
    Jag var till en början ytterst tveksam om tjänsten verkligen skulle fungera och om avtalet skulle hålla tillräckligt hög klass jämfört med att anlita en (fysisk) jurist som utformar det.

För utvärdera tjänsten så använde vi Avtal24 för att skapa ett delägaravtal för ett av våra dotterbolag och resultatet blev riktigt bra och det är bara någon mindre omskrivning som vi velat göra för att förtydliga vissa delar lite extra.

Det enda som jag har att anmärka är att avtalet mailades i pdf istället för word vilket gör att det blir svårare att anpassa avtalet och exempelvis lägga till en företagslogga. Förslagsvis borde avtalet mailas både som word-fil och som pdf så har man möjligheten att använda det out of the box alternativt göra de små ändringar som man kan vilja göra utan att behöva konvertera pdf till word eller använda pdf-redigerare.

Vi kommer absolut använda Avtal24 för ytterligare avtal i vår verksamhet.
    //Andreas
  • Stefania
    Stefania skrev om avtal24
    Jag och min man gjorde ett gåvobrev via avtal24 och jag fick precis igenom lagfarten. Supersnabbt gick det och kompetenta jurister!
  • Margareta P
    Margareta P skrev om avtal24
    Kan det vara så här enkelt? Visade mitt samboavtal som jag skapat via dem för en jurist jag känner och han sa att det var mycket bra.

Nöjd!
  • Emma R
    Emma R skrev om avtal24
    Jag rekommenderar verkligen att använda sig av Avtal24 när du behöver skapa ett avtal. Det var väldigt smidigt och lätt. Det tog inte alls lång tid och jag mitt avtal i PDF-format. Jag använde Avtal24 när jag skulle hyra ut min lägenhet i andrahand och på bara några minuter hade du ett bra avtal i handen som dock kostade 195 kr men det var det värt!

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm