Axelssons Trafikskola Köping

Axelssons Trafikskola Köping

Ligue 0221-213 60

About company

Axelssons trafikskola i Köping startade redan 1913, det gör oss idag till en av Sveriges mest erfarna trafikskolor. Här kan vi med hjälp av kunnig personal hjälpa dig under din väg till körkort. Oavsett om du vill ta B-körkort eller utbilda dig till yrkesförare gör vi vägen lättare för dig. Vi lär även ut EcoDriving där vi lär...

104 omdömen om Axelssons Trafikskola Köping

Entoanet A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Alla personal är duktiga i synnerhet tränare som är väldigt experter genom det här området 🚘🚘🚘🚦🚦🚦

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Mohamed B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Den här trafikskolan e 100 gubbar, rekommenderas jävligt starkt om du ska ta körkortet, riktigt duktiga lärare som jobbar där

Simon K
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

B-Körkort Mycket trevlig personal. Fick den hjälp som behövdes. En körskola som bryr sig om eleven och dennes behov, om dessa behov är större eller mindre anpassas antalet lektioner.

Lars J
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Mitt köp inkluderade intensivkurs över 3 veckor (prov sista veckan) för körkort B. Jag blev mött av väldigt professionell som både hade fin förståelse och extremt flexibla att hjälpa till för att få saker att gå ihop med tiden med alla bokningar. Jag tycker all personal var otroligt vänliga och duktiga på de saker de ansvarade över. Det är tydligt att det är ett seriöst företag med högsta prioritet att få ut säkra och kunniga personer i trafiken. Förväntningarna var ungefär vad jag tänkt mig i sin helhet då jag gått...

Olivia B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag mött väldigt trevlig personal och körlärare som har hjälpt mig på min väg till körkortet. Jag har fått hjälp med teori och allt annat jag har behövt för att klara körningen.

Trym A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tog körkort på Axelssons och är nöjd med vad jag fick

Majd G
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Yet bra behandleng bra lärare bilar ar smarta fongerar yet bra pisee passar for alla

Hasan B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Axselsson Trafikskola är ett mycket professionellt företag med en utomordentlig ledning.Det var trevligt att tog körlektionen på en Axselsson skola. Jag lärde mig mycket med de bästa lärarna, det var en bättre behandling än jag förväntade mig och hjälpte mig mycket att få mitt körkort. Jag kommer att råda alla att gå till Axsellssonskola.

Emil S
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Väldigt kunnig och trevlig personal. Rekommenderas varmt om man ska ta någon av dom tyngre körkorts behörigheterna.

Louise A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Superbra körskola! Noggranna, ärliga och flexibla. Kommer inte lura dig på massa lektioner du inte behöver. Jag trivdes jättebra hos Axelssons i Köping!

Awet F

Det var helt okej. .

Smret A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Köpte 20 lektionen då klarade Har jättebra bemötande glada och treviliga Hjälpsam det var oväntade

Ebba P
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tycker att Axelssons trafikskola är en bra skola med många erfarna bilskollärare. Deras engagemang i ens körning och lärande är fantastiskt! Jag är supernöjd med allt.

Nematullah A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Hej! Jag tycker att Axelssons trafikskola är en bra skola, bra lärare, bra personaler och utbildningen

Linn E
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tycker att jag har fått trevligt bemötande, bra information inför körkortet och bra utbildning! Är väldigt nöjd med mitt val att välja Axelssons trafikskola och kommer tipsa den till andra som ska ta körkort! Tack för all hjälp!

Anders L
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Hej Jag körde upp för körkort b 96. allt var jättebra. Jätte bra körskolelärare. Tog en dubbel körlektion innan uppkörning det va jättenyttigt att bättra på sina kunskaper skulle nog alla behöva med 10 års mellanrum. Uppkörningen flöt på perfekt .tack för all hjälp. Mh Anders.

Frida A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag blev otroligt bra bemött. Speciellt av receptionisten som är mysigast i världen. Jag tyckte att jag lärde mig allt jag behövde och på ett bra och pedagogiskt sätt som gör att jag kommer ihåg det.

Nedzad A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Tog D behörighet Var väldigt bra bemött redan vid första samtalet över telefon. Alla mkt serviceinriktade och lärarena pedagogiska. Kan bara rekommendera för kommande elever. Tack Axelssons Trafikskola Köping

Christian G
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Körkort bil behörighet. Hade bästa läraren jätte bra och hela körskolan är trevliga och väldigt bra stöd och har man minsta frågor så är det bara höra av sig till dom, jag har dyslexi och fick otroligt bra hjälp tack så jätte mycket

Bagher H
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tycker om lärarna där där för att du verkligen är kunniga och har ett stort tålamod vilket är jätte bra under övningskörningar samt är de så välutbildade i trafikperspektiv. Jag gillar alla de speciellt (Raja)

Marcus B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Intensivkurs två veckor. Målet var att ta körkort efter utbildningen och det gjorde jag ju så, topp 👍 Väldigt bra bemötande. Alla väldigt trevliga och stöttande! Stort stort tack till Tanja för all bra coaching och som stod ut med mig 😃 Andreas var även någon som betydde mycket. Även om han inte hade något direkt ansvar för min utbildning så var han alltid väldigt trevlig och stöttande! Rekommenderas starkt 👌

Filip S
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Riktigt bra körskola! Bra och trevliga lärare! Fanns inga konstigheter över huvud taget!! Jag rekommenderar denna körskola

Alexandra W
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tog mitt körkort hos trafikskolan och blev varje gång bemött av bra och trevlig personal. Jag hade egentligen inga förväntningar om hur det skulle vara på ett annat sätt än bra

Mattias O
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Mycket nöjd med min utbildning för B körkort. Trevlig och engagerad personal som ser elevens behov och bedriver en mycket bra utbildningsverksamhet.

Felix F
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Very good yes, and you know.

Ali A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Axelsson är den bästa trafikskolan i västmanland om inte hela Sverige. De hjälpte mig med precis allt. Jag fick planera mina lektioner, fokusera på vad jag kan göra det bättre. Jag blev bemött av trevliga och lärorika personal. Allting gick som planerat. Jag kunde inte bli nöjdare än såhär. Jag tackar Axelssons för det de har gjort för mig.

Isabel A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Tyckte det var grymt bra och älskade hur bra dem bemötte mig

Vilmer S
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag har genom Axelssons köpt 8 körlektioner, gjort riskettan och risktvåan samt bokad teoriprov och körprov. Jag tränade mest med att köra hemma och de lektioner jag tog var mer kontrollektioner och de svårare momenten som är svårt att lära sig hemifrån hur de ska gå till rätt. Man blev alltid glatt bemött när man kom in på körskolan och var alltid där om man hade frågor. Det jag förväntade mig från företaget var att jag med hjälp av de skulle få de kunskaper och hjälp till att kunna klara teorin och uppkörningen vilket...

William B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag betalade de fasta kostnaderna som risk 1:an, risk 2:an samt de båda proven. Jag klarade mig undan på enbart 4 körlektioner då jag kört mycket privat och kände att jag inte behövde mer än så. Mina förväntningar på företaget var höga eftersom jag vet hur bra företaget är då jag tagit moppekort där för några år sedan. De levde upp till mina förväntningar och jag fick den hjälpen jag behövde samt att personalen var väldigt trevlig. Bara gott att säga om det. Fantastiskt nöjd generellt med allt jag gått igenom får att ta hem körkortet!🙌🏽

Fardin R
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Utmärkt tjänst och rekommenderar till andra

Ivan C
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Bra bemötande och följsamhet i samband med att jag tom min B96 körkort.

Sami M
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Proffsiga lärare och Amanda är snyggast i stan ;)

Hjördis N
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Vill passa på att tacka för pedagogiskt lärande, humor och ett stort tålamod. Ett speciellt tack till Raja som lyckades att förverkliga min dröm, nämligen att ta körkort och Amanda som alltid varit glad och positiv. Det är inte bara jag som är stolt, även min familj och vänner hurrar. Vänliga hälsningar Hjördis Nilsen

Oliver R
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Bra service bra lärare bra lektioner

William Å

Jag beställde 20 lektions paketet och jag blev väldigt bra bemött av företaget

Marcus S
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tyckte jag blev bra bemött främst av receptionisten och lärarna var även väldigt snälla.

Joel L
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tyckte allt gick bra och att lärarna var ihärdiga samt väldigt ödmjuka.De lyssnade och gjorde sitt yttersta för att hjälpa mig.

Felicia Ö
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Gjorde en intensivkurs och alla lärare var supersnälla och förklarade allt jättebra så att jag Lärde mig snabbt och var redo att ta mitt körkort bara någon vecka efter kursen. Allt var superbra!!

Ann-sofie P
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Toppen, de fullföljde min körkortsutbildning till fullo. Slut resultatet blev mycket bra. Väldigt trevlig personal, alltid lätta att prata med.

Sandra G
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Min upplevelse av Axelssons Trafikskola var som jag förväntade mig, är mycket nöjd.

Jannina A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Övningskörde med dem. De har ett grymt tålamod och väldigt duktiga på att lära ut!! Skulle lätt rekommendera att köra med dem.. Är lättsamma till humöret och väldigt tillmötesgående

Lisa F
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Allt var superbra! Jag blev bra bemött och kände mig alltid omhändertagen. Elevcentralen funkade bra för mig och körningen lika så :)

Max S
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Bra! Alla på trafikskolan var alltid positiva och villiga att alltid hjälp till. Kan inte tacka alla på Axelssons nog!

Shafick I
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag är tacksam för att jag har kört med Axelsson trafikskolan med bästa lärare som har förståelse och förmåga att undervisa och förklara vad som är bra👍👍👍

Amanda J
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag köpte utbildning/lektioner för personbil. Jag blev bemött varmt varje gång. Dom nådde upp till mina förväntningar. En bra körskola, väldigt flexibel om något händer och alltid lika duktiga. Rekommenderar!

Nora V
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Jag tyckte det var ok, men var dock under mina förväntningar av mina rekommendationer

Andreas C
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Superbra trafikskola. Bra och hjälpsam personal

Andre B
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Lärarna på Axelssons är snälla och bra

Emma P
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Det var superbra! Är verkligen nöjd att jag valde att ta Körkort via er

Marcus A
Escreveu sobre Axelssons Trafikskola Köping

Roligt, bra bemötande, effektiva lektioner