Axon Profil

Axon Profil

www.axonprofil.se

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa tryck och profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för...

157 omdömen om Axon Profil

Jimmy S
Skrev om Axon Profil

Tycker att det var mycket bra hjälp via mail från axon profil, varorna var av bra kvalité och trycket var tydligt. Var inga krusiduller utan det vi var överens om var det man fick. /Jimmy

Profilkompaniet
4.6/5 i betyg av 220 omdömen 4.6 av 220 omdömen

vänligt bemötande och kvalitetsprodukter som levereras på utsatt tid eller bättre än så. Behövde på väl kort varsel ett tryck till en reklam

Magnus N
Skrev om Axon Profil

Snabb respons med konkreta förslag till utformning. Bra resultat

Petra S
Skrev om Axon Profil

Stort sortiment med bra beskrivning på produkterna. Vi beställde tygkassar med tryck.

TriffiQ
4.5/5 i betyg av 340 omdömen 4.5 av 340 omdömen

Alltid ett professionellt bemötande, lugnt och stilla. Man känner sig som en vip-gäst.

Djurgårdens Färjetrafik Ab D Djurgårdens Färjetrafik Ab D
Jan B
Skrev om Axon Profil

Mycket bra service och trevligt bemötande!

Dajana I
Skrev om Axon Profil

Vi fick bra och snabb kontakt, snabb offert, och bra bemötande och leverans enl överenskommelse.

PSS Sollentuna
4.9/5 i betyg av 48 omdömen 4.9 av 48 omdömen
Badge2019

Jag har köpt dekaler, väskor, arbetsförkläden, sulor och tryck och lite annat i klädväg och textilier. Allt har nog upplevts efter förväntni

Knut J
Skrev om Axon Profil

Bra service och snabbt levererat.

Britt-inger J
Skrev om Axon Profil

Jag beställde bomullskassar till vår förening med tryck i två färger. Vi i styrelsen blev väldigt nöjda, både med bomullskvaliten och med trycket. Ett mycket trevligt bemötande från Axon

PSS Vallentuna
4.5/5 i betyg av 179 omdömen 4.5 av 179 omdömen
Badge2023

Det var enkelt att beställa, enkelt att betala, jag fick artiklarna tillräckligt fort :-)

Jessica T
Skrev om Axon Profil

Bra kundbemötande, leverans på utsatt tid.

Thomas L
Skrev om Axon Profil

Trevligt bemötande, smidigt att beställa och snabb leverans. Väskorna och trycket på dom blev precis som jag hoppats på.

Printer.se
4.8/5 i betyg av 89 omdömen 4.8 av 89 omdömen

Vi får alltid bra hjälp och goda råd av Printer! Vi har beställt broschyrer, rollups och anteckningskort över 5 års tid. Vi är troligtvis en

Jeanette H
Skrev om Axon Profil

Hej, Har beställt bagagetaggar som inte lever upp till kvalitén! Har skickat och meddelat detta men inte fått någon återkoppling, borde blivit reklamerade då de går sönder!

Svar från Axon Profil

Hej Jeanette, Jag tycker det är väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med de levererade bagagetaggarna. För oss är det extremt viktigt att du är nöjd med de köpta produkterna och vår service. Jag har undersökt närmare kring din order och ser att du mailade oss om kvalitetsproblemen i fredags. Jag ser också att vi ännu inte har hunnit återkomma till dig vilket jag ber om ursäkt för. Din säljkontakt kommer dock återkomma till dig nu under måndagsförmiddagen med förslag på en lösning. Med vänliga hälsningar, Gustaf Gerleman, Axon Profil

Malin F
Skrev om Axon Profil

bra bemötande och snabb leverans

Åsa B
Skrev om Axon Profil

Alltid snabb och bra service! Trevligt bemötande.

Frank S
Skrev om Axon Profil

Bra Service, Bra Produkter! Vi var ute efter bra och fin keps med ett bra brodyr. Dessa krav uppfyllde Axon med en bra service.

Fredrik C
Skrev om Axon Profil

Trevligt bemötande och bra produkt.

Maria A
Skrev om Axon Profil

Väldigt bra köpet igenom. Bra svarstid, bra kommunikation, bra leverans tid.

Christina T
Skrev om Axon Profil

Kunniga, trevliga, snabb service. Enkelt förfarande vid ordrar och punktliga leveranser.

Timothy K
Skrev om Axon Profil

All in all, I was rather disappointed with my experience with Axon Profil. The items I wanted were not available when I asked for a quote (despite them being listed as available on the website), and as such, I was offered replacement items at a greater cost. Though after I asked, AxonProfile offered me a small discount on my order, this felt a bit strange during the ordering process. Only after I had placed my order did the company tell me that my items were not available for production directly, and I ended up having to...

Svar från Axon Profil

Hello Timothy, I am sorry to hear that you are not happy with our service. Giving great service is our top priority so I apologize that you have not received such in your case. Unfortunately, the stock levels are a bit unpredictable at the moment as we experience very high sales in combination with low stock levels. The low stock levels are mainly a result of the logistical problems in the wake of the pandemic. All this unfortunately cause some products to sell out during the quote phase or delay the delivery somewhat. I...

Kenneth S
Skrev om Axon Profil

Snabb återkoppling och snabb leverans, bra arbetssätt men produkten vi köpte va en annan än vi trodde. Dålig beskrivning av produkten.

Björn L
Skrev om Axon Profil

Snabbt, enkelt, bra kvalité och trevlig bemötande.

Ann-margaret S
Skrev om Axon Profil

Tillmötesgående vid vår beställning av hopvikbar kasse med tryck.

Emma S
Skrev om Axon Profil

snabb och personlig service, enkelt att få hjälp med loggor och tryck

Ann K
Skrev om Axon Profil

Bra bemötande i telefon och därefter en snabb behandling av vår beställning som också var mycket bra!

BIANCA JODIE M
Skrev om Axon Profil

Axon har hjälpt mig och kollegor flertalet gånger och alltid levererat perfekta resultat. När jag behöver hjälp med profilprodukter så är det en självklarhet att jag hör av mig till dem.

Igor M
Skrev om Axon Profil

Köpte 60 rostfria kaffekoppar till personalen. FÖretagsnamnet samt namn på varje medarbetare ingraverad. Snabb leverans, bra pris, bra produkter, finns inget att anmärka.

Eva K
Skrev om Axon Profil

Köpte bläckpenna och anteckningsblock med företagslogo. Bemötandet var bra och förväntningen om snabba svar och tydliga svar infanns. Beställningen gick smidigt och kändes tryggt. Bra hemsida och enkelt att beställa. Tydliga bilder för godkännande gjorde upplevelsen mycket bra.

Carina L
Skrev om Axon Profil

Snabb och trevlig service. Lika snabb leverans.

Daniel D
Skrev om Axon Profil

Bra bemötande! Trycket lossnar ganska fort på t-shirtarna. Annars är vi nöjda

Svar från Axon Profil

Hej Daniel, Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du är nöjd med oss som leverantör. Det låter dock inte bra att trycket lossnar på t-shirtarna. Vårt tryck ska hålla längre än själv klädesplagget. Kontakta därför gärna din säljkontakt så hjälper vi dig vidare. Med vänliga hälsningar, Gustaf Gerleman, Axon Profil

Mimmi T
Skrev om Axon Profil

Snabb leverans och trevlig service! Har köpt tygkassar med vår logga. Är väldigt nöjd!

Gustaf J
Skrev om Axon Profil

Återkommande kund som köpt allt från pennor till rollups. Axon har troligen marknadens bästa webbshop. Allt är supersmidigt och extremt proffsigt. Toppklass.

Ebba G
Skrev om Axon Profil

Verkligen nöjd med mitt företags beställning av pennor, muggar, tygkassar mm. Snabb leverans och högkvalitativa produkter. Dessutom mycket trevligt bemötande vid kundtjänst vid frågor. Rekommenderar starkt!

Saara Elisabeth P

Profilpennor Fint bemötande Levde upp till mina helt rimliga förväntningar Trevlig och tillräckligt snabb service Ok pris om jag minns rätt

Anna E
Skrev om Axon Profil

Snabb kontakt och återkoppling, tydligt och leverans i tid!

Anna C

Snabba leveranser, trevligt bemötsnde

Isak W
Skrev om Axon Profil

Alltid kvalitativ service, och produkterna jag beställt hållet högsta klass. Stålmugg och StålTermos

Katrin S
Skrev om Axon Profil

Jag köpte A4 konferensblock samt pennor. Blocken är jag mycket nöjd med. Egentligen är jag nöjd med pennan men några kommmentarer: I dessa mijötider är det helt galet att pennorna kom i en kartong men där i var varje penna inplastat i eget plast. Varför det?? Jätte dumt miljömässigt och väldigt onödigt. Dessutom har varje penna en lite platsdutt över själva kulspetsen vilket också är otroligt onödig platsanvändning samt otroligt jobbigt att få bort. Pennorna färgar dessutom av sig om man fäster dem på ett block. Pennan jag köpte var Penna Iberia, (7008) Mycket nöjd med säljaren.

Martin K
Skrev om Axon Profil

Reklamprodukter med vår logga. Snabbt och bra bemötande. Enkel och snabb process.

Annika M
Skrev om Axon Profil

Vi är en stiftelse och har beställt trycksaker från Axon till våra medlemmar under ett antal år. Har beställt tygkassar, t-shorts, huvtröjor, mössor, termosar, rollups mm. Kan bara rekommendera och ge stora lovord till Axon, som har snabb service av trevlig och proffsig personal samt en tydlig och enkel hemsida med en massa fina produkter med rimliga leveranstider. Känns bra att ha en modern och kompetent leverantör vi kan lita på, vi kommer definitivt att beställa mer hos Axon!

Håkan K
Skrev om Axon Profil

Sist köpte jag reklamgodis, vilket var över förväntningarna. Som alltid så blir man trevlig bemött.

Carita B
Skrev om Axon Profil

Enkel och tydlig hemsida, inga dolda avgifter. Alltid bra service!

Mats P
Skrev om Axon Profil

Snabba leveranser och bra service från personalen

Linda G
Skrev om Axon Profil

En liten beställning som kom med en våg av oväntat efterarbete för Axon Profil gjorde verkligen att jag upplevde deras bemötande och service långt över förväntad och förhoppning. Kommer rekommendera Axon varje gång till alla jag har möjlighet till.

Bo F
Skrev om Axon Profil

I stort fungerar allt bra, trevligt bemötande och ofta snabba svar, dock har någon beställning blivit försenad då det brustit i kommunikationen med "tryckeriet". Väntar också på svar angående en förfrågan som jag skickade den 11/2, i och för sig inte brådskande, på en produkt som behöver levereras innan 15 maj.

Emma E
Skrev om Axon Profil

Många mail fram och tillbaka och jag som kund fick vara mkt uppmärksam om det jag hade beställt hade blivit rätt. Trots att det sades vara rätt så visade sig vara fel tex. Så smått rörigt. Vet ej om det hade att göra m varan/grafiken som vi ville ha eller om det var okunskap på Axon. Dock alltid trevliga i bemötandet

Advokatfirman Sjöström H

Fina produkter, bra service & snabb leverans.

Karolina Z
Skrev om Axon Profil

tygkassar, pennor och reflexer. blev toppenbra bemött, över förväntan bra. Snabb och proffsig service med ett fint slutreultat.

Cecilia W
Skrev om Axon Profil

Bra! Köpte tygväskor och beställning/leverans gick exemplarisk.

Helena L
Skrev om Axon Profil

Snabb leverans, jätte bra bemötande!

Per L
Skrev om Axon Profil

Profilask med blister. Proffsigt bemött med uppriktigt engagemang och intresse. Prickfritt.

Susanne G
Skrev om Axon Profil

Snabb och enkelt att beställa och bra service

Jenny A
Skrev om Axon Profil

Har gjort 2 st beställningar med konferensmappar. Ger bemötandet utan tvekan högsta betyg , återkopplingstiden är otroligt snabb och personalen är väldigt lösningsorienterad och håller alltid en väldigt tydlig och trevlig ton och kvalitet i allt de gör