Alla kategorier Tryckeri Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Axon Profil AB

Axon Profil AB

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm — Visa karta

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!

Läs vad 4 kunder tycker om Axon Profil AB

• Ulrika H
    Ulrika H skrev om Axon Profil AB
    Jag har precis mottagit min tredje beställning och är genomgående nöjd. Förmånliga priser, snabba leveranser och trevlig kundservice.
  • John P
    John P skrev om Axon Profil AB
    Har jobbat med Axon i många år och kan varmt rekommendera dem.De har ett enormt sortiment och är alltid väldigt proffsiga./John P
  • Eva J
    Eva J skrev om Axon Profil AB
    För mindre än 2,5 veckor sen beställde jag pennor och tygkassar med tryck till mitt företag. Allt är nu levererat och jag är så nöjd! Fina produkter och väldigt imponerad av hur snabbt det gick. Jättenöjd!
  • Stina L
    Stina L skrev om Axon Profil AB
    Fruktansvärt. Undermåliga produkter och usel support. Innan beställningen så svarar dom på e-post inom någon timme, när beställningen är lagd och betald då får man jaga och jaga. Sedan skyller dom i från sig och tar inget eget ansvar. Aldrig mer!

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm