Axon Profil , sid 2

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm — Visa karta

Axon Profil startades 2006 med en idé om att göra det enkelt att beställa tryck och profilprodukter. Vi ville skapa en e-handelstjänst för moderna företag. Och det har vi gjort. Genom teknik och nytänkande är vi idag inte bara det ledande profilföretaget på Internet utan i hela branschen. Det är vi som sätter standarden för vad som kan förväntas av ett modernt profilföretag. Vi var tex först med att erbjuda fri frakt, fria prover och inte minst en modern shoplösning. Vi utvecklar hela tiden vårt erbjudande och allt vi gör tar utgångspunkt i att förenkla för dig som kund. Välkommen till Axon Profil!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Axon Profil

• 2018-02-21

Magdalena Å skrev om Axon Profil
    Vi har köpt fler olika saker från Axon. Armpuffar, gnuggtatueringar, tändare, mössor, nyckeband med mera. Bemötandet har alltid varit trevligt och svaren snabba och lösningsinriktade. Nyckelbanden vi köpte visade sig dock inte riktigt motsvara den beskrivning som var på webbsidan, vilket var lite av en besvikelse. Allt som allt har våra kontakter med Axon varit en positiv upplevelse, med undantag för detta med nyckelbanden. Läs mer
  • 2018-02-21

Erica H skrev om Axon Profil
    Bra! Enkelt och problemfritt. Tillgängliga. Läs mer

Camilla A skrev om Axon Profil
    Vi kan varmt rekommendera Axon Profil AB till leverantör för era profilprodukter. Vi har fått bra kvalitét på dom produkter vi köpt, bra support, alltid trevliga och lyhörda, tar sitt ansvar om något gått fel.

Hälsningar ZETATRADE AB Läs mer

Lennart W skrev om Axon Profil
    den lilla kontakt jag har haft med er så tycker jag det har fungerat mycket bra och leveranerna helt ok ni har skött er på ett utmärkt sätt Läs mer

Ulf L skrev om Axon Profil
    Jag upplever att de var väldigt fint bemötande samt proffsiga från början till slut. Läs mer

Rune E skrev om Axon Profil
    Jag har ingen upplevelse av Axon Profil.
    Har aldrig köpt ngt. Läs mer

Patrik J skrev om Axon Profil
    Snabb service och trevligt bemötande. Leveransen dök dessutom upp snabbare än förväntat. Rekommenderas Läs mer

Maria K skrev om Axon Profil
    Varorna levererades inte i tid, ingen återkoppling skedde och vi fick själva kontakta Axon för att få information. Läs mer
    2018-02-21 Gustaf G svarar Maria K
    Hej Maria!

Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse hos oss. Vi vet hur viktigt det är att hålla deadlines och det är mycket sällan som vi inte håller utlovade leveranstider. Tyvärr verkar dock något ha gått fel i ditt fall och jag ber så mycket om ursäkt för detta. Jag kan tyvärr inte se vilket företag du skriver ifrån, men kontakta oss så kompenserar vi dig för den försenade leveransen.

Med vänliga hälsingar
    Gustaf Gerleman, Axon Profil

Lotta N skrev om Axon Profil
    Allt var perfetk från order till leverans och produkt. Kommer att återkomma. Läs mer

Therese D skrev om Axon Profil
    Mycket trevligt kundbemötande och snabb leverans. Tyvärr upplevde vi att de artiklar vi köpte inte uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-02-16

Kristina D skrev om Axon Profil
    Trevligt och effektiv svar.
    rätt produkt kom snabbt Läs mer
  • 2018-02-15

Julia L skrev om Axon Profil
    Jag har bara en positiv bild av Axon Profil efter vår kontakt. Vi har kommit in med idéer till kläder och utifrån det fått hjälp med allt till den färdiga varan levererad. De har varit trevliga, hjälpsamma och pålitliga! Läs mer
  • 2018-02-14

Jannice H skrev om Axon Profil
    Trevligt bemötande, kort leveranstid Läs mer
  • Maja M

2018-02-14

Maja M skrev om Axon Profil
    Bemötandet från företaget var effektivt och kundanpassat. Vi köpte pennor och dessa levererades snabbt. Kvaliteten på pennorna motsvarade inte riktigt våra förväntningar då logotypen hade kunnat vara lite större och emellanåt kladdar pennorna, däremot är de jättesköna att hålla i handen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet men pennorna motsvarade inte riktigt våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-02-14

Ulf K skrev om Axon Profil
    Allt gick väldigt smidigt, inget att klaga på! Läs mer

Jessica P skrev om Axon Profil
    Professionellt bemötande, tillgodoser behov. Läs mer

Sofia P skrev om Axon Profil
    Lösningsorienterade och mycket bra kundbemötande. Läs mer

Carina R skrev om Axon Profil
    Fick ett bra och trevligt bemötande från säljaren. Leveransen kom snabbt till oss utan problem. Än så länge har vi inte fått till oss något negativt om pennorna som vi delat ut till våra kunder. Läs mer

Jesper N skrev om Axon Profil
    Bra och lätta att ha och göra med. Läs mer

Frank C skrev om Axon Profil
    Snabbt och bra bemötande i offert fasen och leverans innan lovat datum. Läs mer

Lennart A skrev om Axon Profil
    Lätt enkelt och snabbt, om det var för att jag bad om lite snabbt eller om det var normaltid på leverans, kvaliteten denna gpngen verkar bättre än förra då en del pennor var kassa Läs mer

Mats B skrev om Axon Profil
    Bra servicekänsla, halsdukar levererade snabbare än förväntat, är mycket nöjd. Läs mer

Provida A skrev om Axon Profil
    Bra bemötande, smidig reklamationshantering och återkoppling vid fråga om leverans. Läs mer

Charlotte B skrev om Axon Profil
    Beställde paraplyer med tryck. Jättebra och trevlig kontakt från början till slut. Bra kvalitet på varorna också. Läs mer

Kerstin S skrev om Axon Profil
    Bra serviceinriktat bemötande, bra kommunikation i samband med beställning av profilprodukter och snabb leverans.
    Kort sagt; Nöjd kund! Läs mer
  • Evlin A

2017-12-20

Evlin A skrev om Axon Profil
    Mycket bra! Snabbt, smidigt och enkelt! Tack för mycket bra service! Läs mer

Ulla N skrev om Axon Profil
    Trodde jag skulle få vänta, men leveransen blev supersnabb! Alltid fint bemötande! :D Läs mer

Siri S skrev om Axon Profil
    Bra leverans av det jag sökte. Skulle använda igen Läs mer
  • 2017-12-18

Charlotta W skrev om Axon Profil
    Gott bemötande. Snabb respons. Snabb hantering. Ok kvalitet i förhållande till pris. Läs mer
  • Linda A

2017-12-18

Linda A skrev om Axon Profil
    Alltid bra och vänlig service från Axon profil.
    Vi vänder oss alltid till dem när vi behöver profilprodukter :) Läs mer
  • Ida S

2017-12-18

Ida S skrev om Axon Profil
    Jag fick ett bra bemötande från företaget när jag skulle beställa produkter. Jag fick kontakt snabbt med kundtjänst gällande mina frågor och hade inga problem med leverans eller dylikt. Läs mer
  • 2017-12-14

Kicki H skrev om Axon Profil
    Har köpt reklamgodis, reklampennor och muggar.
    Bra bemötande alla gångerna. Snabb hantering och snabb leverans. Läs mer
  • 2017-12-14

Sarah J skrev om Axon Profil
    Jag beställde datorväskor med reklamtryck på. Kontakten med Axon Profil var professonell och hjälpsam. Läs mer

Peder N skrev om Axon Profil
    Bra bemötande, snabb leverans, hög förståelse. Läs mer

Anna O skrev om Axon Profil
    Hej,
    Allt har fungerat utmärkt. Från order till färdig produkt. Läs mer

Carina A skrev om Axon Profil
    Mycket bra bemötande från början och framåt, varorna motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Kerstin S skrev om Axon Profil
    Kanoonbra, tillmötesgående och trevliga.
    Däremot tog det lite lång tid för leverans, men det funkade ändå, eftersom jag var ute i god tid.
    Under stress, hade det inte funkat Läs mer

Barbra B skrev om Axon Profil
    Skickade en förfrågan via webben, fick väldigt snabbt svar från kontaktperson från företaget, korr på produkten togs också fram mycket snabbt och hela kontakten präglades av snabbhet och professionalism från start till slut. Kontaktpersonen kändes verkligen angelägen om att allt skulle bli bra för oss som kund och jag blev oerhört nöjd med både bemötandet och produkten (att dessutom leveranstiden t o m blev kortare än utlovat var sannerligen inget minus...). Läs mer

Henrik J skrev om Axon Profil
    Snabba på att svara, trevligt bemötande. Vi har köpt pennor och de skickade prov snabbt.

Bra reklam företag. Läs mer

Marina M skrev om Axon Profil
    Vi har köpt paraplyer från Axon Profil.
    Vi har fått ett trevligt och professionelt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med produkten. Läs mer

Annika J skrev om Axon Profil
    Bra bemötande i telefon och bra svar på mina frågor. Läs mer

Susanne S skrev om Axon Profil
    Ett professionellt och pålitligt företag! Gustaf Gerleman är till mötesgående och alltid service minded. Han är öppen för nya önskningar och förslag och hjälper alltid till att hitta precis den produkten, den lösning vi behöver. Han levererar över förväntan.
    Vi kan bara varmt rekommendera Gustaf och företaget Axon Profil.
    Odd Fellow Orden I.O.O.F. Sverige Läs mer

Maaret M skrev om Axon Profil
    Vi fick ett bra bemötande även när paraplyerna inte kom och gick fel. Vi fick den hjälpen som vi skulle och väldigt bra bemötande. Läs mer

Anders E skrev om Axon Profil
    Hej!
    Jag har bara lovord att säga om bemötande hjälp och ja, allt!
    Vi har köpt usb, pennor, nyckelband mm.

Lite besviken på banden som inte var som vi trodde, men det löste sig med hjälp av bra kundservice. Läs mer

Katja L skrev om Axon Profil
    Snabba korrvändor och leverans som utlovat. Läs mer
  • Ulrika N

2017-12-06

Ulrika N skrev om Axon Profil
    Vattenflaskor med tryckt logga, superbra alltihop! Läs mer
  • 2017-12-06

John S skrev om Axon Profil
    Mycket bra och snabb service. Har ofta skickat förfrågan om leverans kan fås till visst datum innan beställning och sedan har processen gått snabbt. Mycket bra webbplats med bra funktioner och praktiskt med produktblad att visa förslag till interna beställare. Läs mer
  • 2017-12-06

Johan D skrev om Axon Profil
    Snabb & smidig kontakt. Köpt tejp.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2017-12-05

Tomas C skrev om Axon Profil
    Duktiga på att fixa till rätt grafik.

Synd att man inte kan beställa mindre serier. Läs mer
  • Daniel P

2017-12-05

Daniel P skrev om Axon Profil
    Har handlat en hel del av Axon. Jag tycker att de är bra, har ett bra kundbemötande och kan fixa fram produkter som efterfrågas även om de inte har dem i sitt ordinarie sortiment på nätet. Samlar mer och mer mina profilbeställningar till Axon. Läs mer

Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm